צפייה בגרסה מלאה : שרשור בניה התחדשתי !!! מזל טוב לי :-)
giluriel
11-10-2009, 18:40:54
הגיע !!!!!!!!!
אחרי חודש וחצי של המתנה (כן כן .. הוזמן ב- 31 באוגוסט)
RangeVideo Generation 3
http://www.rangevideo.com
http://www.rangevideo.com/index.php?main_page=product_info&cPath=49&products_id=135
הראשונה בארץ, אם אני לא טועה, נכון ??
אני אשתדל לעדכן כאן בפרטים מההרכבה וה-Setup.
זו אמנם המערכת הראשונה שאני מרכיב ומגדיר אז יהיה לי קצת קשה להשוות לדברים אחרים אבל בכל זאת אעדכן איך זה ניראה מנקודת המבט של טירונים :-)
קצת פרטים מסביב:
פלטפורמה - כניראה טריינר שבניתי בזמן האחרון
מוטת כנפיים 130, משקל כ-קילו.
סטאפ חשמלי עדיין לא נסגר אבל בדרך ..
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=681556
- שני סנסורים של FMA לטובת autoPilot
- משדר חצי וואט
- מצלמה - 420 קו
זהו ...
הולך לשחק קצת עם עצמי (דרימר .. ששש!) :)
אז .. מזל טוב לי :-)
גיל
גיל תתחדש!
מת כבר לראות אותך באויר לא הבנתי למה צריך 2 סנסורים ?
crazyguy
11-10-2009, 19:40:28
מגניב! אני דיי בטוח שהיא תעבוד יותר טוב מהמערכות שרובנו רכשנו (של ET)
אני מיום ליום נתקל ביותר בעיות איתם (ET) ופחות פתרונות מצד היצרן (יש לו רצונות טובים אבל הוא לא מצליח לממש אותם בזמן)
אתה משתמש בחיישן השני כחיישן זיהוי מתי הטיסן הפוך?
giluriel
11-10-2009, 19:53:09
כל חיישן של FMA הוא שני וקטורים ומן הסתם autopilot דורש שלושה X-Y-Z
מדידה כנגד שלושת ההגאים - גובה כיוון ומאזנות.
היפוך ? ממה שראיתי בסרטונים של vova (איך כותבים את השם שלו בעברית ? חח) האופק המלאכותי שלהם לא תומך בהיפוך :eek:
עדיין לא הבנתי אז למה צריך את ציר ה Z?
crazyguy
11-10-2009, 20:46:12
כל חיישן של FMA הוא שני וקטורים ומן הסתם autopilot דורש שלושה X-Y-Z
מדידה כנגד שלושת ההגאים - גובה כיוון ומאזנות.
היפוך ? ממה שראיתי בסרטונים של vova (איך כותבים את השם שלו בעברית ? חח) האופק המלאכותי שלהם לא תומך בהיפוך :eek:
גובה כיוון ומאזנות? הRTH של וובה עובד על שלושתם במקביל??
זהו שאני דווקא הבנתי שהאופק המלאכותי שלהם כן תומך בהיפוך, ובתכלס היית צריך סנסור Z אבל בגלל שלא מייצרים אותו יותר או משהו כזה אמורים לשים עוד חיישן רגיל שישמש כחיישן Z, ואז בעצם הטיסן יודע לזהות מתי הוא הפוך ולהציל את הטיסן כנראה גם במקרה של טיסן הפוך..
אולי קיבלתי את הרושם המוטעה בכל מקרה נחכה לשמוע ממך איך הוא עובד..
תעדכן מתי הטסט איתו.
לפי מה שראית כולם שמים סנסור ולפי מה שאני יודע המערכת תומכת רק ב 2 צירים.. יכול להיות שאני טועה.
b1yossi
11-10-2009, 21:06:44
אשמח להסבר להדיוטים, מדוע צריך 2 סנסורים ?
giluriel
11-10-2009, 21:14:38
עמית, מבחינת חיבורים ושליטה המערכת מבקשת את ה- rudder, elevator, aileron
גם בהגדרות (אלה שהספקתי לראות) יש כיוון תווכים לשלושת אלה.
לדעתי, אם יש למערכת יכולת שליטה בכל אחד מהם היא צריכה את היכולת למדוד ולבקר את מה שהיא עושה.
יוסי - שני סנסורים כי כל סנסור (של FMA) הוא שני וקטורים.
כדי לקבל את הוקטור השלישי אין ברירה אלא להוסיף סנסור (למרות שנשאר חיישן "מיותר")
.. מהמעט שהספקתי להבין .. בשאיפה שאני לא טועה
:) גיל
b1yossi
11-10-2009, 21:21:56
מה זה הווקטור השלישי ? גובה ? או שאתה רוצה לחבר אותו למאזנות כדי להשיג שליטה טובה יותר ?
יש לך כוונה לחבר לסנסורים גם הגה כיוון וגם מאזנות ?
crazyguy
11-10-2009, 21:57:31
הווקטור השלישי כביכול ממה שאני מבין זה בעצם לזהות מתי הטיסן הפוך ומתי לא.. (אם זה אמור לשמש הZ סנסור)
b1yossi
11-10-2009, 22:47:04
הווקטור השלישי כביכול ממה שאני מבין זה בעצם לזהות מתי הטיסן הפוך ומתי לא.. (אם זה אמור לשמש הZ סנסור)
ואיך שני סנסורים עוזרים לזהות מצב זה ?
crazyguy
11-10-2009, 23:23:40
הסנסור הראשון קשור לייצוב ע"י קריאת טמפרטורות מ4 נקודות, שמאל ימין קדימה ואחורה.
ע"י כך הOSD אמור להציג גם אופק מלאכותי שמבוסס על הפרשי טמפרטורות וטמפרטורה שהיא כביכול מייצגת את האפס.
הסנסור השני משתמשים רק ב2 חלוניות מתוך 4 לקריאת טמפ של אדמה ושמיים בלבד, כדי לאבחן מתי הטיסן הפוך ומתי לא.. וזהו בגדול.
זה בגדול מה שיצא לי להבין מאיך המערכת הזו עובדת.
גיל, הRVOSD עושה את הייצוב בלי המחשב של FMA נכון?
giluriel
12-10-2009, 05:41:43
הסנסור הראשון קשור לייצוב ע"י קריאת טמפרטורות מ4 נקודות, שמאל ימין קדימה ואחורה.
ע"י כך הOSD אמור להציג גם אופק מלאכותי שמבוסס על הפרשי טמפרטורות וטמפרטורה שהיא כביכול מייצגת את האפס.
הסנסור השני משתמשים רק ב2 חלוניות מתוך 4 לקריאת טמפ של אדמה ושמיים בלבד, כדי לאבחן מתי הטיסן הפוך ומתי לא.. וזהו בגדול.
זה בגדול מה שיצא לי להבין מאיך המערכת הזו עובדת.
גיל, הRVOSD עושה את הייצוב בלי המחשב של FMA נכון?
גיא,
ניראה לי שההסבר שלך לסנסור השלישי מתקבל יותר על הדעת (למרות שבסרטים שלהם האופק המלאכותי לא משנה את האייקון שלו בהיפוך .. :( )
היום אני מקווה להספיק לחזור מוקדם ולתת למערכת לראות קצת שמיים :-) (מהקרקרע .. חח רק כיוונים)
אז אוכל לראות בדיוק מה כל סנסור מרגיש
לגבי המחשב של ה-FMA, אתה צודק. הוא איננו.
כל העבודה מתבצעת ב-RV
b1yossi
12-10-2009, 05:49:04
אני עדיין לא מבין איך הסנסור יכול לזהות אם הטיסן הפוך או לא - ברור לי עקרון הפעולה של הסנסור (הפרשים טרמיים), מה שלא ברור לי זה מניין יודע הסנסור מה זה אדמה ומה זה שמיים - הפרשי הטמפ' בניהם יכולים להיות פעם חם לטובת האדמה ופעם חם לטובת השמיים....
Observer
12-10-2009, 06:51:26
FMA טוענים שגם כשהאדמה מכוסה שלג ביום חורפי במיוחד, היא "חמה" יותר (במונחי קרינה תת-אדומה) מהשמיים שמעל לאופק.
giluriel
12-10-2009, 07:38:21
עדיין בגדר סברה (משחקים על שולחן העבודה) אבל - המערכת מכיילת את עצמה עם ההפעלה.
יכול להיות שגם הנושא של חום האדמה והשמש נמדד באותו רגע...
אבל כמו שאמרתי - סברות ..
בטח יהיו תשובות מאוחר יותר היום או מחר :-)
גיל
גיל,
נראה לי שקנית סנסור אחד מיותר קשה לי להאמין שמבקרים הגה כיוון בעזרת FMA אלה בעזרת ג'יירו ה RV דורש רק סנסור אחד מאזנות והגה גובהה.
תעדכן אותנו היום :)
giluriel
12-10-2009, 08:09:05
גיל,
נראה לי שקנית סנסור אחד מיותר קשה לי להאמין שמבקרים הגה כיוון בעזרת FMA אלה בעזרת ג'יירו ה RV דורש רק סנסור אחד מאזנות והגה גובהה.
תעדכן אותנו היום :)
עדיין לא סגרנו בשביל מה הוא .. אבל תציץ כאן - בתמונה האחרונה בחלק של AutoPilot
http://www.rangevideo.com/index.php?main_page=product_info&cPath=49&products_id=135
כתוב בפירוש:
(Remember, you need 2 pieces. Be sure to buy the connecting cables also!)
:) גיל ...
giluriel
12-10-2009, 08:21:43
תשובות ...
באמצעות הפורום של RangeVideo הגיעו תשובות דיי מהר :-)
אז ככה:
גיא - אתה צודק. Z משמש כדי לזהות טיסה הפוכה. זה גם מופיע באחד מהסרטים:
http://vimeo.com/6913294
בנוסף Z משמש לכיול עצמי של האופק המלאכותי (לא ברור לי למה הכוונה)
"The use of the Z head is to autocalibrate the AHI in flight, and to detect inverted flight. "
הפוסט כולו נמצא כאן:
http://www.rangevideo.com/forum/showthread.php?t=408
גיל
איציק רונן
13-10-2009, 19:02:08
הי גיל,
מזל טוב ובהצלחה.
מקווה שהאינטגרציה תעבור חלק והמערכת תעבוד בצורה אמינה.
במידה ואתה צריך עזרה אתה כמובן מוזמן להתקשר.
תשובות ...
באמצעות הפורום של RangeVideo הגיעו תשובות דיי מהר :-)
אז ככה:
גיא - אתה צודק. Z משמש כדי לזהות טיסה הפוכה. זה גם מופיע באחד מהסרטים:
http://vimeo.com/6913294
בנוסף Z משמש לכיול עצמי של האופק המלאכותי (לא ברור לי למה הכוונה). במערכת של FMA צריך לפני טיסה לכייל את הניגודיות המכסימלית בין האדמה לשמיים.
במערכת בעלת סנסור בודד (עם ארבע חלוניות) מתחילים את הכיול כאשר אף הטיסן כלפי האדמה. זאת אומרת שיש לפחות חלונית אחת מול האדמה ואחת מול השמיים.
לי יש מערכת שלהם הכוללת Z סנסור, זה חיישן עם שתי חלוניות בלבד. חלון אחד מופנה לאדמה והשני לשמיים.
לסנסור שני תפקידים, בתהליך הכיול לא צריך למעשה להפנות את הטיסן לאדמה וכו' השני כמובן לזהות מצב של כלי הפוך.
גיל
בעיקרון אני חושב שFMA היא מערכת מצויינת ואמינה.
צריך להיות מודע לשני דברים:
מגבלות המערכת (חיישן תרמי) ביום מעונן, לייד חורשות וגבעות טיסה נמוכה, המערכת עלולה לאבד שליטה.
הדבר השני, לFMA יש המון ניסיון עם המוצר הזה (זה פיתוח שלהם), אני לא בטוח כיצד האלגוריתמיקה של RV עובדת.
איציק
giluriel
17-10-2009, 17:33:45
הי גיל,
מזל טוב ובהצלחה.
מקווה שהאינטגרציה תעבור חלק והמערכת תעבוד בצורה אמינה.
במידה ואתה צריך עזרה אתה כמובן מוזמן להתקשר.
בעיקרון אני חושב שFMA היא מערכת מצויינת ואמינה.
צריך להיות מודע לשני דברים:
מגבלות המערכת (חיישן תרמי) ביום מעונן, לייד חורשות וגבעות טיסה נמוכה, המערכת עלולה לאבד שליטה.
הדבר השני, לFMA יש המון ניסיון עם המוצר הזה (זה פיתוח שלהם), אני לא בטוח כיצד האלגוריתמיקה של RV עובדת.
איציק
איציק,
ראשית המון תודה על הצעת העזרה. אני שומר אותה לשניה שאתקע :confused: :)
לגבי כיול ציר ה-Z, אמנם גם ב-Z אני עם סנסור של 4 עיניים למרות שלדעתי משחקות כאן תפקיד רק 2, אבל בתהליך הכיול יש דרישה למצב אפקי ואז אף למטה.
ד"א, ב-Nose down הכוונה שלהם היא לאנך לאדמה, נכון ? צלילה מוחלטת ולא קצת שיפוע..
גיל
איציק רונן
18-10-2009, 03:49:36
איציק,
ראשית המון תודה על הצעת העזרה. אני שומר אותה לשניה שאתקע :confused: :)
לגבי כיול ציר ה-Z, אמנם גם ב-Z אני עם סנסור של 4 עיניים למרות שלדעתי משחקות כאן תפקיד רק 2, אבל בתהליך הכיול יש דרישה למצב אפקי ואז אף למטה.
ד"א, ב-Nose down הכוונה שלהם היא לאנך לאדמה, נכון ? צלילה מוחלטת ולא קצת שיפוע..
גיל
כן הכוונה אנך לאדמה.
אבל משהו לא בסדר.
הסברתי לך, במידה ויש סנסור Z לא צריך לכייל באף כלפי האדמה, זה מוזר מאוד. בדוק את עצמך.
אתה לא תתקע, סתם רציתי להיות בסביבה כשתעשה סולו...:rolleyes:
שבוע טוב לכולם,
איציק
Guyazulay@
30-10-2009, 22:11:08
גיל האם יש משהו חדש על המערכת של הRV?
אני גם עובר למערכת בגלל השילוב של FMA ביחד איתה ועוד כמה יתרונות...
כמה שאלות..
שהFMA מחובר לOSD, המערכת יצוב לא תהיה מחוברת כמו שהיא באה לבד עם מפסק לכיול לפני טיסה ומפסק בשלט כדי לבטל את הFMA... האם זה נכון?
זאת אומרת יהיה לOSD יותר קל לחזור הביתה אבל איך התפקוד של הFMA שאני בטיסה רגילה...
giluriel
31-10-2009, 15:11:02
גיל האם יש משהו חדש על המערכת של הRV?
אני גם עובר למערכת בגלל השילוב של FMA ביחד איתה ועוד כמה יתרונות...
כמה שאלות..
שהFMA מחובר לOSD, המערכת יצוב לא תהיה מחוברת כמו שהיא באה לבד עם מפסק לכיול לפני טיסה ומפסק בשלט כדי לבטל את הFMA... האם זה נכון?
זאת אומרת יהיה לOSD יותר קל לחזור הביתה אבל איך התפקוד של הFMA שאני בטיסה רגילה...
הי גיא,
אם הבנתי נכון את השאלות שלך אז ככה:
הטייס האוטומטי שבשימוש הוא זה של ה- OSD. לפיכך תהליך הכיול (שקיים !) מתבצע מה- OSD
(יש תפריט שלם עם הגדרות של ה- auto pilot והוא כולל גם את הכיולים).
המעבר לטייס אוטומטי בזמן טיסה מתבצע מהשלט (כולל שינוי מצבים והפעלה / הפסקה).
קיימים כמה מצבים למערכת:
בזמן שיש קליטת רדיו - ייצוב טיסה (pitch & role), שמירת כיוון, שמיניות מעל נקודה מסויימת, טיסה לפי מצב סטיקים אחרון וחזרה הביתה.
ברגע של הפסקת קליטה המערכת עוברת באופן אוטומטי למצב חזרה הביתה.
מקווה שלזה התכוונת ... :-)
גיל
Guyazulay@
31-10-2009, 15:34:39
כן, אבל לחלק...
את המצב שניכנס טייס האוטומטי אני מכיר יש את אותו דבר בET שיש לי כרגע..
או מצב של פייל סייף או מצב שאתה לא נוגע בסטיקים והוא ניכנס לטטיסאוטומטי.. אז במקרה של RV דרך הOSD מפעילים אותו...
דבר נוסף שאני שואל הוא..
יש ברשותי כבר FMA...
אבל את הארכה המלאה,לא כמו שאתה מזמין מRV רק את החיישנים הטרמיים.. אלה גם עם המקלט שבא איתו.. אם אתה מבין למה אני מתכוון?
בוא נפריד רגע בין שתי המערכות..
בFMA אם היא מחוברת לטיסן רגיל עם החישן והמקלט,יש את המפסק שאיתו עושים כיול לפני טיסה ואתה מגדיר ערוץ בשלט להפעלת הFMA באויר או להפסיקו...
מה שאני שואל הוא, שאני מחבר את החישן של הFMA לOSD RV הוא מתחבר ישירות לOSD ללא מקלט שלו...
אז כמו כן המפסק כיול מתבטל וגם הערוץ בשלט ששלוט עליו מתבטל...
איך הוא עובד בשילוב עם הRV?
מקווה שהבנת ,קצת קשה להסביר דרך כתיבה , אם לא הבנת שלח לי הודעה בפרטי ואני יתן לך את הפלא שלי..
MickeyM
31-10-2009, 18:02:47
אתה נדרש לכייל אותו בתפריט של RV...
Guyazulay@
31-10-2009, 18:24:40
את הכיול שלו אני יודע שעושים דרך הOSD, אם אני רוצה להפסיק אותו גם דרכו?
איציק רונן
31-10-2009, 18:41:15
נשמע לי בין השורות שאתה שואל האם חוסכים את ערוץ הבקרה של FMA?
אני רק רוצה להזכיר שכדאי לשמור את הFMA אוטונומי משום שבמצבים מסויימים הוא לא יצב וכדאי לנתק אותו או להוריד GAIN. לדוגמ ביום מעונן או בסביבה הררית או מיוערת. לכן לא הייתי ממהר לבטל את ערוץ הבקרה עליו.
איציק
Guyazulay@
31-10-2009, 19:00:03
להפך!!
בדיוק על זה אני חושב!
שאם המערכת משולבת ומתוכנתת דרך הOSD אם אני ירצה לבטל אותה אני יצתרך להכנס לתפריט הOSD מה שלא נותן תגובה מהירה!
אני לא חוסך בערוצים יש לי 9
4 הגאים
5וגם 6 מצלמה
7 ו8 OSD כרגע ET
ו9 מתוכנן להיות לFMA...
giluriel
02-11-2009, 21:39:32
גיא,
אתה צודק.
הסנסורים מתחברים ל-OSD בלי ה-"מוח" של FMA.
אבל ההפעלה והניתוק של הפעולות האוטומטיות מבוצעות ללא מעבר בתפריטים:
(יצאה לי הנשמה להגיע לסטאפ הזה אבל להלן ... )
מכיוון שבטיסה שלי כרגע אני לא עושה שימוש במדפים לקחתי את המפסק הזה לצורך ה- OSD.
מעבר מהמצב הראשון לשני וחזרה לראשון מעביר לי מסכים ב-OSD.
מעבר מהמצב השני לשלישי וחזרה מפעיל ומפסיק את הטייס האוטומטי (במצב שנבחר עבורו בתפריט).
ז"א שאם אני מתחיל טיסה כשהמפסק באמצע אני מדפדף מסכים עם העברה של המפסק לצד אחד וחזרה לאמצע ומפעיל ומבטל את הטייס עם העברה של המפסק לצד השני וחזרה לאמצע.
(ד"א, ה-'מחיר' במקלט הוא ערוץ אחד בלבד).
הצלחתי להסביר או שהסלט יצא גדול מידיי ? :confused:
גיל :)
Guyazulay@
02-11-2009, 22:16:54
כן הבנתי את הצורה שבא עשיתה עם המפסק..
אבל אם אני לא טועה אתה עדין מדבר על הטייס האוטומטי..?
עוד פעם,אני לא חוסך בערוצים יש לי בשביל OSD וFMA 3 ערוצים כך שזה לא בעיה..
את הטייס אוטומטי ברור שלא בעיה להפסיק..
אני מתכוון לFMA.. אם יש לך קצת ניסיון איתו בנפרד ללא המערכת OSD..
אז במהלך טיסה רגילה הוא מייצב לך את הפלטפורמה גם לגובה וגם ימינה שמאלה, במצב של ענננים נמוכים או שמש כמו לקראת סוף יום שהשמש שוקעת יכול להיות מצב שהוא יזהה את השמש בגלל מיקומה הנמוך ויחשוב שהיא למלאה וכך ישתגע. בלי שום קשר לטייס אוטומטי..
הביטול שלו נעשה גם עי מפסק?
אם כן זה הרבה יותר בטיחותי, ואז אתה חוסך את המחשב של הFMA והכל מתפקד אותו הדבר..
Guyazulay@
02-11-2009, 22:42:35
אתה מתכוון שהתפקוד של החיישנים תהיה פחות טובה עם הOSD ללא המחשב?
motiganot
03-11-2009, 00:02:50
גיא רק לעדכן אותך, יש לך רק 8 ערוצים !
בפוטבה 9CHP יש רק שמונה ערוצים ב-PPM :(
giluriel
03-11-2009, 05:33:53
אני חושב שעכשיו הבנתי איפה אנחנו מפספסים אחד את השני:
.. במהלך טיסה רגילה הוא מייצב לך את הפלטפורמה גם לגובה וגם ימינה שמאלה, במצב של ענננים נמוכים או שמש כמו לקראת סוף יום שהשמש שוקעת יכול להיות מצב שהוא יזהה את השמש בגלל מיקומה הנמוך ויחשוב שהיא למלאה וכך ישתגע. בלי שום קשר לטייס אוטומטי..
הביטול שלו נעשה גם עי מפסק?
ייצוב הכלי הוא מצב עבודה של הטייס האוטומטי (ט.א. מעכשיו .. ) ולא פונקציה נפרדת ממנו.
המצב הראשון שאתה יכול לבחור בט.א. הוא - Level flight. ברגע שכוונת את ה-OSD למצב הזה - כשתפעיל ט.א. תקבל ייצוב ועדיין תנווט בעצמך. אם תכבה את ה-ט.א. תחזור לטיסן רגיל.
אם תרצה עכשיו לעבור למצב אחר ב-ט.א. אתה תצטרך להיכנס לתפריט (תוך כדי טיסה) ואז ובחור משהו אחר (לדוגמה חזרה הביתה או טיסה מעל על נקודה מסויימת וכו').
לא אמור להיות מורכב מידיי מאחר ואתה יכול להשאיר את הטיסן במצב שה-ט.א. שומר עליו ישר בזמן שתשחק עם התפריטים - למרות שעדיין לא בדקתי את זה בפועל.
מסתדר לך ?
גיל:)
Guyazulay@
03-11-2009, 09:59:07
עכשיו כן... יש לטייס האוטומטי כמה פונקציות. והFMA כחלק ממנו ולא בנפרד..
אז תחלס שלא צריכה להיות בעיה...
ברגע שאני מחליט לטוס ביחד עם הFMA כדי לקבל טיסה יציבה או שמירה גובה לצילום אנכי לדוגמה ..
אז זה אותה הפעלה כמו של טייס אוטומטי רק יש כמה אופציות של טייס אוטומטי..
בכל רגע נתון אני יכול לכבות אותו עי מפסק..
מוטי קראתי קצת בחוברת של פוטאבה ואתה צודק..
עד עכשיו לא יצא לי לעבוד בכלל עם 9 ערוצים וגם בתפריט של השלט אני רואה שאפשר לכוון 8..
אבל גם ככה ניסתדר..
בRV עובדים עם ערוץ אחד
והFMA אתה מכבה אותו דרך הOSD על אותו מפסק..
FLAYCAM2 שאני מתכנן לשים בהמשך בשביל שיהיה גם תמונות העדפתי שתיתן צילום אוטומטי כל 4 שניות..
אז ככה שנישאר אפילו ערוץ פנוי...
Guyazulay@
03-11-2009, 11:16:04
סך הכל יש 3 פונקציות של טייס אוטומטי? FMA ,חזרה הביתה , נקודות ציון?
giluriel
03-11-2009, 19:57:35
סך הכל יש 3 פונקציות של טייס אוטומטי? FMA ,חזרה הביתה , נקודות ציון?
FMA הוא יצרן ( FMAdirect ) ויש להם מוצר שהוא מייצב טיסה ( CoPilot אם אני זוכר נכון)
אתה שואל על המצור הספציפי הזה (אני לא מכיר אותו מספיק טוב כדי לענות)
או שהשאלה היא כללית על טייסים אוטומטיים ?
גיל
Guyazulay@
03-11-2009, 22:47:51
אני יודע שFMA הוא החברה ...
אני מתכוון אל היחידה עם ה4 חיישנים..
השאלה על כל הפונקצויות שקיימות בטייס האוטומטי..
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.