התחברות

צפייה בגרסה מלאה : נתונים טיסת FPV SOARING עם הצוללת - 24.10.09



crazyguy
24-10-2009, 11:34:00
לצערי הרב הפעם אין הקלטה (שכחתי את הלפטופ בבית)

אבל למזלי הלוגר שומר נתונים וניתן להציג אותם בצורה ברורה.

היום היה יום מדהים מבחינת טרמיקות (עדיין לא נגמר), הכל התחיל בטיסת FPV רגילה והיו הרבה טילטולים (בגלל הטרמיקות).
בהתחלה חשבתי שמשהו לא בסדר וברגע שהפסקתי להתנגד ולזרום עם העילוי עליתי תוך דקות בודדות לגבהים מדהימים (פעם ראשונה).

את הנתונים בחרתי להציג בתמונות ולתת לכם להתרשם בעצמכם.

הנתון הראשון הינו תצוגת מבט למעלה של נתיב הטיסה:

15590

הנתון השני הוא מבט צד לנתיב הטיסה:

15591

פרמטרים כלליים מקסימליים:

15592

נתוני קצב טיפוס (CLIMB RATE) ומהירות קרקעית (SOG) :

15593

נתוני צריכת זרם לאורך הטיסה:

15594



לסיכום היה ממש חוויה להטיס במשך חצי שעה, ללא צריכת חשמל ואם היו עוד נשארים אנשים בשטח והיה לי איך להקליט הייתי מטיס עוד שעה לפחות.

אשמח לשמוע מה אתם חושבים על הנתונים.

SPL
24-10-2009, 13:15:59
גיא מדהים!

זאת פעם ראשונה בגובהה כזה לא?

topgun13
24-10-2009, 13:58:08
גיא :cool:, שוב ראינו שהפלטפורמה מוצלחת ,רק חבל שאין סרטון של הטיסה כדאי להרגיש את החוויה של טיסה בגבהים האלה.

מביא לי כבר חשק להחליף פלטפורמה .

איציק רונן
24-10-2009, 17:22:00
לסיכום היה ממש חוויה להטיס במשך חצי שעה, ללא צריכת חשמל ואם היו עוד נשארים אנשים בשטח והיה לי איך להקליט הייתי מטיס עוד שעה לפחות.

אשמח לשמוע מה אתם חושבים על הנתונים.
גיא ממש מדהים, אמפר אחד כל הטיסה, זה גם אומר שעומס הכנף הוא טוב, הכלי ממש צף לבד וגם כנראה אווירודינמי מספיק ולא מפסיד יותר מידי..
האמת שאישית הגרפים מעניינים אפילו יותר מסרטון.

גיא מדהים!

זאת פעם ראשונה בגובהה כזה לא?
למה נדמה לי ששניכם הייתם בגובה הזה באיזו הזדמנות? :rolleyes:;)

crazyguy
24-10-2009, 17:34:03
שמח לשמוע מכולכם..

וכן זה הכי גבוהה שהגעתי עד כה (התקרית ההיא קרתה ב450 מ')

אגב באותה הזדמנות ניסיתי לבדוק את הRTH ללא שום הצלחה, הוא גרם להזדקרות קבועה של הטיסן למרות שהגדרתי לו מהירות קרקע יחסית גבוהה (45 או 50)

והוא עשה סיבובים סביב עצמו ולא הצליח בכלל לחזור הביתה :D

אני דיי משוכנע שכצעד ראשון אני גם צריך להזמין מד מהירות אווירית..
ובגרפים בפעם השניה שטיפסתי לגובה הזה זה במהלך טייס אוטומתי לבד! (הוא היה אמור לרדת לגובה שיוט של 200 מטר ובמקום איכשהו הוא חזר לגובה של 700 ומשהו מטר-הנתון של ה1100 מטר הוא בעצם הגובה האמיתי ביחס לפני הים צריך להפחית ממנו כ330 מטר גובה שהם הגובה שממנו אני מטיס)

עצות בנושא לכיול יתקבלו בברכה. (אני ללא COPILOT בצוללת)

SPL
24-10-2009, 17:57:25
למה נדמה לי ששניכם הייתם בגובה הזה באיזו הזדמנות? :rolleyes:;)

איציק עדיין לא עברתי את ה 500 :D

לוקחת לי כמעט סוללה שלמה להגיע לגובה כזה

crazyguy
24-10-2009, 18:04:45
הוא נראה לי מתכוון כשהיית אצלי כשהדגמתי את יכולות האיזיסטאר ז"ל לגובה.

איציק רונן
24-10-2009, 22:27:44
הוא נראה לי מתכוון כשהיית אצלי כשהדגמתי את יכולות האיזיסטאר ז"ל לגובה.

:D יפה, אתה ערני.
אתה יכול בתור התחלה לעבוד רק עם מהירות קרקעית בתנאי שאתה מכוון את המהירות המינימלית ל: מהירות ההזדקרות+מהירות הרוח המכסימלית שאתה מוכן לעלות איתה+20%.
אצלי בעבר היה הנתון 70 קמ"ש (סליחה שאני לא מדבר בקשרים שזה יותר מקצועי). אני לא מטיס ברוחות מעל 30 קמ"ש, מהירות ההזדקרות 21 קמ"ש + מקדם ביטחון ~ 70 קמ"ש
איציק

מה נסגר איתך השבוע? יש לי תחנת קרקע לבדיקה :D

motiganot
25-10-2009, 10:28:16
גיא כל הכבוד !
ממש כייף לראות איך אתה מתקדם עם כל העניין הזה .