צפייה בגרסה מלאה : ריסוק כתוצאה ממה?
יש לי טירקס 600 ניטרו ליפני שבועים בזמן הטסה{במצב אידל ותיקטוק}לפתע נדם המנוע בפיתאומיות.
נזק קטן מעצבן ומשבית.רציתי לדעת איזו סיבה או סיבות יש למסוק להיכבות בפיתאומיות.
תודה מראש.
guyro
27-12-2009, 10:48:45
בדקת טמפ' מנוע ? המנוע נשמע עייף בתרגילים?
asafsee
27-12-2009, 11:13:38
בנוסף למה שגיא אמר...... בדקת צנרת דלק במיכל? צריך להחליף כל כמה זמן כי הצינוריות מתפרקות וכתוצאה מכך קאט כי לא הגיע דלק למנוע
יש לי טירקס 600 ניטרו ליפני שבועים בזמן הטסה{במצב אידל ותיקטוק}לפתע נדם המנוע בפיתאומיות.
נזק קטן מעצבן ומשבית.רציתי לדעת איזו סיבה או סיבות יש למסוק להיכבות בפיתאומיות.
תודה מראש.
1.תערובת ענייה וטמפרטורת מנוע גבוה מידיי.
2.פלג שנשרף ברמה שהסליל מתפרק ממנו.
3.סתימת דלק או כל בעיה אחרת בצנרת הדלק או בקרבורטור.
בדקת טמפ' מנוע ? המנוע נשמע עייף בתרגילים?
המנוע נשמע עייף בתרגילים
הדלק הוא מגנום והוא מצוין
פלג חדש הקודם נשרף
יש מצב שהבעיה מהגוברנור?
guyro
27-12-2009, 13:23:38
זה אומר שאימצת מאוד את המנוע והטמפרטורה שלו לבטח עלתה ואז המנוע נכבה.
רוב הסיכויים שהסיכה שלך סגורה יותר מיידי והמנוע עני, למרות שיכולות להיות סיבות אחרות.
תרים טלפון וננסה להבין מה מצב המנוע כעת ומה צריך לעשות.
זה אומר שאימצת מאוד את המנוע והטמפרטורה שלו לבטח עלתה ואז המנוע נכבה.
רוב הסיכויים שהסיכה שלך סגורה יותר מיידי והמנוע עני, למרות שיכולות להיות סיבות אחרות.
תרים טלפון וננסה להבין מה מצב המנוע כעת ומה צריך לעשות.
אני ירכיב את החלקים ואצור איתך קשר.תודה לעונים.
gadiro
27-12-2009, 16:47:53
הייתה לי תופעה שהמנוע היה כבה לי בפתאומיות עקב אטימת יתר בסיליקון אדום בין האגזוז למנוע. (הסיליקון התפורר ונכנס לתא השריפה ומשם לפלאג)
עמיתפורת
27-12-2009, 17:09:45
בדוק גם אם יש קרעים בצינורית לאגזוז ואיבוד דיחוס...
בדוק גם אם יש קרעים בצינורית לאגזוז ואיבוד דיחוס...
בבדיקה של אחרי הריסוק צינורית של האגזוז הייתה קרועה.
השאלה אם זה מהריסוק הוא בכלל.
עמיתפורת
29-12-2009, 00:08:03
ספק אם זה היה מהריסוק אלא אם נשבר לך האגזוז או התפרק.
לעניות דעתי זוהי התקלה שלך חבר.
guyro
29-12-2009, 06:05:09
פורת, "לעניות דעתך"...לא ידעתי שאתה עני....;)
עכשיו שאלה , שמתנתק או נקרע הצינור לאגזוז הקאט הוא מיידי, לא ?
הבחור תיאר שבתרגילים לפני הקאט המנוע היה עייף , לדעתי (לא ה"ענייה" :cool:) המנוע היה עני מאוד בדלק.
glsa , אתה יכול ציין כמה הסיכה הראשית היתה פתוחה ? (סיבובים וקליקים)
המנוע פתוח 1 ורבע . 1 וחצי.
התחושה הראשונית של הייתה גוברנור.כי ביזמן הקאט לא היה לי הרבה סיבובי ראש לאוטורוטציה.
יש קשר?
guyro
29-12-2009, 15:28:10
יש הבדל בין 1 ורבע ל-1 וחצי, אם זה אחד ורבע אז המנוע היה עני ,התחמם וקרה מה שקרה,
בדקת קומפרסיה עכשיו שהמנוע התקרר ?
"התחושה הראשונית של הייתה גוברנור.כי ביזמן הקאט לא היה לי הרבה סיבובי ראש לאוטורוטציה.יש קשר? "- לא קשור
יש הבדל בין 1 ורבע ל-1 וחצי, אם זה אחד ורבע אז המנוע היה עני ,התחמם וקרה מה שקרה,
בדקת קומפרסיה עכשיו שהמנוע התקרר ?
"התחושה הראשונית של הייתה גוברנור.כי ביזמן הקאט לא היה לי הרבה סיבובי ראש לאוטורוטציה.יש קשר? "- לא קשור
בדיקת הקומפרסיה נעשית על ידי סיבוב הציר?
או שיש עוד אופציה. ואיך אני אמור לדעת שהכל תקין מבחינת מנוע?
guyro
29-12-2009, 17:34:50
סובב את הציר עם מוט ההנעה ותראה
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.