PDA

צפייה בגרסה מלאה : מיסב לזנב קופטר X



New
26-06-2009, 12:58:57
שלום,
האם אפשר להשיג רק את המייסב הנ"ל לזנב הקופטר X ולהחליפו, בלי לרכוש את כל החלק.
נראה שהזנב לא מחליק בצורה חלקה על הציר.

wind556
26-06-2009, 15:00:14
יש לך שני מקורות לתשובה:
האחד,זה היבואן, פשוט תשאל אותו
והשני, זה לחפש את החלק באתרי החנויות.
לגבי כדאיות הרכישה, מאיפה אתה יודע שדווקא החלק הזה הלך? אולי יש עיוות קל בציר?
כל הזנב לא יקר, ההמלצה שלי היא לרכוש ערכת זנב מלאה ומה שיש לך כרגע ישמש כמלאי של חלפים

giluriel
26-06-2009, 15:25:53
שלום,
האם אפשר להשיג רק את המייסב הנ"ל לזנב הקופטר X ולהחליפו, בלי לרכוש את כל החלק.
נראה שהזנב לא מחליק בצורה חלקה על הציר.

שלום New,
מעשית לשאלתך, כן. אפשר לקנות כמעט כל חלק בנפרד.
זו ד"א חנות בכלל לא רעה שמטפחת את ה- CopterX
http://www.ehirobo.com/shop/index.php
תוכל למצוא כאן כמעט כל דבר בנפרד. אין לי מושג אם המלאי הזה קיים אצל היבואן בארץ - אולי כן ואולי רק בחלקו.

אבל לפני זה .. ציינת שהזנב לא מחליק בצורה טובה על הציר.

אתה רואה שהציר עקום ?
אם לא.. יכולות להיות כמה סיבות אחרות:
Ball links קטנים מידיי. (צריך להרחיב אותם לפני ההלבשה על ה-"תפוח" והתמונה צריכה להיות חופשית. לא כזו שהם יפלו אבל חלקה לגמרי)
המוביל של ה- Pushrod ישר ? (לאורך כל הזנב) ?

ניסית לשמן מעט את הציר ? (אני אישית מעדיף ספריי סיליקון ולא שמן - אוסף הרבה פחות לכלוך)

שווה עוד כמה בדיקות לפני החלפת חלקים :-)

גיל

New
26-06-2009, 16:13:25
הציר לא עקום, והזנב גם לא עבר ריסוק או מכה אף פעם

המוביל ישר וגם שאני מזיז אותו ידנית כאשר הוא מנותק מהסרוו המיסב הולך לא חלק ווגם מישום מה אני לא מצליח להגיע איתו לשתי הקצוות עד הסוף של הציר.

לגבי שמן, שימנתי עם שמן מכונות תפירה.

אני אבדוק בהזדמנות ואשווה עם מישהו שיש לו קופטר לראות אם זה נורמאלי.

korn
26-06-2009, 18:36:40
1 ) כך מטלית לחה ונקה את הציר לכל אורכו .
לאחר מכן שים מעט שמן .ואני מאמין שהבעיה תפטר .
2).תסתכל טוב על המיסב לפעמים נוצר חופש בתוך המוביל הוא בנוי משני חלקים . ואז זה לא נע חלק.נוצרת התנגדות.

3).יכול להיות שכל המכלול זנב מלא לוקטייט בנקודות החיבור לכן אין לו תנועה מלאה . פתח את הברגים בנקודות שמהוות ציר ונקה את החלקים מהלוקטייט המיותר.ולא לשכוח לשים לוקטייט שוב אבל מעט. לפני סגירת הברגים.
4)תנועת המכלול על הציר צריכה להיות מלאה לכל אורכו .
5)ואל תרכוש מכלול חדש בשביל החלק הזה חבל על הכסף.רכוש אותו בניפרד


כאן תוכל להשיגו בזול.http://cy-model.com/osc/index.php?osCsid=u6e0u05r0m5m7a05nlleh0ifb4
Metal Tail Pitch Assembly/New HS1200GM
[HS1200GM] US$6.38

sagi
26-06-2009, 18:57:32
זו תופעה בחלקי זנב של הקופטר שאני מכיר אותה.
יש דרך לפתור את זה ואני הצלחתי לעשות זאת ההסבר יהיה מאוד מורכב
אז בשביל לקצר את זה, תעבור על הברגים שאחראים על תנועת הזנב ותתחיל
לשחרר אותם אחד אחד עד שתמצא את הבורג שמחוזק יותר מדי.
תשחרר אותו מעט ותבדוק את תנועת הזנב ביד !!! ולא בטיסה !!!
אחרי שאיתרת את הבורג תשים לו לוקטייט במידה והוא מתחבר להברגה מתכתית.
ותחזק אותו לאט לאט עד למצב שיהיה סגור אבל לא יעמיס על הזנב ולא יצור התנגדות
יותר מדי חזקה !!! במקרה שלי מצאתי את הבורג בצלחת שדוחפת את הגריפים של הזנב !!
אחד הברגים שמחובר לגריפ היה מחוזק יותר מדי ! שחררתי מעט וזה הסתדר !!!

לפי הציור שלך זה הברגים מספר 21 .

בהצלחה בכל מקרה !

New
26-06-2009, 19:18:32
שלום KOREN
כתבת ש תסתכל טוב על המיסב לפעמים נוצר חופש בתוך המוביל הוא בנוי משני חלקים . ואז זה לא נע חלק.נוצרת התנגדות.

למה בדיוק אתה מכוון חופש בתוך המוביל, תוכל להסביר בדיוק איזה מוביל

korn
26-06-2009, 22:07:15
בתוך המיסב יש מוביל ארוך מעט עשוי נחושת בקצה הוא נכנס למזלג העשוי אלומיניום
מה שקורה שנוצר חופש בן המוביל מנחושת למזלג .ובגלל חופש זה המכלול לא נע על הציר בצורה חלקה .
ולפעמים אף מתנתק לחלוטין.

להמחשה צילמתי לך תמונות

New
27-06-2009, 09:31:27
תודה לכולכם על העזרה.
מצאתי את הפתרון. עברתי על כל הברגים שאחראים על תנועת הזנ"ב ומצאתי את הבורג שהיה מחוזק יותר מידי וגרם לכך שהזנב יזוז על הציר לא בצורה חלקה.
הבורג שוחרר לא חוזק שוב אבל לא עד הסוף חזק מידי והכל בסדר.
כמובן ששוב מרחתי לוקטייט על כל הברגים.