PDA

צפייה בגרסה מלאה : אני רוצה להבין כמה דברים....



AMIR
23-07-2009, 09:28:26
ככה ישבתי ביומיים האחרונים וניסיתי להבין למה אני לא מבין או יודע לכוון מסוק...
הבנתי שאין סיבה מוצדקת וישבתי לחרוש את האינטרנט....

יש לי הבהרות וכמה שאלות:

ההבהרות:
הלוגיקה אומרת שבחלק הריאשון אני בעצם מבצע ויסות רק לסווש פלייט (מבוצע עי 3 סרוואי הסייקליק.)
אז סבבה, ישבתי וכיוונתי את הסווש, כמובן ששמתי את הסטיק מצערת באמצע באיידל (כמובן שלא פסחתי על שום כלל בטיחות בדרך... שני קונקטורים של המנוע נותקו.)
ודאגתי לכך שהסווש יהיה ישר (עם האינדיקטור)

שאלות: 1. למה דווקא באיידל????

לאחר שהסווש מכוון אני מתקין חזרה את ה HUB סוגר ונועל הכל עם לוקטייט.

עכשיו כאשר המערכת מורכבת חזרה, אני עדיין באיידל במרכז מצערת וצריך להביא את הזוית בלהבים
ל 5 מעלות.

לאחר מכן אני מוריד מצערת למטה ומכוון ל מינוס 10.5 ולאחר מכן מעלה מצערת עד הסוף
ומכוון זווית ל פלוס 10.5 ( הכל יבוצע על להב אחת ויושבו ללינקים של הלהב השנייה, למרות שאני הייתי מעדיף לעשות את זה פעמיים ***ח)
* האשף אמר לי פעם שצריך לשמור על גרפים לינארים (באמצעות נקודות הביניים!)


עד כאן ההבהרות, אשמח לתוספות ותיקונים.

עכשיו לחלק המעניין, השאלות:
1. איך מכוונים גרף מנוע בנורמל? (באיידל הכל 100 אחוז.... הבנתי את זה,)
2. מה חשוב לכוון בבקר? (מה הרובליקות העיקריות?)
3. איך אני יודע שהזנב שלי מכוון בצורה נכונה? (כיוון.... וכו'..)


אלו הן שאלותיי, אם יעלה לי עוד משהו אני יעלה מיידי...

תודה לעונים.
אמיר

wind556
23-07-2009, 09:44:12
קצת קשה לענות על זה בפורום, אבל כבר בהתחלה אתה טועה
מרכז הסטיק בIU הוא 0 מעלות בדיוק
בקצוות זה נע בין 9 מעלות ל12 מעלות.
הנקודה החשובה היא הסימטריה בין הלמעלה ללמטה (יותר חשוב מכמה מעלות), ולכן זה בIU בלבד
גם הגדרות המנוע שלך אינם חד משמעיות, הכל תלוי ביכולתך ובדרישות שלך מהמסוק.
לא נראה לי שאפשר להעביר קורס כיוונים בהתכתבות
וההזמנה עדיין בתוקף ;)

AMIR
23-07-2009, 09:56:26
בתוקף בתוקף וגם החומוס... לא שחכתי!!!
נשתמע היום!!!

rankorn
23-07-2009, 10:16:50
חפש את מצגות הוידאו של finless bob ב-helifreak.

יש שם פשוט ה-כ-ל, עם הסברים, דוגמאות והדגמות חיות. אני למדתי משם המון.

הנה לינק לבסיסיים (כולל CCPM וזנב):
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=11373

יש עוד הרבה גם לפי מסוק.

wind556
23-07-2009, 10:53:03
בתוקף בתוקף וגם החומוס... לא שחכתי!!!
נשתמע היום!!!


אין כמו חומוס לשיפור העילוי ;)

עמיתפורת
23-07-2009, 12:39:25
חברים יקרים.
אני צופה המון בהודעות שלכם ובעיצות שלכם ואני חייב להעמיד עניינים על מקומם.
לא מכוונים כלום באיידל אפ!
פשוט מיישרים את כל הגרפים לניארית ובודקים הכל בנורמל, זה חוסך המוווווווווווווווווון זמן וכאב ראש.
אמיר אני מזמין אותך לבוא ללמוד פעם אחת ולתמיד איתנו בקרוב.

AMIR
23-07-2009, 13:35:18
הי עמית מה קורה?
אנחנו צריכים להיפגש אבל בנושאים אחרים :D
אני יהיה איתך בקשר שבוע הבא אחרי שני כנראה שניקבע לאיזה שיעור שתיים... כדי לחזור למוטב :D

lior_bar_ami
23-07-2009, 20:41:10
שבוע הבא אתה כבר תבוא איתי לשיעור שתיים ;)

ואם תחכה עוד קצת המסוק שלך גם יטוס כמו כל מסוק אחר שלך שביקר אצלי - בצורה פנטסטית!

sagi
23-07-2009, 20:59:25
ליאור הצעתי לו את עזרתי אתה מאשר ?

lior_bar_ami
23-07-2009, 21:09:25
ברור שמאשר, אני לא קובע לאמיר לאן ללכת - אני רק יכול להציע את עזרתי...

דורונצ'יק
23-07-2009, 21:11:56
אמיר,

אני יכול לייעץ לך רק להמתין עוד שבוע וחצי שיחזור ליאור בר- עמי לארץ.
יחזור קצת עייף ותצטרך להמתין עוד יום,יומיים שיחזור למוטב ואז כדאי שתדבר איתו והוא יעזור לך לכוון את המסוק.
אל תמהר לעלות אותו לאוויר לפני שנבדק בצורה יסודית!
ליאור בר-עמי הוא האיש ויש לך ניסיון טוב איתו עם כל המסוקים שלך.

המסוק שלי עבר 2 ריסוקים ואחרי שני הריסוקים האלה הוא נראה כמו חדש כאילו לא עבר ריסוק ורק סיימו לבנות אותו.
הניסיון שלו, הידע, הרצון הטוב ללמוד ולעזור שווים את ההמתנה הזו!
אני בטוח שהוא גם ישמח ללמד אותך לכוון.

עריכה:
מבטיח לא לעקוף אותך בתור עם ה- trex 500 שלי שכבר בימים הקרובים מגיע אלי הביתה.

בהצלחה,

דורון ריבניק.

lior_bar_ami
23-07-2009, 21:22:37
:D:D

ה"מועדון" פתוח תמיד לשניכם!

ויזל ישי
23-07-2009, 21:38:28
יש לי שאלה יש לי בליד 400 3d והוא מתנהג ממש פרועה אני בשלב הריחופים ואין לי מוסג איך לכון אותו למצב רגוע הוא עבר אכשיו ריסוק קטן וכנראה שנשברו רק הלהבים האם אתם יודעים מי יכול לעזור לי בנושא?
תודה ישי

sagi
23-07-2009, 21:46:56
אתה עם השלט DX6I ?
תבדוק את ה- SWASH MIX בשלט .
אם אתה מעל 60 אחוז שם תוריד אחוזים והמסוק יהיה לך פחות פרוע.
ואני מאוד ממליץ לך לקרוא את הספר ולהבין מה אתה עושה !
למרות שאני הטסתי את הבלייד וקראתי מה לעשות ...צריך גם להבין את המשמעות.
כמובן שמומלץ שמישהו יבדוק לך אותו לפני שתעלה אותו לאוויר !

ויזל ישי
23-07-2009, 21:50:02
אם אתה מתכון לרגישות גירו זה בסדר הנעילה אחלה הבעיה היא בהחלקות פתעומיות כלפי מטה זאת אומרת שכל נגיעה קטנה בסטיק או בתיקון טיסה לא נכון הוא מתחיל להשתולל

ויזל ישי
23-07-2009, 21:55:01
חוץ מזה אתה יודע אם אפשר לרחף איתו ושהוא יהיה יציב שכמעת לא יצתרך תיקונים בסטיק כי שאני מטיס אותו יש לי תחושה כאילו אני נלחם במשהו

MYHOBBY
23-07-2009, 22:01:53
אמיר דבר אחד בטוח=אחת הדרכים הכי טובות ללמוד היא מטעויות...עדיף כמובן מטעויות של אחרים אבל אתה בדרך הנכונה.

ויזל ישי
23-07-2009, 22:07:45
קוראים לי ישי ואיך אני אמור ללמוד מטעויות

AMIR
23-07-2009, 23:01:47
שבוע הבא אתה כבר תבוא איתי לשיעור שתיים ;)

ואם תחכה עוד קצת המסוק שלך גם יטוס כמו כל מסוק אחר שלך שביקר אצלי - בצורה פנטסטית!

רק תחזור כבר...
האמת שאני חייב, אבל חייב להיות עצמאי כבר...
אין לי יותר את הפחד מריסוק... ולכן אני יודע שההתקדמות תהיה אקספוננציאלית!!!
אתה יודע כמה זמן אני חרמן להטיס אותו...
אז תחזור מהררררררררררררר.... ימתין לך למסדר, לבינתיים אני מתכוון לנצל את יום שישי
ללימוד תורת הכיוון... כך שבטיסה הבאה שלך אני יוכל לכוון את המסוק שלי.
יאלללה משפחת פלמחים!!! אני מגיע במיוחד מירושלים כדי לחזור להטיס איתכם... התגעגעתי!!!

AMIR
23-07-2009, 23:11:42
אמיר דבר אחד בטוח=אחת הדרכים הכי טובות ללמוד היא מטעויות...עדיף כמובן מטעויות של אחרים אבל אתה בדרך הנכונה.

יואב מה המצב אחי?
שמע אני בידיים טובות עם ליאור...
אגב מה אתה אומר על להעמיס את הפריאה שלך ולבוא איתי פעם להטיס עם המשפחה שלי
בפלמחים?
מבטיח לך שתצא מרוצה ועייף ואפילו תלמד דבר או שניים....