התחברות

צפייה בגרסה מלאה : OS55 על TREX 600 רשמים ראשונים



guyro
17-10-2009, 09:35:39
להסיר כל ספק, רשמיי הם רשמים אישיים ואינני מתיימר להיות מומחה או לייצג את OS או יבואנה :rolleyes:

לאחר ששבת שעברה ביצענו הרצה למנוע, השבת סגרנו סיכה ויצאנו ל"התפרע" ולהחליט האם השידרוג הזה היה כדאי,
המטיסים: אנוכי, דמבו ואלון ברק.
התוצאה: מנוע חזק מאוד לא קיימת הדעיכה שכולנו מכירים בטיסה מאומצת על מנוע ה-50 הרגיל
נתונים יבשים (לטיסת איידל):
סל"ד ראש: ~2100
טמפרטורה: ~86 מעלות יציבה
אגזוז: ALIGN
מסוק: פלייבר רגיל ( לא פליירבלס)
זמן טיסה:התקצר במעט עקב הצריכה המוגברת של הדלק , בין 1/2 דקה לדקה, תלוי בסגנון ההטסה, לדעתי המטיס ה"ממוצע" לא ירגיש שינוי מהותי בצריכה.

סיכום: הרשמים הראשונים שלי ושל דמבו היו:"זה מסוק בדיוק כמו בסימולטור,זריז מאוד ואין דעיכות" , למרות שצריך לזכור שמאפייני הטיסה גם תלויים בפרמטרים אחרים, ללא ספק יש כח והרבה.
עלות תועלת:המטיס המתחיל והממוצע יצטרך לשקול עם הוא רוצה להוציא 100 דולר נוספים לקבל מנוע שכזה,לאגרסיבים שביננו שרוצים עוד ועוד כח, נראה שזה כדאי , מעניין גם מה יקרה עם נסב את המסוק לפליירבלס...;)
משמועות ש- OS הפסיקו לייצר את ה-50 , סביר להניח שנראה את ה-55 יותר ויותר בשטח.

טוב, נהייתי צמא מכל הכתיבה הזאת, אני הולך לשתות קצת ניטרו...:cool:

גיא

TooLy
17-10-2009, 09:39:50
אבל שתה רק 30 אחוז...לא פחות..:D
עוזי

SHAHAR AB
17-10-2009, 09:41:41
נישמע מצויין השאלה הנשאלת היא האם המסוק מסוגל לעמוד בעומסים של המנוע ולא יתחיל להתפרק עם הזמן הרי הוא לא בנויי לזה.
מישהו יודע מה המלצת היצרן ALIGN בנושא??

guyro
17-10-2009, 09:45:34
אני לא מאמין שתראה איזו שהיא המלצה, בדיוק כמו ששידרגו את ה-600 החשמליים למנועי 8 ו-10 תאים ולא ראינו המלצות, רוב הסיכויים ש- ALIGN יוציאו גם מנוע OEM שלהם בגרסת 55.
וכרגיל נצתרך לחזק ברגים,להחליף מיסבים ועוד...:(

אפרופו: למנוע הזה יש חתיכת קרבורטור גדול עם 3 סיכות, עם חופה סטנדרתית חלקן לא נגישות..., החשובה כן נגישה.

TooLy
17-10-2009, 09:59:21
בסך הכל מסוקיי אליין הם חזקים מאוד ומאסיבים..אני לא צופה שום בעייה למיכלול כלשהוא כתוצאה ממעבר ל מנוע החזק יותר.
כפי שגיא ציין , גם בחשמליים שלהם , כמו ה-600 למשל , מעבר מ-6 תאים ל-8 תאים עם סט-אפ רצחני כמו שיש לנו למשל לא יצר מעולם בעייה כלשהיא באיזה שהוא מכלול..
לבדוק תמיד טוב...
מה אומר טייס הניסוי הראשי ?
אלוני ?

ניסן וצחי
17-10-2009, 11:54:05
המסוק יעמוד בעומסים בלי שום בעייה.
OS 55 מספק אותו כח כמו TT53, כך שאין שום בעייה - מניסיון.

ניסן

TooLy
17-10-2009, 11:54:09
לטירקסים אין בעיה, דווקא הירובו מזהירים לגבי ה-SDX עם מנועי ה-55-56 החדשים שלא לעבור את ה-2000 סל"ד.

ניסן וצחי
17-10-2009, 11:59:48
לטירקסים אין בעיה, דווקא הירובו מזהירים לגבי ה-SDX עם מנועי ה-55-56 החדשים שלא לעבור את ה-2000 סל"ד.

אם התכוונת לא לעבור 2000 סל"ד בראש, אז לדעתי נפח המנוע לא ישפיע.
זה שהמנוע יותר גדול יתן יותר מומנט, וכוח להישאר על 2000 סל"ד ולא בהכרח יגדיל את הסל"ד.

ניסן

TooLy
17-10-2009, 12:06:27
http://www.runryder.com/helicopter/t539635p1/

ניסן וצחי
17-10-2009, 12:12:24
לא התכוונתי חלילה שאתה לא צודק במה שהירובו ממליצים, התכוונתי להגיד שאני הייתי שם את המנוע 55 ללא פחד, שהרי הנפח לא יעלה את הסל"ד - תקן אותי אם אני טועה

ניסן

guyro
17-10-2009, 12:16:18
הייתי רוצה גם לנסות את הנובה-רוסי...מזל שיש לי עוד 600 אחד שמחכה לשידרוג :D

TooLy
17-10-2009, 12:21:36
לא התכוונתי חלילה שאתה לא צודק במה שהירובו ממליצים, התכוונתי להגיד שאני הייתי שם את המנוע 55 ללא פחד, שהרי הנפח לא יעלה את הסל"ד - תקן אותי אם אני טועה

ניסן

אין ספק בכלל, ההסבר שלך הגיוני לחלוטין.

TooLy
17-10-2009, 12:22:05
הייתי רוצה גם לנסות את הנובה-רוסי...מזל שיש לי עוד 600 אחד שמחכה לשידרוג :D

אבל יש גם את ה-KME 60 וה-YS 56 http://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon10.gif

nadavbarak
17-10-2009, 13:47:35
בסך הכל מסוקיי אליין הם חזקים מאוד ומאסיבים..אני לא צופה שום בעייה למיכלול כלשהוא כתוצאה ממעבר ל מנוע החזק יותר.
כפי שגיא ציין , גם בחשמליים שלהם , כמו ה-600 למשל , מעבר מ-6 תאים ל-8 תאים עם סט-אפ רצחני כמו שיש לנו למשל לא יצר מעולם בעייה כלשהיא באיזה שהוא מכלול..
לבדוק תמיד טוב...
מה אומר טייס הניסוי הראשי ?
אלוני ?

בשם אלוני:
המסוק היה טס הרבה יותר טוב עם אגזוז רציני של CY וג'יירו איכותי אמיתי MiniG.:)

saarordan
17-10-2009, 14:06:44
בשם אלוני:
המסוק היה טס הרבה יותר טוב עם אגזוז רציני של CY וג'יירו איכותי אמיתי MiniG.:)

ובידיים של טייס מוכשר כמו אלון ברק ...

MickeyM
17-10-2009, 15:46:24
הרכיב בעל הרגישות הכי גבוהה לעומס מוגבר הוא המיסב החד כיווני בגגש הגדול (ידוע גם כמיסב אוטורוטציה) ,אני מכיר את הנושא מחבר'ה שהיסבו מסוקיי 600 ל 700 , כלומר -מנועים חזקים יותר מחד והתנגדות גדולה יותר מצד הלהבים בצד השני של הציר הראשי. לכן אם ניתן לשדרג למיסב של מסוק גדול יותר - כדאי, אם לא- אז לבדוק תקינות המיסב בתדירות גבוהה (תנועה חלקה בכיוון ההפוך וכו'..)

ליאור זהבי
19-10-2009, 00:58:33
הרבה מידע מעניין בשרשור הנ"ל. אני נרשם..

guyro
21-10-2009, 07:48:37
אבל יש גם את ה-KME 60 וה-YS 56 http://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon10.gif

למישהו יש אולי את ה-WEBRA ? ראיתי כאלו באתר של טיסני גלקסיה מראשון ?

שלומי לוי
21-10-2009, 08:51:16
למנוע הזה יש אגזוז יעודי שכניראה עדיף על כול אחד אחר.
מניסיון עם הירובו.אם הם ממליצים להיזהר אז יש להיזהר.