התחברות

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! צריך עזרה עם טירקס 600



הבוררר
23-12-2009, 04:25:01
בנסיון להמריא לריחוף המנוע נשמע ממש צורח והלהבים לא צוברות מספיק מהירות כדי להמריא
(כאילו המנוע מסתובב באויר.
המנוע והקלאצ' והמיסב החד כיווני נבדקו ונמצאו בסדר למשהו רעיון????
תודה לעונים.

mosheg
23-12-2009, 05:46:53
1. יכול להיות שהמנוע עובד הפוך ( מופרך ... אבל זה יכול להיות ) ראיתי דבר כזה.
2. קלטש. המרווח בין הקלטש לרפידה גדול מדי או שהקלטש לא מתאים.
3. המיסב חד כיווני לא תקין ופשוט מחליק.

לא יכול להיות משהוא אחר.

שחר לזרוב
23-12-2009, 07:58:07
יכול להיות שהבורג שנועל את המניפה למנוע השתחרר וכל המניפה עם הקלאץ' מחליקים על ציר המנוע ?

ziki
23-12-2009, 08:16:03
1. יכול להיות שהמנוע עובד הפוך ( מופרך ... אבל זה יכול להיות ) ראיתי דבר כזה.


+1
1. קרה לי בעבר עם הסקאדי שלי, פשוט הסתכלתי על המסוק ולא הבנתי מה קורה :)

הבוררר
23-12-2009, 09:13:07
נו ציקי ומה הלאה? :)
תודה חברים כל הדברים הללו נבדקו טלפונית עי הבחור שלו אני עוזר - רפידה הוחלפה לחדשה
קלאטצ הוחלף ומיסב חד כיווני הוחלף גם כן.
העניין עם המניפה נשמע כמו משהו קצת מוגזם אבל לאחר ששללתי את כל הדברים האחרים כנראה שאני אבדוק, אגב משה סיבוב לכיוון הנגדי לא גורם כלל לסיבוב של הלהבים והתופעה של המסוק הנל היא סיבוב בכיוון הנכון שאינו מספק ריחוף מינימלי ומנוע שעובד בסלד מאוד גבוה.
תודה רבה רבה חברים אעדכן בתוצאות....

mosheg
23-12-2009, 09:48:01
לא נשאר לך יותר מה לבדוק. אני לא מציין שמן על הרפידה ודברים שלא צריכים להיות מעצם ההחלפה לפרטים חדשים. משהוא מתפספס לך.
אם אתה רואה בעיניים את המסוק 5 דקות פתרת את הבעיה.

ניסן וצחי
23-12-2009, 09:49:14
:
1. יכול להיות שהמנוע עובד הפוך ( מופרך ... אבל זה יכול להיות ) ראיתי דבר כזה.2. קלטש. המרווח בין הקלטש לרפידה גדול מדי או שהקלטש לא מתאים.
3. המיסב חד כיווני לא תקין ופשוט מחליק.

לא יכול להיות משהוא אחר.

ממש לא מופרך, קורה לא מעט פעמים כאשר הקלאץ די תפוס, בהתנעת המנוע כשתופסים
את הלהבים קשה למנוע להיסתובב והוא "בוחר" להניע לכיוון השני.
נ.ב
יש איזה מיתוס שאומר שכשמנוע מניע הפוך הוא תקין ואייכותי:eek: האמת, לא מבין למה...
צחי

שחר לזרוב
23-12-2009, 10:28:29
אם הוחלף מיסב חד כיווני, כדאי לבדוק שהחדש לא הורכב הפוך ....:D

ליאור זהבי
23-12-2009, 13:22:48
99% בעיה בקלאץ' / פעמון. גם אם הוחלפה הרפידה.

הבוררר
23-12-2009, 15:44:06
זה הכיוון תודה חברים נחכה לסופש ונעדכן תודה רבה!!!

עמיתפורת
23-12-2009, 19:26:49
כבר אמרתי גם לאמיר שיבדוק אם הספייסר של הציר של המנוע נמצא או לא מתחת למניפה יכול להיות שהוא לא הרכיב אותו והקלאטצ' יושב נמוך מידיי ולא תופס.

MYHOBBY
23-12-2009, 19:31:35
ישראאל,זוכר המ אמרתי לך שקרה לי בפריה??
הקונוס נחושת שיושב על הציר.תבדוק.

הבוררר
23-12-2009, 21:09:38
אין קונוס במסוק הזה יואב הפלייוויל מתברג ישירות על הציר של המנוע אבל תודה בכל אופן.
עמית זה לא המסוק של אמיר אך במקרה הזה כן קיים הספייסר....
תודה חברים

עמיתפורת
24-12-2009, 14:19:09
לך יש טירקס?

משה שמואלי
24-12-2009, 16:13:17
בנסיון להמריא לריחוף המנוע נשמע ממש צורח והלהבים לא צוברות מספיק מהירות כדי להמריא
(כאילו המנוע מסתובב באויר.
המנוע והקלאצ' והמיסב החד כיווני נבדקו ונמצאו בסדר למשהו רעיון????
תודה לעונים.


מוזר:eek: היום קרה לי אותו דבר.:)

טוב החלפנו קלאטצ' בדקנו את הרפידה של הפעמון וזה לא עזר.

לבסוף פירקנו את המיסב מהציר הראשי ניקנו טוב עם אלכוהול גם את המיסב וגם את בית המיסב.

והבעיה נפתרה;)

תודה רבה למושיקו אתה תותח.:)

הבוררר
24-12-2009, 19:19:54
לי היה טירקס....
תודה משה אני אנסה... אך אני מעריך שברגע שאני אראה את המסוק אני אוכל להיות יותר פרטני ולנסות להבין מה הבעיה...תודה איש!

AMIR
24-12-2009, 19:27:59
אגב...
על ה600 שלי... ישראל אתה ראיתה את אותה הבעיה נכון?!
בעצתו הנדיבה של עמית בדקתי את הספייסר והוא אכן קיים!

אצלי הייתה החלקה של הרפידה (פעמון חדש!!!) עם הקלצ',
לאחר פירוק המכלול כולו נמצאה שמנוניות על הרפידה ועל הקלץ'.
כל העסק נוקה (כולל מיסב חד"כ!)
ומצאתי שהשמנוניות כנראה מגיעה מבית המיסב התנעה!!! (העליון ביותר!)
היה שם טונות של גריז! ניקיתי את כולו, גירזתי מחד רק את המיסבים כך שכל היתר לא יתפזר לכל
אב, סגרת את כל המכלול בטורק מתאים
ומחר יהיה טסט למסוק! מקווה שהסתדרתי!

ישראל אני ישמח לעדכון...