התחברות

צפייה בגרסה מלאה : ה TREX שלי התחפש .......



asafh1
23-11-2009, 06:59:01
שלום
לאור מעבר ל 500 ESP ולאור האינפלציה שיש במכירות TREX 450
החלטתי להלביש את אותו בגוף סקייל אשר נרכש אצל הסיני

נשאר לראות רק אם הוא יטוס ........

Hagay
23-11-2009, 08:55:55
וואו:eek: יפיוף אמיתי
נראה אותו בסוף שבוע (בלי נדר)?

asafh1
23-11-2009, 08:57:12
וואו:eek: יפיוף אמיתי
נראה אותו בסוף שבוע (בלי נדר)?

כנראה שכן
אם הוא יטוס זה כבר סיפור אחר ........

tzn11
23-11-2009, 09:26:32
:) תתחדש!

נראה בהחלט "יפיוף".

גןף ה-MD 500 נראה מרשים על ה"רקס".

בהצלחה בטיסה,

ניסים.

דניאל דקל
23-11-2009, 09:40:42
תחפושת יפה

אבל 300 גרם תוספת משקל?

זהו מתכון בטוח להפוך כל מסוק 450 לעגלה

זה בערך 35% תוספת משקל למסוק !!!

(ה COPTERX שלי שוקל 870 גרם מוכן להמראה)

asafh1
23-11-2009, 10:11:44
תחפושת יפה

אבל 300 גרם תוספת משקל?

זהו מתכון בטוח להפוך כל מסוק 450 לעגלה

זה בערך 35% תוספת משקל למסוק !!!

(ה COPTERX שלי שוקל 870 גרם מוכן להמראה)

לא אכפת לי שיטוס בצורה "עצלה"
זה כל הרעיון ........ במקום למכור אותו

berler_d
23-11-2009, 10:42:43
אסף,

ממש מגניב,

נראה אותו בשטח.

דני

ziki
23-11-2009, 11:18:08
לא אכפת לי שיטוס בצורה "עצלה"
זה כל הרעיון ........ במקום למכור אותו

אסף
יופי של סקייל
רק אזהרה אחת קטנה.
מסוקי ה 450 זריזים מאד והטסה עם גוף סקייל צריכה להתבצע בצורה עדינה בעיקר בפניות ובלימות המסוק באוויר.
גמישות הראש, להבים ותנועות אגרסיביות של הפלייבר עלולים לגרום לרוטור לפגוע בגוף המסוק וכבר ראיתי את זה קורה.
לכן הכל בעדינות,אחרי הכל זה מסוק אמיתי עכשיו לא ;)
תתחדש , תהנה ושלח תמונות שלו טס!

asafh1
23-11-2009, 12:01:40
אסף
יופי של סקייל
רק אזהרה אחת קטנה.
מסוקי ה 450 זריזים מאד והטסה עם גוף סקייל צריכה להתבצע בצורה עדינה בעיקר בפניות ובלימות המסוק באוויר.
גמישות הראש, להבים ותנועות אגרסיביות של הפלייבר עלולים לגרום לרוטור לפגוע בגוף המסוק וכבר ראיתי את זה קורה.
לכן הכל בעדינות,אחרי הכל זה מסוק אמיתי עכשיו לא ;)
תתחדש , תהנה ושלח תמונות שלו טס!


הי ציקי
תודה על ההערות \ההארות .
אני ללא ספק יעדן את תנועות ה SWACH . כמו כן אני שוקל לשים משקולות ל פלייבר .
כמובן שאשים תמונות .. אבל רק אם תהיה טיסה מוצלחת ....
אסף

אריה הלפרין
23-11-2009, 13:05:16
מלך אתה
יפיוף אמיתי

guylederer
23-11-2009, 20:35:08
תתחדש ! באמת נראה מגניב ... אנחנו מחכים לסירטון :)
בהצלחה!

gili_by
23-11-2009, 21:07:45
תתחדש!!יפה מאוד:)

ziki
24-11-2009, 09:00:56
הי ציקי
תודה על ההערות \ההארות .
אני ללא ספק יעדן את תנועות ה SWACH . כמו כן אני שוקל לשים משקולות ל פלייבר .
כמובן שאשים תמונות .. אבל רק אם תהיה טיסה מוצלחת ....
אסף

אין על מה
אל תשקול, חד משמעית תוסיף משקולות.
גם אם אתה מטיס טוב ואינך זקוק למשקולות הטסת סקייל שונה מהטסת מסוק רגיל ותזזיתי כמו ה 450.
המשקולות יתנו ייצוב טוב יותר והמסוק לא רק יראה טוב באוויר אלא גם יהיה בעל אופי טיסה ותימרונים דומים יותר לאמיתי מה שמתבקש בסקייל.
זו דעתי

asafh1
24-11-2009, 09:38:01
ובכן ... אתמול ריחפתי איתו (בסלון)
יש לי בעיה עם הזנב , מידי פעם הוא זורק את הזנב לצד ימין ולאחר מכן לצד שמאל .
האם יש לכם רעיון ????
אסף

ziki
24-11-2009, 11:55:47
ובכן ... אתמול ריחפתי איתו (בסלון)
יש לי בעיה עם הזנב , מידי פעם הוא זורק את הזנב לצד ימין ולאחר מכן לצד שמאל .
האם יש לכם רעיון ????
אסף

סביר להניח שהוספת משקל גוף הסקייל שהינה משמעותית מצריכה כיול מחדש של רגישות הג'ירו.
המסוק כבד יותר, הבום והזנב כבדים יותר ומצריכים כוח רב יותר לתיקון.
שלב ראשון מומלץ לעלות את סלד הראש ואז לכייל מחדש את הג'ירו, סביר להניח שתצטרך להוסיף רגישות אבל בנושא הזה קצת קשה לתת המלצות חד משמעיות בהתכתבות.
בכל מקרה, 450 בסלון?
מסוכן ולא מומלץ כלל.

asafh1
24-11-2009, 11:58:30
סביר להניח שהוספת משקל גוף הסקייל שהינה משמעותית מצריכה כיול מחדש של רגישות הג'ירו.
המסוק כבד יותר, הבום והזנב כבדים יותר ומצריכים כוח רב יותר לתיקון.
שלב ראשון מומלץ לעלות את סלד הראש ואז לכייל מחדש את הג'ירו, סביר להניח שתצטרך להוסיף רגישות אבל בנושא הזה קצת קשה לתת המלצות חד משמעיות בהתכתבות.
בכל מקרה, 450 בסלון?
מסוכן ולא מומלץ כלל.

תודה , אני אבדוק
ריחפתי כ חצי מטר מהריצפה , הייתי לבדי , הסלון שלי יחסית גדול .
אבל אקח לצומת ליבי