PDA

צפייה בגרסה מלאה : חדשות הטירקס 450 SPORT מתחיל להימכר! (שגיא זה בשבילך!)



lior_bar_ami
22-07-2009, 18:49:59
המסוק שקיבל ממני סקירה לפני 3 שבועות בשירשור הזה:
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=10239
מתחיל להימכר בארה"ב בחנויות המוכרות והמעולות READYHELI ו HELIDIRECT.
המסוק ימכר בשתי תצורות - SUPER COMBO, ו BASIC KIT.
גרסאת ה SUPER תכלול כמעט את כל מה שדרוש ע"מ להטיס את המסוק: מנוע, בקר, סרוואים, ג'יירו וסרוו זנב - כל זה בעלות של 499.99$.
הגרסא הבסיסית תאפשר לקונה לבחור בעצמו את הסרוואים והג'יירו, ז"א קיט עם מנוע ובקר - בעלות של 325.99$.

מסיבה שיווקית מובנת קיט ה SUPER ככל הנראה יהיה זמין לפני הגרסא הבסיסית, אך מניסיון עם רכיבי ALIGN הם עושים את העבודה מצויין וכנראה יספיקו ליתוש הקטן (ניתן להתרשם מהם בסירטון שצירפתי לשירשור שמקושר מעלה).

הקיטים צפויים להגיע בעוד כ- 5 שבועות, שגיא זה בדיוק הזמן בשבילך להכין כסף :D;)

http://www.readyheli.com/v/vspfiles/photos/KX015075-2.jpg

http://www.readyheli.com/v/vspfiles/photos/KX015075-11.jpg

http://www.readyheli.com/v/vspfiles/photos/KX015075-3T.jpg

http://www.readyheli.com/v/vspfiles/photos/KX015075-6.jpg

http://www.readyheli.com/v/vspfiles/photos/KX015075-14T.jpg

http://www.readyheli.com/v/vspfiles/photos/KX015075-13.jpg

http://www.readyheli.com/v/vspfiles/photos/KX015075-12T.jpg

קישור ל READYHELI:
http://www.readyheli.com/KX015075_Align_TREX_450_Sport_Kit_p/kx015075.htm

asafsee
22-07-2009, 19:22:10
ליאור
מה נשמע חבריקו
תאמר לי בבקשה, מה ההבדל בין גרסת הספורט החדשה לקודמות לפניה? כלומר רק לא מזמן יצאה גרסת ה PRO

נועם ג
22-07-2009, 19:47:30
אסף - ההבדל העיקרי הוא שיש TORQUE TUBE בפרו לעומת הרצועה הישנה והטובה בספורט.
שחר

מדובר ב2 מסוקים שונים לחלוטין
הראש והמערכת זנב של הדגם פרו היא דגם מוקטן של הטירקס 700
מעבר לזה..עם הספורט למיטב זכרוני מגיע מנוע אאוטראנר חדש ואילו עם הפרו מגיע אינראנר...

sagi
22-07-2009, 21:58:52
ליאור תמשיך להתגרות בי !!!
אני אמתין בסבלנות שתגיע לארץ ואז נפתור את זה :)
אני עוד בשלבי אבזור של ה-600 :(
עד ספטמבר הוא באוויר !!!
יאללה תגיע אח יקר אני שוב מגיע למרכז ואתה לא !!!

doodi111
22-07-2009, 22:10:49
אך..
אם רק הייתי מתאפק עוד קצת, הייתי רוכש את הדגם הזה במקום ה- 450SE NEW V2

מצד שני, אין סוף לדברים האלה:)

AMIR
22-07-2009, 22:23:07
ליאור מנהל הבנק שלי יתקשר אליך בסוף ויגיד לך להפסיק....
:D
אהבתי את החמודון והמחיר מפתה, אבל אני נמנע כרגע....
נמאס לי להיות הריאשון שמביא מסוק חדש ולאכול את כל החרא :D
(קרי 500 ו 250 !!! בשניהם הייתי השני... :D)

שגיא מתי אתה עולה בדיוק?
חייבים להיפגש הפעם!!!!
אני יביא את רקסי איתי.... הוא כבר יהיה מכוון ומוכן למסדר המפקד!

sagi
22-07-2009, 22:27:39
***ח אח שלי היקר אמרתי לך אני מגיע מחר !!!
אני אהיה במרכז עד יום שלישי כנראה :)
ואוי לך אם לא ניפגש הפעם !
ליאור יאללה אחוק המחוק תחזור כבר !!!

AMIR
22-07-2009, 22:29:32
אחי מחר ניפגש....
סגור!!!
אני ידבר איתך... איפה אתה בשישי? אולי נלך להטיס יחד?????????

sagi
22-07-2009, 22:32:19
אני באשקלון אחי ואין לי מה להטיס עדין :(
אולי בגבעת ברנר אני אקח את המסוק של גיל לסיבוב 3D :)

AMIR
22-07-2009, 23:09:33
מקווה שתוכל לקחת את שלי....

sagi
22-07-2009, 23:14:32
אנחנו נדבר מחר בנייד :)

lior_bar_ami
22-07-2009, 23:58:26
ליאור
מה נשמע חבריקו
תאמר לי בבקשה, מה ההבדל בין גרסת הספורט החדשה לקודמות לפניה? כלומר רק לא מזמן יצאה גרסת ה PRO

היי אסף,
כמו שצויין מדובר בשני מסוקים שונים לגמרי.
ה PRO מצוייד בשילדה אחודה לעומת ה SPORT שנבנה על פס הייצור של ה SE V2 ובדומה לו מצוייד בשני חלקי פריים בכל צד.
השילדות שונות גם בהיבט מרכזי כובד, מיקום ג'יירו, סוללה ומיקומי סרוואים.
הראש עצמו נראה מעט שונה (פרט לעובדה שה PRO שחור וה SPORT כחול), אך לדעתי הגיאומטריה דומה מאוד אם לא זהה לחלוטין.
ההבדל הגדול והכי נראה לעין, כמו שכבר צוין - היא הרצועה של ה SPORT אל מול ה TT של ה PRO.
עוד הבדלון הוא מיקום סרוו הזנב - ב PRO הוא ממוקם בתוך הגוף מאחור, ואילו ב SPORT הוא ממוקם על הבום, שוב - בדומה ל SE V2.
לגבי המנוע, תיקון קטן למה שנועם כתב - אכן המסוק מגיע עם מנוע ה OUTRUNNER החדש של ALIGN, אך גם המנוע הקודם שלהם (זה שב PRO) הוא OUTRUNNER, פשוט הוא מכוסה בפחית ולכן נראה חיצונית כמו INRUNNER.

doodi111
23-07-2009, 00:40:58
אני באשקלון אחי ואין לי מה להטיס עדין :(
אולי בגבעת ברנר אני אקח את המסוק של גיל לסיבוב 3D :)

שגיא
אם אתה מעוניין-
תביא מקלט וקח את המסוק שלי.

sagi
23-07-2009, 01:16:41
שגיא
אם אתה מעוניין-
תביא מקלט וקח את המסוק שלי.

תודה דודי :)
לא נראה לי שבא להסחב עם המשדר ומקלט שלי ללא המסוק :D
והמקלט שיש לי גדול מדי ל-450 !
בקיצור נהיה קצת מסורבל.
אבל תהיה בקשר איתי סופ"ש !

doodi111
23-07-2009, 01:28:51
אין בעיה,
אבל אם תשנה את דעתך, המסוק ממתין לך כאן.
נדבר בסופ"ש

ori_lavee
23-07-2009, 05:29:26
חמוד ה Sport הזה...

אבל אני (באופן אישי) בעד ה Pro :)
(ראיתי איך צחי "נותן בראש" עם ה Pro שלו...וזה היה מרשים ביותר).

לא אוהב את העניין הזה של הרצועה (למרות שגם את זה אפשר לשדרג ל TT).

היתרונות של TT :
1. הנעה ישירה ומדוייקת של הזנב.
2. מקסימום ניצול כוח מנוע (מינימום הפסדים).
3. פותר בעיה תאורטית של חשמל סטטי.
4. מינימום תחזוקה.

החסרונות של TT:
1. רגיש יותר "לנגיעות" זנב.

אורי

lior_bar_ami
23-07-2009, 08:58:23
אורי צחי אמנם נתן בראש, אבל לא עם PRO...:)
הוא מטיס טירקס 450 SE V2 ונותן בראש איתו בלי הפסקה!

אז מה אתה אומר עכשיו? ;)

AMIR
23-07-2009, 09:06:44
שצחי מטיס תותך?
האמת שצחי באמת מטיס יפה..... אין מה לומר!!!