צפייה בגרסה מלאה : מדליק הזזתי את מיקום המד מתח עם כבל מאריך - שינוי קטן שעושה הבדל גדול..
amiramen
31-12-2009, 18:41:15
נשארו לי כמה כבלים מאריכים אז החלטתי למקם את המד מתח (שמתריע בפני ירידת מתח) בצד המסוק בכדי באוכל לראות אותו בזמן טיסה...
זה מה שיצא:
http://lh5.ggpht.com/_qETnIgfBRao/SzzUFL38HMI/AAAAAAAAH50/g_QU0zRqBMU/s640/_%20022.jpg
http://lh4.ggpht.com/_qETnIgfBRao/SzzUH4q0bxI/AAAAAAAAH54/mM1UzqoGics/s640/_%20023.jpg
http://lh3.ggpht.com/_qETnIgfBRao/SzzTkmiAlVI/AAAAAAAAH5I/CozW-Sz6LGM/s640/_%20008.jpg
מה אתם אומרים..?
שאלה קטנה:האם עצם מיקומו של הבאזר בצד המסוק משפיע על הטיסה..?
wind556
31-12-2009, 18:53:50
זה לא משפיע במאומה
עבודה יפה, אתה באמת מתקדם
yaron78
01-01-2010, 13:08:49
כל הכבוד עבודה יפה :-)
יש לי שאלה...
בדקתי לגבי הזמזם למתח נמוך וכתוב שההתראה שלו היא ב 3.3 ולט לתא
האם זה לא נמוך מדיי בשביל להתריע? האם הבקר כבר לא יחתוך???האם זה כבר לא מתח נמוך לסוללה עצמה? ואולי לא הבנתי נכון....
רכשתי מד מתח קטן בגודל של הזמזם שמדי פעם בנחיתה אבדוק לאן ירד המתח אבל עדיין לא קבלתי אותו ..לאא ידעתי שקיים זמזם לפני שרכשתי ואולי אקנה אבל עדיין יש שאלות...מה יותר יעיל לדעתכם
תודה מראש
guylederer
01-01-2010, 13:57:53
הכי הכי יעיל ומראה תוצאות הכי טובות זה טיימר ...
הזמזם באמת מתריע מאוחר מידי ... אני אישית מנסה לא לעבור את ה 3.7 וולט לתא ...
srdromy
04-01-2010, 16:59:59
יש לי את הזמזם הנ"ל.
הזמזם מתריע ב 3.3V תחת עומס של המנוע באוויר, כך שברגע שהוא מצפצף ואתה נוחת
תבדוק מתח ללא מאמץ תראה שכל תא עומד על 3.7V.
עשיתי לא מעט טיסות עם הזמזם הנ"ל ( אני משתמש בטיימר והזמזם לגיבוי ), עם השמע הצפצוף אני נוחת, והמתח בכל תא ללא מאמץ הוא 3.7-3.8
Hagay
04-01-2010, 18:03:42
יש לי את הזמזם הנ"ל.
הזמזם מתריע ב 3.3V תחת עומס של המנוע באוויר, כך שברגע שהוא מצפצף ואתה נוחת
תבדוק מתח ללא מאמץ תראה שכל תא עומד על 3.7V.
עשיתי לא מעט טיסות עם הזמזם הנ"ל ( אני משתמש בטיימר והזמזם לגיבוי ), עם השמע הצפצוף אני נוחת, והמתח בכל תא ללא מאמץ הוא 3.7-3.8
כנ"ל אצלי גם ב 3 תאים וגם בשישה.
yaron78
05-01-2010, 05:01:02
טוב אז אולי אני יקנה לי אחד כזה ..
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.