צפייה בגרסה מלאה : רעיון בעקבות השרשור לגבי טיב השרות של הסיני בפורום דאונים וחשמליים
IttaiP
23-07-2009, 10:14:28
בתור מי שחלק מעבודתו הוא עם לקוחות, הנסיון שלי רב השנים מוכיח כי הלקוחות (וגם אני ביניהם לגבי נותני שרות אחרים) מחרבנים לך על הראש ללא קשר לטיב השרות המצויין שאתה נותן להם.
הגיע הזמן לשנות את השיטה וכמו שאמר המהרישי מהאש יוגי שאם אלף איש יעשו מדיטציה בעת ובעונה אחת - יבוא שלום לעולם, אז ממש יהיה נחמד אם ניתן לסיני ולכל הצוות שלו Drive חיובי במקום שלילי. כי הרי כולנו כאן מודים שיש סיני כזה ושמחים לקבל ממנו את המעטפות והקופסאות החומות. אני לא בטוח שיש אנשים עם עיניים נוצצות יותר מאיתנו כאשר אנו יוצאים מסניף הדואר עם חבילה סינית ביד. וזה שהיא הגיעה אחרי 14 יום ולא בתוך צינור אויר באופן מיידי זה מוסיף על השמחה.
הכתובת של הסיני למשלוח דוא"ל היא cs@HobbyKing.com
אני לא מציע כאן טקסט כדי שזה לא ייראה כאילו איזה רובוט אוטומטי שולח להם את המכתבים.
כולכם מוזמנים לקרוא את שרשור התלונות עד הסוף ולהבין איזה שמחה זו בשביל הצוות הסיני לקבל מכתב תודה חיובי.
יוזמה חיובית כזו של לקוחות ממדינה אחת - ישראל - יכולה לקדם את האינטרס של כולנו בארץ.
יום טוב לכולנו,
איתי
doodi111
24-07-2009, 00:50:30
אתה יודע מה?
אני מרים את הכפפה.
נשלח לו איזה אימייל נחמד:D
דוקא היום קיבלתי את המטען ו- 2 הסוללות שהזמנתי מהם בתאריך 5.6.2009
האינסטינקט הראשוני שלי זה לשפוך עליהם דלי מלא בהודעות זועמות על השירות הגרוע.
במיוחד לאור רשימה ארוכה של אימיילים ששלחתי להם לברר למה ההזמנה מתעכבת.
מיותר לציין שלפי התשובות שלהם, (שאין בינם לבין השאלות ששאלתי שום קשר), החברה שעובדים שם עשו רושם שאין להם הבנה מעמיקה בשפה האנגלית..
doodi111
24-07-2009, 01:18:54
הנה נוסח ההודעה ששלחתי להם.
למי שמעוניין,
אפשר לעשות "גזור- הדבק" ולשנות את הנתונים הרלוונטיים.
מי יודע, אולי יום אחד הם ישתכנעו לפתוח סניף בישראל:D:D:D
Regarding to order #XXXXXXXXX
Hello
Today I received the products I ordered from your Website.
I want to thank you for your great service and your great effort that you have done, to send the products as soon as possible.
I also want to mention that the packing of the products was very good.
The products were protected perfectly, and it shows how serious you treat your customers order.
I got some good recommendations on your site from many of my friends in Israel.
I am very pleased with the good prices and I also encourage other people here in Israel to purchase products from your wonderful Website.
Sincerely
David
השרור הזה ציני או רציני?:confused:
החבילה שלך הגיעה אחרי 50 יום ואתה עדיין מרוצה?
אני גם הזמנתי משם לפני 4-5 שבועות ושום סימן למשהו בדואר.
חשבתי שזאת בעיה חד פעמית אבל פתאום אני מגלה שזה לא קורה רק אצלי!
doodi111
24-07-2009, 22:24:18
השרור הזה ציני או רציני?:confused:
החבילה שלך הגיעה אחרי 50 יום ואתה עדיין מרוצה?
אני גם הזמנתי משם לפני 4-5 שבועות ושום סימן למשהו בדואר.
חשבתי שזאת בעיה חד פעמית אבל פתאום אני מגלה שזה לא קורה רק אצלי!
עוז היקר.
אני השתוללתי מכעס ופניתי אליהם מס' פעמים, אבל בגלל שהסוללות שהזמנתי אזלו מהמלאי, כל ההזמנה שלי התעכבה.
האינסטינקט הראשוני שלי זה באמת להציף אותם בגידופים מנומסים:D על השירות הגרוע שקיבלתי.
אבל!!!
אני מקבל הרבה פידבקים מאנשים שמזמינים דרכם והם טוענים שבדרך כלל הסיני שולח מהר.
יש גם את עניין המחיר, שהוא באמת זול לעומת אתרים אחרים.
ולכן, במחשבה שניה, החלטתי דוקא לפרגן לסיני ולשלוח לו הודעת תודה וזאת מתוך הנחה שנותן שירות שמקבל הוקרה ופידבק חיובי על עבודתו, זה מעלה לו קצת את המוטיבציה ונותן לו הרגשה טובה ואולי זה ישתלם לאחרים ולי בעתיד, בהזמנות הבאות.
רוצה לשמוע קטע מצחיק?
שלחתי להם 2 הודעות ובאופן מפתיע, על ההודעות האלה הם ענו לעניין ותוך פחות מ- 12 שעות!!
הלוואי שהם היו מגיבים במהירות כזו לפניות שלי אליהם, כשניסיתי לברר מה הזמן המשוער שהם מתכוונים לשלוח לי את ההזמנה שלי...
אז אני רוצה להאמין שהמקרה שלי ושלך זה ארועים חריגים שאינם מעידים על הכלל, בהתחשב בהיקף הפעילות של אתר בסדר גודל כזה.
ימים יגידו:)
doodi111
24-07-2009, 22:27:27
אז הנה התגובות שקיבלתי מהסיני על ההודעה ששלחתי.
המסקנה שלי היא שאם הסיני רוצה, אפילו פוטו פרג' הוא צב לידו...
תגובה ראשונה:
Dear
Thanks for your e-mail and you are welcome ^_^
Please feel free to contact me if you have any queries, thanks.
We are here always to help.
Have a nice day
Best Regards,
Ivy
Customer Support
HobbyKing.com
תגובה שניה:
Dear Valued Customer,
That's nice to hear, glad that you appreciate our efforts to deliver the best customer experience.
Thank you for shopping with us, have a great weekend! ;l)
If you have further questions please let us know, we're always here to help you the best way we can.
Best Regards,
Ricky
Customer Support
Hobbyking.com
guylederer
24-07-2009, 22:37:07
אני לא יודע מה התלונות החבילה שהגיעה אלי הכי איטית לקחה שבועיים ...
הכי מהיר 6 ימים ...
בכל מצב לדעתי דודי צודק וצריך לפרגן להם אני מאמין שהם עובדים קשה מאד ...
mustaki
24-07-2009, 23:25:22
אני גם חושב שהאתר הזה הוא נכס לקהילת המטיסים (ובכלל לחובבי ההובי).. אישית ההזמנות שלי תמיד הגיעו מהר מאוד. גג שבועיים.
לכל החברה שסבלו מעיכובים:
כדאי לוודא שמזמינים דברים שקיימים במלאי.
לא כדאי להוציא הזמנה בתקופת חגים.(שלהם , לא שלנו)
לזכור שהם כן משתדלים. אין מצב שהם מעכבים חבילה בכוונה..
הם דיי טובים.
doodi111
24-07-2009, 23:30:29
אם יש לסיני כל כך הרבה מעריצים, למה שלא תצטרפו ליוזמה של איתי?
אתם יודעים אם כל פעם שהיינו כועסים היינו מעלים חיוך במקום פנים זועפות העולם היה נראה אחרת.
אני גם רציתי להזמין סוללות מהסיני וראיתי שאין במלאי ולא ידוע תאריך הגעה !
אבל כמו דודי רשם פה ברגע שהגיע המלאי הוא מיד מוציא את ההזמנה למשלוח !!!
ידוע כי אין לנו סבלנות בתחביב הזה ואנחנו רוצים כמה שיותר מהר להטיס !
אבל קצת סבלנות !
ולא יזיק לפרגן במקום להתלונן ! תחשבו שכל יום היו מתלוננים בפניכם ?!
איזו הרגשה מגעילה זו לשמוע כל הזמן תלונות !
המשך שבת שלום !
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.