צפייה בגרסה מלאה : דיון האם הגיע הזמן להתקדם הלאה? או שאני סתם בכיין :-)
bendisar
31-08-2009, 22:39:00
שלום לכל חברי הפורום, אני מניח שלחלק מכם יצא לראות דרך ההתכתבות שלי מי אני , ולמי שלא אז הנה תקציר, אני אלעד דב, נער בן 17 שכרגע מתמרן בין התחלת הלימודים בכיתה יב', לימודים לפסיכומטרי, התחביב המדהים הזה (הטיסנאות) ופשוט החיים. אני התחלתי את דרכי בהטסת מסוקים לפני כשנתיים, כאשר שנה בזבזתי על מסוק הני בי, שלא לימד אותי הרבה, ובמהלך השנה שאחריה הטסתי מסוק קופטר איקס SEV2 שאת המפרט שלו תוכלו לראות בחתימה שלי. שנה למדתי להטיס, ובדרך כמובן היו התרסקויות, והיו בעיות והיו תקלות אבל רמת ההטסה שלי לאט לאט עלתה, ובמשך כל השנה הזאת הייתי מרוצה עד הגג מהקופטר איקס, מכיוון שבשבילי שלא הכרתי שום מסוק אחר חוץ מההני בי הוא היה ההכי הכי ובאמת הקופטר איקס הוא מסוק יציב, איכותי, בנוי היטב
ואז לפני כבערך חודש וקצת סיימתי לבנות את הטירקס 250 גרסת הסופר קומבו והמסוק הזה ברגע שבונים אותו כמו שצריך ומכוונים אותו צריך, טס מדהים, והמסוק הזה היה גם קללה וגם ברכה, מצד אחד בגלל שהוא קטן אני יכולתי להיסחב איתו להרבה מקומות, ובחודש וקצת שיש לי אותו הוא כבר עשה 70 (!) טיסות לפחות, ובחודש שיש לי אותו חלה התקדמות עצומה ברמת ההטסה שלי, גם במציאות ואפילו בסימולטור, שקיבלתי את ה-250 יכולתי אולי לעשות לופים, רולים ולרחף הפוך אבל מאוד גבוה, ונכון ולהיום אני יכול לעשות פאנלים הפוכים אחורה וקדימה, תקטוקים (גדולים קטנים, מאוזנים, מאונכים ואפילו בעלי 2 שלבים), רבעי פירופליפים לטוס הפוך בכל האוריאנטציות ועוד ועוד..
ועכשיו אני מגיע לפואנטה של כל ההקדמה האולי לא נחוצה הזאת (סליחה חברה קצת נסחפתי:o )
פתאום התחלתי להרגיש שהקופטר איקס פשוט לא מספק את הסחורה, אני לא כל כך אוהב את תגובת הזנב של הלוגיטק שיש עליו, מול זאת של אליין, ולא משנה כמה עבדתי בלכוון את הלוגיטק הוא פשוט לא הצליח להגיע לאחיזת הזנב המדהימה ולאחידות קצב הפירו של האליין, הקופטר איקס לא מרגיש מדויק כמו הטירקס 250, לא חד כמוהו ולא כיפי כמוהו, עכשיו ההגיון אומר למכור את ה-450 וזהו, אבל אם כל הכבוד לטירקס 250 (ויש המון כבוד), עדיין אין לו את היציבות ומאפייני הטיסה של מסוקי 450 ומעלה
כמובן שאני מאוד רוצה לעבור למסוק בגודל 500, אבל אין לי את היכולות הכספיות לממן מסוק כזה, אבל לאחרונה יש אופציה שנראית מושכת מאוד, הטירקס 450 פרו, וכאן באה השאלה האמיתית שבגללה נתתי את כל ההקדמה הזאת, האם הטירקס 450 פרו באמת טס שונה מה SE V2 הישן והטוב, האם הוא באמת טס קרוב למאפייני הטיסה של מסוק גדול יותר, האם הטירקס 450 פרו בגרסאת הסופר קומבו הוא מסוק שאפשר "לגדול" איתו בתחום האקרובטיקה ברמה גבוהה בלי שום שדרוגים (טוב נו אולי פדאלים של CY:D)
אודה מראש לכל מי שיענה לשאלה הזאת, במיוחד למי שהטיס גם את ה- SE V2 וגם את ה-450 PRO
דרך אגב, שדברי לא יתפרשו לא נכון, לדעתי הקופטר איקס הוא מסוק מדהים להתחיל וללמוד איתו אני חושב שהוא כנראה החיקוי הכי טוב שקיים לטירקס, החלפים שלו הם זולים מאוד והוא פלטפורמה מדהימה ללמוד עליה ולהגיע לרמה גבוהה, אני פשוט מרגיש שהוא כבר "לא מספק את הסחורה " בשבילי בשלב זה של רמת ההטסה שלי (אני יודע שהאמרה הזאת נשמעת נורא ואני נשמע כמו שוויצר אידיוט, מצטער לא הצלחתי למצוא ניסוח יותר טוב:))
תודה מראש לכל העונים
giluriel
31-08-2009, 22:47:11
הי אלעד,
ממרומי הוותק שלי (***ח .. פחות ממך) לא אעיז לענות לך למרות שאני מטיס T-rex 450 SE V2
אבל ..
חבר טוב שמטיס איתנו כבר ה-מ-ו-ן שנים הטיס בעברו את ה- 450 SE וכן מסוקים גדולים יותר 600 , 700 ועוד ..
לאחרונה הוא קנה את ה- פרו ודברנו.
לדבריו הפרו שם את כל סדרות ה- 450 בכיס הקטן.
את הייציבות שלו באוויר הוא משווה לא פחות ולא יותר ל-.....סימולטור :-)
אישית, אני סומך על חוות דעתו.
ייתרה מזה, אני רואה לא פעם מטיסים עם קופטר ולוגיטק שסובלים מזנב בעייתי, נלחמים בו, לומדים לחיות איתו אבל .. לא נהנים ממנו.
יכול להיות שהתחלה טובה יותר היתה להחליף סט של גירו זנב וסרוו אבל לאור מחירו של ה- 450 פרו אני הייתי עושה את כל ההחלפה ונהנה מ- Trex אמיתי :-)
.. דעתי האישית ..
בהצלחה :-)
גיל
בצער רב אני מסכים עם גיל !
הקופטר הוא מסוק מעולה אבל רק בשביל ההתחלה.
לגבי 450 או 500 אני הייתי ממליץ על ה-500 למרות
שלא נגעתי ב-450 פרו, מה שכן היה לי 450 SE
והתקדמתי איתו ברמות מטורפות .
אם בעיית התקציב אינה יכולה להפתר בצורה כזו או אחרת
ניתן לרכוש את ה-450 פרו וזה לפי המלצה של חבר שכבר קנה.
אני מקווה ששבוע הבא אני אוכל להביע חוות דעת על סמך ניסיון :D
שיהיה בהצלחה ואל תמהר !
SamurAchzar
01-09-2009, 02:46:50
אני לא הטסתי 450 פרו, כן יש לי את הספורט שאמור לטוס דומה וכן הוא שיפור אדיר לעומת ה450 הקודמים. עם זאת, במידה ואתה יכול, הייתי מאוד ממליץ לך לעבור ל500, במיוחד אם חשבת לשמור את המסוק הנוכחי. מההתרשמות הקצרה שלי עם אחד, יותר משהוא טס כמו 450 גדול, הוא טס כמו 600 קטן. ה450 מאוד יציב וחד בטירוף, אבל הוא עדיין מסוק קטן שמגביל אותך לטווח יחסית קרוב, רגיש יותר לרוחות וכו' (למרות שבמהירות ראש של הפרו הוא יציב למדי) - ומעבר לזה, יש את עניין הגיוון, שה500 יתן לך והפרו יתן פחות.
אני עברתי מ450 ל600 וזה פתח בפני עולם חדש, גם מבחינת הנאה וגם מבחינת לימוד. מהר מאוד ה450 ישב על המדף. ה450 החדש שוב גרם לי להנות, אבל זה סוג אחר לגמרי של הטסה. יש מקום לשניהם, אבל אם הייתי צריך להשאיר רק אחד, זה היה ה600 ללא ספק.
אגב, אם 450, תשקול את הספורט - יותר זול, יותר קל לבניה ותחזוקה, יותר עמיד, וטס דומה אם לא זהה. אני קניתי את שלי במקרה ולא יכולתי להיות יותר שמח (במיוחד אחרי ששתלתי אותו באדמה השבת ויצאתי עם נזק מינימלי - הוא בהחלט עמיד). נראה לי שהאלקטרוניקה בין שניהם זהה (למרות שאצלי זה סטאפ שונה לגמרי - GY520, סאבוקס דיגיטליים, SCORPION -10 על 4S - הוא לא רואה את ה600 מבחינת כוח).
ori_lavee
01-09-2009, 06:08:04
אבל לאחרונה יש אופציה שנראית מושכת מאוד, הטירקס 450 פרו, וכאן באה השאלה האמיתית שבגללה נתתי את כל ההקדמה הזאת, האם הטירקס 450 פרו באמת טס שונה מה SE V2 הישן והטוב, האם הוא באמת טס קרוב למאפייני הטיסה של מסוק גדול יותר, האם הטירקס 450 פרו בגרסאת הסופר קומבו הוא מסוק שאפשר "לגדול" איתו בתחום האקרובטיקה ברמה גבוהה בלי שום שדרוגים (טוב נו אולי פדאלים של CY:D)
אודה מראש לכל מי שיענה לשאלה הזאת, במיוחד למי שהטיס גם את ה- SE V2 וגם את ה-450 PRO
אלעד שלום.
קודמי המליצו על מסוק 500, ואני חושב שבאופן כזה או אחר הם צודקים,
אבל אם התקציב של אינו מאפשר רכישה של מסוק 500 (פרוטוס או טירקס) הייתי בוחר ב Trex 450PRO.
הטסתי לא מעט את ה V2 (למדתי על המסוק הזה) ומשם עברתי ל 600 ניטרו (שגם אותו הטסתי לא מעט) ומשם ל 600 החשמלי.
לאחרונה רכשתי שוב מסוק 450 (בנוסף ל 600) את ה Trex 450PRO.
אני יכול לקבוע שה PRO הוא כל מה שה V2 לא היה מעולם !
אין שום קשר בניהם מלבד העובדה ששניהם מסוקים של ALING, ה PRO הוא קפיצת מדרגה רצינית ביותר בכל פרמטר שתבחר.
ה Sport הוא מתיחת פנים מרעננת ל V2 ולא הרבה יותר מזה, מניסיונם של אחרים שהטיסו את שניהם (את ה PRO ואת ה SPORT).
ה PRO חזק יותר (הרבה יותר).
ה PRO זריז יותר ומדוייק יותר ובהחלט נותן את תחושת היציבות של מסוק 500 עם הכוח והזריזות של מסוק 450.
הדבר היחיד שאני יכול להציע לך זה להגיע להטיס איתנו בשבת (שעה ורבע נסיעה מהמרכז) לראות אותו ולהטיס אותו (את ה PRO),
יש לנו ב"טייסת העמק" טירקס 250, קופטר-איקס 450, כמה טירקסים 450, טירקס PRO 450 אחד (השני ואולי השלישי כבר בדרך), פרוטוס 500 וטירקס 600ESP.
ככה שתוכל לראות את כולם, להתרשם ולהחליט.
(את המסוקים האישיים שלי גם אתן לך להטיס בשמחה).
בהצלחה
אורי
sharonx
01-09-2009, 07:17:28
הי דב. אני עברתי את אותו מסלול כמוך. כמוך, התלבטתי איזה מסוק כדאי לקנות עכשיו, אחרי האני בי, ה 450 וה 250. התלבטתי בי הפרו ל 500 ובהמלצת ליאור בר עמי והרבה חבר'ה מפורומים בחו"ל הלכתי על ה 500.
כאחד שהטיס את הפרו אומר לך כך : זה מסוק מעולה שעולה ברמתו על מסוקי הרצועה בכמה רמות. מדויק, חזק ויפה.
אם זאת, 500ESP זה עולם אחר לגמרי. באוויר הוא נראה הרבה יותר גדול מ ה450 מאשר על הקרקע. זה המסוק הראשון שהצלחתי לעשות איתו פיירופליפים רצופים ללא להיסחף ולאבד גובה. היציבות שלו והנוכחות שלו באוויר מדהימה. אני לא מצטער לרגע על ההחלטה.
אם יש לך כ 3000 שקל - קח 500ESP. אם לא, קח pro ותחסוך למסוק יותר גדול.
גם עם ה PRO תוכל להתקדם ב 3D , אבל כנראה שיותר לאט.
בהצלחה בכל מה שתבחר
שרון
bendisar
01-09-2009, 07:20:45
חברי הפורום היקרים, תודה רבה על ההיענות
לגיל- תודה רבה על העיצות לגבי ה450 פרו, באמת אחד אחד השיקולים שלי היה שבמקום ללכת ולנסות להחליף ג'ירו וסרוו זנב וכל אלה, יהיה הרבה יותר קל למכור את הקופטר איקס, ולהשתדרג לפרו בנוסף אני ממש אוהב את הג'ירו של אליין:rolleyes:
SAMUR- תודה רבה על העיצות, לצערי אין לי תקציב למסוק 500, וגם מסוק 500 אינו נייד מספיק בשבילי הסתכלתי על הטירקס 450 ספורט, אבל אני יותר אוהב את תכנון השלדה של הפרו ועוד כמה דברים חדשניים שלפרו יש ולספורט אין
אורי לביא- מאוד התרשמתי והתרגשתי לראות כמה אדיבות יש לך, לא רק שענית לי על השאלה בפירוט רב והועלת בטובך לטרום מנסיונך האישי עם הפרו , אלא גם הזמנת אותי - בן אדם שאף פעם לא פגשת (ואני מקווה שבעתיד ניפגש) להטיס איתך ואם חבורת מטיסי הצפון, בהחלט מעיד על אופי מיוחד ואני רוצה להודות לך על ההזמנה האדיבה והנכונות לעזור לצעריר אני לא כל כך נייד אז אין כל כך דרך שאוכל להגיע להטיס אתכם, אבל אשמח יום אחד אולי שיהיה לי רישיון לממש את ההזמנה
תודה רבה לכל המשיבים, אז כנראה שבתקופה הקרובה הקופטר יעמוד למכירה,כדי לפנות מקום ובעיקר כסף לטירקס 450 פרו חדש
תודה רבה מכל הלב
אלעד דב
bendisar
01-09-2009, 07:24:18
הי דב. אני עברתי את אותו מסלול כמוך. כמוך, התלבטתי איזה מסוק כדאי לקנות עכשיו, אחרי האני בי, ה 450 וה 250. התלבטתי בי הפרו ל 500 ובהמלצת ליאור בר עמי והרבה חבר'ה מפורומים בחו"ל הלכתי על ה 500.
כאחד שהטיס את הפרו אומר לך כך : זה מסוק מעולה שעולה ברמתו על מסוקי הרצועה בכמה רמות. מדויק, חזק ויפה.
אם זאת, 500ESP זה עולם אחר לגמרי. באוויר הוא נראה הרבה יותר גדול מ ה450 מאשר על הקרקע. זה המסוק הראשון שהצלחתי לעשות איתו פיירופליפים רצופים ללא להיסחף ולאבד גובה. היציבות שלו והנוכחות שלו באוויר מדהימה. אני לא מצטער לרגע על ההחלטה.
אם יש לך כ 3000 שקל - קח 500ESP. אם לא, קח pro ותחסוך למסוק יותר גדול.
גם עם ה PRO תוכל להתקדם ב 3D , אבל כנראה שיותר לאט.
בהצלחה בכל מה שתבחר
שרון
שרון תודה רבה לך על תגובתך
לצערי אין לי כרגע את התקציב לקנות טירקס 500 , מכיוון שאם כבר לקנות טירקס 500 אז כמובן חייבים לאבזר אותו באלקטרוניקה איכותית (בעיקר הג'ירו מעלה פה את המחיר, אני לא אעז לשים לא פוטאבה 401 ולא לוגיטק על מסוק 500 ) בינתיים אני אסתדר עם הפרו ושיגיעו הזמן והמקורות הפיננסיים אני אתקדם ל-500, אבלכמו שצריך אם אלקטרוניקה איכותית
תודה רבה על העזרה והיעוץ
guylederer
01-09-2009, 08:30:46
שירשור מלא במידע ... bendisar שיהיה לך בהצלחה בהמשך הדרך ... :]
sharonx
01-09-2009, 09:04:26
שרון תודה רבה לך על תגובתך
לצערי אין לי כרגע את התקציב לקנות טירקס 500 , מכיוון שאם כבר לקנות טירקס 500 אז כמובן חייבים לאבזר אותו באלקטרוניקה איכותית (בעיקר הג'ירו מעלה פה את המחיר, אני לא אעז לשים לא פוטאבה 401 ולא לוגיטק על מסוק 500 ) בינתיים אני אסתדר עם הפרו ושיגיעו הזמן והמקורות הפיננסיים אני אתקדם ל-500, אבלכמו שצריך אם אלקטרוניקה איכותית
תודה רבה על העזרה והיעוץ
ה 401 שיש לי על ה 500 כרגע לא אופטימלי אבל לא רע בכלל. הספרטן 760+3500 בדרך ואדווח מה ההבדל כשהם יגיעו.
אבל תמיד צריך להשאיר מרווח נשימה לריסוקים.
מתי אתה מגיע למרכז להטיס איתנו ? אשמח להשוות איתך תרגילים שטירונים כמונו ב 3D עושים :)
bendisar
01-09-2009, 10:45:33
שירשור מלא במידע ... bendisar שיהיה לך בהצלחה בהמשך הדרך ... :]
תודה רבה:)
ה 401 שיש לי על ה 500 כרגע לא אופטימלי אבל לא רע בכלל. הספרטן 760+3500 בדרך ואדווח מה ההבדל כשהם יגיעו.
אבל תמיד צריך להשאיר מרווח נשימה לריסוקים.
מתי אתה מגיע למרכז להטיס איתנו ? אשמח להשוות איתך תרגילים שטירונים כמונו ב 3D עושים :)
שרון כמובן שאני לא אומר שה401 הוא ג'ירו רע, הוא גי'רו מאוד טוב, אבל אני בטוח שאתה עושה פאנלים מהירים אז אתה מרגיש שהוא מתאמץ (או שאני סתם מדבר שטויות;) בכל מקרה זה מה שהלוגיטק עושה)
שאתה אומר מרכז, לאיזה שטח הטסה אתה מתכוון? עד תחילת אוקטובר אני אהיה שקוע בלימודים לפסיכומטרי אבל אחרי זה יש סיכוי טוב מאוד שאני אוכל אולי להגיע לאיזה שטח הטסה אם ההורים יסכימו להסיע אותי
להטיס בכלל זה מאוד כיף, אבל אני בטוח שלהטיס עם קבוצה של אנשים ולדבר איתם זה הרבה יותר כיף חוויה שיצא לי לעשות רק פעם אחת בארוע אינדור שהיה בשנה שעברה (זה של ספיד קונטרול)
נ.ב, אני חושב שאתה היית בארוע הזה, אם אתה זוכר היה שם איזה הני בי CP2 שריחף ועשה הקפות באולם שם כל הזמן, עד שהוא נכנס בטיסן :p זה היה אני
sharonx
01-09-2009, 15:43:20
הי אלעד.
אני זוכר משהו במעומעם.
לגבי ה 401 - אתה לא מדבר שטויות בכלל! הרגשתי את זה בפאנל מהיר (צריך לתת הרבה זנב) ובטיסה מהירה קדימה + נסיון כושל לפירואט (הזנב גמעט ולא מסתובב בפול סטיק).
מקווה שהספרטן יסתדר עם זה יותר טוב ואז נדע באמת אם ה 401 - זמנו עבר.
מרכז הכוונה לברנר, געש, פלמחים וכו'.
מבטיח לך שאם אתה בא להטיס בקרוב, אני יושב איתך אחרי ההטסה ואנחנו פותרים ביחד שאלות לפסיכומטרי. אני ממש אוהב את השאלות במתמטיקה ואשמח לעזור לך :)
ככה גם יהיה יותר קל לשכנע את ההורים להסיע אותך.
איפה אתה גר בכלל ?
bendisar
01-09-2009, 15:46:22
אני גר ברמת גן, בקשר ללמידה לפסיכומטרי, בתחום הזה אני אסתדר לבד:)
חברים
אני לא מבין כל כך במסוקים אבל אני מעוניין לדעת:למה ה401 לא מסתובב בפול סטיק זה נשמע לי מוזר:confused:(אני לא מטיס מסוקים)
הי אלעד.
אני זוכר משהו במעומעם.
לגבי ה 401 - אתה לא מדבר שטויות בכלל! הרגשתי את זה בפאנל מהיר (צריך לתת הרבה זנב) ובטיסה מהירה קדימה + נסיון כושל לפירואט (הזנב גמעט ולא מסתובב בפול סטיק).
מקווה שהספרטן יסתדר עם זה יותר טוב ואז נדע באמת אם ה 401 - זמנו עבר.
מרכז הכוונה לברנר, געש, פלמחים וכו'.
מבטיח לך שאם אתה בא להטיס בקרוב, אני יושב איתך אחרי ההטסה ואנחנו פותרים ביחד שאלות לפסיכומטרי. אני ממש אוהב את השאלות במתמטיקה ואשמח לעזור לך :)
ככה גם יהיה יותר קל לשכנע את ההורים להסיע אותך.
איפה אתה גר בכלל ?
אומנם עוד לא ניסיתי לעשות פאנלים, אבל אני חובב טיסות מהירות משולבות עם פירואטים ועל ה 500 שלי ה401 עושה את זה כמו גדול, יגיע הזמן ואקנה את הספרטאן אבל לבנתים אני מרוצה.!
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.