צפייה בגרסה מלאה : מדליק סופסוף!
HeliDraco
09-01-2010, 09:30:30
למי שהתלונן שחסר שרשורים על הצלחות... :D
היום בבוקר לקחתי את הקופטר לטיסת כיול. שתי סוללות של כיף צרוף - התחלתי מריחוף פשוט לכיול הזנב וסיימתי עם FF ואפילו קצת Nose-in!
רצף הריסוקים, תקלות, קריסות זנב בהמראה ומה לא - סופסוף נשבר :cool:.
עכשיו אפשר לטוס באמת...
sharonx
09-01-2010, 13:00:37
יפה. גם לי היה יום מוצלח. הלכתי להטיס לבד בצורה מרוכזת ועיניינית וממש התקדמתי בתרגילים.
אמרתי - הפעם בלי פחד . אני יודע את החומר מהסימולטור ואין לי ממה לפחד. יתרסק - יתרסק.
בסוף לא התרסק, עשיתי סוללת כיול קצבי גלגול ועלרוד, ואז 3 סוללות של פאנל (הקפה הפוכה שהזנב מוביל) ופירופליפים. הכל היה בשליטה בלי "כמעט ונפגע".
תנסו את זה - להיפתר מהפחד ולהעיז (בצורה מושכלת - רק את מה שיודעים לעשות בסימולטור). רק ככה לומדים.
אתם יכולים לפרט מה הכוונה בטיסת כיול?
wind556
09-01-2010, 16:52:07
יפה לך
אין הנאה גדולה יותר מהצלחה
תמשיך כך
למי שהתלונן שחסר שרשורים על הצלחות... :D
היום בבוקר לקחתי את הקופטר לטיסת כיול. שתי סוללות של כיף צרוף - התחלתי מריחוף פשוט לכיול הזנב וסיימתי עם FF ואפילו קצת Nose-in!
רצף הריסוקים, תקלות, קריסות זנב בהמראה ומה לא - סופסוף נשבר :cool:.
עכשיו אפשר לטוס באמת...
שמח שיצאת מהנאחס..................
HeliDraco
09-01-2010, 20:46:45
אתם יכולים לפרט מה הכוונה בטיסת כיול?
הי כולם
המון תודה על הברכות
איזי - הכוונה היא לכיול הזנב. כדי לוודא שהזנב מחזיק טוב, הסרוו צריך להמצא נכון על הבום - כך שפסיעת הלהבים תאפשר שמירת זנב מדויקת כמה שאפשר בריחוף כשהג'ירו במצב Rate (מצב "רגיל", ללא שמירת זנב). כמובן שבנוסף הגבר הג'ירו צריך להתאים. את כל אלה צריך לכוון בריחוף (אי אפשר לעשות את זה על הקרקע לפני טיסה) וזה מה שעשיתי היום. ואפילו הצלחתי לא להתרסק, כפי שקרה לי בנסיונות הקודמים - מה שמשמח במיוחד :D.
אריה הלפרין
09-01-2010, 20:56:03
גם לי מגיע מזל טוב
אחרי הרבה טיסות שאני קורא להם ריחופים ולא טיסות
סוף סוף עברתי את מחסום הפחד
והתחלתי להטיס את הקופטר שלי בשמיניות אמיתיות
פניות חדות והתחלתי לאסוף ביטחון
בדרך למעבר לאיידל ולרולים ולופים ועוד......
המסוקים של דורון במסדר בוקר
http://www.fastup.co.il/images/82509646.jpg
http://www.fastup.co.il/images/41617226.jpg
HeliDraco
09-01-2010, 21:18:57
גם לי מגיע מזל טוב
אחרי הרבה טיסות שאני קורא להם ריחופים ולא טיסות
סוף סוף עברתי את מחסום הפחד
והתחלתי להטיס את הקופטר שלי בשמיניות אמיתיות
פניות חדות והתחלתי לאסוף ביטחון
בדרך למעבר לאיידל ולרולים ולופים ועוד......
המסוקים של דורון במסדר בוקר
http://www.fastup.co.il/images/82509646.jpg
http://www.fastup.co.il/images/41617226.jpg
אכן מזל טוב אריה. עם קצת עקשנות והתמדה - זה עובד ;)
guylederer
10-01-2010, 01:40:13
חן חן חברים ... בהצלחה בהמשך הדרך ... :)
sharonx
10-01-2010, 06:21:48
מזל טוב אריה - היציאה מהפחד היא אכן חוויה.
אתה מתכוון לטירקס 500 באומרך קופטר ?
איזי - הכיולים אצלי היו דווקא לשחק עם הסווש מיקס בשני הצירים כדי להשיג קצב פליפ קדמי ופליפ צידי זהים.
צריך לזכור גם קצב פירואט אחיד בשני הצצדים (ע"י שינוי END POINT).
אריה הלפרין
10-01-2010, 08:28:30
[QUOTE=sharonx;116715]מזל טוב אריה - היציאה מהפחד היא אכן חוויה.
אתה מתכוון לטירקס 500 באומרך קופטר ?
אמרתי קופטר התכוותי לקופטר
ה500 עדיין מפחיד אותי יותר אפילו שהוא קל יותר להטסה
אחרי ה500 ה450 מרגיש לי פחות מאיים ויותר חברותי
ולכן אני מעיז יותר
כמו כן הנזק אם יהיה קטן יותר
לאט לאט גם זה יבוא
asafh1
10-01-2010, 08:43:27
אריה כל הכבוד
ישר כוח !!!!!!!!!!!!!!!
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.