צפייה בגרסה מלאה : שאלה כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה
marik_911
20-07-2009, 08:14:22
שלום לחברי הפורום !!!
כאשר אני נותן גז הטיסן יורד למטה
מה אליי לעשות להרים את התושבת מנוע כלפי מעלה או להוריד אותה כלפי מטה ?(הכוונה כמובן לזוית המנוע )
או בכלל מה לבדוק ?
ניסיתי כבר לשנות את זוית כלפי מעלה
לא עזר
תודה מראש
מרק .
אייל_פ
20-07-2009, 08:35:25
כשהמנוע ישר בטיסן מאוזן ואתה פותח מנוע, הטיסן עולה למעלה, נותנים זווית כלפי מטה כדי לפצות על זה. כנראה בטיסן שלך הזווית גדולה מידי וצריך לישר קצת את המנוע.
אליקופטר
20-07-2009, 08:39:21
אתה צריך להרים מעט את התושבת בעזרת שימסים,דסקיות.שאלת את זה כבר חבל שאתה לא קורא מה שעונים לך.
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=9865
marik_911
20-07-2009, 12:05:20
אתה צריך להרים מעט את התושבת בעזרת שימסים,דסקיות.שאלת את זה כבר חבל שאתה לא קורא מה שעונים לך.
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=9865
לא עזר
לכן לא ממשיך את השירור הישן
אמרו לי להפך להטות את מנוע מטה יותר אך זה לא נראה לי הגיוני לכן
פתחתי שירשור חדש
אם אפשר בצירוף הסבר
מדובר ב דו כנפי לאחר חיזוק הפייר וול
תודה מראש
אליקופטר
20-07-2009, 13:04:19
טוב, אם לא עזר לך שהרמת מעט מנוע יתכן מאוד שהגה הגובה שלך לא ישר או מכני או כנראה בקיזוז תמידי בדוק ואם לא אופציה נוספת לתופעה היא בשלט באופציה של MIX בין המצערת להגה גובה ושאתה מעלה מצערת הגה גובה יורד מעט ובעצם גורם לטיסן לצלול.
אני ההיתי בודק :
1. תקינות של הגה גובה,מכני שאינו משתנה מעצמו בזמן הרמת מצערת.
2.מנוע בזויות נכונה והדרך לכך פשוטה די תיראת זאת מבלי לדעת בכך שאתה אומר שאתה מעלה מצערת הטיסן יורד ולא בטיסה רגילה אופקית.
3.העדר MIX.
marik_911
20-07-2009, 13:36:47
טוב, אם לא עזר לך שהרמת מעט מנוע יתכן מאוד שהגה הגובה שלך לא ישר או מכני או כנראה בקיזוז תמידי בדוק ואם לא אופציה נוספת לתופעה היא בשלט באופציה של MIX בין המצערת להגה גובה ושאתה מעלה מצערת הגה גובה יורד מעט ובעצם גורם לטיסן לצלול.
אני ההיתי בודק :
1. תקינות של הגה גובה,מכני שאינו משתנה מעצמו בזמן הרמת מצערת.
2.מנוע בזויות נכונה והדרך לכך פשוטה די תיראת זאת מבלי לדעת בכך שאתה אומר שאתה מעלה מצערת הטיסן יורד ולא בטיסה רגילה אופקית.
3.העדר MIX.
אני אבדוק ואעדכן
TazmanianDevil
21-07-2009, 12:58:21
זווית עליונה של המנוע וגם מרכז כובד כאפשרות שניה.
מה שגם יכול להיות זה בגלל מרכז כובד קידמי מדי קיזזת את הטיסן עם ההגה שלך ב-UP מאחר והאף נופל במרכז כובד קידמי מידי, עכשיו שאתה במצערת מלאה הקיזוז, שהוא ב-UP משפיע יותר כי יותר אוויר זורם על ההגה.
בכל מיקרה מצורפת תמונה של "לוח קיזוז לטיסן" זה תקף לכול הטיסנים.*
MYHOBBY
21-07-2009, 20:30:16
זווית עליונה של המנוע וגם מרכז כובד כאפשרות שניה.
מה שגם יכול להיות זה בגלל מרכז כובד קידמי מדי קיזזת את הטיסן עם ההגה שלך ב-UP מאחר והאף נופל במרכז כובד קידמי מידי, עכשיו שאתה במצערת מלאה הקיזוז, שהוא ב-UP משפיע יותר כי יותר אוויר זורם על ההגה.
בכל מיקרה מצורפת תמונה של "לוח קיזוז לטיסן" זה תקף לכול הטיסנים.*
הוא אמר שהטיסן יורד ולא עולה.
תראה,אם הטיסן עבר תיקון בפיירוול ומיד אחרי זה התחילה הבעיה סביר מאוד מאוד מאוד להניח שהבעיה היא בזווית המנוע.
תעלה את הזווית מנוע בהרבה כי אם העלת במעט וזה לא עזר אז תעלה עוד.
mosheg
21-07-2009, 23:21:00
וכשאני נותן גז כולם בורחים ,,, מהריח
הוא אמר שהטיסן יורד ולא עולה.
תראה,אם הטיסן עבר תיקון בפיירוול ומיד אחרי זה התחילה הבעיה סביר מאוד מאוד מאוד להניח שהבעיה היא בזווית המנוע.
תעלה את הזווית מנוע בהרבה כי אם העלת במעט וזה לא עזר אז תעלה עוד.
מחזק את מה שאומר MYHOBBY, בדיוק כמו הפתגם: אם משהו נראה כמו ברווז, טס כמו ברווז ומשמיע קול של ברווז - כנראה זה ברווז.
TazmanianDevil
22-07-2009, 09:33:52
הוא אמר שהטיסן יורד ולא עולה.
לוגיקה פשוטה...
תהפוך את כל מה שנכתב...פשוט וקל.
marik_911
22-07-2009, 10:26:21
תודה אני אעדכן
כרגע עובד על פרוייקט אחר
אני מאמין שתוך 2-3 שבועות אעדכן
תודה לכל העונים
יונתן ספיר
22-07-2009, 18:21:21
בדקת מרכז כובד?
yovel012
30-07-2009, 12:04:24
בדוק את זוית המנוע
yovel012
30-07-2009, 13:57:26
תרים את הפיראול למלעה ותגזז להפ.:):)
marik_911
29-08-2009, 11:39:29
הבטחתי לעדכן עז ככה
כמו שאמרתי אחד החברה בשטח אמר להוריד את המנוע מטה ,
ולא להעלות למעלה.
לאחר שהרמתי פעמיים לא עזר ניהיה יותר גרוע
הפעם העזתי להוריד כי שום דבר אחר לא עזר
שמתי שתי שייבות של 1 מ"מ מתחת לשני ברגים עליונים
כך קיבלתיזוית הטייה קטנה כלפי מטה
והטיסן טס פלס
תודה לכל העוזרים
וסליחה על שגיאות כתיב אם יש כאלה :)
המשך שבת שלום
מסתבר שיש חוקי פיזיקה שעובדים לגבי כל העולם, וחוקי פיזיקה הפוכים שמסתדרים יופי עם הטיסן שלך :)
לפי כל מה שתיארת היה צריך לעשות פעולה בדיוק הפוכה. אבל עובדה שזה הסתדר וזה מה שחשוב ומה זה בעצם משנה :D
אבל זה עדין מאוד מוזר! :confused:
marik_911
29-08-2009, 19:07:40
מסתבר שיש חוקי פיזיקה שעובדים לגבי כל העולם, וחוקי פיזיקה הפוכים שמסתדרים יופי עם הטיסן שלך :)
לפי כל מה שתיארת היה צריך לעשות פעולה בדיוק הפוכה. אבל עובדה שזה הסתדר וזה מה שחשוב ומה זה בעצם משנה :D
אבל זה עדין מאוד מוזר! :confused:
חשוב שהכל בסדר !!!:)
avi g
01-09-2009, 23:37:40
יכול להיות הסבר למיקרה מהסוג הזה , לפעמים הבדלים גדולים בזרימה על ההגאים בגלל פתיחת מנוע ובטלות בזוות הקיזוז,תופעה זו תחמיר במרכז כבד אחורי,כמו כן נדרש לבדוק זויות בן הכנפיים, לפעמים קורה שחלקים שונים של הכנפים הופכים דומיננטים יותר ביצירת העילוי במהיריות שונות ואז הקיזוז הנידרש מישתנה ולעיתים בכיון הפוך להיגיון, במיוחד בדו כנפי
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.