התחברות

צפייה בגרסה מלאה : חדשות סוללות לטירקס 500 40C מהסיני (חדש)



orenoved
02-11-2009, 19:48:13
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9950
ZIPPY Flightmax 2650mAh 6S1P 40C
1 כבר בדרך אלייי:D:D:D
וב10 דולר פחות מה30C

bgrg
02-11-2009, 20:07:38
לא כדאי לך - הייה פחות משלוש דקות באוויר לפי סגנון טיסע שלך...


גרג

orenoved
02-11-2009, 20:18:02
למה פחות
עם הסוללות של רינו 2250 40C נתן לי שלוש וחצי דקות
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9613&Product_Name=Rhino_2550mAh_3S_11.1v_40C_Lipoly_Pac k
ועם הזיפי 30C 4:10 שהם 2650
http://www.youtube.com/watch?v=O2DNdLgQM7s&feature=channel

ziki
02-11-2009, 20:24:34
אורן
אחלה מחיר, אחלה סוללות ואחלה בחירה!
תתחדש ושיגיעו כבר :eek:
ציקי

sagi
02-11-2009, 20:30:19
יאללה שיוציא 5000 6 תאים ל-600 :)
צריך גם להזמין קונקטורים חדשים :)

bendisar
02-11-2009, 21:06:32
איזה באסה!! בידיוק שבוע שעבר הוצאתי הזמנה על סוללות טורנג'י 30C 2650mAh ועכשיו אלה יוצאות ועוד במחיר זול יותר:mad::mad::mad:
טוב נו אולי אני אזמין אחת:rolleyes:

guyro
02-11-2009, 21:06:51
אורן תשים לב למימדים של הסוללה ומשקלה...

orenoved
02-11-2009, 21:13:39
ב20 גרם יותר:D:D:D
זה כלום

sharonx
02-11-2009, 23:01:11
לא עדיף את זו ?
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9945&Product_Name=ZIPPY_Flightmax_2200mAh_6S1P_40C
הרבה יותר קלה

bendisar
02-11-2009, 23:14:03
לא עדיף את זו ?
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9945&Product_Name=ZIPPY_Flightmax_2200mAh_6S1P_40C
הרבה יותר קלה

אמנם יותר קלה אבל תתן פחות זמן טיסה
נ.ב יש לך הודעה בפרטי:D

orenoved
02-11-2009, 23:16:07
לא עדיף את זו ?
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9945&Product_Name=ZIPPY_Flightmax_2200mAh_6S1P_40C
הרבה יותר קלה
פחות מ3 דקות 3D

אריה הלפרין
02-11-2009, 23:20:29
לדעתי ויכול להיות שאני טועה
את זמן הטיסה קובע ערך ה C
הזרם שהסוללה מספקת אם הוא נמוך יותר
תקבל ביצועים פחות טובים לעומת זרם גבוה
שתי הסוללות הן 40C

sharonx
02-11-2009, 23:23:52
אמנם יותר קלה אבל תתן פחות זמן טיסה
נ.ב יש לך הודעה בפרטי:D

1. נכון לעכשיו אין לי הודעה בפרטי. אם יש לך משהו להגיד לי תהיה גבר ותגיד לי פה :D סתאאאם. שלח בפרטי.

2. הזמנתי אחת. המחיר גם על סף המכס שזה יפה

orenoved
02-11-2009, 23:30:06
כמה יצא לך המשלוח..??

bendisar
02-11-2009, 23:32:13
לדעתי ויכול להיות שאני טועה
את זמן הטיסה קובע ערך ה C
הזרם שהסוללה מספקת אם הוא נמוך יותר
תקבל ביצועים פחות טובים לעומת זרם גבוה
שתי הסוללות הן 40C

אתה טועה:p
ואני אסביר למה
ערך ה-C קובע כמה זרם יכולה לספק הסוללה החישוב הוא די פשוט
קיבולת הסוללה באמפר כפול דירוג ה-C
כלאמר סוללה של 3 אמפר (3000MA ) בעלת דירוג של 20C יכולה לספק 60 אמפר
עכשיו הסוללה לא יכולה לתת יותר זרם ממה שהמערכת (מנוע ובקר) דורשים לכן לערך ה-C אין חשיבות מול זמן הטיסה
הסיבה שמטיסים כמו אורן עובד וכמוני מחפשים סוללות בעלות C גבוה זה בגלל שאנחנו מחפשים את הפאנצ', את הכוח המתפרץ. אמנם שהמסוק מרחף הוא צורך בין 15-20 אמפר (מסוק 500) אבל בפאנצ'ים חזקים של כוח (כלאמר טיפוס מהיר מאוד למעלה או תקטוקים אלימים) המנוע יכול לצרוך עד 80 אמפר וככל שיש סוללה שיכולה לתת יותר זרם(כלאמר ערך C גבוה) ככה היא יכולה לספק למנוע יותר כוח בתמרונים אלה
מקווה שעזרתי:D

bendisar
02-11-2009, 23:34:42
1. נכון לעכשיו אין לי הודעה בפרטי. אם יש לך משהו להגיד לי תהיה גבר ותגיד לי פה :D סתאאאם. שלח בפרטי.

2. הזמנתי אחת. המחיר גם על סף המכס שזה יפה


עכשיו יש לך הודעה בפרטי

אריה הלפרין
02-11-2009, 23:39:23
יופי של הסבר אלעד
תודה

sharonx
02-11-2009, 23:54:49
עכשיו יש לך הודעה בפרטי

1. יש לך תשובה.

2. לגבי 80 אמפר - עושה את דרכו אליי מד ההספק החדש של טורניגי ואז נדע באמת כמה פיק זרם יש בזמןו טיסה.

orenoved
03-11-2009, 00:02:04
אתה טועה:p
ואני אסביר למה
ערך ה-C קובע כמה זרם יכולה לספק הסוללה החישוב הוא די פשוט
קיבולת הסוללה באמפר כפול דירוג ה-C
כלאמר סוללה של 3 אמפר (3000MA ) בעלת דירוג של 20C יכולה לספק 60 אמפר
עכשיו הסוללה לא יכולה לתת יותר זרם ממה שהמערכת (מנוע ובקר) דורשים לכן לערך ה-C אין חשיבות מול זמן הטיסה
הסיבה שמטיסים כמו אורן עובד וכמוני מחפשים סוללות בעלות C גבוה זה בגלל שאנחנו מחפשים את הפאנצ', את הכוח המתפרץ. אמנם שהמסוק מרחף הוא צורך בין 15-20 אמפר (מסוק 500) אבל בפאנצ'ים חזקים של כוח (כלאמר טיפוס מהיר מאוד למעלה או תקטוקים אלימים) המנוע יכול לצרוך עד 80 אמפר וככל שיש סוללה שיכולה לתת יותר זרם(כלאמר ערך C גבוה) ככה היא יכולה לספק למנוע יותר כוח בתמרונים אלה
מקווה שעזרתי:D
אלעד מקורא איפה ה500??

orenoved
03-11-2009, 00:20:26
:)

bitonoren
03-11-2009, 06:48:20
אני הזמנתי 2 סוללות של 6S עם 2.8 אמפר ו 25C מקווה שזה יספיק ל TREX 500.

ziki
03-11-2009, 07:48:58
1. יש לך תשובה.

2. לגבי 80 אמפר - עושה את דרכו אליי מד ההספק החדש של טורניגי ואז נדע באמת כמה פיק זרם יש בזמןו טיסה.

שרון
לגבי 2, כשיגיע תן חוות דעת לגבי המוצר, אני בדרך להזמין גם אחד כזה.
ציקי

hatul
03-11-2009, 20:09:14
מה אם עושים עם מחברי הסוללה ? מחליפים לדינים או שבונים מתאם מדין ל XT60

orenoved
03-11-2009, 20:12:23
אני מחליף

bendisar
03-11-2009, 20:21:39
אני מחליף

+1
מומלץ להחליף קונקטור מאשר להכין/לקנות מתאם ולהוסיף עוד נקודת כשל אפשרית למערכת
my 2 cents

sagi
03-11-2009, 21:08:19
אני אישית מחליף את כל מחברי הדין ברגע שאני מזמין את הסוללה של הסיני.
לא פעם אני מוצא את עצמי נלחם בחיבור של הסוללה של נדבר על הגיצים שיוצאים משם.

עוז
03-11-2009, 21:39:31
חידוד קל לגבי ה - C

ה C למעשה מאפיין את ההתנגדות הפנימית של הסוללה כלומר הבקר רואה סוללה ועוד נגד קטן בטור.
כאשר הזרם נמוך,הנגד שהוא התנגדות הפנימית של הסוללה זניח.
כאשר מניסים למשוך זרם גבוה יש לנגד הזה משמעות גדולה. לדוגמה אם התנגדות הפנימית היא 0.1 אום ,זרם של 60A יגרום למתח הסוללה ליפול ב 6V +הספק של 6W על הנגד מה שגורם למעשה לסוללה להתחמם

לסיכום C גבוה משמע:
1. יכולת הסוללה לספק זרם גבוה מבלי להפיל את מתח הסוללה = הספק גבוה יותר (הספק שווה למתח X זרם)
2. סוללות קרות יותר בסיום הטיסה = זמן חיים ארוך יותר
3. חיסרון משקל סוללהו המחיר גבוה יותר בדרך כלל (במקרה של ה Zippy אני לא מבין איך 40C זול ייותר מ 30C)

ב 500 שלי אני מגיע לפיק של 90 אמפר (2126W = שני סוסים + פוני)
עם fligthmax 30C 2650

bendisar
04-11-2009, 08:19:36
חידוד קל לגבי ה - C

ה C למעשה מאפיין את ההתנגדות הפנימית של הסוללה כלומר הבקר רואה סוללה ועוד נגד קטן בטור.
כאשר הזרם נמוך,הנגד שהוא התנגדות הפנימית של הסוללה זניח.
כאשר מניסים למשוך זרם גבוה יש לנגד הזה משמעות גדולה. לדוגמה אם התנגדות הפנימית היא 0.1 אום ,זרם של 60A יגרום למתח הסוללה ליפול ב 6V +הספק של 6W על הנגד מה שגורם למעשה לסוללה להתחמם

לסיכום C גבוה משמע:
1. יכולת הסוללה לספק זרם גבוה מבלי להפיל את מתח הסוללה = הספק גבוה יותר (הספק שווה למתח X זרם)
2. סוללות קרות יותר בסיום הטיסה = זמן חיים ארוך יותר
3. חיסרון משקל סוללהו המחיר גבוה יותר בדרך כלל (במקרה של ה Zippy אני לא מבין איך 40C זול ייותר מ 30C)

ב 500 שלי אני מגיע לפיק של 90 אמפר (2126W = שני סוסים + פוני)
עם fligthmax 30C 2650
עוז תודה רבה על הגרפים וההסברים המעשירים, זה בהחלט מאוד מעניין לראות לאיזה פיקים אפשר להגיע עם טירקס 500

wonderd
07-12-2009, 17:09:01
סליחה על ההקפצה - אבל מה הוחלט? - איזו סוללה הכי מתאימה ל 500?
אצלי עדיין אין תקתוקים אלימים אלא רק התחלה של 3D.

sharonx
07-12-2009, 17:19:46
שרון
לגבי 2, כשיגיע תן חוות דעת לגבי המוצר, אני בדרך להזמין גם אחד כזה.
ציקי

המד הספק החדש של הסיני מעולה! השוותי אותו למד זרם קלאמפ והם נותנים בידיוק אותה תוצאה (בהפרש של 200 מילי אמפר) בכל זרם.

בקרוב אנסה אותו בזמן טיסה על הטירקס 500.

ziki
07-12-2009, 17:33:55
המד הספק החדש של הסיני מעולה! השוותי אותו למד זרם קלאמפ והם נותנים בידיוק אותה תוצאה (בהפרש של 200 מילי אמפר) בכל זרם.

בקרוב אנסה אותו בזמן טיסה על הטירקס 500.

כל הכבוד שרון שלא שכחת אותי :)
יש לי אחד מוזמן בדרך אלי עם עוד כמה פריטים מעניינים.
תודה על הבדיקה

orenoved
08-12-2009, 19:36:36
סוף סוף הסוללה פה 40C
:D:D
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=17335&stc=1&d=1260296949

ziki
08-12-2009, 19:57:54
אורן
אתה עובד עלי
אחת 30 ואחת 40? :eek::eek::eek:

orenoved
08-12-2009, 20:01:27
אורן
אתה עובד עלי
אחת 30 ואחת 40? :eek::eek::eek:
1 היתה לי
עז עכשיו יש לי 1 30C 140C ו2 רינו 3 תאים 40C ניראה איך הסוללה בשיש אם היא טובה אני אזמין עוד 2:)

ziki
08-12-2009, 20:06:50
1 היתה לי
עז עכשיו יש לי 1 30C 140C ו2 רינו 3 תאים 40C ניראה איך הסוללה בשיש אם היא טובה אני אזמין עוד 2:)

מה בשישי?
היום !

orenoved
08-12-2009, 20:09:35
מה בשישי?
היום !
היום טיסה ראשונה רגוע שלשישי לא נבזבז זמן:D

ערן אפרייאט
11-12-2009, 21:45:13
חברה יש לי שאלה.
מישהו יודע בערך כמה מחזורי טעינה מסוגלת סוללה מהסיני לקבל עד שהיא "מתה"
בערך? +-

orenoved
11-12-2009, 21:49:57
חברה יש לי שאלה.
מישהו יודע בערך כמה מחזורי טעינה מסוגלת סוללה מהסיני לקבל עד שהיא "מתה"
בערך? +-
זה תלוי באיך אתה שומר אל הסוללה אני מאמין 80 טיסות ואז תרגיש ירידה בכוח

ziki
11-12-2009, 22:00:57
חברה יש לי שאלה.
מישהו יודע בערך כמה מחזורי טעינה מסוגלת סוללה מהסיני לקבל עד שהיא "מתה"
בערך? +-

שאלת מיליון הדולר:)
גם בתחזוקה נכונה כבר ראיתי סוללות ממותגים מובילים שמתות אחרי 30-40 מחזורי טעינה וכאלו ממותגים זולים שמתות לאחר 100 מחזורי טעינה ויותר.
סוללה תקינה המטופלת כראוי ע"י המטיס באופן שוטף ונמצאת בשימוש על סטאפ המתאים לנתוניה יכולה לעבור 100 מחזורי טעינה ואף יותר ללא ירידה משמעותית בביצועים.

ערן אפרייאט
11-12-2009, 22:38:27
תודה, וכעת נעבור לשאלת הטריליון דולר :-)
מה אתם מגדירים בדיוק תחזוקה שוטפת נכונה - או יותר נכון לשאול מהו המתכון לחיים ארוכים??

TooLy
12-12-2009, 00:01:44
המד הספק החדש של הסיני מעולה! השוותי אותו למד זרם קלאמפ והם נותנים בידיוק אותה תוצאה (בהפרש של 200 מילי אמפר) בכל זרם.

בקרוב אנסה אותו בזמן טיסה על הטירקס 500.

אתה מתכוון למד זרם הרגיל ? הוא אינו אוגר מידע, איך תראה את הנתונים במהלך הטיסה?

sharonx
12-12-2009, 01:54:32
הוא אוגר זרם ומתח מקסימליים

amiteini
12-12-2009, 15:14:16
1. יש לך תשובה.

2. לגבי 80 אמפר - עושה את דרכו אליי מד ההספק החדש של טורניגי ואז נדע באמת כמה פיק זרם יש בזמןו טיסה.

אתה יכול לצרף בבקשה קישור למד הספק

sharonx
12-12-2009, 23:57:19
בוודאי (http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10080)

wonderd
15-12-2009, 14:49:49
יש חדש איתכם?
איך הסוללה החדשה?

האם סוללה עם קיבולת יותר גדולה (3000 לדוגמא) ו 20C לא תספיק לי לזמן טיסה ארוך יחסית?
אני מתלבט בין הסוללות השונות ולא יודע איזו הכי מתאימה בשבילי.
כרגע הטורניגי 2650 30C קטנה פיזית מהזיפי ועולה פחות 4$, שתי ה 3000 20C עולה 34$ וה 2650 40C עולות 48$.

אני אשמח לעזרה בהחלטה.

אלעד.