PDA

צפייה בגרסה מלאה : ריסוק מסיבה לא ברורה



eagle701
05-12-2009, 12:53:28
היום בפעם הראשונה החלטתי לראות איך הפרוטוס שלי יגיב בסטאפ של 6 תאים
עד היום הטסתי אותו עם 5 תאים וגם מוקדם בבוקר הוא טס והכל היה טוב ויפה
חיברתי את הסוללות (2 סוללות 3 תאים 2200 מילאמפר)
ישר בהמראה כבר הרגשתי את ההבדל הפרוטוס הפך לחייה רעה םשוט כח מטורף!
קצת אידל אפ תרגילים ואז הרגשתי שיש בעיה במנוע
המנוע עלה וירד החזרתי לנורמל ושוב פעם הרגשתי שהמנוע עולה ויורד
ישר ניסיתי להנחית את המסוק אך ללא הצלחה סנטימטר מהרצפה המנוע עלה ואז ירד בבום ושתל את הפרוטוס
עכשיו השאלה מה יכולה להיות הסיבה?
הבקר ירד קר מהטיסה המנוע היה על חם כרגיל לא משהו מיוחד
למישהו אולי יש רעיון?
אני מטיס עם DX7 ולכל שונאי המערכת הזאת אז לא זאת לא היתה הפרעת רדיו! אחרכך הטסתי בחופשיות את הטיסנים שלי עם המערכת ועם המקלט ולא היתה שום בעיה

דור
05-12-2009, 13:12:24
אני לא מכיר ממש את הפרוטוס אבל אני משער שאתה היית צריך להוריד את מספר השיניים בפיניון ולא הורדת ולכן זה מה שקרה.

giluriel
05-12-2009, 13:51:14
עוז,
היתה לי תופעה דומה עם מנוע של Robbe (סיטואציה תעופתית אחרת לגמרי...)
בשורה התחתונה העברתי אותו מסטאפ של 3 תאים ל- 4 וזה פשוט היה גדול עליו.
בירידה אפר היה להריח את הלכה שעל החוטים במנוע מתבשלת.

אני לא הייתי שולל את האפשרות שהמנוע פשוט לא מתאים ל-6 תאים.
ולגבי ה- DX7 ... אני בדעתך .. שיעזבו את סיפור ההפרעות :-)

איך המנוע מריח עכשיו ? (אני יודע שעבר זמן.)

גיל

eagle701
05-12-2009, 16:10:19
המנוע מריח בסדר
אני חושב שבאמת זה נגרם עקב הפניון
בגלל שעד עכשיו הטסתי עם סטאפ של 5 תאים העלתי את הפניון מ15 שיניים ל16
בחו"ל מטיסים אותו עם 15 שיניים ו6 תאים ומנוע סטוק ככה שהמנוע כן מתאים ל6 תאים לפי דיווחים מחו"ל

shimon73
05-12-2009, 16:22:14
בכדי להטיס עם 6 תאים אתה חייב לרדת לפיניון עם 15 - 14 שיניים ולא יותר , ואז יהיה לך פחות צריכת זרם ואני מאמין שלא צריכה להיות לך בעיה.
נקודה שניה - בדוק האם הבקר דורש תכנות והגדרה ל 6 תאים או שהוא מזהה את הסוללה באופן אוטומטי , במידה ולא מזהה אוטומטי הרי שהבקר לא יעבוד בצורה טובה.
בהצלחה
שמעון