צפייה בגרסה מלאה : מספר שאלות על טירקס 500
bendisar
25-10-2009, 14:44:38
שלום יש לי מספר שאלות על הטירקס 500ESP
איפה הכי כדאי להתקין את הג'ירו, בבלוק של הבום, או במגש התחתון (לפי מה שהבנתי לא כדאי להתקין אותו במגש המקלט) וקראתי גם שבבלוק של הבום הג'ירו אוסף רעידות, זה נכון?
אני מתכוון להשתמש בג'ירו ספרטן DS760, איזה סרוו יעשה את העבודה יותר טוב פוטאבה S9257 או JR DS3500G חשוב לי שתהיה לי נעילת זנב מוחלטת ואחידות גבוהה מאוד בקצב הפירו נכיוון שאני רוצה להתקדם ברמת ההטסה שלי בעזרת המסוק הזה
האם באמת צריך את הלינק של הספרטן עם המחשב?
בעניין הסוללות, האם יש הבדל בין פק אחד של 6 תאים לשני פקים של 3 תאים מחוברים בטור, כמובן בהנחה ששתי האפשרויות הן באותה קיבולת וקצב פריקת C, גם כאן מאוד חשוב לי שיהיה לי כוח לכן אם יש הבדל בכוח ו/או במשקל אז זה יכול להשפיע על החלטתי
אשמח לקישורים לסוללות חזקות במחירים טובים, אניכרגע חושב על פקים של 6 תאים 30C של טורנג'י שיש לי אחלה ניסיון איתן על ה-250
שאלה לגבי שימון, האם הטירקס 500ESP בא עם שמן כלשהוא? אני חושב על לקנות שמן TRIFLOW רגיל, גריז TRIFLOW (כדי לגרז את כל מיסבי הדחף במסוק) ושמן למיסבים של סקורפיון מכיוון שהבנתי שכדאי לשמור על המיסבים של המנוע המקורי
שאלה אחרונה לבינתיים, את המיסב שעולה על הטורק טיוב עצמו צריך להדביק בדבק מהיר, איזה סמיכות תהיה הכי טובה? THIN, MEDUM? אפשר להשתמש בסתם סופרגלו?
טוב זהו נגמרו לי השאלות לבינתיים תודה מראש לכל העונים
אלעד אני השתמשתי בסופר גלו להדביק אצלי את הטבעת של הטורק טיוב ב-600
לגבי השמנים והגריז אני קניתי מהום סנטר שמן 747 של יקעובי והוא עושה את העבודה.
לגבי משקל עם הסוללות אל תשכח שאתה עם סקורפיון יהיה לך יותר כוח אז המשקל
איפשהו זניח כל עוד אתה לא עובר את ה-50 עד 100 גרם.
לגבי הסוללות לכל אחד יש את הגרסאה שלו אני אישית מעדיף סוללה בפק אחד מאשר
2. שיהיה לך בהצלחה ותתחדש ! אני בטוח שתהנה ממנו במיוחד עם איך שאתה מטיס !!!
drgabbay
25-10-2009, 16:56:52
לשני פקים יש היתרון אם אחד נדפק ניתן להחליפו
לאומת פק יחיד
לעבוד עם סוללות של שלוש תאים יתרון מבחינת סטאנדרט (מטענים)
לי יש על ה-500 שתי סוללות (2650 מ"א 30c ) של turingy והם מתנפחות לכן
יכול להיות שעדיף flightmax (זיפי) על תרד מ-30c
אתמול בגע"ש עם שתיים של3s TP 2600 20c הם רתחו מאוד
dvireini
25-10-2009, 17:07:16
אלעד זה נראה לי סתם כאב ראש להטיס עם שתי סוללות וגם להטעין אותם זה אחת אחרי השנייה בקיצור אני מטיס עם6 תאים 2650אמפר ו20C וזה מספק לי בערך 5-6 דדקות טיסה באיידל ויש למסוק הרבההה כוח
אם אתה רוצה אתה יכול להסתכל על החיווט של המסוק שלי http://efly.co.il/forums/showthread.php?t=13950&page=2
bendisar
25-10-2009, 17:24:18
שגיא:
תודה רבה למרות שעדיין אין על מה להתחדש כי עוד לא קניתי ואין לי סקורפיון על המסוק שעוד לא קניתי וכנראה שגם לא יהיה (ואם כן אנימחליף לו מהתחלה את המיסבים)
גבי:
תודה רבה על החוות דעת
דביר:
תודה רבה על התגובה, בקשר לחיווט שלך שים לב שהאנטנה שלך קשורה באזיקון למגלשיים, זה לא רעיון טוב מכיוון שמקרה של התרסקות הסקידים יכולים להיתלש ממקומם ולקרוע את האנטנה איתם
הפק של ה-20C יורד לך קר מטיסה?
אני חושב שאני אזמין שני פקים של 6 תאים 30C ואולי אחד של 20C
אוקי חברים, תודה רבה על התשובות אשמח לעוד תשובות בקשר לשאלות על הספרטן ומיקום הג'ירו
bartovmoti
25-10-2009, 17:39:43
אלעד זה נראה לי סתם כאב ראש להטיס עם שתי סוללות וגם להטעין אותם זה אחת אחרי השנייה (לא מטעינים את הסוללות אחת אחרי השניה) בקיצור אני מטיס עם6 תאים 2650אמפר ו20C וזה מספק לי בערך 5-6 דדקות טיסה באיידל ויש למסוק הרבההה כוח
אם אתה רוצה אתה יכול להסתכל על החיווט של המסוק שלי http://efly.co.il/forums/showthread.php?t=13950&page=2
ברשותי שני פאקים של 6 המורכבים משני פאקים של 3 תאים כל אחד שמחוברים בטור.
ההטענה מתבצעת תמיד כאשר הסוללות מחוברות למטען לחיבור 6 תאים באמצעות מתאם מיוחד כאילו היו 6 תאים לכל דבר ונטענות ומאוזנות ביחד.
מתאם מיוחד עבור טעינה זו:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6569&Product_Name=Twin_pack_charge_lead_(2_x_3S)6S_
גבי אתה יכול להבטיח בריסוק ששני הפקים לא יהרסו ?
אתה יודע איך המסוק מסיים את הטיסה שלו ו/או הריסוק ?
ומה הנזקים יהיו לאחר ריסוק ? בקיצור אני למדתי שלא תמיד
הריסוק נגמר בנזק קל ואם אתה מתרסק על האף של המסוק 2 הסוללות הלכו !
אבל שוב כל 1 וההעדפה שלו !!!
dvireini
25-10-2009, 17:56:32
ברשותי שני פאקים של 6 המורכבים משני פאקים של 3 תאים כל אחד שמחוברים בטור.
ההטענה מתבצעת תמיד כאשר הסוללות מחוברות למטען לחיבור 6 תאים באמצעות מתאם מיוחד כאילו היו 6 תאים לכל דבר ונטענות ומאוזנות ביחד.
מתאם מיוחד עבור טעינה זו:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6569&Product_Name=Twin_pack_charge_lead_(2_x_3S)6S_
תמיד טוב לדעת עוד דברים חדשים
בכול מקרה הסוללה שלי יורדת טיפה חמה כי בכול זאת היא עברה פריקה אבל היא ממש לא מתחממת אני ממליץ לך לקנות 25C נראה לי שזה יספיק לך ובקשר לאנטנה אני לא יודע מה לעשות כי בסנוואה צריך ששני החוטים יהיו ב90 מעלו אחד מהשני וזה הפטרון היחיד
אני מטיס עם סוללות 6 תאים 2200 מילי אך אני מקבל זמן טיסה יחסית קצר באיידל 2 (3וחצי-4 דקות) אבל המסוק הרבה יותר קל. (25C)
עכשיו אני עובר לסוללות היפריון 35C 2600 מילי 3 תאים
תמיד טוב לדעת עוד דברים חדשים
בכול מקרה הסוללה שלי יורדת טיפה חמה כי בכול זאת היא עברה פריקה אבל היא ממש לא מתחממת אני ממליץ לך לקנות 25C נראה לי שזה יספיק לך ובקשר לאנטנה אני לא יודע מה לעשות כי בסנוואה צריך ששני החוטים יהיו ב90 מעלו אחד מהשני וזה הפטרון היחיד
תנסה לחשוב על פתרון.. אני שמתי פעם אנטנה על הסקידים והיא נתלשה לי!
lior_bar_ami
25-10-2009, 18:53:23
שלום יש לי מספר שאלות על הטירקס 500ESP
איפה הכי כדאי להתקין את הג'ירו, בבלוק של הבום, או במגש התחתון (לפי מה שהבנתי לא כדאי להתקין אותו במגש המקלט) וקראתי גם שבבלוק של הבום הג'ירו אוסף רעידות, זה נכון?
אני מתכוון להשתמש בג'ירו ספרטן DS760, איזה סרוו יעשה את העבודה יותר טוב פוטאבה S9257 או JR DS3500G חשוב לי שתהיה לי נעילת זנב מוחלטת ואחידות גבוהה מאוד בקצב הפירו נכיוון שאני רוצה להתקדם ברמת ההטסה שלי בעזרת המסוק הזה
האם באמת צריך את הלינק של הספרטן עם המחשב?
בעניין הסוללות, האם יש הבדל בין פק אחד של 6 תאים לשני פקים של 3 תאים מחוברים בטור, כמובן בהנחה ששתי האפשרויות הן באותה קיבולת וקצב פריקת C, גם כאן מאוד חשוב לי שיהיה לי כוח לכן אם יש הבדל בכוח ו/או במשקל אז זה יכול להשפיע על החלטתי
אשמח לקישורים לסוללות חזקות במחירים טובים, אניכרגע חושב על פקים של 6 תאים 30C של טורנג'י שיש לי אחלה ניסיון איתן על ה-250
שאלה לגבי שימון, האם הטירקס 500ESP בא עם שמן כלשהוא? אני חושב על לקנות שמן TRIFLOW רגיל, גריז TRIFLOW (כדי לגרז את כל מיסבי הדחף במסוק) ושמן למיסבים של סקורפיון מכיוון שהבנתי שכדאי לשמור על המיסבים של המנוע המקורי
שאלה אחרונה לבינתיים, את המיסב שעולה על הטורק טיוב עצמו צריך להדביק בדבק מהיר, איזה סמיכות תהיה הכי טובה? THIN, MEDUM? אפשר להשתמש בסתם סופרגלו?
טוב זהו נגמרו לי השאלות לבינתיים תודה מראש לכל העונים
אלעד בחרת במסוק משובח, ואני רואה שאתה נכון להשקיע ע"מ לקבל תוצאות.
אם כן נתחיל לתת לך תשובות, ע"מ שתוכל להפיק את המיטב ממנו.
כמו שאתה יכול להתרשם בשירשור הזה: http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=6341, על ה 500 שלי לפני ההסבה ל FBL, מיתקנתי את ה SPARTAN על הבום עם תוצאות מעולות.
לא יודע איפה קראת על הרעידות אך אני לא נתקלתי בכאלו - עם זאת את מערכת המיני VBAR שהתקנתי עליו לא משכבר, בחרתי להתקין על פלטת המקלט לטובת תחזוקה קלה יותר וקרבה למקלט שעבר לפלטה התחתונה (לא מצאתי את השירשור שעשיתי על ההתקנה שלו), גם במיקום הזה אני יכול להגיד בפה מלא - למרות השימוש בג'יירו אחר, הביצועים של הכלי מעולים.
לגבי הסרוו - אם ברצונך להשקיע ולקבל את הזנב הכי טוב שאתה יכול לקבל על המסוק הזה ה DS3500G הוא הפרארי של הסרוואים לגודל זה, עם זאת גם עם ה 9257 תקבל תוצאות לא רעות בכלל - אני בחרתי ב 3500 לשלי, אך כמו שציינתי הטסתי מס' לא מועט של 500ים עם ה 9257 והוא עובד מצויין.
לגבי קצב פירואט אחיד וכבל ממשק USB, הכול עניין של סטאפ - ניתן לכוון את הג'יירו בצורה מצויינת ולקבל שמירת זנב מעולה וקצב פירואט אחיד גם עם סרוואים שלא ציינת וגם ללא כבל, אך על מנת למקסם את הביצועים ולקבל רמת התאמה גבוהה לצרכיך - סרוו זנב טוב ויכולת התממשקות עם מחשב יעזרו בהחלט!
עם זאת אם אתה יכול להגיע אלי אני אשמח לעזור לך עם הכבל שיש לי ולחסוך לך את העלות של הקנייה.
לגבי הסוללות - תיאורטית אין שום הבדל בחיבור שתי סוללות 3S עם אותן ה SPECS לסוללת 6S, ולכן זה לגמרי תלוי בהעדפה האישית שלך. אני אישית בוחר להשתמש בסוללה אחת מטעמי נוחות אישיים.
לגבי שימון/גירוז - אני רק יכול להמליץ על מוצרי TRI-FLOW, גם איתם יש לי ניסיון עשיר ומצויין במסוק הספציפי הזה ובכלל, וכמובן למיסבי ה SCORPION השמן היעודי מומלץ ע"י היצרן.
תשובה אחרונה - לגבי המיסב, טיפה קטנה על הנק' הייעודית עם דבק CA דליל תעשה את העבודה מצויין.
תזהר לא להדביק את המיסב עצמו - המנע מכך ע"י שימוש בכמות דבק קטנה וסיבובו של המיסב תוך הליך הייבוש של הדבק.
אל תהסס לשאול שאלות נוספות או להתקשר אם אתה צריך עזרה.
ליאור
אריה הלפרין
25-10-2009, 22:22:49
נו טוב
אני מריח מסוק חדש
געש עשת לך טוב:)
(בקרוב ה500 שלי באויר)
bendisar
25-10-2009, 22:34:28
אלעד בחרת במסוק משובח, ואני רואה שאתה נכון להשקיע ע"מ לקבל תוצאות.
אם כן נתחיל לתת לך תשובות, ע"מ שתוכל להפיק את המיטב ממנו.
כמו שאתה יכול להתרשם בשירשור הזה: http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=6341, על ה 500 שלי לפני ההסבה ל FBL, מיתקנתי את ה SPARTAN על הבום עם תוצאות מעולות.
לא יודע איפה קראת על הרעידות אך אני לא נתקלתי בכאלו - עם זאת את מערכת המיני VBAR שהתקנתי עליו לא משכבר, בחרתי להתקין על פלטת המקלט לטובת תחזוקה קלה יותר וקרבה למקלט שעבר לפלטה התחתונה (לא מצאתי את השירשור שעשיתי על ההתקנה שלו), גם במיקום הזה אני יכול להגיד בפה מלא - למרות השימוש בג'יירו אחר, הביצועים של הכלי מעולים.
לגבי הסרוו - אם ברצונך להשקיע ולקבל את הזנב הכי טוב שאתה יכול לקבל על המסוק הזה ה DS3500G הוא הפרארי של הסרוואים לגודל זה, עם זאת גם עם ה 9257 תקבל תוצאות לא רעות בכלל - אני בחרתי ב 3500 לשלי, אך כמו שציינתי הטסתי מס' לא מועט של 500ים עם ה 9257 והוא עובד מצויין.
לגבי קצב פירואט אחיד וכבל ממשק USB, הכול עניין של סטאפ - ניתן לכוון את הג'יירו בצורה מצויינת ולקבל שמירת זנב מעולה וקצב פירואט אחיד גם עם סרוואים שלא ציינת וגם ללא כבל, אך על מנת למקסם את הביצועים ולקבל רמת התאמה גבוהה לצרכיך - סרוו זנב טוב ויכולת התממשקות עם מחשב יעזרו בהחלט!
עם זאת אם אתה יכול להגיע אלי אני אשמח לעזור לך עם הכבל שיש לי ולחסוך לך את העלות של הקנייה.
לגבי הסוללות - תיאורטית אין שום הבדל בחיבור שתי סוללות 3S עם אותן ה SPECS לסוללת 6S, ולכן זה לגמרי תלוי בהעדפה האישית שלך. אני אישית בוחר להשתמש בסוללה אחת מטעמי נוחות אישיים.
לגבי שימון/גירוז - אני רק יכול להמליץ על מוצרי TRI-FLOW, גם איתם יש לי ניסיון עשיר ומצויין במסוק הספציפי הזה ובכלל, וכמובן למיסבי ה SCORPION השמן היעודי מומלץ ע"י היצרן.
תשובה אחרונה - לגבי המיסב, טיפה קטנה על הנק' הייעודית עם דבק CA דליל תעשה את העבודה מצויין.
תזהר לא להדביק את המיסב עצמו - המנע מכך ע"י שימוש בכמות דבק קטנה וסיבובו של המיסב תוך הליך הייבוש של הדבק.
אל תהסס לשאול שאלות נוספות או להתקשר אם אתה צריך עזרה.
ליאור
אייי איזה תשובה מנומקת ומפורטת, תענוג לקרוא ללמוד ענית לי על כל השאלות בצורה הכי טובה שאפשר
אני לא רוצה לשחק בקקי אז אני הולך על סוללה אחת של 6 תאים ו-30C ככה שכח לא יהיה חסר:p
לגבי סרוו זנב, אם אתה אומר שה-3500G הוא הפרארי, אז זה מה שאני רוצה, אמנם הג'ירו של אליין שומר זנב מאד יפה, אבל הוא עדיין נופל באחידות קצב הפירו, ואני רוצה להתחיל מהתחלה עם מסוק שאני אוהב, במיוחד בגלל שאני אישית מאוד רגיש לנושא של תגובת זנב, ובמקרה ואני אראה בכך צורך, אני אקנה את הלינק למחשב, או שאני אתנחל אצלך בבית קצת:D (איפה אתה גר דרך אגב?)
אני לא מחליף את המנוע (בינתיים:cool:) לסקורפיון, אני פשוט רוצה לשמן את המיסבים של המנוע המקורי כדי לשמור עליו
עוד פעם אם אתה אומר ש-TRI FLOW טובים, אני הולך אחריך בעיניים עצומות, תודה רבה על העצה בקשר לדבק והמיסב זנב זה בהחלט יעזור בבוא הזמן
אז ליאור בר עמי, תודה עוד פעם על תשובה מנומקת מפורטת ומדוגמת זה נחמד לראות שיש תותח על בפורום שמקדיש כל כך הרבה זמן כדי לעזור לאחרים מאחל לך כל טוב
יאללה לילה טוב אני הולך לישון:cool:
אהה.. ותודה עוד פעם;)
אריה הלפרין
25-10-2009, 22:56:45
שאלה לגבי הרכבת הסרוiויים המקוריים של אליין
קיבלתי עצה מאחד החברים פה לא להרכיב את הגומיות שבאות עם הסרוו
כדי שהוא יהיה יציב ולא יזוז
האם זה כך - ואם זה כך האם הרעידות לא יפריעו??
נאמר לי שהגומיות יורכבו לטיסנים
מישהו??
דורונצ'יק
26-10-2009, 01:04:10
אני הרכבתי את הגומיות המקוריות של הסרוואים.
בדיוק כמו בכל סרוו מומלץ להתקין את הגומיות.
הגומיות נועדו לתת ממש טיפה של גמישות לסרוו כאשר הוא הדוק חזק.
בהצלחה,
דורון ריבניק.
orenoved
26-10-2009, 06:33:01
אלעד בחרת במסוק משובח, ואני רואה שאתה נכון להשקיע ע"מ לקבל תוצאות.
אם כן נתחיל לתת לך תשובות, ע"מ שתוכל להפיק את המיטב ממנו.
כמו שאתה יכול להתרשם בשירשור הזה: http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=6341, על ה 500 שלי לפני ההסבה ל FBL, מיתקנתי את ה SPARTAN על הבום עם תוצאות מעולות.
לא יודע איפה קראת על הרעידות אך אני לא נתקלתי בכאלו - עם זאת את מערכת המיני VBAR שהתקנתי עליו לא משכבר, בחרתי להתקין על פלטת המקלט לטובת תחזוקה קלה יותר וקרבה למקלט שעבר לפלטה התחתונה (לא מצאתי את השירשור שעשיתי על ההתקנה שלו), גם במיקום הזה אני יכול להגיד בפה מלא - למרות השימוש בג'יירו אחר, הביצועים של הכלי מעולים.
לגבי הסרוו - אם ברצונך להשקיע ולקבל את הזנב הכי טוב שאתה יכול לקבל על המסוק הזה ה DS3500G הוא הפרארי של הסרוואים לגודל זה, עם זאת גם עם ה 9257 תקבל תוצאות לא רעות בכלל - אני בחרתי ב 3500 לשלי, אך כמו שציינתי הטסתי מס' לא מועט של 500ים עם ה 9257 והוא עובד מצויין.
לגבי קצב פירואט אחיד וכבל ממשק USB, הכול עניין של סטאפ - ניתן לכוון את הג'יירו בצורה מצויינת ולקבל שמירת זנב מעולה וקצב פירואט אחיד גם עם סרוואים שלא ציינת וגם ללא כבל, אך על מנת למקסם את הביצועים ולקבל רמת התאמה גבוהה לצרכיך - סרוו זנב טוב ויכולת התממשקות עם מחשב יעזרו בהחלט!
עם זאת אם אתה יכול להגיע אלי אני אשמח לעזור לך עם הכבל שיש לי ולחסוך לך את העלות של הקנייה.
לגבי הסוללות - תיאורטית אין שום הבדל בחיבור שתי סוללות 3S עם אותן ה SPECS לסוללת 6S, ולכן זה לגמרי תלוי בהעדפה האישית שלך. אני אישית בוחר להשתמש בסוללה אחת מטעמי נוחות אישיים.
לגבי שימון/גירוז - אני רק יכול להמליץ על מוצרי TRI-FLOW, גם איתם יש לי ניסיון עשיר ומצויין במסוק הספציפי הזה ובכלל, וכמובן למיסבי ה SCORPION השמן היעודי מומלץ ע"י היצרן.
תשובה אחרונה - לגבי המיסב, טיפה קטנה על הנק' הייעודית עם דבק CA דליל תעשה את העבודה מצויין.
תזהר לא להדביק את המיסב עצמו - המנע מכך ע"י שימוש בכמות דבק קטנה וסיבובו של המיסב תוך הליך הייבוש של הדבק.
אל תהסס לשאול שאלות נוספות או להתקשר אם אתה צריך עזרה.
ליאור
ליאור אפשר קישור לשמן TRI FLOW הזה
orenoved
26-10-2009, 06:36:04
שאלה לגבי הרכבת הסרוiויים המקוריים של אליין
קיבלתי עצה מאחד החברים פה לא להרכיב את הגומיות שבאות עם הסרוו
כדי שהוא יהיה יציב ולא יזוז
האם זה כך - ואם זה כך האם הרעידות לא יפריעו??
נאמר לי שהגומיות יורכבו לטיסנים
מישהו??
גם אני עם הגומיות והמסוק מאוד יציב
אני בלי הגומיות והמסוק פועל מצויין
bendisar
26-10-2009, 07:50:50
ליאור אפשר קישור לשמן TRI FLOW הזה
הנה קישור להרבה מהמוצרים שלהם, יש להם גם שמן וגם גריז
http://www.readyheli.com/Grease_s/236.htm
bendisar
26-10-2009, 07:52:16
נו טוב
אני מריח מסוק חדש
געש עשת לך טוב:)
(בקרוב ה500 שלי באויר)
אני עדיין רחוק כלכלית מלהשיג מסוק חדש, אבל הביקור בגעש (שאני מקווה שיהפוך למנהג קבוע;)) בהחלט פתח לי את העיניים ועשה לי רק טוב
Hagay
26-10-2009, 09:20:00
אפשר להגיד רשמית שה500 זה ה450 החדש...
לפי פורומים בחו"ל רצוי להתקין את הספרטן על הבום עם דיסקיט המתכת,
מכיוון שאני מתכוון להחליף השבוע את הג'ירו לספרטן (הוא הגיע:D) קראתי הרבה בנושא.
בסרוו זנב ה9257 עושה את העבודה בצורה טובה מאוד אבל אין לי נסיון עם ה JR להשוות.
בנוגע לחיבור הסרוואים, לא מומלץ להשתמש בגומיות המקוריות שנועדו לבלום זעזועים,
גם לפי חוברת ההדרכה של אליין.
סוללות, תלוי מאוד ברמת הטיסה ובסטאפ, אני חושב שלשרוןX יש את הנסיון הרחב ביותר עם מגוון רחב של סוללות על הסטאפ המקורי.
מכיוון ששדרגתי את כל האלקטרוניקה למפלצת אני משתמש בסוללות של אלון והמסוק יורד קר.
צריך עזרה, המלצות, נסיון?
אתה מוזמן להתקשר או לקפוץ לביקור (אני באזור לב השרון),
נתראה בגעש,
חגי
lior_bar_ami
26-10-2009, 18:30:49
ליאור אפשר קישור לשמן TRI FLOW הזה
הנה קישור להרבה מהמוצרים שלהם, יש להם גם שמן וגם גריז
http://www.readyheli.com/Grease_s/236.htm
http://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon14.gif
מכאן אני רוכש את ה TRI-FLOW שלי.
lior_bar_ami
26-10-2009, 18:37:06
אפשר להגיד רשמית שה500 זה ה450 החדש...
לפי פורומים בחו"ל רצוי להתקין את הספרטן על הבום עם דיסקיט המתכת,
מכיוון שאני מתכוון להחליף השבוע את הג'ירו לספרטן (הוא הגיע:D) קראתי הרבה בנושא.
בסרוו זנב ה9257 עושה את העבודה בצורה טובה מאוד אבל אין לי נסיון עם ה JR להשוות.
בנוגע לחיבור הסרוואים, לא מומלץ להשתמש בגומיות המקוריות שנועדו לבלום זעזועים,
גם לפי חוברת ההדרכה של אליין.
סוללות, תלוי מאוד ברמת הטיסה ובסטאפ, אני חושב שלשרוןX יש את הנסיון הרחב ביותר עם מגוון רחב של סוללות על הסטאפ המקורי.
מכיוון ששדרגתי את כל האלקטרוניקה למפלצת אני משתמש בסוללות של אלון והמסוק יורד קר.
צריך עזרה, המלצות, נסיון?
אתה מוזמן להתקשר או לקפוץ לביקור (אני באזור לב השרון),
נתראה בגעש,
חגי
גם לדעתי ה 500 הוא ה 450 החדש - חזק יותר, יציב יותר, טס טוב יותר, ופשוט "מסוק" יותר.
לגבי דיסקית המתכת - בכל מקרה רצוי להתקין איתה, בלי קשר לפורומים בחו"ל. זו שיטת ההתקנה הנכונה, וזו השיטה שמוסברת בחוברת ההוראות של SPARTAN.
לגבי גומיות כן/לא בסרוואים - אין שום סיבה אמיתית למה לא להשתמש בגומיות, השיכוך שהן מייצרות אין בו כדי לפגוע בביצועי המסוק (מניסיון).
אם כבר לאורך זמן הסרוו רק נשמר עם שימוש בגומיות - אך אין ספק שהעסק יעבוד בכל אחת מהדרכים.
אלעד - אני גר ביבנה, אתה יותר ממוזמן מתי שתרצה להתנחל (במידה ואני בארץ).
רק תשתדל לתאם איתי קודם - שלא תישאר רעב בהתנחלות... ;)
ליאור
0546686485
orenoved
26-10-2009, 18:37:51
http://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon14.gif
מכאן אני רוכש את ה TRI-FLOW שלי.
תודה
הזמנתי
Hagay
26-10-2009, 20:05:04
המחשבה האישית שלי...
חיבור הסרוואים עם הגומיות בא עם הצינור מתכת ע"מ לשמור על הגומיות ולא לקרוע אותן.
לכן כל הלחץ על השלדה (frame) מתרכז בנקודה קטנה ומאיים לשבור אותה!
חיבור ללא צינור המתכת מונע הידוק של הבורג או לחילופין את חוזק הגומיה!
חיבור סרוו בעזרת בורג ושייבה מתאימים מפזר את הלחץ על משטח גדול יותר ושומר על השילדה.
אני יודע שמסוק זה לא שדה מוקשים אבל גם פה לא כדאי להיות בלחץ...
bendisar
27-10-2009, 14:39:11
אוקי, צצו במוחי עוד שאלות:D
איך בדיוק מוציאים את הקונקטורים מהחוטים של הסרוואים? איזה חלק צריך להוציא בעזרת סכין X-ACTO
ועוד שאלה, אני הולך להשתמש בסוללות 30C 2650MA ששוקלת 466 גרם כדי לקבל מרכז כובד מושלם, האם אני צריך למקם את בקר המהירות מתחת למגש הסוללה או צמוד על צד המסוק (איפה שליאור בר עמי מיקם אותו)
תודה מראש על התשובות
lior_bar_ami
27-10-2009, 14:59:55
אלעד תנסה למצוא שרוולים כאלו שניתן להשחיל ללא שליפת הקונקטור - יחסוך לך את פוטנציאל הנזק בשליפת הפינים.
אם בכל זאת תרצה לנסות לשלוף את הקונקטור - השתמש בסכין ה X-ACTO ע"מ להרים את אבטחות הפלסטיק שנועלות את הפינים במקומם (ראה תמונה).
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=15710&stc=1&d=1256651377
שים לב להשתמש בעדינות יתרה ולא להרים את חתיכת הפלסטיק המאבטחת את הקונקטור יותר מידי מחשש לשבירתה.
http://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon4.gif זהירות!!
ובהצלחה....
בקשר למיקום הבקר - אני משתמש בדיוק באותן הסוללות שאתה מייעד למסוק, ואני יכול להעיד שאין שום בעיה עם מיקום מרכז הכובד במיקום הבקר שבחרתי.
Hagay
27-10-2009, 15:48:25
אלעד תנסה למצוא שרוולים כאלו שניתן להשחיל ללא שליפת הקונקטור - יחסוך לך את פוטנציאל הנזק בשליפת הפינים.
http://www.hobbyking.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9552
lior_bar_ami
27-10-2009, 15:55:30
http://www.hobbyking.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9552
http://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon14.gif
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.