צפייה בגרסה מלאה : בעיה עם מוכר באיביי
נח נח
27-12-2009, 06:34:03
אז קניתי מהבחור פה
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280367842320
ועבר חודש...אמרתי לו שלא הגיע לי מקלט...הוא אמר לי שישלח חדש...
חיכתי משהו כמו חודשיים.
בדר"כ הוא היה עונה למיילים.
עכשיו הוא לא עונה פשוט.
לא הגיע שום מקלט ושום נעליים.
אי אפשר להגיש גם דיספיוט.
מה עושים?
wonderd
27-12-2009, 10:09:32
מוזר, אני קניתי ממנו כמה פעמים, אף פעם לא היה עיכוב או בעיה.
שים לב שהמוכר אינו אדם פרטי אלא ישנו גוף מאחוריו ולכן לא נראה לי שהוא יסכן את שמו באי.ביי. ללא סיבה.
את זה הוצאתי מהפרסום שלהם:
We have always been trying to provide the best service and reliable products for every customer. Please contact us abayerr@hotmail.com to resolve any issue before leaving negative feedback, we will assist you in any way possible and aim to answer all emails within 24-48 hours.
ניסית את המייל הזה?
למה אי אפשר לפתוח case באי ביי?
אייל שפירא
27-12-2009, 10:13:12
גם אני קניתי ממנו פעמיים, פעם אחת קניתי AR6100E והגיע מהר מאןד (בספטמסר) ופעם אחת קניתי משקל דיגיטלי ולקח לו יומיים פחות מחודש וחצי להגיע.
אחרי חודש וחצי אפשר לפתוח דיספיוט בפייפאל, אבל אני חושב שאם תתאזר בסבלנות עוד שבוע תקבל גם תשובה ממנו וגם את הדואר שלך.
תנשום.
נח נח
27-12-2009, 13:23:34
מוזר, אני קניתי ממנו כמה פעמים, אף פעם לא היה עיכוב או בעיה.
שים לב שהמוכר אינו אדם פרטי אלא ישנו גוף מאחוריו ולכן לא נראה לי שהוא יסכן את שמו באי.ביי. ללא סיבה.
את זה הוצאתי מהפרסום שלהם:
We have always been trying to provide the best service and reliable products for every customer. Please contact us abayerr@hotmail.com to resolve any issue before leaving negative feedback, we will assist you in any way possible and aim to answer all emails within 24-48 hours.
ניסית את המייל הזה?
למה אי אפשר לפתוח case באי ביי?
עד לפני שבוע התכתבתי איתו על בסיס יום יומי.
אי אפשר דיספיוט כי עברו 45 יום, ודוגרי - כמה שהתאזרתי בסבלנות, לא השתלם.
amiramen
27-12-2009, 13:46:10
עד לפני שבוע התכתבתי איתו על בסיס יום יומי.
אי אפשר דיספיוט כי עברו 45 יום, ודוגרי - כמה שהתאזרתי בסבלנות, לא השתלם.
פתח CASE באיביי....
נח נח
27-12-2009, 14:14:02
אוקיי איך זה הולך?
הוא נוכל.
אם עברו 45 יום אתה יכול לשכוח מהמקלט ומהכסף. הוא לא ישלח לך מקלט נוסף (בדיוק כמו שהוא לא שלח את הראשון) והוא לא יזכה אותך למרות שאם תבקש זיכוי הוא יכתוב לך שהוא יזכה ASAP.
אסור לקנות ממנו.
ואל תשכח לתת לו פידבק שלילי ולכתוב בהערה שהוא לא שלח את המוצר.
נועם ג
27-12-2009, 15:46:42
יש לי גם ניסיון טוב עם המוכר הנ"ל...
קשה לי להאמין שהוא עשה לך מעשה נוכלות או משהו...
קניתי ממנו כמה וכמה פעמים..
אייל שפירא
27-12-2009, 16:50:29
הוא נוכל.
אם עברו 45 יום אתה יכול לשכוח מהמקלט ומהכסף. הוא לא ישלח לך מקלט נוסף (בדיוק כמו שהוא לא שלח את הראשון) והוא לא יזכה אותך למרות שאם תבקש זיכוי הוא יכתוב לך שהוא יזכה ASAP.
אסור לקנות ממנו.
אני מזכיר לך שיומיים לפני שהיה לי קייס לדיספיוט קיבלתי את המוצר.
נח נח
27-12-2009, 17:52:23
אוקיי, איך אני ממשיך מפה?
מה אני סוגר איתו?
אני מזכיר לך שיומיים לפני שהיה לי קייס לדיספיוט קיבלתי את המוצר.
אצלי עברו מעל שלשה חודשים ולא קיבלתי את המוצר. אני מתקשה להאמין שהוא באמת שלח את המוצר שוב כפי שהבטיח והוא לא הגיע, קיבלתי כמות מכובדת של חבילות ובדיוק ממנו 2 חבילות לא מגיעות. מאז שהבטיח זיכוי הוא לא עונה למיילים וכמובן שאין שום זיכוי.
נח נח
27-12-2009, 18:26:59
חברים זה דחוף - מה אני עושה איתו?
נח נח
27-12-2009, 18:41:25
כן
אז יש שם Resolution Center
נח נח
27-12-2009, 19:15:44
אבל עברו כבר 45 יום ואי אפשר..
amiramen
27-12-2009, 19:50:38
אבל עברו כבר 45 יום ואי אפשר..
פתח "תיק"(CASE) באיביי כאן:
http://feedback.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ResolutionCenter
ותבחר שם את זה:
I bought an item.
I haven't received it yet.
ומשם תמשיך הלאה.
אל תוותר למוכר - אתה תצליח לקבל את כספך בחזרה..!
נח נח
27-12-2009, 20:00:34
אחרי זה הוא אומר לי שכבר פתחתי דיספיוט לפי פייפאל.
ובפייפל לא מאשרים כי כבר עבר 45 יום..
יואוו באלי להרוג אותו!
נח נח
27-12-2009, 20:04:14
This dispute closed because it was opened for more than 45 days after the transaction date or did not meet other filing criteria.
שיואוו להרוג אותו..
אייל שפירא
27-12-2009, 20:12:26
תלונה מגישים רק אחרי מינימום 60 יום לא?
נח נח
28-12-2009, 05:46:52
אבל אי אפשר כבר...
אייל שפירא
28-12-2009, 06:43:14
נכון, אתה צודק, בדקתי בפייפאל ואפשר לפתוח דיספיוט רק עד 45 יום מהקניה.
כשקניתי ממנו אז לא השארתי לו פידבק, אני מוכן גם לתת לו נגטיב ולכתוב שהוא חרטטן ושלא יקנו ממנו אם אתה רוצה... :cool:
wind556
28-12-2009, 08:39:16
ידידי היקר
יש לך דרך מאד פשוטה לקבל את כספך בחזרה, וזה דרך הוויזה שלך
זו דרך שלוקחת זמן, אבל מובטחת.
תתקשר לוויזה שלך בארץ ותספר להם את הסיפור, זה מחובתם לטפל בזה, וזה יקח בסביבות 3-4 חודשים, אבל הכסף יחזור בוודאות.
מנסיון....
mustaki
28-12-2009, 10:26:15
לא נוכל ולא נעליים. פיי פאל מעצבנים כי מצד אחד הם רוצים ש"תסתדר" עם המוכר ומצד שני לאחר 45 יום אתה לא יכול לפתוח CASE...המוכר אומר תמתין, אתה ממתין ונדפק.
אבל, אתה מכוסה ע"י חברת כרטיסי האשראי. אצלם אתה יכול לפתוח מקרה, מול פיי פאל ומול בית העסק, עד 4 חדשים מתאריך הקנייה. אני מאמין (יש לי נסיון אישי מועט אך טוב), שכאשר חברת כרטיסי האשראי מתערבת, העניינים יתפתחו לטובתך.
נח נח
28-12-2009, 11:22:24
ידידי היקר
יש לך דרך מאד פשוטה לקבל את כספך בחזרה, וזה דרך הוויזה שלך
זו דרך שלוקחת זמן, אבל מובטחת.
תתקשר לוויזה שלך בארץ ותספר להם את הסיפור, זה מחובתם לטפל בזה, וזה יקח בסביבות 3-4 חודשים, אבל הכסף יחזור בוודאות.
מנסיון....
אני עובד עם ויזה של כאל נטענת. יעבוד?
26112611
31-12-2009, 20:18:42
כן, תתקשר לוויזה והם יסדרו לך את זה
נח נח
מאד יתכן שבפעם הראשונה היתה פשוט בעיה במשלוח או שמשהו התפקשש ועכשיו הוא לא עונה לך בגלל חופשת הסילבסטר.
אם למספר אנשים היה ניסיון טוב איתו לא הייתי ממהר להכריז עליו כנוכל.
נח נח
01-01-2010, 06:41:33
טוב אז ככה.
זכרתי לפני כמה זמן שהבוס שלו שלח לי אימייל ובירך על חג שמח.
דיברתי עם הבוס של המוכר, והוא התעניין במקרה וביקש שאני יחזור אליו עם עוד פרטים לגבי המקרה שלי.
שלחתי לו אימייל ראשון ב28
הוא החזיר לי ב29
ושלחתי לו שוב ב29.
מאז אין תשובה.
טוב אז ככה.
זכרתי לפני כמה זמן שהבוס שלו שלח לי אימייל ובירך על חג שמח.
דיברתי עם הבוס של המוכר, והוא התעניין במקרה וביקש שאני יחזור אליו עם עוד פרטים לגבי המקרה שלי.
שלחתי לו אימייל ראשון ב28
הוא החזיר לי ב29
ושלחתי לו שוב ב29.
מאז אין תשובה.
חברה תנו להם צ'אנס, לא שמעתם על דוד סילבסטר? :)
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.