צפייה בגרסה מלאה : שאלה קצת עזרה
dvireini
13-07-2009, 22:33:03
קבלתי היום את הקופטר X גרסת AE
קבלתי 4 בקבוקונים של דבקים ואני לא יודע מה כל אחד אז ככה:
CA GLUE זה נראה לי דבק מהיר
ANAEROBICS RETAINER
GREASE
THREAD LOCK
אתם יכולים לומר לי מה השימושים שלהם וגם איפו לשים אותם תודה
נשארו לי גם מלא ברגים יכול להיות שזה של הסרווים ושל המנוע ?
יש לי 2 סרווים של הני בי שכל אחד יודע מה הסוף של המסוק הם יכולים להתאים לו או אפילו לטיסני קאפה
האם צלב אימונים של הני בי יכול להתאים לקופטר
תודה לכל מי שעוזר
דניאל דקל
13-07-2009, 23:05:12
יש לך הסבר ב MANUAL
בגדול,
THRED LOCK לכל הברגים שנכנסים לתוך אלומיניום
ANAEROBICS RETAINER בין בית מיסב למיסב עצמו למשל...
GREASE בשביל מיסב ההחלקה שנכנס לתוך הגריפ
מן הסתם יש לך כבר ברגים סגורים, תפתח אותם ותשים מעט THREAD LOCK בקצה הבורג
בשביל לפתוח אותם שוב, יש לחמם את האזור עם פן למשל
http://www.copterx.com/download.html
avner
13-07-2009, 23:16:55
אל תפתח את הברגים שכבר סגורים יש הלם דבק כבר
wind556
14-07-2009, 00:25:58
קבלתי היום את הקופטר X גרסת AE
קבלתי 4 בקבוקונים של דבקים ואני לא יודע מה כל אחד אז ככה:
CA GLUE זה נראה לי דבק מהיר
ANAEROBICS RETAINER
GREASE
THREAD LOCK
אתם יכולים לומר לי מה השימושים שלהם וגם איפו לשים אותם תודה
נשארו לי גם מלא ברגים יכול להיות שזה של הסרווים ושל המנוע ?
יש לי 2 סרווים של הני בי שכל אחד יודע מה הסוף של המסוק הם יכולים להתאים לו או אפילו לטיסני קאפה
האם צלב אימונים של הני בי יכול להתאים לקופטר
תודה לכל מי שעוזר
את ההסבר על הבקבוקים קיבלת מדניאל
לגבי צלב אימונים, לאט לאט ועם הרבה עבודת סימולטור צלב האימונים הופך להייות מיותר.
אמנם הוא מקנה תחושת ביטחון מצד אחד , אבל מצד שני מפריע לטיסה .
לא מעט מתחילים וויתרו עליו ובהצלחה.
הסרוואים של ההאני בי יתאימו לטיסן קאפה קטן, לא מעבר לזה
dvireini
14-07-2009, 07:03:57
דבר ראשון תודה על ההסבר
ודבר שני לא קבלתי חוברת הרכה שככתי לציין את זה ומה זה
"בשביל מיסב ההחלקה שנכנס לתוך הגריפ"
bendisar
14-07-2009, 07:07:50
אני חושב שהוא התכוון למיסב הדחף שנמצא בגריפ, אם אתה רוצה אני אביא לך קישור לחוברת של קופטר איקס, שם אפשר לראות את המיסב הזה, זה המיסב הפתוח שבא לא מורכב(אצלך עקרונית הוא כבר מורכב וגם משומן מהמפעל) ונכנס בתוך הגריפ
doodi111
14-07-2009, 10:18:04
אל תפתח את הברגים שכבר סגורים יש הלם דבק כבר
יש כאן כמה מומחים בפורום שיחלקו על העצה שלך, בין היתר מהסיבה שרצוי לא לסמוך על ההרכבה של היצרן, כי לפעמים יש פיספוסים,
ולכן חלק מהחברים סבורים, שליתר ביטחון, רצוי לעבור על כל הברגים באופן אישי, לחזק היכן שצריך ולשים לוקטייט במקומות הנדרשים.
dvireini
14-07-2009, 13:36:58
כבר עברתי על כל הברגים היו 3 פתוחים כנראה ללא לוקטיש או שסתם איזה סיני היה עיף מאוד אחרי הרכבה של איזה 10000 מסוקים ובכל הברגים שאני הברגתי בתוך אלומיניום כבר שמתי לוקיטש
תגידו זה בסדר שלא השתמשתי בשאר הבקבוקים?
איזה אתר מומלץ לקנית חלקי חילוף שיהיו בצד לריסוקים? מקווה שלא יהיה
hatul
15-07-2009, 20:40:02
לא נעים לי לאכזב אותך , אבל יהיו.
ככל שתפחד פחות מלרסק אותו כך תלמד טוב יותר.
מה שחשוב בריסוק זה לדומם מנוע שלא יגדיל את הנזקים.
מציע לך לקפוץ לעודד שיבדוק לך את הכיוונים ויסביר לך קצת על המסוק.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.