sagi
21-10-2009, 02:04:54
כולם כבר שמעו או יודעים מה קרה לי עם המסוק..... למי שלא יודע להלן התקציר:
לאחר שהגיעו אלי כלי כיוון חדשים החלטתי להגדיר את כל המסוק ולכוון אותו מכנית
בצורה הכי מושלמת שאפשר כפי שהמאסטר שלי (איתן גדסי) לימד אותי.
לאחר הכיוון הגדרתי את זויות הפיטצ' על +/- 12 והגדרת הבקר היתה לפי הוראות
יצרן. הרי היצרן בכל זאת מבין יותר מאתנו ותיכף אני אכנס לזה יותר לעומק !
למי שלא יודע הגדרת הבקר המקורי צריכה להיות
1 - BRAKE
2 - ELECTRIC TIMING
1 - BATTERY PROTECTION
2 - AIRCRAFT
3 - THROTHEL RESPONSE SPEED
וכמובן שכחנו שהזויות צריכות להיות +/- 10 ולא מעבר לזה !!!!
כל זה לפי היצרן שאני מאמין שעשה את כל הניסוים ושרף בקרים ומנועים !!!!
יש גם טבלת מדידת זרם בכל מצב נתון בחוברת עצמה.
מה גם מצוין שם שאם אנחנו נגדיר את זמן תגובת ה-THR הצריכה תעלה.
לא נראה לי שמישהו פה הגדיר את המסוק לפי הוראות יצרן ובכל זאת הצליח לשרוף בקר.
השבוע אני מתכנן לבדוק זאת לפי הספר מה שנקרא ולראות תוצאות כולל טמפרטורת מנוע.
אין ספק והרבה יגידו שאפשר להגיע ליותר בזויות והצליחו לעשות זאת וכל מיני אתגרים
שעברו בהצלחה אבל בסופו של דבר נגרם נזק מסיבה כזו או אחרת.
כמובן שאפשר להטיס בזויות של +/- 12 ואף יותר אבל יש לזה השלכות כגון התחממות
זמן טיסה קצר וכתוצאה מכל זה גם צריכת זרם גבוהה.
אורי שים לב שעם פיניון 14 בספר יצרן עם הגדרות יצרן אתה מגיע ל-2130 סיבובי ראש
כשאתה במינוס 10 או פלוס וצריכת הזרם שלך הינה על 52 אמפר.
אני כמעט בטוח שעם ציוד כמו מנוע סקורפיון ובקר CC אפשר להוציא יותר השאלה על חשבון מה ??!
אני כבר יודע איזה תגובות יהיו פה אבל בבקשה תבדקו הוראות יצרן ואני בטוח שהוא לא טועה !!!!
בכל מקרה אורי תתחדש אחינו וזה שווה בדיקה !
לאחר שהגיעו אלי כלי כיוון חדשים החלטתי להגדיר את כל המסוק ולכוון אותו מכנית
בצורה הכי מושלמת שאפשר כפי שהמאסטר שלי (איתן גדסי) לימד אותי.
לאחר הכיוון הגדרתי את זויות הפיטצ' על +/- 12 והגדרת הבקר היתה לפי הוראות
יצרן. הרי היצרן בכל זאת מבין יותר מאתנו ותיכף אני אכנס לזה יותר לעומק !
למי שלא יודע הגדרת הבקר המקורי צריכה להיות
1 - BRAKE
2 - ELECTRIC TIMING
1 - BATTERY PROTECTION
2 - AIRCRAFT
3 - THROTHEL RESPONSE SPEED
וכמובן שכחנו שהזויות צריכות להיות +/- 10 ולא מעבר לזה !!!!
כל זה לפי היצרן שאני מאמין שעשה את כל הניסוים ושרף בקרים ומנועים !!!!
יש גם טבלת מדידת זרם בכל מצב נתון בחוברת עצמה.
מה גם מצוין שם שאם אנחנו נגדיר את זמן תגובת ה-THR הצריכה תעלה.
לא נראה לי שמישהו פה הגדיר את המסוק לפי הוראות יצרן ובכל זאת הצליח לשרוף בקר.
השבוע אני מתכנן לבדוק זאת לפי הספר מה שנקרא ולראות תוצאות כולל טמפרטורת מנוע.
אין ספק והרבה יגידו שאפשר להגיע ליותר בזויות והצליחו לעשות זאת וכל מיני אתגרים
שעברו בהצלחה אבל בסופו של דבר נגרם נזק מסיבה כזו או אחרת.
כמובן שאפשר להטיס בזויות של +/- 12 ואף יותר אבל יש לזה השלכות כגון התחממות
זמן טיסה קצר וכתוצאה מכל זה גם צריכת זרם גבוהה.
אורי שים לב שעם פיניון 14 בספר יצרן עם הגדרות יצרן אתה מגיע ל-2130 סיבובי ראש
כשאתה במינוס 10 או פלוס וצריכת הזרם שלך הינה על 52 אמפר.
אני כמעט בטוח שעם ציוד כמו מנוע סקורפיון ובקר CC אפשר להוציא יותר השאלה על חשבון מה ??!
אני כבר יודע איזה תגובות יהיו פה אבל בבקשה תבדקו הוראות יצרן ואני בטוח שהוא לא טועה !!!!
בכל מקרה אורי תתחדש אחינו וזה שווה בדיקה !