עמרם
01-08-2009, 11:41:22
ברכות למחלקת איימק החדשה שפתחה את פעילותה הרשמית בתחרות נחמדה. כבוד לכל המתחרים שהתחרו, תודה גדולה לשופטים שרון פירסט ושלומי צ'סטר. תודה מיוחדת לשרון שהציל את המצב וחישב את כל התוצאות אחרי שהתכנה של ה AMA קרסה. כרגיל היהודים לא יכולים ואסור להם לסמוך על הגויים.היו הרבה דברים יפים ויש הרבה מה לתקן ובדיוק בשביל זה יש תחרויות הרצה. חברים, לכ כל יום מגיע קהל של כ 300 איש למסלול טיסנים לצפות בתחרות רגילה.אפילו הגזלן הופתע וסגר מוקדם מהצפוי את הבסטה כי נגמרה הסחורה. תודה גדולה לאורן לוינטוב שתמיד עובד ברקע ובזכותו יש סדר ומשמעת והדברים דופקים. תודה למיכה צלם ערוץ 2 שצילם חומר רב שעבר לעדי כוכב לצרכי לימוד.
אמנה פה מספר הערות חיוביות וכן נקודות אשר לדעתי האישית יעזרו מאד לטיסנאים בעתיד:
1) כל הטיסנים עברו פרוססינג. כלומר תאימות סקיילית.
2) כל הטיסנים עמדו במדידת הרעש הקרקעית.
3) אף טיסן לא קיבל 0 בציוני הרעש באוויר
4) א-ב-ל... ישנם מספר מטוסים שאין בהם דמות טייס או פנל מכשירים. חברים זה פוסל טיסנאי בתחרות. עד כדי כך זה חשוב שזה מצווין בטופס השיפוט. לשים לב לפעם הבאה
5) אף טיסן מכל ה 7 שטסו לא מכוייל. יש גם אחד או שניים שלא מקוזזים נכון. כיול טיסן זה תהליך מאלף וחשוב מאין כמותו לאיכות הביצועים. ישרה ואופקית, הפוכה ואופקית, טיפוסים וורטיקאלים ישרים, דיפרנציאל מאזנות, צלילת סרק, ברגים בלולאות... כל זה צריך לכייל ואז גם כל העסק הרבה יותר קל במיוחד בטיסנים הגדולים...
6) מתוך 7 מקצה פרייסטייל שראינו 3 עברו את קו ה 0 ואחד גירד אותו בו נאמר על הגבול. אין שום טעם להתקרב כלכך לקצה ולהסתכן בפסילת כל המקצה שזה מה שאומרת החוקה.זה אולי טוב בהצגות לקהל אבל בתחרות זה לא נותן שום תוספת בניקוד - זה לא נכון, ולא חכם.
7) מזכירות - מחלקת איימק תצטרך לדאוג שתהיה מזכירות פעילה בזמן אמיתי עם תכנה רצינית
8) חייבים מערכת שמע רצינית וחזקה. כל ההתעסקויות עם המערכת פוגמות במקצועיות התחרות.
חוץ מיזה מרקיז הכל בסדר. היה אחלה, כולם נהנו, המון צחוקים אווירה טובה ותחרות רצינית...
יסלחו לי כל "הגדולים" כולם אבל אני אציין כאן כי אהבתי במיוחד את הפריסטייל של אליעד שיש לו שליטה מדהימה. רק חייב הילד להצטרף למעגל מתחרה ה F3A כדי ללמוד פרק בהילכות אווירובטיקה מדוייקת. אותו דבר לינוי סטולרו שמטיס מעולה וגם יועיל ויבוא לתחרויות F3A ומשם השמיים הם הגבול. ואת יד הזהב של קים קפלן אני כבר מכיר וזה שיש לו עתיד גדול כבר כולם יודעים.מה לעשות בכל העולם באיימק 85% מהציון אלו תרגילי אווירובטיקה מדוייקת ו ה "שואו" של הפרייסטייל רק 15% ככה שגם אם אתה מטיס עם האף למעלה שעה וגם הכנסת לחרדות את כל דיירי המחילות באדמה עם רעש ועשן, כמה טוב שלא תהיה זה רק 15%.
תודה לעדי כוכב שבלעדיו כל העסק הזה לא יתרומם וכולם, אבל כולל כולם חייבים לעזור לו.
בשם קלוב התעופה, בשמי ובשם כל מחלקת F3A אנו מקווים שעזרנו להתניע את העסק, שהייתה חוויה טובה לכולם ומפה
יש להמשיך הלאה...
בברכה
עמרם לשד
אמנה פה מספר הערות חיוביות וכן נקודות אשר לדעתי האישית יעזרו מאד לטיסנאים בעתיד:
1) כל הטיסנים עברו פרוססינג. כלומר תאימות סקיילית.
2) כל הטיסנים עמדו במדידת הרעש הקרקעית.
3) אף טיסן לא קיבל 0 בציוני הרעש באוויר
4) א-ב-ל... ישנם מספר מטוסים שאין בהם דמות טייס או פנל מכשירים. חברים זה פוסל טיסנאי בתחרות. עד כדי כך זה חשוב שזה מצווין בטופס השיפוט. לשים לב לפעם הבאה
5) אף טיסן מכל ה 7 שטסו לא מכוייל. יש גם אחד או שניים שלא מקוזזים נכון. כיול טיסן זה תהליך מאלף וחשוב מאין כמותו לאיכות הביצועים. ישרה ואופקית, הפוכה ואופקית, טיפוסים וורטיקאלים ישרים, דיפרנציאל מאזנות, צלילת סרק, ברגים בלולאות... כל זה צריך לכייל ואז גם כל העסק הרבה יותר קל במיוחד בטיסנים הגדולים...
6) מתוך 7 מקצה פרייסטייל שראינו 3 עברו את קו ה 0 ואחד גירד אותו בו נאמר על הגבול. אין שום טעם להתקרב כלכך לקצה ולהסתכן בפסילת כל המקצה שזה מה שאומרת החוקה.זה אולי טוב בהצגות לקהל אבל בתחרות זה לא נותן שום תוספת בניקוד - זה לא נכון, ולא חכם.
7) מזכירות - מחלקת איימק תצטרך לדאוג שתהיה מזכירות פעילה בזמן אמיתי עם תכנה רצינית
8) חייבים מערכת שמע רצינית וחזקה. כל ההתעסקויות עם המערכת פוגמות במקצועיות התחרות.
חוץ מיזה מרקיז הכל בסדר. היה אחלה, כולם נהנו, המון צחוקים אווירה טובה ותחרות רצינית...
יסלחו לי כל "הגדולים" כולם אבל אני אציין כאן כי אהבתי במיוחד את הפריסטייל של אליעד שיש לו שליטה מדהימה. רק חייב הילד להצטרף למעגל מתחרה ה F3A כדי ללמוד פרק בהילכות אווירובטיקה מדוייקת. אותו דבר לינוי סטולרו שמטיס מעולה וגם יועיל ויבוא לתחרויות F3A ומשם השמיים הם הגבול. ואת יד הזהב של קים קפלן אני כבר מכיר וזה שיש לו עתיד גדול כבר כולם יודעים.מה לעשות בכל העולם באיימק 85% מהציון אלו תרגילי אווירובטיקה מדוייקת ו ה "שואו" של הפרייסטייל רק 15% ככה שגם אם אתה מטיס עם האף למעלה שעה וגם הכנסת לחרדות את כל דיירי המחילות באדמה עם רעש ועשן, כמה טוב שלא תהיה זה רק 15%.
תודה לעדי כוכב שבלעדיו כל העסק הזה לא יתרומם וכולם, אבל כולל כולם חייבים לעזור לו.
בשם קלוב התעופה, בשמי ובשם כל מחלקת F3A אנו מקווים שעזרנו להתניע את העסק, שהייתה חוויה טובה לכולם ומפה
יש להמשיך הלאה...
בברכה
עמרם לשד