התחברות

צפייה בגרסה מלאה : חיווט ומתקון ב 600ESP - לבקשת שגיא.



ori_lavee
16-07-2009, 14:21:09
זה האופן שבו אני בחרתי למתקן את המסוק,
אני מניח שיש עוד אפשרויות לא פחות טובות ונוחות.
(שגיא, אני מקווה שזה יעזור לך).


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=11665&stc=1&d=1247750421



http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=11666&stc=1&d=1247750421


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=11667&stc=1&d=1247750421


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=11668&stc=1&d=1247750421


אורי

sagi
16-07-2009, 14:26:52
תודה רבה אחי !
אבל אני לא רואה את הבקר שלך !
אני חשבתי לשים אותו מאחורי הסוללה על הפלטה מפלסטיק שתומכת בסוללה !

ori_lavee
16-07-2009, 14:33:21
אבל אני לא רואה את הבקר שלך !
אתה לא רואה את הבקר ?
הוא מתחת לגוף אתה יכול לראות בתמונה מספר 2, ובתמונה מספר 4 (משמאל).

אורי

sagi
16-07-2009, 14:50:00
אוקיי ראיתי :)
עכשיו שאלה מאוד חשובה !
במידה ואני ממקם את הבקר בין הסוללה למנוע,
האם יש השפעה של חום או חשמל עליו ??

asafsee
16-07-2009, 14:53:05
הייתי מעביר את הבקר אל מול הרגולטור בצלע השניה של הפריים
ממש לא בריא מתחת לגוף, זה חשוף למכות

ori_lavee
16-07-2009, 15:18:26
הייתי מעביר את הבקר אל מול הרגולטור בצלע השניה של הפריים
ממש לא בריא מתחת לגוף, זה חשוף למכותאתה צודק,
המקום לא אידיאלי בגלל הסיכון של פגיעה.
אני בחרתי למתקן אותו שם בכל זאת בעיקר בגלל "הנראות" של העניין.

אורי

TooLy
16-07-2009, 16:55:57
אורי, כדאי להוסיף בנד/חבק מעל הג'ירו בשביל למנוע הפתעות לא נעימות...

ori_lavee
16-07-2009, 17:33:48
אורי, כדאי להוסיף בנד/חבק מעל הג'ירו בשביל למנוע הפתעות לא נעימות...תודה על הטיפ.
יבוצע מיד.

אורי

TooLy
16-07-2009, 22:55:57
זהו הרעיון של התקנת הבקר על דופן המסוק, עד כמה שזכור לי, החוטים של הבקר המקורי קצרים ומחייבים לקרב את הבקר עוד קצת לאיזור הסוללה.

sagi
16-07-2009, 23:02:47
רועי זו לא בעיה שהם צמודים אחד לשני ככה ?
ואם אני ממקם את הבקר מאחורי הסוללה על הפלטה שלה ?
ושאלה אחרונה החוט שיוצא מהבקר למקלט .... למה צריך את הפלוס והמינוס
אם המקלט מקבל מתח מסוללה אחרת ??

תודה מראש על התשובות !

TooLy
16-07-2009, 23:09:45
אין שום בעיה של קרבה.
בד"כ מטעמי נוחות נוהגים למקם את הבקר על הדופן, בעיקר ב-ALIGN עם החוטים הקצרים.
בבקר 100A אין BEC פנימי ולכן אין הזנת מתח למקלט, כך שאין חשיבות בכלל לחוט האדום.(בעיקרון צריך רק את המינוס והסיגנל).

sagi
16-07-2009, 23:11:32
ז"א שהוא סתם שם ?

TooLy
16-07-2009, 23:16:00
כן, אתה יכול להוציא אותו, הם מתקינים ממילא תקע סרוו סטנדרטי וזה נראה יותר טוב עם 3 החוטים.

sagi
16-07-2009, 23:16:52
:)
תודה רבה החכמתי עוד קצת !

MickeyM
17-07-2009, 00:02:06
אני מיקמתי את הבקר בגב הפלטה של הסוללה ,גם בגלל הרעש שהוא יוצר, כך שהוא כלוא בין המנוע לסוללה ולפריימים הוא "מזהם" במינימום את הסביבה שלו

giluriel
17-07-2009, 01:08:51
אהבתי את השאריות של הדלק ...
אין מה לעשות .. כניראה שאורי חייב תזכורת עדינה לצינוריות האלה מידיי פעם .. ***

גיל :)

sagi
17-07-2009, 11:36:16
מיקי תוכל להעלות צילום ?
קראתי בספר אתמול שצריך לשים את הבקר במקום פתוח
כי אם הוא יעבור את הטמפרטורה של 80 מעלות הוא
יתחיל לזייף ואפילו עלול להשרף !

תודה ושבת שלום לכולם !!!