התחברות

צפייה בגרסה מלאה : בעיות ב T REX 250



wind556
08-12-2009, 11:36:21
לאחר זמן שנצבר במסוק הנ"ל , סיכון חוות דעת ראשונית:
טס מצויין, אין אף טענה לאיכות הטיסה, לעומת זאת איכות הבניה ממש לא משהו:
ברגים נטחנים (ואני יודע היטב לסגור ברגים), ראשי האלן מתעגלים ואי אפשר לפתוח , ברגים משודרגים של אליין עם ראש 1.3 גם הם מאכזבים ביותר. אפילו המפתחות אלן המקוריים לא ממש איכותיים,שלא לדבר על החולץ לינקים שהוא בלשון המעטה על הפנים...
המיסב החד כיווני התחיל להחליק באמצע טיסה (המסוק חדש) מה שגרם ל"איבוד מנוע" ונחיתת אונס, ובמטר האחרון לפני הקרקע המיסב נתפס והמנוע חזר להיות מחובר, בסופו של דבר הסתיים בנחיתה סבירה עם נזק מזערי.
המיסב כולל גג"ש הוחלף למקורי חדש, וגם שם נדפק המיסב באמצע טיסה.
תופעה נוספת, באמצע טיסה רגילה פתאום סיחרור כאילו אין רוטור זנב, ואחרי כמה סיחרורים, שלמזלי הייתי בגובה מספיק, פתאום הכל הסתדר ובבדיקה על השולחן לא התגלתה הסיבה לארוע, אבל הדבר הזה חזר על עצמו בטיסה אחרת.
ויש עוד טענות, אפילו על גוף הקרבון שנשבר בקלות רבה מדי בפינות התחתונות במקום שבו עוברים ברגים.
ובנוסף גם לא זול בתיקונים
ועכשיו לשאלת השאלות:
למה אני כל כך אוהב אותו? ;)

zvok
08-12-2009, 12:35:51
אז למה אתה אוהב אותו:):)??

Nlackrif
08-12-2009, 12:45:31
מבין אותך!
גם לי יש אחד מת להפטר ממנו...אבל לא יכול:o

asafh1
08-12-2009, 12:51:58
דווקא הריסוקים לא עולים כל כך הרבה כסף
כל השאר נכון , גם אני מתתתתתתתתתתתת על ה TREX 250

zvok
08-12-2009, 13:01:27
אז מה עודד עכשיו זה גם

"רק לא Align"

AVIV123
08-12-2009, 13:07:13
ה 250 מסוק מצוין רק לא למתחילים (כמוני)

wind556
08-12-2009, 13:15:53
[QUOTE=zvok;108662]אז מה עודד עכשיו זה גם

"רק לא Align"[/Q


בכל מכשיר מכאני יכולות להתגלות בעיות,גם בטובים ביותר
ה250 הברקה אוירודינאמית אבל רחוק משלמות הנדסית.
חלק נכבד ביותר מהבעיות היה ניתן לפתור ללא ירידת ביצועים,כמו למשל לעבור לברגי m2 ,תוספת המשקל זניחה, תוספת האמינות משמעותית ביותר. וכמובן שינויים נוספים מאד קטנים עם ערך מוסף גבוה

ולשאלתך למה אני אוהב אותו? הוא מפנק, מפנק, מפנק.....:D:D:D

wind556
08-12-2009, 13:16:55
דווקא הריסוקים לא עולים כל כך הרבה כסף
כל השאר נכון , גם אני מתתתתתתתתתתתת על ה TREX 250


למעט להבים וסוללות הריסוקים של ה250 יקרות מההוריקאן ומהקופטר

asafh1
08-12-2009, 13:23:21
למעט להבים וסוללות הריסוקים של ה250 יקרות מההוריקאן ומהקופטר

לא חושב שאתה צודק ................
אצל היפני לקי חילוף זולים (כמובן כולל המשלוח)

zvok
08-12-2009, 13:38:30
ה 250 מסוק מצוין רק לא למתחילים (כמוני)

Aviv123

התיאשת מ ה 250 ועברת ל mSR?

או שאני טועה?

zvok
08-12-2009, 13:43:10
[QUOTE=zvok;108662]אז מה עודד עכשיו זה גם

"רק לא Align"[/Q


בכל מכשיר מכאני יכולות להתגלות בעיות,גם בטובים ביותר
ה250 הברקה אוירודינאמית אבל רחוק משלמות הנדסית.
חלק נכבד ביותר מהבעיות היה ניתן לפתור ללא ירידת ביצועים,כמו למשל לעבור לברגי m2 ,תוספת המשקל זניחה, תוספת האמינות משמעותית ביותר. וכמובן שינויים נוספים מאד קטנים עם ערך מוסף גבוה

ולשאלתך למה אני אוהב אותו? הוא מפנק, מפנק, מפנק.....:D:D:D

עודד אתה צודק מאוד היה פעם שיר שנקרא הכל בגלל מסמר קטן.

מדהים שהיצרנים חוסכים בברגים שעולים גרושים ובסוף יש מוצר נחות בגלל כמה ברגים שאולי עולים דולרים ספורים.

אגב בוולקירה הברגים לא נפתחים בכלל.:):) אני מחזק כמה ברגים כל 10 טיסות וזהו.

אני מציע לכולם לעבור לוולקירה:):)

תאמינו לי תהנו!!!!

AVIV123
08-12-2009, 14:34:22
Aviv123

התיאשת מ ה 250 ועברת ל mSR?

או שאני טועה?

כמו שרשמתי המסוק מתאים למקצועים ולא למתחילים
שרוןX/פיטר מטייסת העמק ועוד חברים מטיסים את המסוק הפוך מסובב וכו....
אני כנראה לא מוכן למסוק 250

AVIV123
08-12-2009, 14:36:52
ולגבי ה MSR הוא המסוק הטוב ביותר שהטסתי
חלום רטוב של כול מטיס מתחיל
בהדפה בין סקס ל הטסת MSR
אני מעדיף את ה MSR

בקרוב 450

zvok
08-12-2009, 14:53:10
ולגבי ה MSR הוא המסוק הטוב ביותר שהטסתי
חלום רטוב של כול מטיס מתחיל
בהדפה בין סקס ל הטסת MSR
אני מעדיף את ה MSR

בקרוב 450

Aviv 123

מצטער לשמוע על ה Trex.

אם אני זוכר היה לך QRB ו Quark ואחרי זה Trex 250 ו mCX ועכשיו mSR??

אני מבין שה mSR הוא נפלא אבל למה לא לקחת וולקירה CB-100?? החלפת הראש בבוא העת מאפשרת הסבה ל 4#3b

למרות כל ההשמצות הוא המסוק האולטימטיבי בין מסוקי המיקרו.

בהצלחה:):):)

AVIV123
08-12-2009, 15:07:59
אתה מוזמן בשבת תטיס את ה MSR ותבין

wind556
08-12-2009, 15:22:47
ולגבי ה MSR הוא המסוק הטוב ביותר שהטסתי
חלום רטוב של כול מטיס מתחיל
בהדפה בין סקס ל הטסת MSR אני מעדיף את ה MSR

בקרוב 450





לא אשאל איך הסקס שלך :D:rolleyes:

zvok
09-12-2009, 07:34:00
אתה מוזמן בשבת תטיס את ה MSR ותבין

Aviv123

תודה על ההזמנה. איפה אתם מטיסים??

לגבי המסוק: למסוק flybar ב 45 מעלות מה שמביא אותו ליציבות טובה. הכניסו במערכת הראש את ה BH שמאפשר גם הטסה בחוץ הבעיה היא שאין לו תרומה ליכולת ההטסה שלך לעומת ה Quark.

אם רצית לחזור שלב אחד אחורה היה עכדאי לקחת מסוק FP שיכול לקדם אותך כמו ה Walkera CB-100 גם לו יש Flybar ב 45 מעלות ו BH. אבל ב 14 דולר אתה מחליף ה Rotor Head ומקבל את ה 4#3B שיכול לקדם אותך משמעותית מבחינת ההטסה. והמחיר כמו ה mSR. לפני שקניתי את ה 4#3B תהיתי אם Eflite יצאו עם מסוק כמו ה mSR אבל הם כתבו לי שזה לא בתכניות......

אגב המחיר של החלקים של ה mSR הם פשוט ללא פרופורציה ומרגיזים. גם המחירים של מוצרי Horizonhobby.com זהים בכל מקום כמו מוצר מוגן. לעומת זאת ל Walkera נתן למצוא הבדלים במחירים לאותו מוצר.

לאחר כל זאת אני שמח שאתה נהנה מה mSR :):):)

AVIV123
09-12-2009, 07:41:20
כפר ביאליק
משעה 0700 כול שבת

אתה מוזמן
תראה 2 MSR טסים

zvok
09-12-2009, 08:16:56
איפה בכפר ביאליק??

AVIV123
09-12-2009, 10:49:35
בשדות של כפר ביאליק

zvok
09-12-2009, 11:33:49
בשדות של כפר ביאליק

Aviv123

איפה? באזור של כביש קרית ביאליק ל קרית אתא??

dani2002
10-12-2009, 11:42:19
לאחר זמן שנצבר במסוק הנ"ל , סיכון חוות דעת ראשונית:
טס מצויין, אין אף טענה לאיכות הטיסה, לעומת זאת איכות הבניה ממש לא משהו:
ברגים נטחנים (ואני יודע היטב לסגור ברגים), ראשי האלן מתעגלים ואי אפשר לפתוח , ברגים משודרגים של אליין עם ראש 1.3 גם הם מאכזבים ביותר. אפילו המפתחות אלן המקוריים לא ממש איכותיים,שלא לדבר על החולץ לינקים שהוא בלשון המעטה על הפנים...
המיסב החד כיווני התחיל להחליק באמצע טיסה (המסוק חדש) מה שגרם ל"איבוד מנוע" ונחיתת אונס, ובמטר האחרון לפני הקרקע המיסב נתפס והמנוע חזר להיות מחובר, בסופו של דבר הסתיים בנחיתה סבירה עם נזק מזערי.
המיסב כולל גג"ש הוחלף למקורי חדש, וגם שם נדפק המיסב באמצע טיסה.
תופעה נוספת, באמצע טיסה רגילה פתאום סיחרור כאילו אין רוטור זנב, ואחרי כמה סיחרורים, שלמזלי הייתי בגובה מספיק, פתאום הכל הסתדר ובבדיקה על השולחן לא התגלתה הסיבה לארוע, אבל הדבר הזה חזר על עצמו בטיסה אחרת.
ויש עוד טענות, אפילו על גוף הקרבון שנשבר בקלות רבה מדי בפינות התחתונות במקום שבו עוברים ברגים.
ובנוסף גם לא זול בתיקונים
ועכשיו לשאלת השאלות:
למה אני כל כך אוהב אותו? ;)
והרי ההפתעות:
החיקוי TAROT מגיע עם ברגי TORX (כוכב) בגוף - וזה נפלא!

wind556
10-12-2009, 12:12:56
והרי ההפתעות:
החיקוי TAROT מגיע עם ברגי TORX (כוכב) בגוף - וזה נפלא!


בהתרשמות ראשונית בלבד ולא מתוך בדיקה מעמיקה, הטארוט עושה רושם יותר טוב מהטי רקס,שלא לדבר על עלויות החלפים שזה בערך חצי מחיר.
יהיה מעניין להטיס אותו עם אלק' זהה או דומה

ויותר מעניין איך הדגם SE של אליין

ziki
10-12-2009, 21:49:59
והרי ההפתעות:
החיקוי TAROT מגיע עם ברגי TORX (כוכב) בגוף - וזה נפלא!

מה כל כך נפלא דני?
אני סבור שברגי אלן איכותיים עדיפים על טורקס מבחינת אחיזה והידוק רק חבל שאליין לא מפסקים כאלו ל 250.

dani2002
11-12-2009, 06:18:15
מה כל כך נפלא דני?
אני סבור שברגי אלן איכותיים עדיפים על טורקס מבחינת אחיזה והידוק רק חבל שאליין לא מפסקים כאלו ל 250.
ציקי -אני ממש לא מבין אותך -אלנים השתפשפו לי הרבה - בעיקר הקטנים - למרות שאני משתדל להקפיד על איכות הכלים וריענונם.
טורקס - הכוכב - אני אפילו לא מצליח לראות בדמיוני איך הוא ישחק/ימות.
אנה הסבר עצמך

dani2002
11-12-2009, 06:20:59
בהתרשמות ראשונית בלבד ולא מתוך בדיקה מעמיקה, הטארוט עושה רושם יותר טוב מהטי רקס,שלא לדבר על עלויות החלפים שזה בערך חצי מחיר.
יהיה מעניין להטיס אותו עם אלק' זהה או דומה

ויותר מעניין איך הדגם SE של אליין
רק תודיע מתי אתה רוצה - וימתין לך אחד (אלעד בן דב הטיס אותו והיה לא רע בכלל - כמובן אירובטיקה-למרות שנדמה לי שיש עליו 4 סרוואים HXT900)
520560 - 0522

ziki
11-12-2009, 09:40:00
ציקי -אני ממש לא מבין אותך -אלנים השתפשפו לי הרבה - בעיקר הקטנים - למרות שאני משתדל להקפיד על איכות הכלים וריענונם.
טורקס - הכוכב - אני אפילו לא מצליח לראות בדמיוני איך הוא ישחק/ימות.
אנה הסבר עצמך

אין לי 250 אבל ב 450 ובמסוקי 50 אין שום בעיה כאשר הברגים איכותיים והמברגים מתאימים.
ראיתי כבר אנשים שמקמבנים בין סטים מילימטרים לאינצ'ים ושם מתחילים לחרוש ברגים.
עם כלים נכונים וברגים אייכותיים זה לא קורה.
יכול להיות שב 250 זה לא כך, כאמור אין לי הרבה ניסיון עם תחזוקה של המסוק הזה.
צריך להיות שען כדי להחליף שם חלק :)

sharonx
11-12-2009, 12:35:22
שען חרש :D

giluriel
11-12-2009, 13:02:39
עודדי מה שלומך ?

נתקלתי במקרה בפוסט הזה והתחלתי לקרוא והאמת - עצוב ועגום.
נראה כמו משהו שכתב מקדם מכירות של איזו חברה - ולא אליין.

משהו כמו - אין שום דבר רע שאפשר להגיד עליו אבל זה ממש לא טוב לעסקים אז .. בוא נמצא משהו מתחת לריצפה ...

האמת ? בטח גם איכות הדפוס על המדבקה שעל בקר המהירות לא ממש משהו.
ניראה לי שגם שם אפשר היה לצפות ליותר.

אני רק מחכה לגירסה המקבילה בקופטר (שלבטח תיהיה טובה עשרות מונים מטירקס).
ניראה אם חוץ מבעיית הברגים הם יצליחו לספק חלקים באיכות של טירקס.

סלח לי .. אבל זה שרשור שמדיף ריח רע.

גיל

wind556
11-12-2009, 14:36:47
עודדי מה שלומך ?

נתקלתי במקרה בפוסט הזה והתחלתי לקרוא והאמת - עצוב ועגום.
נראה כמו משהו שכתב מקדם מכירות של איזו חברה - ולא אליין.

משהו כמו - אין שום דבר רע שאפשר להגיד עליו אבל זה ממש לא טוב לעסקים אז .. בוא נמצא משהו מתחת לריצפה ...

האמת ? בטח גם איכות הדפוס על המדבקה שעל בקר המהירות לא ממש משהו.
ניראה לי שגם שם אפשר היה לצפות ליותר.

אני רק מחכה לגירסה המקבילה בקופטר (שלבטח תיהיה טובה עשרות מונים מטירקס).
ניראה אם חוץ מבעיית הברגים הם יצליחו לספק חלקים באיכות של טירקס.

סלח לי .. אבל זה שרשור שמדיף ריח רע.

גיל




ידידי היקר, אתה מוזמן לבוא ולראות במו עיניך ולהריח במו אפך....

sharonx
11-12-2009, 14:52:25
אני מוכן להעיד שהיה לי 250 וחוץ ממברגים של ALIGN שנחרשו לא היו לי את הבעיות שתוארו כאן.

doron22
12-12-2009, 06:28:02
עודדי מה שלומך ?

נתקלתי במקרה בפוסט הזה והתחלתי לקרוא והאמת - עצוב ועגום.
נראה כמו משהו שכתב מקדם מכירות של איזו חברה - ולא אליין.

משהו כמו - אין שום דבר רע שאפשר להגיד עליו אבל זה ממש לא טוב לעסקים אז .. בוא נמצא משהו מתחת לריצפה ...

האמת ? בטח גם איכות הדפוס על המדבקה שעל בקר המהירות לא ממש משהו.
ניראה לי שגם שם אפשר היה לצפות ליותר.

אני רק מחכה לגירסה המקבילה בקופטר (שלבטח תיהיה טובה עשרות מונים מטירקס).
ניראה אם חוץ מבעיית הברגים הם יצליחו לספק חלקים באיכות של טירקס.

סלח לי .. אבל זה שרשור שמדיף ריח רע.

גיל

גיל מצטער להגיד לך, אולי לא שמת לב ,אבל זה מדיף ריח רע כבר הרבה מאוד זמן,ובטח גם ימשיך .

המרסק
12-12-2009, 07:34:55
גיל מצטער להגיד לך, אולי לא שמת לב ,אבל זה מדיף ריח רע כבר הרבה מאוד זמן,ובטח גם ימשיך .

doron22, תאריך הצטרפות 17-10-2009
כנראה שבמאה ה21 חודשיים כבר נחשב ל"הרבה זמן"

doron22
12-12-2009, 08:36:04
בהתרשמות ראשונית בלבד ולא מתוך בדיקה מעמיקה, הטארוט עושה רושם יותר טוב מהטי רקס,שלא לדבר על עלויות החלפים שזה בערך חצי מחיר.
יהיה מעניין להטיס אותו עם אלק' זהה או דומה

ויותר מעניין איך הדגם SE של אליין

אך אתה מתרשם מהטארוט,עדיין לא הבנתי ,מהסתכלות על המוצר ,בלי להטיס אותו ,בלי להרכיב לחוש לראות .
עודד אתה חובבן אמיתי ,האמת חובבן מקצועי , גם חובבן זו מחמאה .
אז עכשיו אני מבין את הביקורת על הטירקס 250.
כך אתה מעביר ביקורת על דברים?
אז שלא יעבדו עליכם.
:eek:

wind556
12-12-2009, 09:20:52
אין לי 250 אבל ב 450 ובמסוקי 50 אין שום בעיה כאשר הברגים איכותיים והמברגים מתאימים.
ראיתי כבר אנשים שמקמבנים בין סטים מילימטרים לאינצ'ים ושם מתחילים לחרוש ברגים.
עם כלים נכונים וברגים אייכותיים זה לא קורה.
יכול להיות שב 250 זה לא כך, כאמור אין לי הרבה ניסיון עם תחזוקה של המסוק הזה.
צריך להיות שען כדי להחליף שם חלק :)


ב450 וב500 לא נתקלתי בבעיות כאלה,רק ב250

ziki
12-12-2009, 09:23:39
ב450 וב500 לא נתקלתי בבעיות כאלה,רק ב250

+1

matalon
12-12-2009, 14:13:43
חברים יש לי שני 250 להטסות "סיפתח" בשישבת:)
שידרגתי בעבר את ההלנים ל1.3 -התאכזבתי,
החלפתי לברגי הלן איכותיים מפלדה מחוסמת (אותה מידה) מחנות ברגים בדרום ת"א- פצצה!!!
אגב כתוצאה מברגים איכותיים ,מברגי ההלן של אליין נשמרים ולא נשחקים (יש קשר ישיר בין השניים):)
בהצלחה!!

Shanti
12-12-2009, 14:33:47
הי

קימות מספר חנויות המציעות קיטים של ברגים איכותיים למוצרי RC.

לדוגמא

RC Screws T-REX 250 screw kit (http://www.fast-lad.co.uk/store/product_info.php?products_id=5837)

Shanti

AVIV123
12-12-2009, 15:38:20
[QUOTE=zvok;108901]Aviv123



לגבי המסוק: למסוק flybar ב 45 מעלות מה שמביא אותו ליציבות טובה. הכניסו במערכת הראש את ה BH שמאפשר גם הטסה בחוץ ה‏ :):):)[/QUOTE ‎] רק לידע מה זה מערכת ?bh‎

HeliDraco
12-12-2009, 16:42:45
[QUOTE=zvok;108901]Aviv123



לגבי המסוק: למסוק flybar ב 45 מעלות מה שמביא אותו ליציבות טובה. הכניסו במערכת הראש את ה BH שמאפשר גם הטסה בחוץ ה‏ :):):)[/QUOTE ‎] רק לידע מה זה מערכת ?bh‎

אני מניח שהכוונה היא להפעלת הסייקליק בשיטת Bell-Hiller - מה שעושים ברוב המסוקים ה"גדולים". עד לא מזמן מסוקים קטנים כמו ה-MSR השתמשו רק ב-Bell או Hiller.

AVIV123
12-12-2009, 17:08:59
[QUOTE=AVIV123;109843]

אני מניח שהכוונה היא להפעלת הסייקליק בשיטת Bell-Hiller - מה שעושים ברוב המסוקים ה"גדולים". עד לא מזמן מסוקים קטנים כמו ה-MSR השתמשו רק ב-Bell או Hiller.

תשובה מצוינת רשום הרבה ולא אומרת כלום
אפשר הסבר יותר קל בבקשה

dani2002
12-12-2009, 17:13:13
עודדי מה שלומך ?

נתקלתי במקרה בפוסט הזה והתחלתי לקרוא והאמת - עצוב ועגום.
נראה כמו משהו שכתב מקדם מכירות של איזו חברה - ולא אליין.

משהו כמו - אין שום דבר רע שאפשר להגיד עליו אבל זה ממש לא טוב לעסקים אז .. בוא נמצא משהו מתחת לריצפה ...

האמת ? בטח גם איכות הדפוס על המדבקה שעל בקר המהירות לא ממש משהו.
ניראה לי שגם שם אפשר היה לצפות ליותר.

אני רק מחכה לגירסה המקבילה בקופטר (שלבטח תיהיה טובה עשרות מונים מטירקס).
ניראה אם חוץ מבעיית הברגים הם יצליחו לספק חלקים באיכות של טירקס.

סלח לי .. אבל זה שרשור שמדיף ריח רע.גיל
מאחר וגם אני כתבתי בפוסט זה - אני לא מרגיש טוב עם האשמותך
והייתי מבקש שתחדד ותבהיר דברים.
ולעיניין ה TREX 250 אני אישית חושב שזה פשלה גדולה להוציא לשוק את המסוק עם ברגי אלן 0.9 מ"מ. ועובדה הם שינו מהר.
מה שאני לא מבין למה לא עושים את השינוי כהלכה ועד הסוף עם ברגי טורקס.
וכן יש לי דעה שלרוב המטיסים - חבל על הכסף והתואמים עושים עבודה מצויינת.
ודעה טכנית/כלכלית לא תמיד נגועה בשחיתות.
אנשים טובים חשים צורך להביע את דעתם ולפעמים בהתלהבות - מתוך רצון כנה לעזור.
אני קורא וכותב בפוסט זה ולא זכור לי מקרה שחשתי בשחיתות -וגם מהכרה אישית של הנפשות הפועלות

dani2002
12-12-2009, 17:30:25
אך אתה מתרשם מהטארוט,עדיין לא הבנתי ,מהסתכלות על המוצר ,בלי להטיס אותו ,בלי להרכיב לחוש לראות .
עודד אתה חובבן אמיתי ,האמת חובבן מקצועי , גם חובבן זו מחמאה .
אז עכשיו אני מבין את הביקורת על הטירקס 250.
כך אתה מעביר ביקורת על דברים?
אז שלא יעבדו עליכם.
:eek:
דורון - יותר טוב היה אילו לא כתבת פוסט זה
לדעתי אין לך מושג ירוק בנושאים טכניים - ואתה צודק לא הבנת איך אפשר להתרשם מהסתכלות בלבד.
אפשר בהחלט להתרשם התרשמות בעלת ערך טכני רב מהסתכלות בלבד - אבל כמובן צריך עיניים טכניות שאין לך מושג מה זה.
והחשוב הוא לסייג ולדייק ולתת את כל המידע כפי שעודד עשה- והדגיש שזה מהסתכלות בלבד.
לך ללמוד דורון.
יש לי הרבה חילוקי דעות טכניים עם עודד - אבל להאשימו ב "שלא יעבדו עליכם" זו האשמה גסה וחסרת בסיס.
תבוש לך ולך לשבת בפינה ל15 דקות.

dani2002
12-12-2009, 17:38:46
עודדי מה שלומך ?

נתקלתי במקרה בפוסט הזה והתחלתי לקרוא והאמת - עצוב ועגום.
נראה כמו משהו שכתב מקדם מכירות של איזו חברה - ולא אליין.

משהו כמו - אין שום דבר רע שאפשר להגיד עליו אבל זה ממש לא טוב לעסקים אז .. בוא נמצא משהו מתחת לריצפה ...

האמת ? בטח גם איכות הדפוס על המדבקה שעל בקר המהירות לא ממש משהו.
ניראה לי שגם שם אפשר היה לצפות ליותר.

אני רק מחכה לגירסה המקבילה בקופטר (שלבטח תיהיה טובה עשרות מונים מטירקס).
ניראה אם חוץ מבעיית הברגים הם יצליחו לספק חלקים באיכות של טירקס.

סלח לי .. אבל זה שרשור שמדיף ריח רע.

גיל
אם יש משהוא שמדיף ריח רע זה הפוסט הזה.
ונוסף לריח רע גם ריח של צביעות.
איך מתיישבת הפתיחה עודדי מה שלומך עם הסיום "סלח לי .. אבל זה שרשור שמדיף ריח רע"

Shanti
12-12-2009, 17:40:13
הי


אפשר בהחלט להתרשם התרשמות בעלת ערך טכני רב מהסתכלות בלבד - אבל כמובן צריך עיניים טכניות שאין לך מושג מה זה.

"הסתכלות בלבד" = "דעה שטחית". יש מספיק מידע בפורומים השונים בארץ ובחו"ל כדי שכל אחד יוכל להביא דעה מבוססת מניסיונו או מנסיונם של אחרים.

Shanti

dani2002
12-12-2009, 17:58:01
הי



"הסתכלות בלבד" = "דעה שטחית". יש מספיק מידע בפורומים השונים בארץ ובחו"ל כדי שכל אחד יוכל להביא דעה מבוססת מניסיונו או מנסיונם של אחרים.

Shanti
מה שחשוב שעודד סייג את דעתו מייד בפתיחת הפוסט כך שכל אחד יכול לתת לה את המשקל הראוי בעיניו - ולכן אין מקום להאשימו במאומה - אלה עם מישהוא רוצה להאשימו בבזבוז נייר על חוות דעת לא תקפה- וזה בטח לא אני - אותי תמיד מעניין לשמוע את דעתו- וגם להתווכח עליה לעיתים.

doron22
12-12-2009, 21:51:30
דורון - יותר טוב היה אילו לא כתבת פוסט זה
לדעתי אין לך מושג ירוק בנושאים טכניים - ואתה צודק לא הבנת איך אפשר להתרשם מהסתכלות בלבד.
אפשר בהחלט להתרשם התרשמות בעלת ערך טכני רב מהסתכלות בלבד - אבל כמובן צריך עיניים טכניות שאין לך מושג מה זה.
והחשוב הוא לסייג ולדייק ולתת את כל המידע כפי שעודד עשה- והדגיש שזה מהסתכלות בלבד.
לך ללמוד דורון.
יש לי הרבה חילוקי דעות טכניים עם עודד - אבל להאשימו ב "שלא יעבדו עליכם" זו האשמה גסה וחסרת בסיס.
תבוש לך ולך לשבת בפינה ל15 דקות.

החוסר הבנה הוא שלך כניראה .ואני מצטער בשבילך.
עודד התלונן על ברגים שנשחקו מיסבים דפוקים, בעצם התלונן על הכל.
וזאת לאחר שהוא הטיס את המסוק ,ריסק וניסה להחליף חלקים, אחרת הוא לא היה מגלה מה שגילה.
אז תעשה לי טובה .להביע דעה על מסוק מהסתכלות בלבד ,כאשר מסוק זה מורכב מהמון רכיבים .ולהגיד שהוא יותר טוב מהטירקס, זה חובבנות נפשעת. ולהדגיש שזה רק מהסתכלות בלבד זה כבר פשע +.:mad:
אז תבוש לך אתה על שאתה מגן על מה שאתה לא צריך .חצי שעה בפינה .+ציחצוח לשון

HeliDraco
12-12-2009, 22:10:21
[QUOTE=HeliDraco;109861]

תשובה מצוינת רשום הרבה ולא אומרת כלום
אפשר הסבר יותר קל בבקשה

כאן (http://www.rcheliwiki.com/Bell-Hiller_mixer) יש הסבר מאד מפורט על הנושא.

בגדול - מדובר בשיטת שליטה על הרוטור והפלייבר, שבה הפיקודים ללהבים עוברים ישירות מה-Swash, במקביל לשליטה על הטיית הפלייבר.

עכשיו יותר ברור?

giluriel
12-12-2009, 22:48:42
מאחר וגם אני כתבתי בפוסט זה - אני לא מרגיש טוב עם האשמותך

אז מה אם כתבת בו ??
והייתי מבקש שתחדד ותבהיר דברים.

מה לא היה ברור ?

ולעיניין ה TREX 250 אני אישית חושב שזה פשלה גדולה להוציא לשוק את המסוק עם ברגי אלן 0.9 מ"מ. ועובדה הם שינו מהר.
מה שאני לא מבין למה לא עושים את השינוי כהלכה ועד הסוף עם ברגי טורקס.

נהדר.
חברה שעיסוקה לפתח (ולא רק להעתיק) עשתה טעות אחרת עם הברגים שהיא בחרה ...
גם שרון הסכים עם זה ואני מחזיק ממנו.
מכאן ועד לאוסף הקטילות שהיו כאן הדרך ארוכה א-ר-ו-כ-ה

וכן יש לי דעה שלרוב המטיסים - חבל על הכסף והתואמים עושים עבודה מצויינת.

רק שאדע, על סמך מה הדיעה הזאת ?
סלח לי שאני שואל,
כמה זמן אתה מטיס ואילו מסוקים יש לך ?

ודעה טכנית/כלכלית לא תמיד נגועה בשחיתות.

אני לא זוכר שהזכרתי שחיתות איפה שהוא .. אתה רץ מהר מידיי קדימה.

אנשים טובים חשים צורך להביע את דעתם ולפעמים בהתלהבות - מתוך רצון כנה לעזור.

אז זהו .. שההתלהבות ניראת לי מעט מוגזמת הפעם ..
וגם התמונה שנוצרת בין הפוסטים המאוד מ-א-ו-ד חיוביים על הקופטר המהולל ולפתע פוסט שקוטל את טירקס עלול (מספיק עדין ?) לבלבל את קהל הקוראים - שלא כולם בעלי ניסיון של שנים ...




אם יש משהוא שמדיף ריח רע זה הפוסט הזה.
ונוסף לריח רע גם ריח של צביעות.
איך מתיישבת הפתיחה עודדי מה שלומך עם הסיום "סלח לי .. אבל זה שרשור שמדיף ריח רע"

צר לי שאם מישהו כותב משהו שנוגד את דעתו של עודד זה כבר לא בסדר... אבל זו דעתי.


גיל

zvok
13-12-2009, 10:18:08
[QUOTE=zvok;108901]Aviv123



לגבי המסוק: למסוק flybar ב 45 מעלות מה שמביא אותו ליציבות טובה. הכניסו במערכת הראש את ה BH שמאפשר גם הטסה בחוץ ה‏ :):):)[/QUOTE ‎] רק לידע מה זה מערכת ?bh‎

Bell Hiller

dani2002
13-12-2009, 17:19:51
צר לי שאם מישהו כותב משהו שנוגד את דעתו של עודד זה כבר לא בסדר... אבל זו דעתי.


גיל
אתה מנסה להסיט הנושא או מה?
אני ברור פה מאוד - אני מברך על חילוקי דעות והחלפת דעות והפריה מוחית הדדית
אבל טענותי היו נגד "ריח רע" שמביע שחיתות או משהוא כזה - וזה לא היה לעיניין ולכן תגובותי החריפות.
לדעתי יש מקום להתנצלות בפני עודד.

dani2002
13-12-2009, 18:13:37
צר לי שאם מישהו כותב משהו שנוגד את דעתו של עודד זה כבר לא בסדר... אבל זו דעתי.


גיל
אין לי את הסבלנות להתייחס לפוסט כה ארוך - ולכן אגיב רק חלקית. (מתיחס לפוסט מס' 49)
לעיניין השחיתות - כשצינת ריח רע זה לדעתי האשמה בשחיתות.
לעיניין כמה זמן אני מטיס וכמה מסוקים יש לי - אז ככה - זה לא ממש מדד מוצלח, זו שיטה עלובה של מי שלא יכול יכול למצוא שיטות איבחון טובות יותר לבחון את הידע וההבנה שלי בתחום.
אבל עם אתה מתעקש - אני בן 63 ומטיס מגיל 13 בערך - אעשה לך את החשבון כדי שלא תתבלבל - 50 שנה- נראה לך מספיק או שנמתין עוד קצת עד שאחכים? (אגב -כמה זמן אתה חי בכלל?)
ומספר המסוקים שלי - אני כבר הפסקתי לספור מזמן - אתה מבלבל את מוחנו באופן קבוע עם ההגיג המתמשך והמשעמם שלך -"השמיים אינם הגבול - חשבון הבנק הוא הגבול"
אז ככה - אצלי חשבון הכנק אינו הגבול - הגבול אצלי זה הכאב באצבע שמקלידה את ההזמנות במחשב - או שטח האיכסון לטיסנים שהוא קצת קטן עלי ( אגב השטח המוקצה לטיסנים הוא פנטהאוז בשטח של 3 דירות ומכיל רק טיסנים עד כדי כך שקשה להכנס)
אז מה -פתאום נראה לך שאני מבין גדול - לפי המדדים שלך אני הכי מבין בארץ כנראה.
וכן - אני חושב שקופטראיקס קניה מצויינת - לרוב האנשים יותר שווה מהמקור.
עייפתי -צ'אובייי

doron22
13-12-2009, 22:39:33
דעתך:rolleyes: בשחיתות זו דעתך .אז כנראה שעל ראש הגנב בוער הכובע. תשאל לפני שאתה מביע את דעתך .אולי לא לזה התכוון האיש ששמו גיל .ואל תסיק מסקנות סתם כך.אתה בן 63 אז אני מצפה לחוכמת חיים .וכניראה שאין .אבל עכשיו כולם יודעים שייש לך פנטאוז בגודל 3 שלוש דירות .ביג דיל .אבל חוכמת חיים אין . והאמת דעתך לא מעניינת אותנו .

sharonx
14-12-2009, 00:09:07
מאחר וגם אני כתבתי בפוסט זה - אני לא מרגיש טוב עם האשמותך
והייתי מבקש שתחדד ותבהיר דברים.
ולעיניין ה TREX 250 אני אישית חושב שזה פשלה גדולה להוציא לשוק את המסוק עם ברגי אלן 0.9 מ"מ. ועובדה הם שינו מהר.
מה שאני לא מבין למה לא עושים את השינוי כהלכה ועד הסוף עם ברגי טורקס.
וכן יש לי דעה שלרוב המטיסים - חבל על הכסף והתואמים עושים עבודה מצויינת.
ודעה טכנית/כלכלית לא תמיד נגועה בשחיתות.
אנשים טובים חשים צורך להביע את דעתם ולפעמים בהתלהבות - מתוך רצון כנה לעזור.
אני קורא וכותב בפוסט זה ולא זכור לי מקרה שחשתי בשחיתות -וגם מהכרה אישית של הנפשות הפועלות

גיל - אתה בחור שקול. אשמח אם תסביר את כוונתך כי לא נראה לי שפגעת נכון הפעם...

מהכרותי עם דני ועם גיל - אם שניכם הייתם יושבים על כוס כפה והחלפת ספינדל הייתם מיישרים את כל ההדורים ומגלים ששניכם אנשים שקולים עם הבנה טכנית טובה. שניכם מהאנשים היותר מוצלחים ובעלי תאים אפורים מזן משובח שיצא לי להכיר בתחביב.

כמו שאומרים בפורום מסוקי דלק בשיאו של ריב טוב : בואו נשחוט מסוקאי ונמשיך הלאה...:D

שרון

doron22
14-12-2009, 06:41:03
ראשי האלן מתעגלים ואי אפשר לפתוח

תסבירו לי אך ברגי אלן מתעגלים בפינות , שמתאמצים קשה להגיע לתוצאה כזו.

המיסב כולל גג"ש הוחלף למקורי חדש, וגם שם נדפק המיסב באמצע טיסה


נראה לכם הגיוני. כנראה שהורכב לא נכון.(שכחתי עודד לא טועה )

תופעה נוספת, באמצע טיסה רגילה פתאום סיחרור כאילו אין רוטור זנב,
גיירו לא טוב מה הקשר למסוק
וחוץ .ציפור לחשה לי שהמסוק נקנה במתנה לעודד יד שניה והוא לא חדש כמו שהוא הצהיר כאן (מי יודע מה מצב המסוק היה )
המיסב החד כיווני התחיל להחליק באמצע טיסה (המסוק חדש)[/COLOR] מה שגרם ל"איבוד מנוע" ונחיתת אונס, ובמטר האחרון לפני הקרקע המיסב נתפס והמנוע חזר להיות מחובר, בסופו של דבר הסתיים בנחיתה סבירה עם נזק מזערי.

[COLOR="Red"]בהתרשמות ראשונית בלבד ולא מתוך בדיקה מעמיקה, הטארוט עושה רושם יותר טוב מהטי רקס,שלא לדבר על עלויות החלפים שזה בערך חצי מחיר.
יהיה מעניין להטיס אותו עם אלק' זהה או דומה

אז תסבירו לי לאחר התבטאות כזו על הטארות אך אפשר להתייחס ברצינות לכל מה שעודד אומר על הטירקס ובכלל על כל נושא שהוא.

doron22
14-12-2009, 06:47:29
לאחר זמן שנצבר במסוק הנ"ל , סיכון חוות דעת ראשונית:
טס מצויין, אין אף טענה לאיכות הטיסה, לעומת זאת איכות הבניה ממש לא משהו:
ברגים נטחנים (ואני יודע היטב לסגור ברגים), ראשי האלן מתעגלים ואי אפשר לפתוח , ברגים משודרגים של אליין עם ראש 1.3 גם הם מאכזבים ביותר. אפילו המפתחות אלן המקוריים לא ממש איכותיים,שלא לדבר על החולץ לינקים שהוא בלשון המעטה על הפנים...
המיסב החד כיווני התחיל להחליק באמצע טיסה (המסוק חדש) מה שגרם ל"איבוד מנוע" ונחיתת אונס, ובמטר האחרון לפני הקרקע המיסב נתפס והמנוע חזר להיות מחובר, בסופו של דבר הסתיים בנחיתה סבירה עם נזק מזערי.
המיסב כולל גג"ש הוחלף למקורי חדש, וגם שם נדפק המיסב באמצע טיסה.
תופעה נוספת, באמצע טיסה רגילה פתאום סיחרור כאילו אין רוטור זנב, ואחרי כמה סיחרורים, שלמזלי הייתי בגובה מספיק, פתאום הכל הסתדר ובבדיקה על השולחן לא התגלתה הסיבה לארוע, אבל הדבר הזה חזר על עצמו בטיסה אחרת.
ויש עוד טענות, אפילו על גוף הקרבון שנשבר בקלות רבה מדי בפינות התחתונות במקום שבו עוברים ברגים.
ובנוסף גם לא זול בתיקונים
ועכשיו לשאלת השאלות:
למה אני כל כך אוהב אותו? ;)

??

doron22
14-12-2009, 06:52:38
דני איש חכם. אך בכלל הגעת למילה שחיתות ,נאמר משהו מסריח .
אתה מעוות את הדברים כמו ידידך עודד .
לא שמעתי במילותו של גיל את המילה שחיתות .
עוד מעט תגיד גם אונס .

giluriel
14-12-2009, 09:09:29
כמו שאומרים בפורום מסוקי דלק בשיאו של ריב טוב : בואו נשחוט מסוקאי ונמשיך הלאה...:D

שרון

אתה יודע מה ?
אתה אחד האנשים שאני רוחש להם הכי הרבה כבוד בפורום ובתחביב בכלל.

אז הבהרה קטנה כמו שביקשת ו.. נשחט משהו לסיום:
שחיתות - לא מילה שאני הזכרתי או רמזתי עליה.
לגבי הביקורת הנוקבת על ה250 - אני עדיין עומד על דעתי שהוא הוגדלה בחומרת ובתיאור שלה מהביקורת שעודד מותח על תקלות במסוקים מבתים אחרים וכמי שיש לו הרבה משקל בפורום (ובעיקר אצל החבר'ה החדשים) זה מייצר תמונה ש-ל-ד-ע-ת-י היא לא נכונה.

זהו ..

אני הולך לשחוט ולשבת בשקט.

דני,
כמו ששרון הציע .. אשמח לשבת על כוס קפה. ברור לי שאין לנו מה לריב :)
אני מזמין :)

Nlackrif
14-12-2009, 09:28:12
אתה יודע מה ?
אתה אחד האנשים שאני רוחש להם הכי הרבה כבוד בפורום ובתחביב בכלל.

אז הבהרה קטנה כמו שביקשת ו.. נשחט משהו לסיום:
שחיתות - לא מילה שאני הזכרתי או רמזתי עליה.
לגבי הביקורת הנוקבת על ה250 - אני עדיין עומד על דעתי שהוא הוגדלה בחומרת ובתיאור שלה מהביקורת שעודד מותח על תקלות במסוקים מבתים אחרים וכמי שיש לו הרבה משקל בפורום (ובעיקר אצל החבר'ה החדשים) זה מייצר תמונה ש-ל-ד-ע-ת-י היא לא נכונה.

זהו ..

אני הולך לשחוט ולשבת בשקט.

דני,
כמו ששרון הציע .. אשמח לשבת על כוס קפה. ברור לי שאין לנו מה לריב :)
אני מזמין :)

לפי מה שכתבת פה זה מוכיח שאתה לא מסוקאי אמיתי:p
מסוקאי אימיתי היה ממשיך את ההתנצחות האיוולת הזאת עד שהיו נועלים את השירשור (כמו ברוב שירשורי המסוקים מעל 2 עמודים)

דני, גיא, שרון (X) ועודד אתם מוזמנים אלי לקפה (שרון אתה חייב לי) נראה לכם דבריים אמייתים ולא צעצועים;)

חג שמח

sharonx
14-12-2009, 18:19:11
עכשיו הלכתי לקנות גלון ניטרו 30%, היתזתי קצת על עצמי ואני מוכן ללכת מכות :D.
3.....2.....1......FIGHT

ניר לקריף - אני לוקח את הזמנתך צעד אחד קדימה ואני מארגן ביקור משותף של מי מארבעתנו שירצה לבוא... אני בטוח בא.
נמשיך בפרטי.

וגיל - הבנתי מה אתה אומר. עודד פשוט מקצין את דעיותיו. זו זכותו ואני מציע לאף אחד לא ללכת בצורה עיוורת אחרי אף אחד (גם לא אחרי) ולבדוק מה הוא הולך לקנות בצורה אובייקטיבית ככל הניתן (ע"י דעה נוספת למשל).
אני אמרתי לדני שהוא לא קלט אותך נכון, ככה זה כשלא מכירים.

hatul
14-12-2009, 18:32:21
גם בפורומים בחול כתבו ביקורות על ה TREX250 ,ואף אחד שם לא ירד לרמה נמוכה כל כך.
בשביל זה הוציאו את ה SE כדי לתקן ולשפר טעויות.
עודד איש יקר מאד שעוזר ועזר ויעזור להרבה אנשים כאן ,וכן אני יודע שעצם זה שהוא עוזר לאנשים ללא כל תמורה יש אנשים/עסקים שנפגע להם הכיס.
אז תשתדלו לכתוב ביקורת ענינית על מסוקים , ואם בא לכם לכתוב ביקורת על אנשים חפשו פורום רכילות/לשון הרע כלשהו ותנו לנו להנות מהתחביב .

בברכת חג שמח לכולם
עמוס