צפייה בגרסה מלאה : שלום חברים איזו סוללה אתם ממליצים/מטיסים עבור מסוק 90?
mr_mor
28-10-2009, 17:30:04
שלום חברים איזו סוללה אתם ממליצים/מטיסים עבור מסוק 90?
guyro
28-10-2009, 17:48:43
סוללת מקלט - ליפו 7.4 (2תאים) ~3000 מיליאמפר יעשה את העבודה,
יש לי על הTREX 700 - טנדרפאוור 3850 מיליאמפר 7.4
avner
28-10-2009, 18:20:40
מי מתי לך יש 700?
ואיך אף פעם לא ראיתי אותו?
guyro
28-10-2009, 18:36:01
מי מתי לך יש 700?
ואיך אף פעם לא ראיתי אותו?
תחשוב, אולי אני לא רוצה ש"תיגע" בו....
mosheg
28-10-2009, 18:37:59
תעשה חשבון של 350 MA לטיסה אגריסיבית עם סרווים דיגיטליים של 8 דקות
חשב כמה טיסות אתה רוצה לעשות על הסוללה הוסף טיסה ספר וזה מה שתקנה.
אני מטיס עם סוללות A123 2200 MA זה מספיק ל 5 טיסות היתרון של סוללה זו הוא זמן טעינה קצר מאוד. כמובן שאתה יכול להגדיל את הסוללה אבל על חשבון משקל.
תעשה חשבון של 350 MA לטיסה אגריסיבית עם סרווים דיגיטליים של 8 דקות
חשב כמה טיסות אתה רוצה לעשות על הסוללה הוסף טיסה ספר וזה מה שתקנה.
אני מטיס עם סוללות A123 2200 MA זה מספיק ל 5 טיסות היתרון של סוללה זו הוא זמן טעינה קצר מאוד. כמובן שאתה יכול להגדיל את הסוללה אבל על חשבון משקל.
למסוק 90 הייתי הולך על הסוללות הללו (LIFE) אבל יותר לכיוון קיבולת 3000mah.
תמיד טוב להתרחק בקיבולת מהצריכה האמיתית, במיוחד במסוק יקר.
בקשר למשקל, מדובר במסוק 90 ואין משמעות להפרש המשקל בין סוללת 2200 ל 3000 עבורו.
ציקי
ליאור זהבי
30-10-2009, 11:07:30
שלום חברים איזו סוללה אתם ממליצים/מטיסים עבור מסוק 90?
אהלן ירון,
לדאבוני כולם מקדימים את הרכבת (בלי קשר לרכבת פ"ת :D).
מה זאת אומרת ? כדי לתת לך המלצה אמיתי צריך לשאול קודם כל מה סגנון ההטסה שלך, ומה הסטאפ האלקטרוני (סרבואים, ג'ירו וכ'ו) על המסוק שלך. אנא ספק מעט יותר פרטים ואוכל לתת לך המלצה טובה יותר מאשר זו שאוכל לתת לך על סמך השערות.
חוץ מזה - מתי רואים אותך ?
נועם ג
30-10-2009, 11:16:40
לי יש על ה700
Kong Power 7.4 2200ma 25c
הסרווים של הסייקליק אוכלים מתח ישיר...
לאחר יום הטסה אגרסיבי של 3 טיסות+קצת מישחקים אני מטעין משהו סביב ה1200מיליאמפר
בהצלחה
אהלן ירון,
לדאבוני כולם מקדימים את הרכבת (בלי קשר לרכבת פ"ת :D).
מה זאת אומרת ? כדי לתת לך המלצה אמיתי צריך לשאול קודם כל מה סגנון ההטסה שלך, ומה הסטאפ האלקטרוני (סרבואים, ג'ירו וכ'ו) על המסוק שלך. אנא ספק מעט יותר פרטים ואוכל לתת לך המלצה טובה יותר מאשר זו שאוכל לתת לך על סמך השערות.
חוץ מזה - מתי רואים אותך ?
ליאור שאני אבין, אתה מסתלבט? ;)
מתי רואים אותך בהופעת בכורה ברכבת?
ציקי
ליאור זהבי
30-10-2009, 11:39:16
ליאור שאני אבין, אתה מסתלבט? ;)
מתי רואים אותך בהופעת בכורה ברכבת?
ציקי
ברגע שיפסיק הגשם אני מגיע עם AEOLUS 50 FBL מצויד במנוע KME 60 !
ברגע שיפסיק הגשם אני מגיע עם AEOLUS 50 FBL מצויד במנוע KME 60 !
בלי נדר בשישי הבא לאחר שהכינרת תתמלא קצת.
ציקי
mr_mor
30-10-2009, 20:48:05
היי ליאור,
אתה צודק, אז ככה הסרוואים פוטבה 9452,גירו 601 רגולטור של אריזונה, המסוק סינרג'י.
אני סגנון הטסה 3D.
כרגע יש לי סוללה 3000ma , אבל חשבתי שאולי אני מטיס עם סוללה עם נפח גדול יחסית ואולי אפשר לרדת בנפח ומכך גם במשקל.
תודה מראש :)
ליאור זהבי
30-10-2009, 20:52:44
סביר להניח שסוללת ליפו 2200 מ"א תיתן לך 4-5 טיסות בקלות, ותהיה קצת משקל יחסית.
סביר להניח שסוללת ליפו 2200 מ"א תיתן לך 4-5 טיסות בקלות, ותהיה קצת משקל יחסית.
ליאור שאלה.
ההפרש במשקל בין סוללת 2200 20C ל 3000 20C הוא כ 30 גרם.
משקל מסוק 90 ממוצע כולל הדלק הוא באיזור ה 4.5 קילו.
ההפרש במשקל הסוללות מהווה כחצי אחוז!!! בלבד ממשקלו הכולל של המסוק.
נניח שב 5 טיסות אתה צורך באיזור 1800mah לפי חישוב של 350 לטיסה + קצת משחקים.
זה לא גבולי קצת לשים סוללה 2200 ?
הרי שנינו יודעים שאף פעם לא מומלץ להשתמש בכל הקיבולת של הסוללה (במיוחד לא בליפו) ובמשך הזמן כאשר מספר הטעינות עולה מאבדים גם קיבולת.
למה לא ללכת על סוללה באיזור ה 3000 (הרי להפרש המשקל אין משמעות עבור מסוק 90) ולהיות בטוח שלמערכת החשמל במסוק יש מקדם ביטחון ראוי?
כמו כן גם במחיר אין הבדל משמעותי.
ציקי
lior_bar_ami
30-10-2009, 21:23:34
אם אתה מטיס עם סוללת Li-Po בנפח של 3A, אני לא מוצא שום סיבה לשנות לסוללה אחרת.
ההפרש הזניח במשקל ש"תרוויח" במעבר לסוללת 2200 (לא ממליץ מתחת לזה) בטל בשישים - לעומת זאת תפסיד בין טיסה לשתיים ביום הטסות.
סינרג'י כמו גם כל מסוק 90 מודרני מצוייד באוקיינוס של כוח - וניסיון "לעגל" פינות על מנת לפצות על משטר קולקטיב לא נכון, הוא לא צורת הטסה נכונה.
עצתי לך היא - אם סוללת 3 האמפר שלך תקינה (בהנחה שהיא LIPO), הישאר איתה והמשך להטיס את המסוק כמות שהוא.
בהצלחה.
lior_bar_ami
30-10-2009, 21:24:21
ליאור שאלה.
ההפרש במשקל בין סוללת 2200 20C ל 3000 20C הוא כ 30 גרם.
משקל מסוק 90 ממוצע כולל הדלק הוא באיזור ה 4.5 קילו.
ההפרש במשקל הסוללות מהווה כחצי אחוז!!! בלבד ממשקלו הכולל של המסוק.
נניח שב 5 טיסות אתה צורך באיזור 1800mah לפי חישוב של 350 לטיסה + קצת משחקים.
זה לא גבולי קצת לשים סוללה 2200 ?
הרי שנינו יודעים שאף פעם לא מומלץ להשתמש בכל הקיבולת של הסוללה (במיוחד לא בליפו) ובמשך הזמן כאשר מספר הטעינות עולה מאבדים גם קיבולת.
למה לא ללכת על סוללה באיזור ה 3000 (הרי להפרש המשקל אין משמעות עבור מסוק 90) ולהיות בטוח שלמערכת החשמל במסוק יש מקדם ביטחון ראוי?
כמו כן גם במחיר אין הבדל משמעותי.
ציקי
הקדמת אותי בכמה שניות...
(NATURE CALL :o)
הקדמת אותי בכמה שניות...
(NATURE CALL :o)
ליאור
שבת שלום כבר אמרנו? ;) :) ;) :)
תיזהר, עוד שתי הודעות בנושאים שאנחנו מסכימים עליהם ויתחילו להגיד שאנחנו חברים :D
שבת שלום
ציקי
lior_bar_ami
30-10-2009, 21:36:42
שבת שלום ומבורכת :)
אל תיתן רעיונות אה!!! :mad:;)
avner
30-10-2009, 23:24:37
תחשוב, אולי אני לא רוצה ש"תיגע" בו....
מי רוצה לגעת רוצה לרואת אותך מטיס אותו
גם לי יש גבול 700 גדול אלי יותר מידי
ליאור זהבי
31-10-2009, 13:18:58
ציקי,
גם אם ההבדל כה קטן (20 גרם) לא הייתי שם סוללה גדולה יותר אלא אם יש צורך ודאי אבל זה רק אני.
mr_mor
31-10-2009, 15:31:40
ליאור באיזה סוללה אתה משתמש?
אגב אני חושב שההבדל יותר מ 30גרם.
ליאור זהבי
31-10-2009, 15:32:48
אני משתמש ב-A123 שהן 2300 מ"א.
ניסן וצחי
31-10-2009, 15:56:35
סוללות a123 לא כבדות יותר מסוללות ליפו?
צחי
ליאור באיזה סוללה אתה משתמש?
אגב אני חושב שההבדל יותר מ 30גרם.
בבדיקה שאני עשיתי בין שתי סוללות והשוואות באתר הסיני קיבלתי כ 30 גרם.
נניח וטעיתי ומדובר על 50 גרם (למרות שאני דיי בספק לגבי הפרש כה גדול).
עדיין כאשר אתה מדבר על מסוק 90 כל ההפרש במשקל הוא פחות מאחוז ממשקל המסוק הכולל ואין כל משמעות להפרש מבחינת ביצועי טיסה ו/או מרכז כובד והפרש זה הוא זניח לחלוטין ביחס לכוח שמסוק 90 מייצר אז למה לא להטיס בראש שקט יותר ולדעת שגם לאחר יום הטסה עמוס אתה אפילו לא מגרד את קצה הקיבולת של הסוללה או מסתכן בכך?
ציקי
סוללות a123 לא כבדות יותר מסוללות ליפו?
צחי
אכן, כבדות יותר אך בעלות מספר יתרונות על הליפו למרות שאני לא פוסל את השימוש בליפו:
יתרונות
1.מספר מחזורי טעינה גבוה יותר (אורך חיים).
2.מתח נמוך יותר לתא המאפשר התאמה קלה יותר למערכת האלקטרונית במסוק (פק של 2 תאים נותן 6.6V ואינו מצריך שימוש במייצבים).
3.טעינה מהירה יותר.
4.גרף פריקה מתון יותר (הסוללה מפילה מתח ממש בסוף הקיבולת שלה שלא כמו הליפו באיזור ה 85% שלה).
חסרונות:
1.יקרה יותר.
2.כבדה יותר.
ציקי
lior_bar_ami
31-10-2009, 18:26:27
ליאור באיזה סוללה אתה משתמש?
אגב אני חושב שההבדל יותר מ 30גרם.
אם הכוונה היתה אלי - אני מטיס את ה- 700FBL עם סוללת LIPO 7.4V 3000mAh של Flight Power (סדרת EVO-RX).
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.