צפייה בגרסה מלאה : עזרה! TREX 450 SPORT עם DX6I או BLADE 400 עם DX7?
hellocopter
18-09-2009, 08:36:56
הכל רשום בכותרת
והSPORT מגיע סטוק
**זה התקציב שלי,אין לי כל כך מה לעשות...**
wind556
18-09-2009, 09:17:11
אתה הולך על הקצוות, אין לזה כל קשר לתקציב שלך
משדר מעולה עם מסוק רע מול מסוק מושלם עם משדר סביר ולא מספק
T-Rex 450 Sport + DX7SE/DX7
זו ההמלצה שלי
מצטרף לשגיא ושוקל גם את ה PRO
החסרון בפרו שצריך לדעת איך לנחות בעדינות..
כי אם לא הגג"ש של הזנב מה שאנחנו קוראים להם באילת פטריות :)
יכולים להשחק וואף להאכל ע"י נגיעה של הזנב בקרקע !
עדיף לו ספורט ! אלא אם כן הוא מטיס מנוסה !
לך עם הDX6 שלט מעולה לא נופל מה-7 בכלום
dbrosh
18-09-2009, 13:15:30
הכל רשום בכותרת
והSPORT מגיע סטוק
**זה התקציב שלי,אין לי כל כך מה לעשות...**
הוא ממשיך כל יום עם קשקוש חדש ואתם ממשיכים לבזבז זמן בלענות. מתי תפסיקו?????????
wind556
18-09-2009, 14:46:11
לך עם הDX6 שלט מעולה לא נופל מה-7 בכלום
זה לא נכון
ההבדל בין הDX6I לבין הDX7 הוא שמים וארץ
ולא אפרט כאן למה , אבל חשוב לא להטעות
Death_Keeper
18-09-2009, 15:11:41
לדעתי, קנה TREX יד שנייה, ומשדר DX7 (חדש), ואז, אולי יהיה לך מספיק כסף לחלפים, שאתה חייב לקחת בחשבון.
שלט הוא משהו שאסור להתפשר עליו.
ד"א, כתבתי TREX,כי זה מה שביקשת. אני מניח שאתה מתחיל, אז ההבדלים בין הגרסאות השונות פחות רלוונטיים לגביך. זה יכול ליהיות כל מותג אחר, כמובן עם כל ההשלכות של בחירת מסוק אחר.
והיום אתה יכול לקבל יד שניה מוצרים באיכות גבוהה, עם בלאי נמוך מאוד.
בכל אופן, בהצלחה!
שנה טובה וחג שמח.
יוסי
Ashaman
18-09-2009, 15:20:47
בהתחשב באופי השאלות שלך הייתי הולך על ה DX7 עם COPTERX. אתה הולך לרסק המון וכדאי שתכין בצד לפחות 500 ש"ח לחלפים עבור החודש הראשון.
doodi111
19-09-2009, 01:16:55
בהתחשב באופי השאלות שלך הייתי הולך על ה DX7 עם COPTERX. אתה הולך לרסק המון וכדאי שתכין בצד לפחות 500 ש"ח לחלפים עבור החודש הראשון.
+1
זה לא נכון
ההבדל בין הDX6I לבין הDX7 הוא שמים וארץ
ולא אפרט כאן למה , אבל חשוב לא להטעות
היכן ניתן למצא רשימה שמפרטת את ההבדלים, בעיקר אלו הנוגעים למסוקי 450?
תודה,
איזי
SamurAchzar
19-09-2009, 11:26:36
אין הרבה הבדלים למסוק חשמלי, מעבר לתחושה של הרדיו (עדיפה משמעותית בDX7 לטעמי), ויכולות של SWASH EXPO (לביטול אינטראקציות) שגם כך שנויות במחלוקת שיש ב7 ואין ב6.
מעבר לזה, יותר נקודות במצערת והPITCH (שימושי, לדעתי, רק אם אתה לא יודע לכוון ראש ו\או מטיס מסוק ניטרו בלי גברנר - בטח לא קריטי במסוק 450 שגם ככה לא ממש רגיש לסל"ד ראש).
בDX7 יש עוד FLIGHT MODE (איידל אפ) - שוב, רלוונטי מבחינתי רק במסוק ניטרו עם גברנר.
נוחות התכנות בDX7 ממש על הפנים, לדעתי, כך שהDX6i עדיף משמעותית מהבחינה הזו, במיוחד למתחיל.
ברור שהייתי לוקח את הספורט עם DX6i. הוא מסוק מאוד עמיד, מהנסיון המר שלי. אין מה להשוות מבחינת טיסה ל450 V2 ובטח לא להעתקים לסוגיהם. כיום אפשר למצוא עסקאות על הספורט (קומבו) שגורמות לקופטר אקס וכו' להראות לא משתלמות בעליל. החלקים באמת יקרים יותר, אבל שוב, המסוק פשוט עמיד. בניגוד לV2, נראה לי שיהיה קשה לשבור או לעקם חלק ראש, והשלדות חזקות לאללה.
לאלון בהובי ניטרו צריך להיות מלאי של חלקי ספורט (רוב החלקים של הספורט, בניגוד לדעה הרווחת, מיוחדים לו ולא משותפים עם הPRO או הV2). הרבה מתחילים טועים ולוקחים את הPRO, מה שלדעתי הוא טעות (בגלל הזנב וקלות הגישה העדיפה בSPORT). הם בכל מקרה טסים אותו דבר, לפי המטיסים של ALIGN (להם יש אינטרס, אם כבר, להגיד שהPRO עדיף), מאחר והראש מאוד דומה.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.