צפייה בגרסה מלאה : עזרה! פרופ לטיסן
Yuval152
20-11-2009, 06:07:50
יש לי THUNDER TIGER 46 ואת הPulse XT 40 של H9 אני לא יודע איזה פרופ לשים לו....
מה כדאי? יש לי בביץ 116 ו 10 6 או שבע מה עדיף?
גבי א
20-11-2009, 17:14:25
למנוע 46 מתאים פרופ 7*10 . מה זה המנוע השני שכתבת, חשמלי ? לא מכיר אותו, אבל אם זה מנוע דלק, למנוע 40 מתאים פרום 6*10.
Yuval152
20-11-2009, 18:00:54
השני זה המטוס שלי....תודה בכל מקרה ...אז 10 7 לא 11 6 ?אמרו יל עדיף 10 6 רק כדי להיות בטוח..
DarZeelon
20-11-2009, 19:31:36
יובל,
מדובר בטיסן (http://www.hangar-9.com/Products/Default.aspx?ProdID=HAN4100) 'רגיל'... מה שידוע כ- Sport plane קלאסי.
הוא טס די דומה ל T-34 של The World Models, למרות שהוא גדול ממנו משמעותית.
הטיסן שלך כלל אינו מסוגל להגיע, למהירויות טיסה בהן מדחף 10x7 יתן לו יתרון כלשהו.
מדחף 11x6 לעומת זאת, יתן לו סחב מוגבר, האצה נמרצת יותר בריצת ההמראה, יכולת נסיקה עדיפה, הנמכה וגישה איטיות יותר ושמירה טובה יותר של המהירות בתמרונים חריפים.
המחיר שתשלם; מהירות קצת יותר נמוכה בצלילות פראיות...
אל תחשוב פעמיים. 11x5, 11x6, או אפילו 11.5x5 יתנו לטיסן הזה תכונות טיסה, שהרבה יותר נעים יהיה לך לחיות איתן.
זה לא צריך לשנות לך מה החנויות מחשיבות כ-'מדחף קלאסי' למנוע בנפח כזה.
מה שקובע את התאמתו של מדחף למנוע, הוא התכונות אותן הוא מעניק לטיסן בו מורכב המנוע.
וכאן אין בכלל שאלה...
Yuval152
20-11-2009, 20:06:55
מה היתרונות של 10 7 על הטיסן הזה?...
ואני מבין שאתה ממליץ לי על ה 11 6 (למרות שאמרו לי שיכול לגרום לקאק בגלל שלמנוע יותר קשה לסובב אותו זה נכון?)
DarZeelon
20-11-2009, 22:01:03
מה היתרונות של 10 7 על הטיסן הזה?...
ואני מבין שאתה ממליץ לי על ה 11 6 (למרות שאמרו לי שיכול לגרום לקאק בגלל שלמנוע יותר קשה לסובב אותו זה נכון?)
יובל,
אני לא מכיר שום מדחף שיכול לגרום ל-'קאק'... את זה אפשר לגרום לאדם בשתיית שמן-קיק, או משלשל טבעי אחר...
את מי שאמר לך שזה יכול לגרום ל-'קאט', 'הַסְגֶר' לכווווולם! כדי שידעו שלא להקשיב לשום דבר שהוא אומר...
לשאלתך; למדחף 10x7 אין שום יתרון על הטיסן הזה!
אם מדובר היה ב- Great Planes Patriot (http://wvbrown.com/Doug/Planes/GP-Patriot/), או בטיסן מאוד זַרִים דומה, הנושק ל-200 קמ"ש ויותר; או אז היה למדחף 10x7 יתרון משמעותי על 11x6, שכן בכזה סוג של טיסן, הוא יכול לבנות מהירות גבוהה יותר... הן בגלל הפסיעה הגבוהה יותר והן בגלל העומס הנמוך יותר, המאפשר סל"ד גבוהים יותר.
Yuval152
20-11-2009, 22:09:34
סבבה תודה רבה!
לפרופ' 10X7 יש יתרון אחד שנובע למעשה מאילוץ של מסלול ההטסה בו אתה מטיס.
אם אתה מטיס ממסלול כורכר, הפרופ' הקטן יותר יפגע פחות מאבני החצץ שמפוזרות בשטח ותצטרך להחליף לכן פחות פרופים שנפגעו - חסכון כספי ניכר.
כל השאר- צודק DarZeelon :)
DarZeelon
21-11-2009, 15:42:24
לפרופ' 10X7 יש יתרון אחד שנובע למעשה מאילוץ של מסלול ההטסה בו אתה מטיס.
אם אתה מטיס ממסלול כורכר, הפרופ' הקטן יותר יפגע פחות מאבני החצץ שמפוזרות בשטח ותצטרך להחליף לכן פחות פרופים שנפגעו - חסכון כספי ניכר.
צודק!
אבל למרות זאת, זה לא הקריטריון הקובע להתאמתו של המדחף לטיסן... רק לסיטואציה...
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.