התחברות

צפייה בגרסה מלאה : כללי בטיחות בליפו



sharonx
02-09-2009, 18:45:27
מצורף קובץ כללי בטיחות בליפו מבית TP, שעונה על הרבה שאלות שנשאלו כאן בעבר, כמו כמה זמן מותר לאחסן סוללה מלאה (שבוע), מה עושים במקרה של קצר וכו'.

תהנו ותזהרו ;)

דניאל דקל
02-09-2009, 20:30:34
שימו לב למשפט הבא

Batteries that lose 20% of their capacity must be removed from service and disposed of properly.

זה בדיוק מה שקרה לי בזמן האחרון עם פק ליפו של FLIGHT MAX

הקיבולת ירדה מ 2200 ל 1700...

אני חושב שהדעיכה בקיבולת לא קרתה סתם, אלא לאחר שהיא נפרקה פריקת יתר

(התאים הגיעו פעם אחת ל 3.3V לא תחת עומס, כאשר בד"כ הם יורדים ל 3.7V )

וזה מסתתדר עם מה שאני יודע על ליפו:

אם התאים יורדים מתחת ל 3.3V במנוחה (שווה ערך לפחות מ- 3V תחת עומס) נגרם נזק

בלתי הפיך לפק.

sharonx
03-09-2009, 07:11:01
איך אתם קובעים כמה הסוללה איבדה ? לפי כמה MAH שנכנס בה בטעינה ? ומה אם המטען מאבד MAH על חום ?

דניאל דקל
03-09-2009, 09:55:50
שרון, אין טעם לחפור ):

אם במשך 40 טעינות נכנסו בטעינה קרוב ל 2200 מיליאמפר,

וב 10 האחרונות נכנסו רק 1700, ההפרש הוא בדיוק 500 מילימפר..

מכיוון שכל הטעינות עם אותו המטען, בכל הטעינות יש אותו איבוד חום...

sharonx
03-09-2009, 23:45:56
מי חופר ? דבר יפה :mad:

התכוונתי כשכתוב 2200 איך אתה יודע כמה מזה הלך לחום וכמה לסוללה ?

doodi111
04-09-2009, 13:51:24
מסמך מצוין!
שמרת אותו אצלי במחשב.

תודה

ZvikaF
04-09-2009, 23:00:55
מי חופר ? דבר יפה :mad:

התכוונתי כשכתוב 2200 איך אתה יודע כמה מזה הלך לחום וכמה לסוללה ?

תעשה סייקל של טעינה ופריקה ואז תדע כמה יש בסוללה (ותקבל הערכה על הבזבוזים בטעינה)