צפייה בגרסה מלאה : התייעצות לגבי רכישה כושלת
דניאל דקל
14-08-2009, 09:43:29
ביצעתי רכישה של מספר גלג"ש ראשיים לקופטר ב EBAY
במבט שני, ראיתי שהם לא כל כך איכותיים, ולאחר כ 10 דקות מרגע התשלום שלחתי למוכר EMAIL
לגבי ביטול העסקה. הוא ענה לי באנגלית יחסית קלוקלת מדוע? והסברתי לו כי הם לא נראים איכותיים
חשבתי שהנושא נסגר, אך להפתעתי למחרת קיבלתי מייל כי החבילה נשלחה.
כעת אני חושב על 2 אופציות, מה לדעתכם עדיף:
1. לא למשוך את החבילה מהדואר, היא תחזור אליו, ואז אבקש החזר
2. למושך את החבילה, ולשלוח חזרה
יש לציין כי לא היתה עלות משלוח, המשלוח היה בחינם...
wind556
14-08-2009, 09:54:06
הכי פשוט זה לקחת את זה ולהפיק לקחים לעתיד, לסמן את המוכר ולהוריד לו את הרייטינג אם לא יפצה אותך (בהנחה שלא היתה כאן אי הבנה אלא נסיון למרוח אותך)
sharonx
14-08-2009, 11:01:30
תעשה דיספיוט בפייפל
דניאל דקל
14-08-2009, 11:38:49
הכי פשוט זה לקחת את זה ולהפיק לקחים לעתיד, לסמן את המוכר ולהוריד לו את הרייטינג אם לא יפצה אותך (בהנחה שלא היתה כאן אי הבנה אלא נסיון למרוח אותך)
לא חושב שזה הפתרון
אני רוצה ללמד אותו לקח למען אחרים - לא יתכן שבן אדם מבקש לבטל, הוא מקבל את ההודעה, משיב
לה, ומחליט בכוח לדחוף לי את המוצר
כעת שוב נשאלת השאלה, מה לדעתכם עדיף, לא לקחת בכלל את החבילה (לדעתי זו האופציה הכי טובה, כי אז אפשר לפתוח בויזה "כשל תמורה" או DISPUTE ב PAYPAL) , או לקחת את החבילה ולשלוח לו בחזרה עם מספר מעקב?
b1yossi
14-08-2009, 11:46:34
או שאתה רוצה להוכיח שאתה צודק - או שאתה רוצה להיות ערמומי.
amiramen
14-08-2009, 12:02:09
ברגע שקנית, אין דרך חזרה, גם מבחינת איביי וגם מבחינת פאיפל.
יש כמה מקרים מאד מסויימים שאתה יכול לבטל והם לא קשורים לשיקול דעתך אלא לשינויים שהמוכר מבצע.
במקרה הגרוע ביותר שבו קיבלת מוצר לא איכותי אתה יכול להוריד את הדירוג במדד "Got The Item As Describe"(בעת נתינת הפידבק) ולא יותר מזה.
אין לך מה לפחד מאיכות הג"גשים מכיוון שכולם מיוצרים מפלסטיק ואין איתם בעיה, אני הזמנתי גם 4 גלגלי שיניים ראשיים במחיר מצחיק של 20 שקל(4$+-) עם משלוח חינם, קיבלתי והם בסדר גמור.
העצה שלי: אם אתה צריך את הגלגלי שיניים האלו אז תיקח אותם, הם מספיק איכותיים אם אתה לא רוצה/צריך, אז תנסה לדבר עם המוכר ואם הוא יסכים אז תשלח לו חזרה.
דניאל דקל
14-08-2009, 12:20:25
חברה, אני ממש מאוכזב מכם
הכי קל זה לוותר, ולא לעזור לאחרים
אני נוהג לעמוד על זכויותי, כיוון שבדרך זו אנשים אחרים מרוויחים :)
אם אתעקש שיזכה אותי, בפעם הבאה שמישהו ישלח לו מייל ביטול הוא יחשוב פעמיים אם לדחוף את המוצר בכוח
בינתיים התייעצתי עם ויזה, הכי פשוט זה לא למשוך את המוצר, המוצר חוזר למוכר, יש "כשל תמורה" ואני מקבל זיכוי מלא
אם אפילו מישהו אחד ירוויח מהסיפור - אני את שלי עשיתי!
אגב שם המוכר הינו:abayerr@hotmail.com
אגב, חשבתי על הצעת יעול למנהלי הפורום:
לפתוח רשימה שחורה של מוכרים ב EBAY או חנויות אינטרנטיות אחרות
למען אחרים יוכלו להיזהר...
SHAHAR AB
14-08-2009, 12:31:42
מה סכום הרכישה ?לפעמים בשביל הפרנציפ אתה תשלם פי 2 זה שווה????
shimon73
14-08-2009, 12:49:46
אפשר קישור למוצר בכדי שלא נקנה אותו בעתיד?
lior_bar_ami
14-08-2009, 13:27:07
אגב, חשבתי על הצעת יעול למנהלי הפורום:
לפתוח רשימה שחורה של מוכרים ב EBAY או חנויות אינטרנטיות אחרות
למען אחרים יוכלו להיזהר...
http://efly.co.il/forums/images/icons/icon14.gif
אחלה רעיון!
giluriel
14-08-2009, 13:31:57
חברה, אני ממש מאוכזב מכם
הכי קל זה לוותר, ולא לעזור לאחרים
אני נוהג לעמוד על זכויותי, כיוון שבדרך זו אנשים אחרים מרוויחים :)
אם אתעקש שיזכה אותי, בפעם הבאה שמישהו ישלח לו מייל ביטול הוא יחשוב פעמיים אם לדחוף את המוצר בכוח
בינתיים התייעצתי עם ויזה, הכי פשוט זה לא למשוך את המוצר, המוצר חוזר למוכר, יש "כשל תמורה" ואני מקבל זיכוי מלא
אם אפילו מישהו אחד ירוויח מהסיפור - אני את שלי עשיתי!
אגב שם המוכר הינו:abayerr@hotmail.com
אגב, חשבתי על הצעת יעול למנהלי הפורום:
לפתוח רשימה שחורה של מוכרים ב EBAY או חנויות אינטרנטיות אחרות
למען אחרים יוכלו להיזהר...
דניאל,
קח מיים קרים , ועצור לרגע ...
(כששניים אומרים שאני שיכור אני מפסיק להתווכח .. )
א. לא מצאתי את המוכר שציינת ב- ebay (כניראה נתת לנו מייל מההתכתבות אבל לא את השם שאיתו הוא מופיע ב- ebay
ב. חנויות ב- ebay לא מוכרות גג"ש אחד ביום. אלא מאוד ואלפי הזמנות (שלא כמו בארץ, הם שם כדי כן למכור והכי טוב שאפשר. .. הייתי חייב!)
יש סיכוי טוב שההזמנה רצה כל כך מהר בצינור שהוא לא הספיק להעביר הוראת עצירה והחבילה כבר יצאה.
עכשיו על מה המהומה ? גג"ש ב- 4$ ?
נכון, יכול להיות שצרכנית - כטובה- הוא אמור להגיד לך "יאללה, תשלח ואני אזכה אותך"
אבל זאת חבילה של 4$. אין מצב שהוא יוכל להתמודד עם דברים כאלה
אתה צריך להפעיל הגיון ושיקול דעת.
אם היית מזמין ומקבל משהו אחר, או לא מקבל בכלל, או ממתין יותר מידיי - סבבה. תעשה מלחמה
במקרה שלך, הזמנת, השירות היה מהיר מידיי ועל זה אתה מתלונן, עוד לפני שבדקת את המוצר.
אני חושב שהעדכונים האלה שלנו כקהילה חשובים מאוד. אבל לא ניראה לי שנכון להיכנס ל"עריפת ראשים" במקרה הזה.
תגובה שלילית ב- ebay צריכה להיות מלווה בהסבר הגיוני אחרת היא לא שווה כלום
(כשאני קונה דברים גדולים, אני עובר על משובים שליליים של המוכר ובודק מה הסיפור. נדיר אבל לפעמים יש שם גחמות כאלה שאתה פשוט מבין שמישהו התנקם במוכר סתם)
ד"א,
מקסימום , פרסם אותם כאן עם קישור ל- ebay.
בטח יהיה מי שיקח אותם ממך :-)
דעתי הפרטית בלבד,
גיל
giluriel
14-08-2009, 13:35:10
אפשר קישור למוצר בכדי שלא נקנה אותו בעתיד?
חבר'ה, אתם קולטים מה נהייה כאן ???
בחורצ'יק אחד החליט לפי התמונה שהפלסטיק לא נראה לו וזהו ? עדר ???????????:eek:
לפני חודש מישהו פרסם שרשור כל פרופלור של הסיני שנשבר.
כולם (כולל עבדכםהנאמן) כבר החליטו שהפרופים שלו מסוכנים ו.. לא משתמשים בהם.
עד שהתברר שהפרופ קיבל מכה בנחיתה שלפני ........
אז ?
חכו, יגיעו ה-גג"שים .. ואז ניראה ..
גיל
TREXPRO
14-08-2009, 13:44:19
פתיל קצרצר
תנשום עמוק ועבור הלאה
החיים קצרים מידי בשביל לבזבז כל כך הרבה אנרגיות שליליות בגלל 100 ש"ח
ליאור זהבי
14-08-2009, 14:33:30
דניאל,
קח מיים קרים , ועצור לרגע ...
(כששניים אומרים שאני שיכור אני מפסיק להתווכח .. )
א. לא מצאתי את המוכר שציינת ב- ebay (כניראה נתת לנו מייל מההתכתבות אבל לא את השם שאיתו הוא מופיע ב- ebay
ב. חנויות ב- ebay לא מוכרות גג"ש אחד ביום. אלא מאוד ואלפי הזמנות (שלא כמו בארץ, הם שם כדי כן למכור והכי טוב שאפשר. .. הייתי חייב!)
יש סיכוי טוב שההזמנה רצה כל כך מהר בצינור שהוא לא הספיק להעביר הוראת עצירה והחבילה כבר יצאה.
עכשיו על מה המהומה ? גג"ש ב- 4$ ?
נכון, יכול להיות שצרכנית - כטובה- הוא אמור להגיד לך "יאללה, תשלח ואני אזכה אותך"
אבל זאת חבילה של 4$. אין מצב שהוא יוכל להתמודד עם דברים כאלה
אתה צריך להפעיל הגיון ושיקול דעת.
אם היית מזמין ומקבל משהו אחר, או לא מקבל בכלל, או ממתין יותר מידיי - סבבה. תעשה מלחמה
במקרה שלך, הזמנת, השירות היה מהיר מידיי ועל זה אתה מתלונן, עוד לפני שבדקת את המוצר.
אני חושב שהעדכונים האלה שלנו כקהילה חשובים מאוד. אבל לא ניראה לי שנכון להיכנס ל"עריפת ראשים" במקרה הזה.
תגובה שלילית ב- ebay צריכה להיות מלווה בהסבר הגיוני אחרת היא לא שווה כלום
(כשאני קונה דברים גדולים, אני עובר על משובים שליליים של המוכר ובודק מה הסיפור. נדיר אבל לפעמים יש שם גחמות כאלה שאתה פשוט מבין שמישהו התנקם במוכר סתם)
ד"א,
מקסימום , פרסם אותם כאן עם קישור ל- ebay.
בטח יהיה מי שיקח אותם ממך :-)
דעתי הפרטית בלבד,
גיל
מסכים על כם מילה של ידידי המלומד.
דניאל דקל
14-08-2009, 16:17:55
אתם מזכירים לי משהו
פעם פגשתי אמריקאי בטיול בנפאל
TELL, ME, WHAT IS THE WORD "FRAIER" IN HEBREW
לאחר שהסברתי לו את משמעות המילה, הוא גיחך, והודה שאמנם להם את המילה בלקסיקון,
הם יכולים להעביר לנו שיעור או שניים בצרכנות נבונה
בגלל האופי התבוסתני של הלקוח הישראלי, חברות הויזה, הטלפוניה, שרותי כבלים וכו' מתנהגות אלינו כפי שהם מתנהגות...
ולמר זהבי, היה די ברור שתשתתף בוויכוח על מנת לעקוץ - לא נמאס לך?
ולידידי giluriel מהיכן המידע שקניתי ב 4$? אולי קניתי גלגש ב 40$?
doodi111
14-08-2009, 16:18:11
ביצעתי רכישה של מספר גלג"ש ראשיים לקופטר ב EBAY
במבט שני, ראיתי שהם לא כל כך איכותיים, ולאחר כ 10 דקות מרגע התשלום שלחתי למוכר EMAIL
לגבי ביטול העסקה. הוא ענה לי באנגלית יחסית קלוקלת מדוע? והסברתי לו כי הם לא נראים איכותיים
חשבתי שהנושא נסגר, אך להפתעתי למחרת קיבלתי מייל כי החבילה נשלחה.
כעת אני חושב על 2 אופציות, מה לדעתכם עדיף:
1. לא למשוך את החבילה מהדואר, היא תחזור אליו, ואז אבקש החזר
2. למושך את החבילה, ולשלוח חזרה
יש לציין כי לא היתה עלות משלוח, המשלוח היה בחינם...
דניאל, יש שיקול נוסף שאתה צריך לקחת בחשבון:
גם המוכר יכול לרשום לך חוו"ד שלילית כלקוח ואז זה יכול להוות בעיה ברכישות עתידיות.
פשוט תביא גם את הנתון הזה במסגרת השיקולים שלך לפני שתחליט.
doodi111
14-08-2009, 16:19:43
אגב, חשבתי על הצעת יעול למנהלי הפורום:
לפתוח רשימה שחורה של מוכרים ב EBAY או חנויות אינטרנטיות אחרות
למען אחרים יוכלו להיזהר...
הצעה נהדרת!!
מצטרף לרעיון.
דניאל דקל
14-08-2009, 16:30:25
דניאל, יש שיקול נוסף שאתה צריך לקחת בחשבון:
גם המוכר יכול לרשום לך חוו"ד שלילית כלקוח ואז זה יכול להוות בעיה ברכישות עתידיות.
פשוט תביא גם את הנתון הזה במסגרת השיקולים שלך לפני שתחליט.
הרי כבר אמרתי מה הפתרון, אני לא מתכוון למשוך את החבילה, והיא חוזרת למוכר
פתרון פשוט, אלגנטי, ואף אחד לא נפגע מהעניין
לכן, אני גם לא הולך לרשום שום חוות דעת עליו
אני רואה שאמריקאי צדק בגדול לגבי הישראלים :D
lior_bar_ami
14-08-2009, 16:42:29
ולמר זהבי, היה די ברור שתשתתף בוויכוח על מנת לעקוץ - לא נמאס לך?
הוא חי בשביל זה...
יש דברים שצריך לחיות איתם גם אם טורדניים במיוחד, נגיד זהובים.... אה זבובים... ;)
AVIV123
14-08-2009, 16:43:13
דבר 1 לא ניתן לתת פידבק רע לקונה (לצערי כי גם אני מוכר מספר רב של פעמים )
דבר שני תפסיק לחשוב רק על עצמך קניתה משהו התחיבתה לקנות מוצר
למה שהמוכר יבטל את העסקה ??
קניתה שילמתה !!!
לדעתי הסיבה שאין EBAY בארץ נובעת מהתנהגות כזו .
חבל שאתה תקלקל תשם של ישראלים שקונים באופן סדיר דרך EBAY
ובאופן אישי כול פעם שמכרתי ב EBAY לישראלי צצו בעיות כמו אני לא משלם משלוח (למרות שרשמתי שאין איסוף עצמי ושהמשלוח הוא חלק מהמוצר )
הוא מקרה שקונה מהארץ מתחיל להתווכח לאחר הקניה שאני יוריד תמחיר הוא שהוא יתן לי פידבק רע
לסיכום לדעתי האישית
זכיתה במכרז אתה מחויב לשלם !!!
shimon73
14-08-2009, 16:46:16
עם כל הרעש שעשית לא הצלחת לשים קישור למוצר שקנית???
מעניין
AVIV123
14-08-2009, 16:47:32
ועוד משהו
בתור מוכר בזמן רישום מכירה
יש אפשרות לסמן שאני לא מוכן למכור למי שנתן יותר מ 4 פידבקים רעים
אז תשכול את צעדיך שלא יחזור כמו בומרנג
דניאל דקל
14-08-2009, 16:58:09
טוב, אני מבקש לסגור את השרשור כיוון שהבנת הנקרא אינה הצג החזק של כמה מהחברה כאן :D
נתתי לכם עצה לעתיד, תרצו תשתמשו, לא תרצו, לא תשתמשו
לכל מכירה באינטרנט יש זכות החזרה
בארץ יש אפילו חוק כתוב - תוך 14 יום יש אפשרות להתחרט על כל רכישה שלא נעשתה באופן פיזי
כבר רשמתי את הפתרון ואחזור עליו שוב: הזמנתם, לא נראה לכם, לא לוקחים את החבילה או
שולחים אותה חזרה ומחכים להחזר - במקרה והיו דמי משלוח - סביר להניח שלא תקבלו אותם בחזרה...
מדוע חלק מהחברים כאן שוב ושוב מזכירים את נושא חוות הדעת השלילית?
לא מתכוון לרשום שום חוות דעת, וכך יעשה גם המוכר, והכל יבוא על מקומו בשלום
מדברים קטנים כאלו לומדים עבור הדברים הגדולים והחשובים באמת
ל- , AVIV, ניתן בהחלט לבטל מכירה - רכשתי לא מזמן מ מניטרופלנס טיסן F35 מוקצף, ולמחרת קיבלתי מייל ביטול כיוון שהחבילה גדולה מדי
(שילמתי לא מעט עבור המשלוח, 70$ כמדומני) אז אל תטיף לי מוסר - הייתי ישראלי הגון, קיבלתי זאת בהכנעה, ולא עשיתי רעש מהעניין...
ולשמעון, לא רלוונטי הלינק, פשוט, חשבתי שהגלגש מקוריים, ולבסוף הבנתי שהם לא, לכן ביקשתי לבטל...
המשך רכישות מהנות!
AVIV123
14-08-2009, 17:00:29
טוב, אני מבקש לסגור את השרשור כיוון שהבנת הנקרא אינה הצג החזק של כמה מהחברה כאן :D
נתתי לכם עצה לעתיד, תרצו תשתמשו, לא תרצו, לא תשתמשו
לכל מכירה באינטרנט יש זכות החזרה
בארץ יש אפילו חוק כתוב - תוך 14 יום יש אפשרות להתחרט על כל רכישה שלא נעשתה באופן פיזי
כבר רשמתי את הפתרון ואחזור עליו שוב: הזמנתם, לא נראה לכם, לא לוקחים את החבילה או
שולחים אותה חזרה ומחכים להחזר - במקרה והיו דמי משלוח - סביר להניח שלא תקבלו אותם בחזרה...
מדוע חלק מהחברים כאן שוב ושוב מזכירים את נושא חוות הדעת השלילית?
לא מתכוון לרשום שום חוות דעת, וכך יעשה גם המוכר, והכל יבוא על מקומו בשלום
מדברים קטנים כאלו לומדים עבור הדברים הגדולים והחשובים באמת
המשך רכישות מהנות :D
אני תיקוה שהלמוד שלך הוא שאם לא בטוחים לא מאמרים על מוצר
ולגבי דמי המשלוח של המוכר?? הוא שהוא לא נחשב
doodi111
14-08-2009, 17:06:24
ועוד משהו
בתור מוכר בזמן רישום מכירה
יש אפשרות לסמן שאני לא מוכן למכור למי שנתן יותר מ 4 פידבקים רעים
אביב
קודם כל תודה על המידע והתיקון.
ההמלצה שלי היתה לעניין הזה, שרישום הערה שלילית יכולה גם לפגוע בלקוח בעתיד וזה לפעמים יכול להוות שיקול (כמובן לא תמיד..).
דניאל,
אני עדיין חושב שהמידע שהבאת הוא מאוד רלוונטי כאן, כי הרבה מאוד מבצעים כאן רכישות דרך אי ביי (כולל אותי).
הרעיון של פתיחת פוסט לרשימה שחורה הוא מעולה ומומלץ, כדי ללמוד מנפילות של אחרים.
לתשומת לב מנהלי הפורום- זה שווה בדיקה.
AVIV123
14-08-2009, 17:10:22
ל- , AVIV, ניתן בהחלט לבטל מכירה - רכשתי לא מזמן מ מניטרופלנס טיסן F35 מוקצף, ולמחרת קיבלתי מייל ביטול כיוון שהחבילה גדולה מדי
(שילמתי לא מעט עבור המשלוח, 70$ כמדומני) אז אל תטיף לי מוסר - הייתי ישראלי הגון, קיבלתי זאת בהכנעה, ולא עשיתי רעש מהעניין...
ולשמעון, לא רלוונטי הלינק, פשוט, חשבתי שהגלגש מקוריים, ולבסוף הבנתי שהם לא, לכן ביקשתי לבטל...
המשך רכישות מהנות!
ברור שניתן לבטל מכירה
עודד מזור
14-08-2009, 23:21:35
לא מאמין שגם בשרשור כזה הצלחנו להגיע לידי ריב. די, תתעלו מעל ונסו לשנור את התגובות הלא רלוונטיות לעצמכם, גם אם נראה לכם שחובה לשתף את כולם.
מהצד זה נראה ילדותי ולא מקצועי, מספיק עם זה.
אין לי בעיה שבשרשור הנעוץ של החנויות בראש הפורום, נוסיף את אותן חנויות עם נסיון רע. רק כמובן, חנויות בחו"ל בלבד (הנושא אינו לדיון). פתיחה של נעוץ נוסף תהיה בעייתית משום שמרוב נעוצים כבר לא רואים פורום...
שבת שלום, עודד.
doodi111
15-08-2009, 01:11:05
[QUOTE=עודד מזור;77586]
אין לי בעיה שבשרשור הנעוץ של החנויות בראש הפורום, נוסיף את אותן חנויות עם נסיון רע. רק כמובן, חנויות בחו"ל בלבד (הנושא אינו לדיון). פתיחה של נעוץ נוסף תהיה בעייתית משום שמרוב נעוצים כבר לא רואים פורום...
QUOTE]
רעיון נהדר!
אכן יכולות להיות השלכות משפטיות לעניין חנויות בארץ....
amiramen
15-08-2009, 03:17:47
חברה, אני ממש מאוכזב מכם
הכי קל זה לוותר, ולא לעזור לאחרים
אני נוהג לעמוד על זכויותי, כיוון שבדרך זו אנשים אחרים מרוויחים :)
אם אתעקש שיזכה אותי, בפעם הבאה שמישהו ישלח לו מייל ביטול הוא יחשוב פעמיים אם לדחוף את המוצר בכוח
בינתיים התייעצתי עם ויזה, הכי פשוט זה לא למשוך את המוצר, המוצר חוזר למוכר, יש "כשל תמורה" ואני מקבל זיכוי מלא
אם אפילו מישהו אחד ירוויח מהסיפור - אני את שלי עשיתי!
אגב שם המוכר הינו:abayerr@hotmail.com
אגב, חשבתי על הצעת יעול למנהלי הפורום:
לפתוח רשימה שחורה של מוכרים ב EBAY או חנויות אינטרנטיות אחרות
למען אחרים יוכלו להיזהר...
אני קניתי מהמוכר הזה!
ולכן חשוב לציין שהוא מהיר בצורה מדהימה... תוך מספר שעות מהתשלום על ההזמנה, המוצר נשלח בדואר והגיע תוך שבוע בדיוק - המשלוח המהיר ביותר למוצר שהזמנתי באיביי..!
אין להאשים את המוכר במקרה הזה והוא באמת איכותי...!
כמה נקודות למתעניינים:
1. אף פעם לא יצרתי איתו קשר.
2. קניתי "מד סוללה מוטס המתריע בפני סוללה חלשה" במחיר מצחיק של 2.30$.... (http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300335028184)
3. את ההזמנה ביצעתי לפני שבועיים בדיוק וקיבלתי את המוצר לפני שבוע.
4. קישור לדף הבית של המוכר. (http://myworld.ebay.com/abeyerr/)
דניאל,
קח מיים קרים , ועצור לרגע ...
(כששניים אומרים שאני שיכור אני מפסיק להתווכח .. )
א. לא מצאתי את המוכר שציינת ב- ebay (כניראה נתת לנו מייל מההתכתבות אבל לא את השם שאיתו הוא מופיע ב- ebay
ב. חנויות ב- ebay לא מוכרות גג"ש אחד ביום. אלא מאוד ואלפי הזמנות (שלא כמו בארץ, הם שם כדי כן למכור והכי טוב שאפשר. .. הייתי חייב!)
יש סיכוי טוב שההזמנה רצה כל כך מהר בצינור שהוא לא הספיק להעביר הוראת עצירה והחבילה כבר יצאה.
עכשיו על מה המהומה ? גג"ש ב- 4$ ?
נכון, יכול להיות שצרכנית - כטובה- הוא אמור להגיד לך "יאללה, תשלח ואני אזכה אותך"
אבל זאת חבילה של 4$. אין מצב שהוא יוכל להתמודד עם דברים כאלה
אתה צריך להפעיל הגיון ושיקול דעת.
אם היית מזמין ומקבל משהו אחר, או לא מקבל בכלל, או ממתין יותר מידיי - סבבה. תעשה מלחמה
במקרה שלך, הזמנת, השירות היה מהיר מידיי ועל זה אתה מתלונן, עוד לפני שבדקת את המוצר.
אני חושב שהעדכונים האלה שלנו כקהילה חשובים מאוד. אבל לא ניראה לי שנכון להיכנס ל"עריפת ראשים" במקרה הזה.
תגובה שלילית ב- ebay צריכה להיות מלווה בהסבר הגיוני אחרת היא לא שווה כלום
(כשאני קונה דברים גדולים, אני עובר על משובים שליליים של המוכר ובודק מה הסיפור. נדיר אבל לפעמים יש שם גחמות כאלה שאתה פשוט מבין שמישהו התנקם במוכר סתם)
ד"א,
מקסימום , פרסם אותם כאן עם קישור ל- ebay.
בטח יהיה מי שיקח אותם ממך :-)
דעתי הפרטית בלבד,
גיל
צודק במאת האחוזים! לא צריך ישר לערוף את ראשו של המוכר.
- אני כקונה בודק גם אם הדירוג לא כל כך גבוהה וגם אם יש הרבה פידבקים שליליים....
wonderd
15-08-2009, 07:23:09
וואללה, יש לו הרבה דברים. תודה על הקישור..
igalr
15-08-2009, 08:18:32
מה שיקרה שאם לא תאסוף את הפריט הוא יתלונן עלייך ותקבל אזהרה מEBAY
וזה יקרה באופן כמעט וודאי מכיוון שהוא שילם ל EBAY עמלת מכירה ושילם גם משלוח
הוא מצידו יטען בצדק שהתאור מדוייק ונכון וסתם לא בא לך.
דניאל דקל
15-08-2009, 09:02:16
אז אבקש ממנו שיקזז את העמלה ששילם ל EBAY
מה הבעיה?
שמתי לב לתופעה מוזרה אצל הישראלים: הם מומחים במתן עצות לאחרים
אבל כאשר המקרה קורה להם, הם מתנהגים אחרת לגמרי...
TREXPRO
15-08-2009, 09:28:18
הישראלים באמת עם מוזר
doodi111
15-08-2009, 10:54:27
נכנסתי לקישור.
עושה רושם שמדובר במוכר מאוד רציני...
המון פריטים ומי שזקוק לחלקים של ESKY יכול למצוא שם דברים מעניינים, רק צריך לשים לב שהוא מוכר כמעט על מוצר במכירות שונות ובסכומים שונים ויש גם את המשחק של עלויות המשלוח, למרות שחלק מהפריטים כוללים משלוח חינם.
giluriel
15-08-2009, 11:33:52
דניאל,
אם יורשה לי להציע משהו -
חכה שהחלקים יגיעו ובדוק אותם.
קודם כל, יכול להיות שתגלה שהם לא רעים בכלל.
אם לא, תחשוב טוב אם יש צדק במלחמה עכשיו
(יש לא מעט אנשים כאן בפורום שיספרו לך שכשמשהו נעשה לא בתום לב, או כדי לדפוק לקוחות, אני נלחם והופך עולמות ולא רק בשבילי)
אם באמת הגלגלים אצלו כל כך משומנים ושירות אצלו זה המוטו אז לא היה לו מה לעשות...
החבילה כבר אצה רצה ..
מקווה שהכל יסתדר לטובה :-)
בהצלחה - גיל
* ד"א, היו לי כמה הזמנות "מיותרות" כאלה שבסוף הבנתי שהן לא לטעמי ופשוט שמרתי את החלקים למקרה חירום סופ-סופני. זה לא מזיק ....
ליאור זהבי
15-08-2009, 16:14:46
דניאל,
אין פה שום עקיצה.
בעת קניה באינטרנט ראוי לבצע את סקר השוק לפני שלב הקניה \ תשלום - על מנת להימנע ממצבים לא נעימים כגון זה שנקלעת אליו בתום לב.
שבוע טוב.
ניסן וצחי
15-08-2009, 16:48:29
אז אבקש ממנו שיקזז את העמלה ששילם ל EBAY
מה הבעיה?
שמתי לב לתופעה מוזרה אצל הישראלים: הם מומחים במתן עצות לאחרים
אבל כאשר המקרה קורה להם, הם מתנהגים אחרת לגמרי...
שאלת את עצתם של ישראלים, בפורום ישראלי, במדינת ישראל על מה אתה
מתלונן??? היית שואל את השאלה ובמקביל כותב גם איזה תשובה אתה רוצה
לשמוע, כותב איזה שתי תגובות לעצמך, ככה בשביל שנחשוב שיש שרשור, ובסוף
גם כותב תודה על התשובה שנתת לעצמך! אתה יודע מה ,גם אז יש לי הרגשה שהיית מתלונן.
צחי
אריה הלפרין
15-08-2009, 16:54:52
נראה לי שעשו ל פה יופי של פרסום
והוא יקבל עכשיו הרבה הזמנות מישראל
יש לו דברים מעניינים
דניאל דקל
15-08-2009, 22:33:35
איך אפשר לשלוח חבילה תוך 10 דקות?
אני חוזר בפעם האלף, המוכר קיבל את הודעת הביטול לאחר כ 10 דקות מביצוע המכירה,
והחליט לשגר אלי למחרת את החלק
הלקח שלמדתי מהנושא- להתייעץ עם עצמי בפעם הבאה :D
השרשור בפורום היה כנראה מיותר
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.