matalon
16-09-2009, 00:38:50
שלום חברים.
ידוע לכל מטיס מתחיל ש"עקב אכילס" בתקלת דלק בהטסה, הוא הבלאי של צינוריות הדלק בתוך מיכל הדלק/ציפה.
מקובל לבצע בדיקה 1 לחודש כדי למנוע נזק עתידי מיותר.
הרבה מאיתנו, או שלא בודקים או שדוחים את הבדיקה מחודש לחודש "בפעם הבאה אני אבדוק" וזה לא מגיע...... :confused:
אני מצרף תמונות מהבדיקה החודשית שלי של מסוק הסקייל, שמי שלא יודע, לפרק אותו זה כמו להוציא קוץ מהתחת עם כפפות איגרוף(קשה, קשה, קשה...) :eek:
כמובן שבוצעה גם בדיקת שאר המערכות הכוללים: רצועה, לינקים, תושבת ג'ירו וחיזוק ברגים.
שימו לב לממצאים על צינורית הדלק!!! :eek:
אם לא הייתי מקפיד לבדוק, במקום ראש השנה, הייתי מקבל 9 באב :(
חג שמח לכולם,
ידוע לכל מטיס מתחיל ש"עקב אכילס" בתקלת דלק בהטסה, הוא הבלאי של צינוריות הדלק בתוך מיכל הדלק/ציפה.
מקובל לבצע בדיקה 1 לחודש כדי למנוע נזק עתידי מיותר.
הרבה מאיתנו, או שלא בודקים או שדוחים את הבדיקה מחודש לחודש "בפעם הבאה אני אבדוק" וזה לא מגיע...... :confused:
אני מצרף תמונות מהבדיקה החודשית שלי של מסוק הסקייל, שמי שלא יודע, לפרק אותו זה כמו להוציא קוץ מהתחת עם כפפות איגרוף(קשה, קשה, קשה...) :eek:
כמובן שבוצעה גם בדיקת שאר המערכות הכוללים: רצועה, לינקים, תושבת ג'ירו וחיזוק ברגים.
שימו לב לממצאים על צינורית הדלק!!! :eek:
אם לא הייתי מקפיד לבדוק, במקום ראש השנה, הייתי מקבל 9 באב :(
חג שמח לכולם,