התחברות

צפייה בגרסה מלאה : האם הבקר / מנוע / סוללות שלי גמרו חיים ?



ori_lavee
19-09-2009, 19:51:02
לאחרונה אני מרגיש שהמסוק (ESP600) חלש יותר ממה שהייתי רגיל,
המנוע/בקר מתחיל "לחתוך" (עליות וירידות בסל"ד ראש) אחרי 4.5 דקות טיסה (אני רגיל ל 6 דקות טיסה לפחות).

2 סוללות Lightning Power וסוללה אחת Evo - כולם 25C בקבולת 5,000 מילי אמפר (6 תאים).
לכל סוללה כ 50-60 מחזורי טעינה +/-.
למנוע ולבקר כ 150-160 טיסות (של 6 דקות ממוצע).

מה שמוזר שאחרי טיסה (שהבקר מתחיל לחתוך אחרי 4.5 דקות) המתח בעל תא 3.85 וולט (שזה רחוק מפריקת יתר).
אחרי טיסה הסוללה יורדת מאוזנת לחלוטין על 3.8 - 3.85 וולט, ואחרי טעינה הסוללה גם מאוזנת על 4.19 - 4.20

אחרי טיסה טמפרטורות עבודה :
מנוע - 55-60 מ"צ.
בקר - 50-55 מ"צ.
סוללה - 45 מ"צ.

מה אתם אומרים, איפה הבעיה ?
מנוע ? בקר ? סוללות ?

בעוד כשבוע/שבוע וחצי אקבל סוללה חדשה נוספת, ואז אהיה חכם יותר...אבל עד אז :cool:


תודה
אורי

TooLy
19-09-2009, 20:01:22
היי אורי.
בהמשך לשיחתינו , כמה " נכנס " לסוללות לאחר הטעינה ?

ori_lavee
19-09-2009, 20:12:20
היי אורי.
בהמשך לשיחתינו , כמה " נכנס " לסוללות לאחר הטעינה ?המתח בכל תא לפני טעינה 3.8 +/-, אחרי טעינה 4.19 +/-.
כמה נכנס ? ת'אמת לא שמתי לב...אם אני לא טועה משהוא כמו 3,000 מילי-אמפר, אולי קצת פחות.

(אגב בדקתי מאש ומיסבים...והכל נראה תקין).

אורי

guyro
19-09-2009, 20:24:03
1)תבדוק עם בבקר לא השתנו הפרמרים בעיקר ה-CUTOFF
2)יכול להיות שבזמן האחרון אתה מטיס יותר אגרסיבי מן העבר - יותר IDELUP ויותר תרגילים ?

ori_lavee
19-09-2009, 20:28:24
1)תבדוק עם בבקר לא השתנו הפרמרים בעיקר ה-CUTOFF
2)יכול להיות שבזמן האחרון אתה מטיס יותר אגרסיבי מן העבר - יותר IDELUP ויותר תרגילים ?היי גיא.
1. אני אבדוק מחר על הבוקר (לדעתי לא השתנה).
2. אולי קצת יותר אגרסיבי אבל בטח לא הרבה יותר מלפני חודש (ואז הטסתי 6 דקות ללא בעיה), כל הטיסה מהמראה לנחיתה ב Idle כך היה תמיד (זה לא השתנה).

אורי

shimon73
19-09-2009, 21:20:09
זה הזמן לעבור ל copterx 600esp ולשכוח מכל הדאגות :p

bgrg
19-09-2009, 21:50:12
לאחרונה אני מרגיש שהמסוק (ESP600) חלש יותר ממה שהייתי רגיל,
המנוע/בקר מתחיל "לחתוך" (עליות וירידות בסל"ד ראש) אחרי 4.5 דקות טיסה (אני רגיל ל 6 דקות טיסה לפחות).

2 סוללות Lightning Power וסוללה אחת Evo - כולם 25C בקבולת 5,000 מילי אמפר (6 תאים).
לכל סוללה כ 50-60 מחזורי טעינה +/-.
למנוע ולבקר כ 150-160 טיסות (של 6 דקות ממוצע).

מה שמוזר שאחרי טיסה (שהבקר מתחיל לחתוך אחרי 4.5 דקות) המתח בעל תא 3.85 וולט (שזה רחוק מפריקת יתר).
אחרי טיסה הסוללה יורדת מאוזנת לחלוטין על 3.8 - 3.85 וולט, ואחרי טעינה הסוללה גם מאוזנת על 4.19 - 4.20

אחרי טיסה טמפרטורות עבודה :
מנוע - 55-60 מ"צ.
בקר - 50-55 מ"צ.
סוללה - 45 מ"צ.

מה אתם אומרים, איפה הבעיה ?
מנוע ? בקר ? סוללות ?

בעוד כשבוע/שבוע וחצי אקבל סוללה חדשה נוספת, ואז אהיה חכם יותר...אבל עד אז :cool:


תודה
אורי

גם לי זה קורה עד שלא החלפתי סוללות...
תבדוק עם סוללות חדשות או תיקח ממישהו.

גרג

ori_lavee
19-09-2009, 22:11:52
גם לי זה קורה עד שלא החלפתי סוללות...
תבדוק עם סוללות חדשות או תיקח ממישהו.

גרגכן, אני אמתין עם המסכנות עד שאקבל את הסוללה החדשה.

אחרי כמה מחזורי טעינה זה קרה לך ?
זה נראה כאילו המנוע של ALIGN "רוצח" סוללות...
אולי זה הזמן להחליף לסקורפיון 4025 :rolleyes:

אורי

lior_bar_ami
19-09-2009, 22:25:26
אורי כמו שאמרתי לך בסבירות גבוהה שהסוללות שלך התעייפו - מפה לשם אתה כבר מטיס את המסוק כבר 5 חודשים (אמרתי לך חצי שנה, +/- חודש זה בטולרנס ;)) - קבל את השירשור שלך איתו כאן:
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=8037
אם יש סוללה בדרך ממש לא בעיה לבודד ולמצוא את מקור הבעיה - חוצמיזה שלאלעד יש סוללה חדשה של ה ESP שהוא קנה, אפשר לבדוק איתה מה העניין....

אני בטוח שיש לך את הטלפון שלו :rolleyes:

ori_lavee
19-09-2009, 22:31:54
אורי כמו שאמרתי לך בסבירות גבוהה שהסוללות שלך התעייפו -
50-60 מחזורי טעינה וכבר הלכו ? כנראה באמת המנוע של ALIGN "רוצח" סוללות.
מפה לשם אתה כבר מטיס את המסוק כבר 5 חודשים (אמרתי לך חצי שנה, +/- חודש זה בטולרנס ;)) - קבל את השירשור שלך איתו כאן:
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=8037
איך שהזמן עובר מהר שנהנים :)
אם יש סוללה בדרך ממש לא בעיה לבודד ולמצוא את מקור הבעיה - חוצמיזה שלאלעד יש סוללה חדשה של ה ESP שהוא קנה, אפשר לבדוק איתה מה העניין....
וואלה רעיון טוב...לא חשבתי על זה.

אני בטוח שיש לך את הטלפון שלו :rolleyes:

ליאור.
לכאן או לכאן...
תהייה חם עם האצבע על ההדק בנוגע לסקורפיון :)

אורי

AVIV123
19-09-2009, 22:38:20
אורי לאחר שהסוללה מתרוקנת תנסה להטעין על 2 אמפר ותראה עם זמן הטיסה משתנה וכמה נכנס בסהכ
אני אישית בסוללות של המכונית מכניס 5200- 5000מילי אמפר