התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מדריך סופסוף - חיבור חיישן CPD4 למערכת AHI של ET



crazyguy
25-08-2009, 00:15:17
קודם כל הקישור:
http://www.eagletreesystems.com/support/manuals/FMA-OSD-Pro.pdf


הם פירסמו את הדרך הנכונה לחבר את חיישן הFMA CO-PILOT, עם או בלי המחשב שלו (בלי המחשב כרגע לא תומך בייצוב טיסה, רק בהצגת AHI)

לאחר החיבור נדרש לעשות כיול דרך הOSD. (הכיול דיי מעצבן שאני חושב עליו בפלטפורמה כמו שלי)

אז קדימה כל בעלי הOSD PRO!

מי ידווח ראשון על תוצאות?

נ.ב. זה לא בטוח עובד כמו שצריך, צריך לקחת הכל בעירבון מוגבל ולקחת בחשבון שאתם עלולים בקלות להרוס את אחד הרכיבים (LOGGER, CPD4)

איציק רונן
25-08-2009, 00:51:32
קודם כל הקישור:
נ.ב. זה לא בטוח עובד כמו שצריך, צריך לקחת הכל בעירבון מוגבל ולקחת בחשבון שאתם עלולים בקלות להרוס את אחד הרכיבים (LOGGER, CPD4)
מה פתאום לא בטוח??? אני בטוח..... שזה לא יעבוד להם :eek:, רק אחרי חודשים של אינטגרציה :D

SPL
25-08-2009, 05:57:27
מה פתאום לא בטוח??? אני בטוח..... שזה לא יעבוד להם :eek:, רק אחרי חודשים של אינטגרציה :D

איציק, אתה מת עליהם! :D

motiganot
25-08-2009, 09:56:00
לפי דעתי זה ביזבוז זמן ולקיחת סיכון מיותר של להרוס את הציוד שלך !
הם כרגע עובדים על מתאם בין הרכיבים הנ"ל שיתחבר PNP ויתן גם
אופק וורטאלי וגם יצוב טיסה .
אני מחכה בסבלנות לרכיב הזה .

Guyazulay@
25-08-2009, 10:09:23
אולי היינו צריכים ללכת על הRV , הכל רק בשלבי פיתוח ומאד איטי...
לRV יש כבר GPS 10 הרץ! ובנוסף נתון RSSI!
וגם את החיבור לFMA עם הנחה למוצר..
http://www.rangevideo.com/index.php?main_page=product_info&cPath=49&products_id=135&zenid=e902cd51fe47b6d4e5ad161556a88068

crazyguy
25-08-2009, 10:13:01
מוטי אני מתכוון לנסות את זה אני יעדכן לאחר הניסוי (מאמין שתוך מס' ימים תיהיה לי תשובה ביד)

motiganot
25-08-2009, 11:36:22
גיא האמת שעברתי שוב פעם על המדריך ובאמת שזה לא מסובך,
כמו שהבנתי, הדבר היחיד שעובר פה מודפיקציה זה הכבל שמחבר
בין הסנסור למחשב וכבל כזה אפשר להחליף הוא לקנות (אולי אפילו פה בארץ).
אני הייתי הולך על האפשרות הרשונה שהם מציעים, שזה כולל את המייצב
אבל כמו שאני מבין המייצב לא משתלב בתוך OSD אלה פשוט OSD גונב
מהסנסור נתונים בשביל להציג אופק מלאכותי.

נראה שהם אם יתעקבו עם יצור אותו מתאם שהם מדברים עלו אז גם אני
הלך על העניין הזה.

motiganot
25-08-2009, 11:43:01
מה שמעניין אותי באמת זה לא האופק המלאכותי אלה האם OSD משתמש
בנתונים שהוא מקבל מהסנסור גם בשביל לייצב את הטיסן באוויר ?

אלו ברגע שהטיסן נכנס ל-RTH ה-OSD ממש מטיס את הכלי, השאלה
היא האם הנתונים שמתקבלים מהאופק המלאכותי נכנסים בחישובים של RTH .

טוב אז עכשו ממש קראתי את כל המדריך :D:confused:
וגם קיבלתי תשובה לשאלה שלי.
אז כרגע שימוש באופק מלאכותי זה לצורך ויזוואלי בלבד ולא נעשה שימוש
ב-RTH . כמו שאני מבין הפונקיצה הזאת נמצאת בתהליך פיתוח.

crazyguy
25-08-2009, 13:43:24
מוטי הבנת נכון, אגב עוד משהו שהבנתי מהמדריך הקצרצר הוא שכרגע אין תמיכה לרבים מאיתנו שממקמים את החיישן בצורה מוצלבת (X)

והרגע הפעלתי את הAHI, זה עובד! להגיד שזה עובד טוב אני עדיין לא יכול להגיד כי הפעלתי את זה בחדר, זה מגיב אבל, אני מטה את גוף הטיסן לכל הצדדים וזה מזהה את כולם.

השאלה באוויר איך זה יתנהג לאחר כיול.

ד"א!! משהו מוזר קרה לי, בהתחלה חיברתי את הכל, ושום דבר לא עבד לי.. הכוונה היא שהפעלתי את המשקפיים ולא ראיתי שום דבר, ניסיתי להדליק מחדש הכל ושוב זה לא עבד, ניתקתי את הקונקטור שהכנתי שמחובר לחיישן, הפעלתי את המערכת מחדש והכל עבד, ואז שיניתי בקונפיגורציה של הAHI שאני רוצה להציג את הAHI ורק אז שחיברתי את הקונקטור זה עבד, אבל הOSD קפץ וחלק רב מהטקסט היה משובש וקופצני.

לאחר כיול של הAHI מול הקרקע נראה כי הOSD חזר לעבוד בלי קפיצות.

בקיצור נראה לי שהדבר הזה מלא בבאגים ואני מאוד מקווה שזה יעבוד גם בשטח.

crazyguy
25-08-2009, 14:19:19
מוטי אגב, על פי צורת העבודה שלו, ייקח להם לדעתי עוד הרבה זמן לייעל אותו שיעבוד כמו שצריך ושיתמוך בחזרה הבייתה כמו שצריך..

הסיבה לכך אני חושב היא שהאלגוריתם שבטח הם עובדים עליו לא "לומד לבד" בניגוד למחשב של FMA שאם אני לא טועה יש לו יכולת לימוד עצמית בסיסית לתיקונים קטנים או משהו כזה..

והכיול שלהם מזה מעצבן! כאילו צריך להטות את הגוף לכל הצדדים (בשאיפה לדיוק מושלם לשמור על אותו ציר שאתה מטה את הטיסן)

במקרה שלי שזה טיסן גדול יהיה לי קשה עד מאוד לכייל אותו כאשר הטיסן יהיה מורכב במלואו.

motiganot
25-08-2009, 14:30:03
טוב הם בנו את זה בשביל טיסן ואתה יש לך מזל"ט :D
אני יכל להגיד לך מנסיון ש-RTH פועל ממש מצויין גם ללא
FMA .
FMA פשוט יתן עוד יותר בטיחות בטיסה גם ברוחות חזקות .

מה גם שאפשר לתפעל את העניין גם מבלי לשלב בין שתיי המערכות
כך ש-FMA יתעסק ביצוב ו-OSD יטיס את הכלי הבייתה, רק שצריך
לנסות ולכוון הרבה עד שמגיעים לאיזון בין השליטה של FMA והשליטה OSD .

crazyguy
25-08-2009, 14:41:47
איך שתיארת את זה, זה בדיוק מה שאני בונה עליו מבחינת חזרה הבייתה.

אגב, שכחתי שיש לי ראוטר דולק בחדר יש מצב שבגללו ראיתי קפיצות בOSD.
(הפרעות וידאו)

בכל מקרה אני סומך יותר על המחשב של FMA מאשר על הרכיבים של ET.
בקיצור אני חייב לעשות טסט רציני גם לחזרה הביתה וגם לAHI.