צפייה בגרסה מלאה : נ, נד, נדב - נדב ברק ! - סקורפיון על ה 600ESP שלי.
ori_lavee
20-10-2009, 08:03:43
אתמול בלילה נפגשנו נדב ואני בביתו של נדב שבתל אביב לתת ל 600ESP שלי את זריקת הסטרואידים.
זה מתחיל מחיתוך הפריים והרחבת חורי תושבת המנוע.
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=15442&stc=1&d=1256021291
הכנסת המנוע לפריים אחרי ההתאמה.
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=15443&stc=1&d=1256021291
סגירה ונעילה סופית של תושבת המנוע.
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=15444&stc=1&d=1256021291
בדיקת וכיוון מאש (המרחק בין הפניון לגיר).
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=15445&stc=1&d=1256021291
בדיקה אחרונה לפני טיסת מבחן.
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=15446&stc=1&d=1256021291
השעה 23:00, יטוס או לא יטוס ?
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=15447&stc=1&d=1256021291
אחרי הטיפול של נדב, הכל טס !
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=15448&stc=1&d=1256021291
אז ככה...
להגיד שטיסת המבחן הקצרה בריחוף ב Normal וב Idle השאירה אותי פעור פה מהכוח האדיר...זו תהייה הסחפות,
ת'אמת לא יכול להגיד שהרגשתי הבדל ענק בין המנוע המקורי לסקורפיון...אבל כמובן זו לא הייתה מטרת טיסת המבחן ובטח לא קריטריון לבדיקה כל שהיא,
עכשיו אני מבצע טיפול כללי לסוללות (פריקה איטית וטעינה מלאה), והצפיה שלי מהמנוע החדש היא תוספת כוח וזמן טיסה,
המבחן האמיתי יהיה ביום שישי בבוקר, שם גם אבחן את ה Setup עם סוללה נוספת חדשה לחלוטין....מקווה לטוב.
אז...תודה !
תודה לנדב, על ההשקעה הרבה והעבודה המקצועית מאוד !
תודה לנורית על הפיצות.
תודה, תודה ושוב תודה לאסף...שהביא לנו את הפניון בשירות VIP.
תודה לעוזי על היעוץ הטלפוני.
ותודה אחרונה חביבה לאחי היקר ליאור בר עמי שדאג שיהיה לי פניון (להחזיר לאסף) ומוודא (מרחוק מאוד) שהכל בשליטה !
אורי
Ashaman
20-10-2009, 08:20:05
תתחדש!
אני רואה שהשתמשתם בשולחן העבודה של אלון ;)
nadavbarak
20-10-2009, 08:20:10
"ת'אמת לא יכול להגיד שהרגשתי הבדל ענק בין המנוע המקורי לסקורפיון..."
http://www.plettenberg-motoren.com/UK/index.htm
lior_bar_ami
20-10-2009, 08:27:20
סחתיין אחינו!!!
תתחדש וברוך הבא למועדון העקרב ;)
תוסיף סוללות 35C ואני מבטיח לך אתה תהיה עד לדבר הכי זק שראית מימיך....
ori_lavee
20-10-2009, 08:46:00
"ת'אמת לא יכול להגיד שהרגשתי הבדל ענק בין המנוע המקורי לסקורפיון..."
http://www.plettenberg-motoren.com/UK/index.htmאחינו.
נכון, לא הרגשתי הבדל גדול, אבל "בניינו" איזה הבדל אני יכול להרגיש ב ריחוף Normal ו Idle ב 23:00 שהדבר היחידי שמטריד אותי, איך שורד ת'דרך לעמק בית שאן :)
מדדנו 2090 סיבובי ראש (בתנאים קצת בעיתיים) עם סוללה ישנה שהוטענה בפעם האחרונה לפני שבועיים.
אם סל"ד הראש הוא באמת סביב ה 2100 (עם סוללות 25C) והמנוע חזק יותר (לא דועך מכל פיץ' מסכן) ונציל יותר...זה בהחלט היה שווה את המאמץ.
בנוגע לפלטנברג, עד כמה שאני מבין מדובר בליגה אחרת...אבל גם בתקציב אחר לגמרי :cool:
את כל התשובות אני אגלה ביום שישי בבוקר.
אורי
ori_lavee
20-10-2009, 08:46:55
תוסיף סוללות 35C ואני מבטיח לך אתה תהיה עד לדבר הכי זק שראית מימיך....
מהפה שלך...למסוק שלי :)
אורי
lior_bar_ami
20-10-2009, 08:57:02
"ת'אמת לא יכול להגיד שהרגשתי הבדל ענק בין המנוע המקורי לסקורפיון..."
http://www.plettenberg-motoren.com/UK/index.htm
נדב עם נתוני נצילות כמעט זהים לסקורפיון (סביב ה 85%) ונתוני כוח גם כן מאוד דומים (אני מדבר על ה ORBIT 30-12), אני בספק מאוד אם ההשקעה במנוע שמחירו גבוה בהרבה כדאית.
בצורה חד משמעית - מניסיון עם הסטאפ הנ"ל (של הסקורפיון), שילוב של סוללות חזקות (35C וצפונה), עושות את המסוק למפלץ שלא מהעולם הזה.
אני מזכיר לך את הבוקר "ההיסטורי" בפלמחים - ואת המסוק לשעבר של מושיקו.
matan-segal1
20-10-2009, 09:21:30
אורי תתחדש!!!
נראה אותו ואותך בעוד שבועיים.
ori_lavee
20-10-2009, 09:48:17
אורי תתחדש!!!
נראה אותו ואותך בעוד שבועיים.תודה מתן,
אפילו סיבוב תקבל על המסוק עם המנוע החדש.
אורי
szgal
20-10-2009, 09:53:40
אורי תתחדש,
הסתכלתי על התמונות - אחלה חניה פרטית יש לנדב ברק בבית ...:D
saarordan
20-10-2009, 09:55:44
תתחדש ותטיס בעדינות !!!פתח סיכה ולאט לאט תתחיל 3D ... :D:D:D
gal15260
20-10-2009, 10:00:52
אורי היקר
תתחדש על המפלצת ה"חדשה" שלך ומקווה שאתה רק תהנה ממנה ככל האפשר....
אין כמו מנוע סקורפיון איזה כוח איזה מפללצצצתתת:D
asafsee
20-10-2009, 10:09:45
אורי
שמחתי לעזור לך עם הפיניון על מנת שתחווה טיסות מפנקות כבר בשבת הקרובה
nadavbarak
20-10-2009, 10:37:27
נדב עם נתוני נצילות כמעט זהים לסקורפיון (סביב ה 85%) ונתוני כוח גם כן מאוד דומים (אני מדבר על ה ORBIT 30-12), אני בספק מאוד אם ההשקעה במנוע שמחירו גבוה בהרבה כדאית.
בצורה חד משמעית - מניסיון עם הסטאפ הנ"ל (של הסקורפיון), שילוב של סוללות חזקות (35C וצפונה), עושות את המסוק למפלץ שלא מהעולם הזה.
אני מזכיר לך את הבוקר "ההיסטורי" בפלמחים - ואת המסוק לשעבר של מושיקו.
ליאור,
לדעתי אתה לא מדייק בנתוני הנצילות. נתוני הנצילות של מנוע Plettenberg מגיע ל-90% ומעלה.
אין מה להשוות בין הכח של המנועים. גם המסוק שהטסת, שאכן היה חזק מאוד, לא התקרב אפילו למסוק שלנו. תשאל את עוזי ורועי, הם מכירים אותו טוב. אולי זה מכיוון שאנו הטסנו 10 תאים ואתם לא.
מנועי פלטנבג לא מתחממים כ"כ בעת טיסה ושומרים על אמינות לאורך זמן.
המסוק שלנו טס אין ספור טיסות והמנוע ללא נגיעה וטיפול.
וכל זאת מבלי לפגוע בשמם הטוב של מנועי עקרב שללא ספק מנועים מצויינים ובמחירים אטרקטיבים.
אני לא נכנס כלל לשיקולי עלויות וכדאיות. כל אחד יעשה כרצונו.
lior_bar_ami
20-10-2009, 11:07:56
ליאור,
לדעתי אתה לא מדייק בנתוני הנצילות. נתוני הנצילות של מנוע Plettenberg מגיע ל-90% ומעלה.
אין מה להשוות בין הכח של המנועים. גם המסוק שהטסת, שאכן היה חזק מאוד, לא התקרב אפילו למסוק שלנו. תשאל את עוזי ורועי, הם מכירים אותו טוב. אולי זה מכיוון שאנו הטסנו 10 תאים ואתם לא.
מנועי פלטנבג לא מתחממים כ"כ בעת טיסה ושומרים על אמינות לאורך זמן.
המסוק שלנו טס אין ספור טיסות והמנוע ללא נגיעה וטיפול.
וכל זאת מבלי לפגוע בשמם הטוב של מנועי עקרב שללא ספק מנועים מצויינים ובמחירים אטרקטיבים.
אני לא נכנס כלל לשיקולי עלויות וכדאיות. כל אחד יעשה כרצונו.
נדב הנתוני נצילות בהם השתמשתי בהשוואה לקוחים מלא אחר מאשר אתר הבית והצהרות היצרן.
הם מצהירים על נצילות ממוצעת של 85% ולעיתים אף פחות (כתלות במתח).
אני מסכים איתך שמסוק שטס על מתח נומינאלי של 37V יטוס יותר חזק ממסוק שטס על 22.2V, אך אין לזה קשר למנוע אלא למתח שבשימוש וזו הסיבה שבחרתי בדגם ה 30-12 על מתח של 6S.
אין ספק שפלטנברג איכותיים מעולים ומהמעלה הראשונה של המנועים החשמליים - אני רק לא סבר שהחלופה היותר זולה (בלא מעט) נופלת בהרבה (אם בכלל).
לגבי מדיניות טיפולים - אני מסכים איתך שההתעסקות עם המיסבים של הסקורפיון אכן מעיקה.
shimon73
20-10-2009, 12:38:40
מברוק אחינו.... עכשיו הגיע הזמן לקצת 3D יאללה אני מחמם מנועים ליום שבת ... אה כן נטיס גם ביום שישי בבוקר אתה מוזמן אלינו .קפה ומאפה עלי ועל רם.:p
TooLy
20-10-2009, 13:31:53
האורביטים למיניהם לא יתאימו ל-6 תאים מכיוון שה-KV שלהם נמוך מדי עבור ה-600.
אולי אחד מה-INRUNNER שלהם.
המצחיק הוא שהמון מטיסים (בעיקר גרמנים) שנהגו להטיס עם PLETTENBERG זנחו אותם עבור הסקורפיון ומתחרים אחרים.
ori_lavee
20-10-2009, 13:39:51
חברים.
כן פלטנברג, לא פלטנברג...
לאח'שלכם יש כסף לסקורפיון...וגם זה בקושי :)
אורי
lior_bar_ami
20-10-2009, 14:10:21
האורביטים למיניהם לא יתאימו ל-6 תאים מכיוון שה-KV שלהם נמוך מדי עבור ה-600.
אולי אחד מה-INRUNNER שלהם.
המצחיק הוא שהמון מטיסים (בעיקר גרמנים) שנהגו להטיס עם PLETTENBERG זנחו אותם עבור הסקורפיון ומתחרים אחרים.
התכוונתי לאורביט 25-8 שלהם כמובן (ממנו שאבתי את הנתונים להודעה מעלה, ומשום מה כתבתי 30-12), המנוע הזה טס בעולם על מסוקי טירקס 600 - לפחות לפי מה שאני קראתי, בצורה טובה ויורד קר יותר מהסטוק.
אורי תתחדש ושבוע הבא גם אני עם מנוע כמו שלך !
תצפה לשיחת טלפון להסבר על החיתוך של הפריים !
ori_lavee
20-10-2009, 14:32:18
אורי תתחדש ושבוע הבא גם אני עם מנוע כמו שלך !
תצפה לשיחת טלפון להסבר על החיתוך של הפריים !
זה פשוט מאוד,
כלי העבודה הם דרימל ושואב אבק...
מסירים (בזהירות) את הקטע המסומן באדום.
לפני :
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=15458&stc=1&d=1256045278
אחרי :
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=15459&stc=1&d=1256045278
בנוסך יש להוריד גם את תושבת המנוע ולהרחיב מעט את החורים על מנת שיהיה ניתן לכוון את המאש (בלי להרחיב הפניון צמוד מאוד/מדי לגיר).
אורי
guyro
20-10-2009, 14:42:31
תתחדש אורי :)
tisanir
20-10-2009, 14:45:04
תתחדש :D
guylederer
20-10-2009, 14:54:11
אורי תתחדש !!! מחכים לסירטון ותמונות של המפלצת החדשה ... תהנה :)
dvireini
20-10-2009, 15:00:43
אורי תתחדש אני כבר מת לראות את המסוק עם המנוע החייתי הזה
מתי אתם מטיסים ביום שישי?
ori_lavee
20-10-2009, 15:40:24
תודה חברה.
גיא (רוגלית).
השאיפה שהוא יהיה חזק לפחות כמו ה NSP שלך (לפני שהחלפת מנוע ל 55) :)
גיא
סרטון שלי מטיס עם המנוע החדש לא ממש יציג את יכולות המנוע, עדיף שאצלם את אלון ברק מטיס את המסוק שלי :)
דביר.
06:00 פארק צבאים - מנחת המסוקים.
05:45 אצלך בבית.
אורי
guyro
20-10-2009, 16:03:51
אני רואה שגם עאבד (נ.ב) עובד בשבילך עכשיו ;)
ori_lavee
20-10-2009, 16:17:20
אני רואה שגם עאבד (נ.ב) עובד בשבילך עכשיו ;)לג'ון...יש עוד הרבה מה ללמוד מנדב (ת'שאל את אלון) :D
אורי
Orens
20-10-2009, 17:16:36
אורי,
תתחדש ותהנה, נראה פצצה ואני בטוח שגם יטוס פצצה...:cool:
להתראות בשבת.
avner
20-10-2009, 18:55:19
תחדש אחינו מתן מקבל סיבוב ואני לא אין בעיה
את לא תקבל על שלי סתם אחי מזל טוב :mad:
blacksea
20-10-2009, 19:04:22
מניסיון, ההבדל בין המנועים קיים אך אינו משמעותי
יש הבדל מהותי בטמפרטורה ובהרגשת הביטחון בסקורפיון - אצלי המקורי הפך לגחל מעושן
ori_lavee
20-10-2009, 20:55:36
מניסיון, ההבדל בין המנועים קיים אך אינו משמעותי
יש הבדל מהותי בטמפרטורה ובהרגשת הביטחון בסקורפיון - אצלי המקורי הפך לגחל מעושן
שהמסוק שלי היה צעיר ויפה, המנוע של ALIGN "עשה ת'עבודה",
אחרי +/- 220 טיסות שזה משהו כמו 20 - 25 שעות הוא פשוט "התעייף", אני חושב שעצרתי בזמן לפני שהפכתי אותו "לגחל" (כדברך).
הציפיות שלי מהסקורפיון הם תוספת כוח (לא במובן של סל"ד ראש, אלה במובן של שמירת הסל"ד תחת עומס) ובעיקר נצילות סוללה טובה יותר,
בקרוב אזמין סוללות 5,500 מילי-אמפר 30C ואני מקווה שהחיבור הזה בין המנוע לסוללות הללו יניב את התוצאה הרצויה.
אורי
blacksea
20-10-2009, 21:36:39
לא חסר לי כוח גם בטיקטוקים (תחילת הדרך), אני מטיס כ 5:00-6:00 דקות עם סוללות 6S 5000 . המנוע יורד חם אבל לא "רותח" - אני מאד מרוצה מהשילוב של המנוע והמסוק , בנוסף אם יום אחד אחליט לעבור ל 8 תאים אצטרך להחליף רק את הפיניון.
מבחינתי השלב הבא בשדרוג הוא דווקא FLYBARLESS על מנת להוריד עומס מהסוללות ולהרוויח נצילות. ממתין שהטכנולוגיה תבשיל עוד מעט ויכנסו חברות נוספות לתחרות. כאשר מערכת מלאה ( הסבת ראש+אלקטרוניקה) תרד מ 300 דולר נתחיל לחשוב על זה ברצינות
ori_lavee
20-10-2009, 21:45:23
מבחינתי השלב הבא בשדרוג הוא דווקא FLYBARLESS על מנת להוריד עומס מהסוללות ולהרוויח נצילות. ממתין שהטכנולוגיה תבשיל עוד מעט ויכנסו חברות נוספות לתחרות. כאשר מערכת מלאה ( הסבת ראש+אלקטרוניקה) תרד מ 300 דולר נתחיל לחשוב על זה ברצינות
לקחת לי את המילים מהפה :)
גם אצלי השדרוג הבא יהיה FBL (בר עמי...תתכונן).
בנוגע להתאמה של המנוע ל 8 תאים זה נראה לי קצת בעייתי,
לדעתי המנוע המתאים יותר ל 8 תאים הוא דווקא עם 890KV ולא 1100,
אורי
blacksea
20-10-2009, 21:49:46
הכל עניין של תקציב וסגנון הטסה ממה שראיתי 1100 עם 8 תאים עובד מדהים...
ori_lavee
20-10-2009, 21:58:08
הכל עניין של תקציב וסגנון הטסה ממה שראיתי 1100 עם 8 תאים עובד מדהים...יתכן, אינני מכיר את הנושא מספיק.
תגיד...
כמה שעות/טיסות כבר יש לך עם הסקורפיון ?
עם איזה סוללות ?
איזה בקר ?
האם אתה נוהג לשמן את המסבים מפעם לפעם ?
יצא לך לבדוק סיבובי ראש ?
תודה
אורי
אביב מה הסאטאפ של ה-600 שלך ?
lior_bar_ami
20-10-2009, 22:34:44
לא חסר לי כוח גם בטיקטוקים (תחילת הדרך), אני מטיס כ 5:00-6:00 דקות עם סוללות 6S 5000 . המנוע יורד חם אבל לא "רותח" - אני מאד מרוצה מהשילוב של המנוע והמסוק , בנוסף אם יום אחד אחליט לעבור ל 8 תאים אצטרך להחליף רק את הפיניון.
מבחינתי השלב הבא בשדרוג הוא דווקא FLYBARLESS על מנת להוריד עומס מהסוללות ולהרוויח נצילות. ממתין שהטכנולוגיה תבשיל עוד מעט ויכנסו חברות נוספות לתחרות. כאשר מערכת מלאה ( הסבת ראש+אלקטרוניקה) תרד מ 300 דולר נתחיל לחשוב על זה ברצינות
המערכת בשלה מאוד - האמת אני לא יודע כמה בשלה יותר היא יכולה להיות.
מה שכן יכול להיות הוא כניסה של שחקנים נוספים לשוק ה FBL וע"י כך יצירת תחרות והורדת מחירים.
אם להגיד ש MIKADO "יורידו את התחתונים" למצב של מערכת + הסבה במחיר של 300$ - נשמע לי קצת הזוי (עובדה שמחירי המסוקים שלהם עדיין גבוהים ביחס לטירקס), אך לחלוטין אני סבור שהמחיר ירד מהתג הגבוה שלו היום.
אך שוב ידידי, אם לבשלות אתה מחכה - הרי שהיא כבר קיימת ואתה יכול לרכוש מע' כזו בשקט.
לקחת לי את המילים מהפה :)
גם אצלי השדרוג הבא יהיה FBL (בר עמי...תתכונן).
בנוגע להתאמה של המנוע ל 8 תאים זה נראה לי קצת בעייתי,
לדעתי המנוע המתאים יותר ל 8 תאים הוא דווקא עם 890KV ולא 1100,
אורי
אל תאיים!!
למרות שאני בטוח שכשאתה תקנה אני אהיה איפה שהוא בעולם....
TooLy
20-10-2009, 22:39:47
ישנה מערכת 3 צירים מעולה במחיר "הגיוני"
http://www.inertiarc.com/products
dvireini
21-10-2009, 15:19:41
תודה חברה.
דביר.
06:00 פארק צבאים - מנחת המסוקים.
05:45 אצלך בבית.
אורי
מתייצב לפקודת המפקד
2..3...הקשב
blacksea
21-10-2009, 16:40:53
[QUOTE=ori_lavee;95614]יתכן, אינני מכיר את הנושא מספיק.
אז ככה:
כמה שעות/טיסות כבר יש לך עם הסקורפיון ? - כ 15-20 טיסות של 6 דקות
עם איזה סוללות ? 6S 5000 של TURNIGY ושל TP exteam V2
איזה בקר ? CCHV85
האם אתה נוהג לשמן את המסבים מפעם לפעם ? שימנתי לראשונה השבוע
יצא לך לבדוק סיבובי ראש ? 2100
מוזמן להטסה ביחד באזור המרכז : שפיים גלילות וכו'
אביב
דורונצ'יק
21-10-2009, 17:13:41
ישנה מערכת 3 צירים מעולה במחיר "הגיוני"
http://www.inertiarc.com/products
כיום אפשר לרכוש מערכת של חברת- Rondo (http://www.oairc.com/store/Search-Results?keywords=rondo&osCsid=fc7699934a4b77325d62cec408514b05)בעלות של- 470 דולר כולל הקיט שדרוג עצמו.
מחיר מאוד אטרקטיבי ומדובר במערכת איכותית.
דורון ריבניק.
ליאור זהבי
21-10-2009, 18:16:29
כיום אפשר לרכוש מערכת של חברת- Rondo (http://www.oairc.com/store/Search-Results?keywords=rondo&osCsid=fc7699934a4b77325d62cec408514b05)בעלות של- 470 דולר כולל הקיט שדרוג עצמו.
מחיר מאוד אטרקטיבי ומדובר במערכת איכותית.
דורון ריבניק.
אני מטיס עם המערכת הנ"ל ויכול להעיד שהיא מעולה.
יש שרשור בניה + סרטונים של טיסות עם הרונדו בפורום מסוקי דלק.
TooLy
21-10-2009, 18:46:29
אני מטיס עם המערכת הנ"ל ויכול להעיד שהיא מעולה.
יש שרשור בניה + סרטונים של טיסות עם הרונדו בפורום מסוקי דלק.
סתם עגלה...:D:D
זה לא זז...:p
מערכת פיגוז !!!
טס כמו שרק הגרמנים יודעים לתכנן ולבנות...
לא נופל במאומה מה- v-bar
עוזי
ליאור זהבי
21-10-2009, 18:53:22
עוזי,
בקרוב מטיסים במבנה :)
ori_lavee
21-10-2009, 19:51:56
[QUOTE=ori_lavee;95614]יתכן, אינני מכיר את הנושא מספיק.
אז ככה:
כמה שעות/טיסות כבר יש לך עם הסקורפיון ? - כ 15-20 טיסות של 6 דקות
עם איזה סוללות ? 6S 5000 של TURNIGY ושל TP exteam V2
איזה בקר ? CCHV85
האם אתה נוהג לשמן את המסבים מפעם לפעם ? שימנתי לראשונה השבוע
יצא לך לבדוק סיבובי ראש ? 2100
מוזמן להטסה ביחד באזור המרכז : שפיים גלילות וכו'
אביב
תודה רבה אביב :)
גם אתה מוזמן כמובן לעשות איתנו "חראקות" בטייסת העמק.
שוב תודה
אור
ori_lavee
21-10-2009, 19:57:51
כיום אפשר לרכוש מערכת של חברת- Rondo (http://www.oairc.com/store/Search-Results?keywords=rondo&osCsid=fc7699934a4b77325d62cec408514b05)בעלות של- 470 דולר כולל הקיט שדרוג עצמו.
מחיר מאוד אטרקטיבי ומדובר במערכת איכותית.
דורון ריבניק.דורון.
זה "השדרוג" הבא שלנו ?
:)
אורי
ליאור זהבי
21-10-2009, 20:07:12
אורי,
אמנם אני לא דורון אבל דבר אחד בטוח - זה יהפוך את המסוק שלך למפלצת אמיתית !
נ"ב - דורון תודה על הקישור - המחירים באתר שקישרת מעולים !
דורונצ'יק
21-10-2009, 20:13:42
דורון.
זה "השדרוג" הבא שלנו ?
:)
אורי
שקודם יהיה לי על מה לשדרג את זה. :D
מקווה שזה יהיה על המסוק הבא ולא כחלק משדרוג אלא כחלק מכל הרכישה.
דורון ריבניק.
ori_lavee
21-10-2009, 21:42:18
שקודם יהיה לי על מה לשדרג את זה. :D
זמני, זמני...יהיה, בטח שיהיה !
מקווה שזה יהיה על המסוק הבא ולא כחלק משדרוג אלא כחלק מכל הרכישה.
אולי תזמין כבר 2, נלך ביחד לסדנא אצל בר עמי :)
דורון ריבניק.
אורי
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.