צפייה בגרסה מלאה : חוות דעת על דלק.
חברים יקרים, חזרתי לניטרו ועם החזרה לקחתי דלק חדש!
ה RAPICON או "רפי כהן" :D
רציתי לעדכן כי הדלק מעולה!(למעט העובדה שיש לו ריח של נבלה!!! :D ) עובד כמו הדלק הקודם שהשתמשתי בו
עם ייתרון אחד בולט, המנוע יורד קר משמעותית.
בסוף השבוע בערבה עשינו השוואות על מספר מסוקים והבדלי הטמפ' אחרי טיסה
עם הרפיקון נמוכים בהרבה ומשמעותית!!!!
שווה נסיון, אני ממשיך איתו בלי שום ספק!
[QUOTE=AMIR;101136]חברים יקרים, חזרתי לניטרו ועם החזרה לקחתי דלק חדש!
ה RAPICON או "רפי כהן" :D
אמיר, הרגת אותי עם רפי כהן :D :D :D :D :D :D
זה התחיל ב רפיקון ואז מייד התגלגל לרפי כהן...
ככה זה כשאתה בערבה כשהשמש יוקדל לך על הקודקוד בזמן המתנה לעלות לאויר.
;)
saarordan
10-11-2009, 10:54:13
מסכים עם כל מילה הדלק מעולההההההה...ריח לא ריח העיקר שהמנוע עובד כמו שעון...;)
***ח אחי.... הריח שלו נוראי, כמו ריח של זיבול שדות...
אבל אחלה דלק שבעולם!
לא מחליף אותו.....
זה התחיל ב רפיקון ואז מייד התגלגל לרפי כהן...
ככה זה כשאתה בערבה כשהשמש יוקדל לך על הקודקוד בזמן המתנה לעלות לאויר.
;)
אמיר.
שכן שלי הוא רפי כהן (לשעבר שוער נבחרת ישראל למי שלא בקיא).
כל פעם שאני פוגש אותו במעלית עם ציוד ההטסה והמסוק הוא מתפעל מהתחביב הזה.
מעניין מה הוא יגיד כשישמע שיצא דלק על שמו :rolleyes: :D :rolleyes:
ציקי
levyoram
10-11-2009, 11:16:59
אמיר.
שכן שלי הוא רפי כהן (לשעבר שוער נבחרת ישראל למי שלא בקיא).
כל פעם שאני פוגש אותו במעלית עם ציוד ההטסה והמסוק הוא מתפעל מהתחביב הזה.
מעניין מה הוא יגיד כשישמע שיצא דלק על שמו :rolleyes: :D :rolleyes:
ציקי
תגיד לו שינסה לתפוס בזינוק את ה Trex 450 כשאתה מרחף במצב היידל :eek::D:eek::D
תגיד לו שינסה לתפוס בזינוק את ה Trex 450 כשאתה מרחף במצב היידל :eek::D:eek::D
עם RIHNO אף אחד לא מסוגל לתפוס אותו !!! :eek:
ציקי... הבנתי את הפאנצ' עבורך...
ואני כבר חשבתי לפצוח בקריירת סטאנדאפ לחברי הפורום שיתייצבו לערבה הבאה.
את היצפאן (מיסטר סער היקר) שלנו כבר יש....
levyoram
10-11-2009, 23:32:35
ציקי... הבנתי את הפאנצ' עבורך...
ואני כבר חשבתי לפצוח בקריירת סטאנדאפ לחברי הפורום שיתייצבו לערבה הבאה.
את היצפאן (מיסטר סער היקר) שלנו כבר יש....
ספר בדיחה!! ;)
ספר בדיחה!! ;)
קבל בדיחה בנושא חשמל וטעינות (הכי קרוב לתחום שלנו ככה בשלוף).
בשיעור חשמל בנושא ספקי כוח ניגשת תלמידה למורה לחשמל ושואלת:
המורה, מדוע הספק מזמזם כשהוא מחובר לחשמל?
עונה המורה:
מותק, אם לך היה חמישים מחזורים בשניה גם את היית מזמזמת ! ;)
ציקי
:D
בתור סטודנט להנדסת אלק' אני חייב להכיר את הבדיחה הזו לא?!
שמוליק ג
11-11-2009, 08:58:22
אותי מעניינת השאלה איך ניתן להשוות טמפרטורה בין מספר מסוקים כשמטיסים בשטח
הרי כל אחד מטיס אחרת וכל מנוע מכוון אחרת.....לא?!
הנאמר לעיל בלי שום קשר כמובן לאיכות הדלק המדובר......
שמוליק
:D
בתור סטודנט להנדסת אלק' אני חייב להכיר את הבדיחה הזו לא?!
אז מה זה אומר שהכרת או שזה היה חדש לך? כי יש עוד כמה :rolleyes:
אותי מעניינת השאלה איך ניתן להשוות טמפרטורה בין מספר מסוקים כשמטיסים בשטח
הרי כל אחד מטיס אחרת וכל מנוע מכוון אחרת.....לא?!
הנאמר לעיל בלי שום קשר כמובן לאיכות הדלק המדובר......
שמוליק
אכן יש בעיה שאפילו מתבטאת במספר פרמטרים נוספים שלא הזכרת.
אין טעם לבצע את ההשוואה בין מסוק אחד לשני אלא יש לבצעה כלפי אותו מסוק שהשינוי הוא פרמטר בודד בסטאפ או במקרה המדובר בסוג הדלק.
ציקי
saarordan
11-11-2009, 09:51:24
אותי מעניינת השאלה איך ניתן להשוות טמפרטורה בין מספר מסוקים כשמטיסים בשטח
הרי כל אחד מטיס אחרת וכל מנוע מכוון אחרת.....לא?!
הנאמר לעיל בלי שום קשר כמובן לאיכות הדלק המדובר......
שמוליק
במקרה שלי ושל עוד כמה מחברי ...פתחנו במדוייק סיבוב ורבע במנוע כאשר המנוע היה מכוון אותו דבר נתנו לאלון ברק להטיס "ולהעמיס על המסוק " ואצל כולם הטמפ' ירדה משמעותית .אצלי היא הגיע ל- 86 מעלות ואצל חברי ההבדלים היו גם כן משמעותיים כלומר 2+2- .בעיקרון אין ספק שהדלק עובד נפלא ...נכון שיש עוד פרמטרים שצריך להתייחס אליהם אבל בגדול מי שהטיס עם הדלק הרגיש שינוי משמעותי.
asafsee
11-11-2009, 10:21:42
בקרוב אני אסיים את הCP שנותר לי ואלך לרכוש את רפיקון
ליאור זהבי
11-11-2009, 11:20:08
במקרה שלי ושל עוד כמה מחברי ...פתחנו במדוייק סיבוב ורבע במנוע כאשר המנוע היה מכוון אותו דבר נתנו לאלון ברק להטיס "ולהעמיס על המסוק " ואצל כולם הטמפ' ירדה משמעותית .אצלי היא הגיע ל- 86 מעלות ואצל חברי ההבדלים היו גם כן משמעותיים כלומר 2+2- .בעיקרון אין ספק שהדלק עובד נפלא ...נכון שיש עוד פרמטרים שצריך להתייחס אליהם אבל בגדול מי שהטיס עם הדלק הרגיש שינוי משמעותי.
הטמפ' כשלעצמה היא כמובן לא מדד מדויק. מספיק שינוי קל באחוזי השמן כדי לשנות תערובת, וכתוצאה מכך לשנות טמפ'. השאלה היא האם הכוח עדיין היה זהה ולמרות זאת הטמפ' ירדה ?
asafsee
11-11-2009, 11:22:00
אכן אני יכול להעיד שהכוח נשאר זהה
ליאור זהבי
11-11-2009, 11:27:21
אסף, אתה הטסת את המסוק המדובר ?
saarordan
11-11-2009, 12:37:55
ליאור אני הבנתי שאתה בחנת את הדלק מה אתה אומר בתור מטיס מנוסה ???
הרגשת שינוי מסויים?
אני בכל מקרה הרגשתי שינוי משמעותי גם בכוח וגם בירידת טמפ'.בנוסף אותה דעה יש גם לעוד כמה מטיסים יחסית מנוסים בתחום.
המסוק שלי היה בהרצה...
הנושא הנ"ל נבדק על מספר מסוקים אחרים.
כך שהבדלים אוכל לומר לך לאחר נסיון של עוד גאלון לפחות.
הבמה פנוייה כרגע למנוסים ממני אם בהטסה ואם בדלק.
ליאור זהבי
11-11-2009, 13:02:01
סער,
מהנסיון הקצר שיש לי איתו לא הרגשתי שינוי משמעותי לא בכוח ולא בטמפ', עם זאת מדובר על נסיון של מספר טיסות בודדות בלבד - ולכן אני ממתין עם פרסום חוות דעת רצינית יותר.
אווץ', זה היה עוקצני במקצת ידידי...(כמו שאתה מקפיד על אחרים כל הזמן!!!)
אני לא הייתי מפרסם על גבי הפורום חוות עדת ללא הוכחה מהשטח.
האמת שגם אני הייתי סקפטי...
הטמפ' מנוע נמדדה, למנוע לא היה שום מחסור בכח והמסוק עבד כמו שעון שויצרי.
נבדק על טירקס 700 וטירקס 600.....
יותר מקיף מזה? תנסה בעצמך ידידי...
ליאור זהבי
11-11-2009, 13:24:11
אמיר, האם דבריך מופנים אלי ?
שמוליק ג
11-11-2009, 14:47:02
אווץ', זה היה עוקצני במקצת ידידי...(כמו שאתה מקפיד על אחרים כל הזמן!!!)
אני לא הייתי מפרסם על גבי הפורום חוות עדת ללא הוכחה מהשטח.
האמת שגם אני הייתי סקפטי...
הטמפ' מנוע נמדדה, למנוע לא היה שום מחסור בכח והמסוק עבד כמו שעון שויצרי.
נבדק על טירקס 700 וטירקס 600.....
יותר מקיף מזה? תנסה בעצמך ידידי...
אמיר - לא ברורה לי הערה על העוקצנות של ליאור
בסה"כ הוא נשאל שאלה ע"י סער ולעניות דעתי ענה בכנות שאין לו מספיק ניסיון ובשלב זה לא הרגיש הבדל. איפה העוקצנות?
שמוליק
avner
11-11-2009, 16:42:53
עוד פעם הריב אז
די כבר מה אתם ילדים
כול אחד יטיס עם זה דלק שהוא רוצה
אתם סתם עושים לעצמכם כאב ראש
:mad:
אבנר למה ריב?
אף אחד לא רב... אתה יכול להיות רגוע :)
אני חושב שמותר לחלוק על דיעות של אחרים ואפשר להעיר על
התבטאויות שלא מוצאות חן בעיניך...(כל עוד זה מתבצע בצורה מכובדת כמובן!)
guyro
11-11-2009, 18:32:27
מכירים את הבדיחה: רבי אחד נכנס לקצביה מצביע על נתח בשר ואומר לקצב: קצב יקר ,תחתוך לי מהנתח הזה בבקשה חתיכה. אמור לו הקצב: אבל רבי יקר שלי, הנתח הזה הינו חזיר. עונה לו הרבי:
אדוני הקצב , אני שאלתי איך קוראים לדג הזה ?!!
חברים, יאללא להטיס, מצידי עם שמן קנולה ," העיקר שזה יעשה וטיק וטוק, ואיידל 1 ואידל 2..."
ליאור זהבי
11-11-2009, 20:05:56
אמיר - גם לי אין מושג על איזה עוקצנות אתה מדבר. הרי ציינתי במפורש שאין לי מספיק נסיון בשביל לחוות דעה רצינית על הדלק.
או איך אמרו בטלויזיה - "למה לעשות דרמה מכל דבר?" :D
אני הבנתי לא נכון את דבריך...
קבל את התנצלותי.
lior_bar_ami
12-11-2009, 07:28:25
הפורום הפך לפורום דובוני אכפת לי :)
guyro
12-11-2009, 08:00:56
הפורום הפך לפורום דובוני אכפת לי :)
לעניות דעתי אתה צודק...:D
:D:D:D:D
דובוני איכפת לי..... איזה עתיק אתה!!! (טוב גם אני ...מה לעשות!)
חזרתה מיסטר ברעמי?
ליאור זהבי
12-11-2009, 10:15:48
אני הבנתי לא נכון את דבריך...
קבל את התנצלותי.
אין דבר. לא קרה כלום.
lior_bar_ami
12-11-2009, 12:38:44
:D:D:D:D
דובוני איכפת לי..... איזה עתיק אתה!!! (טוב גם אני ...מה לעשות!)
חזרתה מיסטר ברעמי?
עדיין לא גיסנו....
אוטוטו!
אופיר נחום
12-11-2009, 18:08:45
הריח שלו פשוט נורא - לי זו סיבה מספיק טובה להעדיף מותג אחר.
(לא שחסרות סיבות אחרות, אבל אותן אני מעדיף שלא לפרסם כל עוד אני לא בטוח ב100 אחוז).
אני בטוח שאצלך הסיבות לא אובייקטיביות....
אבל זו כבר בעייה שלך...
עדיין לא גיסנו....
אוטוטו!
סבבה אחי... מחכה לטלפון ממך כשתחזור!
מכירים את הבדיחה: רבי אחד נכנס לקצביה מצביע על נתח בשר ואומר לקצב: קצב יקר ,תחתוך לי מהנתח הזה בבקשה חתיכה. אמור לו הקצב: אבל רבי יקר שלי, הנתח הזה הינו חזיר. עונה לו הרבי:
אדוני הקצב , אני שאלתי איך קוראים לדג הזה ?!!
חברים, יאללא להטיס, מצידי עם שמן קנולה ," העיקר שזה יעשה וטיק וטוק, ואיידל 1 ואידל 2..."
מי רוצה דלק מסיבות ??:D:D
אופיר נחום
12-11-2009, 19:12:52
אני בטוח שאצלך הסיבות לא אובייקטיביות....
אבל זו כבר בעייה שלך...
ואני בטוח שאתה נגרר, אבל זוהי כבר בעיה שלך...
lior_bar_ami
12-11-2009, 22:17:25
לאן התעופפו להם הדובונים? :confused::D
matalon
14-11-2009, 23:24:35
חברים יקרים, חזרתי לניטרו ועם החזרה לקחתי דלק חדש!
ה RAPICON או "רפי כהן" :D
רציתי לעדכן כי הדלק מעולה!(למעט העובדה שיש לו ריח של נבלה!!! :D ) עובד כמו הדלק הקודם שהשתמשתי בו
עם ייתרון אחד בולט, המנוע יורד קר משמעותית.
בסוף השבוע בערבה עשינו השוואות על מספר מסוקים והבדלי הטמפ' אחרי טיסה
עם הרפיקון נמוכים בהרבה ומשמעותית!!!!
שווה נסיון, אני ממשיך איתו בלי שום ספק!
ההבדל בטמפ' באמת משמעותי אצלי בכל אופן ירידה ממוצעת של 6-10 מעלות בעבודה עם הRAPICON מול CP - ממוצעים של מדידות עם שעון, אם כי הו לי מספר CUTS במנוע לא סגור על הסיבה!?
levyoram
15-11-2009, 00:04:56
ההבדל בטמפ' באמת משמעותי אצלי בכל אופן ירידה ממוצעת של 6-10 מעלות בעבודה עם הRAPICON מול CP - ממוצעים של מדידות עם שעון, אם כי הו לי מספר CUTS במנוע לא סגור על הסיבה!?
בד"כ, הסיבה היא הכיוונים של הסיכה הפנימית בקרבורטור.
מס' חברים נוספים בצוות הרכבת מטיסים ברפיקון ולהם לא היה שום CUTS
nadavbarak
15-11-2009, 08:14:02
ההבדל בטמפ' באמת משמעותי אצלי בכל אופן ירידה ממוצעת של 6-10 מעלות בעבודה עם הRAPICON מול CP - ממוצעים של מדידות עם שעון, אם כי הו לי מספר CUTS במנוע לא סגור על הסיבה!?
אני מניח שאתה מדבר על מנוע 50 ולא על 90.
במנוע 90 ירידת הטמפרטורה משמעותית עוד יותר.
לגבי הקאטים שאתה מדבר עליהם, אני מניח שהם היו במצב סרק. במנוע 50 סגור מילימטר על מילימטר וחצי בסיכה הנגדית והכל מסתדר.
SamurAchzar
15-11-2009, 08:36:59
נדב, אתם מטיסים עם RAPICON?
הרבה דלקים חדשים בשוק (שלנו) לאחרונה... בקרוב נגמרים לי שני הקייסים של הCP ואני בודק אלטרנטיבות.
matalon
15-11-2009, 10:07:45
בד"כ, הסיבה היא הכיוונים של הסיכה הפנימית בקרבורטור.
מס' חברים נוספים בצוות הרכבת מטיסים ברפיקון ולהם לא היה שום CUTS
יורם חברי, הפנימית מכוונת אצלי פיקס/אולי כמעט פיקס אך לא בהבדלים של CUTIM!!! לא אמרתי שזה הדלק, דווקא כתבתי בחיוביות (הפולימור שהכניסו מגביר את הסיכוך וכד.. ולכן גם מן הסתם מוריד את הטמפ' יכול להיות שהCUTIM לא מהדלק או כן מהדלק איני יודע הזמן יגיד את שלו.
דיון והפקת לקחים סביב מוצר חדש בארץ חשוב ואפילו הכרחי!! ואגב, אני מכיר חלק שכן חוו CUTIM
matalon
15-11-2009, 10:09:13
נדב, אתם מטיסים עם RAPICON?
הרבה דלקים חדשים בשוק (שלנו) לאחרונה... בקרוב נגמרים לי שני הקייסים של הCP ואני בודק אלטרנטיבות.
קייסים?
matalon
15-11-2009, 10:10:58
אני מניח שאתה מדבר על מנוע 50 ולא על 90.
במנוע 90 ירידת הטמפרטורה משמעותית עוד יותר.
לגבי הקאטים שאתה מדבר עליהם, אני מניח שהם היו במצב סרק. במנוע 50 סגור מילימטר על מילימטר וחצי בסיכה הנגדית והכל מסתדר.
נדב א-ת-ה ת-ו-ת-ח!:) תודה
SamurAchzar
15-11-2009, 12:58:59
קייסים?
2 כפול 4 גאלון. לצערי זה החזיק יותר מדי זמן, משהו כמו שלושה חודשים, עדות למוסר ההטסה הירוד שלי.
נדב אכן תותח עללללללללל
למדתי מהמאסטר המווון!
לא סתם אנחנו קוראים לא מיסטר ;)
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.