PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה אחרונה לפני ה TEST FLY



marik_911
13-10-2009, 14:28:14
ה מוט שהולך לאורך הבום אל הרוטור האחורי
לא מחוזק באמצע בשום דבר
איך מחזקים את המוט שלא יהיה רטט בזמן טיסה
תודה מצורפות תמונות

שלומי לוי
13-10-2009, 14:40:02
שים לו טבעת עם מוביל

אופיר נחום
13-10-2009, 14:51:43
אל תשים טבעת עם מוביל - למוט גמישות מוגבלת ובגלל שהוא גם נע מעלה מטה זה ירוץ קשה.
זה שדרוג של קוויק שלא דורש שום תמיכה. אם אתה מודאג שהלינק יקפוץ החוצה, אפשר לשים מין דיסקית שתמנע זאת.

אופיר נחום
13-10-2009, 14:54:13
לגבי הרטט - אני הכנסתי על המוט קטע צינור דלק עבה בחלק שנוגע בחיבור התומכים לבום.

נאור
13-10-2009, 15:05:42
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=15183&stc=1&d=1255442679

נראה לי שהבול קרוב מידי למרכז הסרוו
אתה בטוח שיש שם מספיק תנועה ?

שלומי לוי
13-10-2009, 15:08:35
לגבי הרטט - אני הכנסתי על המוט קטע צינור דלק עבה בחלק שנוגע בחיבור התומכים לבום.

לך לעבוד! זה מה שאתה עושה בעבודה?

אופיר נחום
13-10-2009, 15:25:37
לך לעבוד! זה מה שאתה עושה בעבודה?
במקביל...

שלומי לוי
13-10-2009, 16:01:10
אופיר! תן לי את המייל שלך בפרטי אני אשלח לך את מה שדיברנו עליו;)

silenser
13-10-2009, 17:47:06
היי.... :)
פשוט לך להטיס וכל הסיפור , שנתיים היה לי רפטור 50 עם מוט כזה והכל היה סבבה...
יום טוב לך.

marik_911
14-10-2009, 08:44:59
תודה על התגובות המהירות

אופיר נחום
14-10-2009, 13:01:17
כמו שנאור אמר, הבול-לינק קרוב מדי למרכז הסרוו. זה ייתן זנב פחות מהיר ויכול להוביל לנדנוד של הזנב.

marik_911
14-10-2009, 21:47:27
אני אטפל בזה!!! תודה

להרים אותו הכי למעלה ?

AMIR
15-10-2009, 15:47:19
לא, אל תרים אותו עד הסוף, תקפיד שההורן יהיה אנך!!!
חבר אותו פרוביזורית ותוליך את ההורן לשני כיווני תזוזת הסרוו , לאורך כל הדרך ותוודא
שהמוט הולך חלק ולא מתקפל לקראת הסוף כי אם כן, ותעלה להטיס כך או שישרף לך הסרוו או שישבר לך המוט!
תבצע זאת עם מקצוען!
גם את הטסט אני ממליץ לבצע עם מקצוען, כדי לכוון את הזנב יש לטוס ללא שומר כיוון , מה שאתה לא מתורגל בו....

מכאן אני יכול רק לאחל לך בהצלחה!
והכי חשוב.... תהנה מהכלי ושתפיק ממנו את המיטב!

marik_911
15-10-2009, 18:37:03
לא, אל תרים אותו עד הסוף, תקפיד שההורן יהיה אנך!!!
חבר אותו פרוביזורית ותוליך את ההורן לשני כיווני תזוזת הסרוו , לאורך כל הדרך ותוודא
שהמוט הולך חלק ולא מתקפל לקראת הסוף כי אם כן, ותעלה להטיס כך או שישרף לך הסרוו או שישבר לך המוט!
תבצע זאת עם מקצוען!
גם את הטסט אני ממליץ לבצע עם מקצוען, כדי לכוון את הזנב יש לטוס ללא שומר כיוון , מה שאתה לא מתורגל בו....

מכאן אני יכול רק לאחל לך בהצלחה!
והכי חשוב.... תהנה מהכלי ושתפיק ממנו את המיטב!

תודה