PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! Jr 770 עם סרוו 9254 האנטינג .... ?!



sagi
22-12-2009, 20:29:16
על ה-600 ESP שלי מורכב הג'ירו הנ"ל עם הסרוו של פוטאבה....
לעייתים נדירות ובד"כ כשהמסוק הפוך בתרגיל 3D נוצר לי מצב
של האנטינג למשך שניה ואף פחות... קצת נתונים על הסאט אפ :

ג'ירו 770 של JR מוגדר על רגישות גבוהה
אין לו רוורס אבל יש הגבלת טווח תנועה
הסרוו מוגדר בשלט על 60 אחוז ב- D/R
להבי זנב מקוריות של אליין
רגישות הג'ירו בשלט (Gaine) מוגדר על 78% וזאת לאחר בדיקות מרובות !

האם למישהו יש רעיון או שפשוט להחליף ג'ירו ???

lavi
22-12-2009, 23:44:11
אצליף, הסרוו מותקן על 4 מסוקים ואצל חברים על עוד כמה מסוקים.
אחד הסרוואים הטובים שנתקלתי בהם.
על ה 600 ESP שלי אין שום בעיית האנטינג (עם 8900), כך שנראה לי שלא הג'יירו אשם.
מנסיוני, לסרוו, מיקום הפושרוד על הזרוע (מרחק החור מהמרכז), לטווח הפעולה, להגדרת gainבשלט, וללהבי הזנב יש השפעה עצומה על ביצועי הסרוו.

עוד רכיב מפתיע שעלול להשפיע על הג'ירו, זה בקר מהירות.
בקר המהירות של אליין לדוגמה לא עובד טוב בgov mod וגורם להרבה בעיות של הג'ירו בגלל מהירות ראש לא אחידה ו torque משתנה שגורם למכות בזנב.

בקיצור, לא נראה לי שה 770 שלך לא בסדר.

בתור התחלה, נסה להזיז את המיקום של הפושרוד על הזרוע. בנוסף, אם יש לך אפשרות נסה את ה 8900, או את ה BLS251 (אם אתה אוהב דוקא את פוטאבה)

אגב, ה ESP מגיע עם להבי זנב קרבון - נכון ? אם לא, גם זה משהו ששוה לבדוק + חופש בגריפים ובפיטש סליידר.

sagi
23-12-2009, 04:24:23
תודה על התגובה !
המיקום של הפוש רוד בזרוע של הסרוו נמצא במרחק של 11 מ"מ
לגבי סרוו אחר ...... לא נראה לי כרגע ובמיוחד בגלל שהפוטאבה חדש.
הבקר אצלי לא עובד במצב של גוברנור בגלל הסיבה שציינת ובגלל שחשמלי לא צריך !
וכן יש להבי קרבון מקוריות של אליין ..... חופש בגריפים או בפיטש סליידר אין כי זה שודרג
לרכיבי CNC לעומת הפלסטיק המקורי. מה שכן יכול להיות זה הלהבי הזנב .....
ואני שוב מדגיש זה קורה לי בטיסה כשהזנב מוביל כשהמסוק הפוך...

mosheg
23-12-2009, 05:51:29
תוריד קצת GAIN. תנסה לעבוד עם פונקציה של GYRO SENS למצב 3D.
זאת אומרת עבור לGAIN נמוך יותר רק במצב 3D.

dptr
23-12-2009, 06:51:47
וואו זה קורה לחבר שלי עם בלייד 400, יש לו את ה-770 עם 9257.
מעניין מה יהיה הפתרון לבעיה הזאת אצלו ירדנו לגיין 18 וזה לא עזר.

sagi
23-12-2009, 06:55:58
משה ירדתי עם ה-GAINE למינימום וזה לא עזר !
חלק אומרים שזו בעיה של להבים אחוריות לי זה נראה
כמו בעיה ברגישות של הג'ירו ו/או מדבקה של הג'ירו.

dptr
23-12-2009, 07:51:47
גם לי נראה שזה גיירו. עובדה שזה קורה בשני מסוקים שונים.

או שזה עניין של סטאפ מיוחד שצריך (להבים, זרוע, וכו).

עדיין יהיה מעניין לראות את הפתרון.

sagi
23-12-2009, 16:00:44
לחבר הייתה בעיה די דומה עם ג'ירו מיני G או סוליד G
ובסוף הוא התגבר עליה עם מדבקה איכותית בעובי של 4 מ"מ.
המוזר זה שהקטנות האלו כל-כך משפיעים על המסוק שזה מתחיל להגביל !

Shanti
23-12-2009, 17:35:12
הי


ובגלל שחשמלי לא צריך !

למה? בחשמלי הבקר יודע את מהירות הראש ולכן מסוגל לתת GOV מדויק.

Shanti

sagi
24-12-2009, 11:45:26
Shanti אין לך מושג איזה בעיות זה יוצר הגוברנור
למרות שלא ניסיתי אבל שמעתי מהרבה בעלי ניסיון !

מסקנות הוועדה לג'ירו JR 770

לאחר שביצעתי כמה כיונונים וטסט פלייט ברוחות חזקות
עם תרגילי 3D עדינים אבל בגובה נמוך .......
שכמעט נגמרו בריסוק ..................:)
יש משמעות חשובה לעובי של המדבקת ג'ירו וכמו כן לרכות שלו !!!!

אחד הכיוונים שביצעתי היה להוריד את ה- GAINE של הג'ירו מ-78% ל-71%
ולעלות את ה-D/R מ-60% ל-70% והיד עוד נטויה :)