PDA

צפייה בגרסה מלאה : כיוון 91SZ-H



SamurAchzar
11-11-2009, 19:28:42
מהנסיון של החברים היקרים כאן, מהם כיווני המחטים הנורמליים? הגעתי לקצת פחות מסיבוב בMID ובערך 0.75 בHIGH. המנוע עובד עגול ובCLIMBOUT מהמקום למעלה הוא מחזיק יפה ומעשן, טמפרטורה בירידה בערך 190F.
הפרוצדורה שלי לכיוון - IDLE עד שהוא מחזיק בסדר, CLIMBOUT בשביל להגיע למחט HIGH ואז משחק בMID בשביל להחליק את המעברים.
מדובר בגרסת PUMP אבל ללא שימוש במשאבה (רק הרגולטור).

נשמע הגיוני, או עני מדי? יש לכם קצת טיפים על הכיוון שלו?

lior_bar_ami
11-11-2009, 19:34:45
190 מעלות פרנהייט הם קצת פחות מ 90 מע' צלזיוס, מה שאומר שאם המנוע מחזיק יפה ומעשן כמו שצריך - ובנוסף הטמפ' שציינת היא יותר מבריאה למנוע, אתה "על הסוס"!

תהנה!

SamurAchzar
11-11-2009, 19:39:03
תודה ליאור - הפחד שלי הוא שבגלל מבנה 2 המחטים, אני רוב הזמן מבלה בMID, ואם המחט HIGH ענייה מדי אני לא אראה את זה על הטמפרטורה. כלומר, יש מצב שהMID פתוח מדי והHIGH סגור מדי. אני לא מטיס מספיק חזק בשביל לבלות הרבה זמן בפול גז (לפחות ב700).

lior_bar_ami
11-11-2009, 19:45:47
אני לא רואה סיבה שלא תוכל לבדוק את העניין עם מספר טיפוסים ארוכים ובדיקת טמפ'.
אם המנוע לא נחנק לך ועדיין אתה רואה עשן, ובבדיקת טמפ' מהירה לאחר מכן אתה בטווח ה 90-110 מע', אין לך שום בעיה - כמובן שאם אין לך צורך בכל הכוח של המנוע, עקב סגנון הטסה כזה או אחר, עדיף לך כיוון על הצד ה"קר" (עשיר) על מנת להאריך את חייו.

SamurAchzar
11-11-2009, 19:47:22
בסדר גמור - ד"א, מה הפיטץ' שאיתו כדאי לבדוק? נדמה לי שאצלי הראש מכוון על +-12.

lior_bar_ami
11-11-2009, 19:50:26
אם אתה לא מטיס 3D אלים תוריד ל +/- 11 מע', די והותר.