התחברות

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! סוללה חדשה נגמרת מהר



wonderd
24-08-2009, 21:32:31
אהלן חברים,
יש לי סוללת TURNIGY חדשה לגמרי, 11V, 2200MAH, 30C, עברה הטענה אחת.
הערב, לאחר הטענה ב FAST עם מטען TURNIGY, יצאתי לניסיון ריחוף ולאחר כשתי דקות בלבד הסוללה פשוט נגמרה.
הבקר TURNIGY 60A.
סוללה דפוקה או בעיה אחרת??

המסוק הוא COPTERX 450.


אלעד.

Shay
24-08-2009, 21:41:47
בדקת עם המטען שהיא נגמרה? כמה מילי היא מכניסה בטעינה אולי זו בעיה אחרת שאיני יכול לחשוב עליה כרגע

wonderd
24-08-2009, 22:06:05
טעינה ב FAST, 2.2A, בטעינה חוזרת התחילה ב 8.5V

bendisar
24-08-2009, 22:09:12
טעינה ב FAST, 2.2A, בטעינה חוזרת התחילה ב 8.5V

אתה מתכוון שהמתח של הסוללה אחרי הטיסה היה 8.5V ?????:eek:

wonderd
24-08-2009, 22:26:15
כן. מה המינימום שאמור להיות?
היה לי בקר turnigy sentry עם חיבור להתרעה על סוללה שנגמרת ע"H הורדת כח המנוע. עכשיו יש Plush, שם אין את זה.

אין איזה משהו שיכול להתריע על סוללה נמוכה?

Shay
24-08-2009, 22:37:53
אתה יכול להטיס 3 דקות להטעין את הבוללה תבדוק כמה מילי נכנס ולפי זה תחשב כמה זמן הטסה אתה יכול להשיג

bendisar
24-08-2009, 23:39:17
כן. מה המינימום שאמור להיות?
היה לי בקר turnigy sentry עם חיבור להתרעה על סוללה שנגמרת ע"H הורדת כח המנוע. עכשיו יש Plush, שם אין את זה.

אין איזה משהו שיכול להתריע על סוללה נמוכה?

ברגע שאתה יורד מ-3.3V לתא (כלאמר 9.9V מתח סוללה של 3 תאים) אתה גורם נזק רציני לתא
ברגע שאתה יורד מתחת ל-3V לתא (כלאמר 9V מתח סוללה של 3 תאים) אתה הורס את התא ויכול לגרום לו לנזק בלתי הפיך
כנראה שבגלל זה הלכה לך הסוללה בגלל שפרקת אותה (הרבה) יותר מידי, להבא תדע שצריך לתזמן את הטיסה עם טיימר (תתחיל להטיס 5 דקות ותבדוק כמה נשאר בסוללה), וכדי לשמור על הסוללה לאורך זמן לא מומלץ לרדת מ-3.7 וולט לתא, כלאמר 11.1V לסוללה של 3 תאים כדי לשמור על הסוללה לאורך זמן, ככה אני עושה והסוללות שלי כבר אחרי שנה מחזיקות יפה מאוד, אצלי הסוללה מחזיקה ל-6 דקות בלי לרדת מ-11.1V לסוללה
מקווה שעזרתי

דניאל דקל
25-08-2009, 08:08:50
מומלץ לרכוש מהוביסטי מד מתח המתריע על מתח נמוך (צפצפוף והבהבוב לדים)

עולה פחות מ 5$, ומציל סוללות באופן קבוע

wind556
25-08-2009, 08:35:37
סביר להניח שפרקת את הסוללה פריקת יתר
אם כן, חיסלת אותה
לפעמים אפשר להחיות גם מתים, אבל היא כבר לא תחזור להיות מה שהיתה
אם אתה רוצה אתה מוזמן לבוא ואבדוק אותה

dptr
25-08-2009, 09:11:53
סביר להניח שפרקת את הסוללה פריקת יתר
אם כן, חיסלת אותה
לפעמים אפשר להחיות גם מתים, אבל היא כבר לא תחזור להיות מה שהיתה
אם אתה רוצה אתה מוזמן לבוא ואבדוק אותה

לא נראה לי שהוא ינהג שעתיים וחצי עד אליך בשביל שתבדוק לו את הסוללה:D
(תסתכל איפה הוא גר (צפון רחוק))

sharonx
25-08-2009, 10:34:15
כבר נתקלתי בסוללות (איכותיות) שגם אחרי פריקה ל 2.78V לתא חזרו לתפקד כראוי

wind556
25-08-2009, 10:38:20
לא נראה לי שהוא ינהג שעתיים וחצי עד אליך בשביל שתבדוק לו את הסוללה:D
(תסתכל איפה הוא גר (צפון רחוק))

חיפשתי וחיפשתי, ולא ראיתי איפה הוא גר :D

אבל גם אם אתה גר בצפון הרחוק, תתקשר אלי ודרך הטלפון ננסה לערוך בדיקה מודרכת.

AVIV123
25-08-2009, 10:46:48
אהלן חברים,
יש לי סוללת TURNIGY חדשה לגמרי, 11V, 2200MAH, 30C, עברה הטענה אחת.
הערב, לאחר הטענה ב FAST עם מטען TURNIGY, יצאתי לניסיון ריחוף ולאחר כשתי דקות בלבד הסוללה פשוט נגמרה.
הבקר TURNIGY 60A.
סוללה דפוקה או בעיה אחרת??

המסוק הוא COPTERX 450.


אלעד.

אלעד אני מהקריות מאיפה אתה ??
צור קשר אם אתה מעונין אני ישתדל לעזור לך
054-2050751

dptr
25-08-2009, 11:25:48
חיפשתי וחיפשתי, ולא ראיתי איפה הוא גר :D

אבל גם אם אתה גר בצפון הרחוק, תתקשר אלי ודרך הטלפון ננסה לערוך בדיקה מודרכת.

סתם לידע כללי תסתכל בפינה השמאלית בכותרת של כל הודעה:

אריך הצטרפות: Jul 2009
מיקום: הרחק בצפון
הודעות: 78

wonderd
25-08-2009, 12:02:56
אהלן חברים..
תודה עודד דיברנו בטלפון כמה פעמים, אני מהגולן.
בכל מקרה, לאחר המקרה הטענתי את הסוללה כשעה והטעינה היתה נורמלית והגיעה עד 12.6V בערך.
לאחר מכן הטסתי שוב והכל נראה תקין. (כמובן שהספקתי להטיס רק כמה דקות לפני ששיפשפתי את להבי העץ על אבני האקרשטיין שבכביש בזוית נחיתה לא מוצלחת במיוחד).
בכל מקרה, הסוללה לא נהרסה ומתפקדת כרגיל.

AVIV123
25-08-2009, 12:36:19
אהלן חברים..
תודה עודד דיברנו בטלפון כמה פעמים, אני מהגולן.
בכל מקרה, לאחר המקרה הטענתי את הסוללה כשעה והטעינה היתה נורמלית והגיעה עד 12.6V בערך.
לאחר מכן הטסתי שוב והכל נראה תקין. (כמובן שהספקתי להטיס רק כמה דקות לפני ששיפשפתי את להבי העץ על אבני האקרשטיין שבכביש בזוית נחיתה לא מוצלחת במיוחד).
בכל מקרה, הסוללה לא נהרסה ומתפקדת כרגיל.

אני ממליץ לך לא!!! להטעין במצב FAST (למרות הויכוח שהיה פה בעבר )
עדיף מצב באלנס רגיל ולהטעין ב 1.2 אמפר( כ חצי C) לא יותר