צפייה בגרסה מלאה : מסוק ענק
AVIV123
26-12-2009, 05:15:29
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/OnrzHEGsbI0&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/OnrzHEGsbI0&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
gal15260
26-12-2009, 12:17:13
איזה דבר שטותי !!
יש אנשים כאלה משועממים...
wind556
26-12-2009, 12:44:39
זה לא מסוק, זה ג'יירוקופטר
יש כאלה אמיתיים
amiramen
26-12-2009, 17:40:27
וואי איזה יופי...!
אבל לא כל כך הבנתי כיצד הוא טס -> מה בדיוק מתנגד לרוטור הראשי? במסוק זה הרוטור זנב... ופה..?
אופיר נחום
26-12-2009, 17:55:31
אין מה להתנגד לרוטור הראשי כי אין מנוע ולכן אין כח פיתול בין הגוף לרוטור כמו במסוק - רק עילוי.
שים לב שגם במסוק - כאשר עושים אוטורוטציה אין פיתול ולכן לא צריך זנב, לכן דבר ראשון שעושים בתקלת זנב זה לכבות מנוע כדי לעצור את הסבסוב.
flatspin
26-12-2009, 17:56:21
עקרון הטיסה שלו דומה יותר למטוס. הכוח המניע שלו הוא הפרופלור המותקן בחרטום ומושך אותו לפנים. הכנף הסובבת למעלה מונעת בכוח הרוח בלבד. כלומר הקידום של הדבר המצחיק הזה גורם לה להסתובב והיא זו שמעניקה עילוי לכלי הטייס, דוגמת כנף קבועה במטוס. אפשר גם לדמות את המצב לאוטורוטציה במסוק. באמצעות שליטה על זוית הרוטר מתמרנים את הנ"ל סביב שלושת הצירים: עילרוד, גלגול וסבסוב.
היות ואין כוח מתוך כלי הטייס המפעיל את הרוטור, ממליא אין ריאקציה, השואפת להגיב בסבוב נגדי ולכן אין צורך בפרופלור בזנב.
sharonx
26-12-2009, 18:43:46
עקרון הטיסה שלו דומה יותר למטוס. הכוח המניע שלו הוא הפרופלור המותקן בחרטום ומושך אותו לפנים. הכנף הסובבת למעלה מונעת בכוח הרוח בלבד. כלומר הקידום של הדבר המצחיק הזה גורם לה להסתובב והיא זו שמעניקה עילוי לכלי הטייס, דוגמת כנף קבועה במטוס. אפשר גם לדמות את המצב לאוטורוטציה במסוק. באמצעות שליטה על זוית הרוטר מתמרנים את הנ"ל סביב שלושת הצירים: עילרוד, גלגול וסבסוב.
היות ואין כוח מתוך כלי הטייס המפעיל את הרוטור, ממליא אין ריאקציה, השואפת להגיב בסבוב נגדי ולכן אין צורך בפרופלור בזנב.
תודה רבה על ההסבר הקצר והקולע !
wind556
26-12-2009, 18:49:07
הרוטור מסתובב כמו שבשבת, ויוצר עילוי חזק יותר מאשר כנף קבועה כי בכנף קבועה מהירות זרימת האויר על הכנף היא כמהירות ההתקדמות, וכאן מהירות זרימת האויר על הכנף גבוהה פי כמה כי הכנף מסתובבת.
דוד פלד
26-12-2009, 18:56:29
אותי זההצחיק :D
HeliDraco
26-12-2009, 21:02:12
זה לא מסוק, זה ג'יירוקופטר
יש כאלה אמיתיים
אוטוג'ירו.
izicopter
27-12-2009, 02:33:08
מי שמכיר אותי טוב ראה \ הטיס \צילם את הקיט שבניתי מתכנית בלבד נכון לעכשיו בשלביי תיקון!
בנתיים אני עובד על בניית ג'יירוקופטר\אוטוג'יירו נוסף
יש מידע רחב בנושא משהוא לטעימה :
http://www.autogyro.com/technic/tech.htm
izicopter
27-12-2009, 02:43:49
PS:נדב התמונה האחרונה של הפושר בבניה :)
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.