התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שאלה בקר סקורפיון וסוללת ליפו



sarel25
20-09-2009, 13:25:30
שלום לכולם!
כיום אני מטיס את המסוק עם בקר סקורפיון 45A וסוללת ליפו 3 תאים 11.1V
אני רוצה לתכנת את הבקר לניתוק כאשר המתח נמוך מדיי כדי לא לפגוע בסוללה ויש לי מספר שאלות:
1.לאיזה מתח מומלץ לכוון את הבקר שיבצע ניתוק(כמובן ללא פגיעה בסוללה)?
2.מה קורה בזמן הניתוק? האם רק מתח למנוע נפסק? או שמתח כללי למקלט נפסק (מצב שלא כל כך נראה לי הגיוני)? או בעצם שטיפה זמן לפני הניתוק כח המנוע יירד משמעותית ואני אדע שאני לקראת ניתוק?
מקווה ששאלותיי ברורות ותודה לעונים
חג שמח ושנה טובה לכולם

דור
20-09-2009, 13:40:32
1) 3.6~3.7 וולט ישמור על חיי הסוללה הכי טוב
2) אתה תרגיש דעיכה משמעותית במנוע עם תזוזת זנב ימינה שמאלה (תנועה קטנה)

imac1
20-09-2009, 13:57:40
בבקר של סקורפיון יש אפשרות לקבוע את מתח הדעיכה הניתוק ו אפשרות להישאר רק עם
מתח לBEC כך שנשאר לך מתח לבקרה אך ללא כח מנוע.

הכי מומלץ בנוסף לכיוון המתחים שמציע דור לכוון טימר (בשלט במידה ויש)
זה הדבר הכי בטוח.

תומר

sarel25
20-09-2009, 15:48:09
סתם ליתר ביטחון לכוון את ה"CUTOFF" של הבקר ל 3.6X3 ל -11V?
תודה ומצטער על ה"חפירה".

srdromy
20-09-2009, 16:53:17
כדאי לכוון LVC 096
BRK (ללא)
וליבחור PCT (נידנוד הזנב לאזהרה)
כמובן לעבוד עם טיימר כגיבו