התחברות

צפייה בגרסה מלאה : בעיית שרות ב HOBBY KING



amiteini
28-01-2010, 13:06:04
בעיית שרות ב HOBBY KING

לכל החברה שקונים ב HOBBY KING רק שתדעו לאיזו רמת שירות לצפות במקרה של בעיה.
לפני שלושה שבועות הזמנתי חבילה מ HOBBY KING בערך של $179.51 בחבילה היה היה חסר חלק בשווי 2.47$, שלחתי שלוש תלונות לאחר שבועיים קיבלתי תגובה לאחר מספר מיילים קיבלתי תגובה שהם לא יכולים לעשות כלום מכיוון שאני לא יכול לספק להם תמונות ומשקל מדויק של החבילה, והם בטוחים שהם לא טעו, זו רמת השירות שאפשר לצפות מהם, כנרה שבכל זאת מנטליות השירות הסינית קובעת, למרות שזה אתר בינלאומי. למי שמעוניין לקרוא מצורפת ההתכתבות אחרי שבועיים:


Dear Customer,
Please double check the foam/grey bags in the parcel. Since the item is tiny, it can be hidden in those bags. Please send us a picture of weight within 48hrs of receiving the parcel if it is still not found:

1) DO NOT throw away any of the packaging or product materials. Keep the entire package 100% as you received it.
2) Weigh your parcel and its contents. You can use a kitchen scale for this. It must be accurate to 5g.
3) Photograph the parcel and its contents while weighing them. The photo must show weight, products, parcel and packing materials clearly.

תגובה שלי
I checked and double checked, the item is not tiny no way I missed it.

הובי קינג
There is also the chance that it fell out after opening the parcel. May I have a picture of weight?

1) DO NOT throw away any of the packaging or product materials. Keep the entire package 100% as you received it.
2) Weigh your parcel and its contents. You can use a kitchen scale for this. It must be accurate to 5g.
3) Photograph the parcel and its contents while weighing them. The photo must show weight, products, parcel and packing materials clearly.


תגובה שלי
I don't have the package any more, it was 2 weeks ago and you did not replay, I am not going to bother any more with this meter I give up.

הובי קינג
Sorry for our delay on this case. I have checked our back end system that this Motor Mount was shipped together with other items on your order. We believe the system would not make mistake. Sorry but we can not open investigation without pictures. Please remember to take a picture of weight within 48hrs of receiving the parcel if you believe there are items missing from your order next time.


תגובה שלי
I received one motor mount that comes with the HK-500GT 3D Electric Helicopter Kit. You believe your system would not make a mistake, so you prefer to believe your customer is laying for $2.47, I hope this is only your mistake in judgment and not company policy.

הובי קינג
Sorry for late reply. We have accumulated thousands of emails to process due to Christmas and New Year's holiday, so we fail to reply your email in time.

The HK-500GT Kit contains a motor mount. May I have a picture of what you have got now?

תגובה שלי
The HK-500GT Kit contains a motor mount but I ordered anther one. I already assembled the helicopter If you are trying to wear me out you saccade I give up!!!!!!

הובי קינג
Sorry for the inconvenience caused. We believe nobody will lie for $2.47. However, as there is no picture of weight provided it is hard for us to open investigation and locate the cause of the missing item.
Please remember to take a picture of weight within 48hrs of receiving the parcel if you believe there are items missing from your order next time. Please always remember to double check foam/ grey bags in parcel.

דניאל דקל
28-01-2010, 15:23:17
לדעתי הבעיה שלהם זה עלות המשלוח.

אם תעשה הזמנה נוספת, אני בטוח שהם יוסיפו לך את החלק

Ashaman
28-01-2010, 15:28:27
למה ציפית? שיגידו לך "טוב, אתה צודק, מאמינים לך, קח חלק מהמלאי שלנו בלי לשלם עליו - ונכסה גם את עלות המשלוח בדרך - הכל כי אתה אומר שזה ככה"?
ברצינות - או שתציג הוכחות למה שאתה אומר, או שלא תבוא בתלונות. קצת קשה להאמין שאתה אשכרה מתלונן על כך שהם לא לוקחים את המילה שלך כדבר קודש.
אם ראית שהחלק לא נמצא, צור איתם קשר ב LIVE CHAT. בשביל זה הפונקצייה קיימת.
בלי קשר, גם במייל הם עונים תוך שעות ספורות. שלחתי להם הבוקר מייל בנושא מסויים ותוך 4 שעות כבר חיכתה לי תשובה.

אם היית מגדיל ראש ולא מצפה שיצייתו לכל דבריך, אין לי ספק שהיית מקבל את החלק + משלוח על חשבונם.

Boogle
28-01-2010, 22:44:28
אני פעם חשבתי שלא שלחו לי איזה כבל ולבסוף מצאתי אותו מודבק על אריזת הקרטון של מקלט.

amiteini
30-01-2010, 10:38:14
לדעתי הבעיה שלהם זה עלות המשלוח.

אם תעשה הזמנה נוספת, אני בטוח שהם יוסיפו לך את החלק

דווקא לא, הייתה לי שם הזמנה נוספת בהמתנה באותו זמן

amiteini
30-01-2010, 10:45:00
למה ציפית? שיגידו לך "טוב, אתה צודק, מאמינים לך, קח חלק מהמלאי שלנו בלי לשלם עליו - ונכסה גם את עלות המשלוח בדרך - הכל כי אתה אומר שזה ככה"?
ברצינות - או שתציג הוכחות למה שאתה אומר, או שלא תבוא בתלונות. קצת קשה להאמין שאתה אשכרה מתלונן על כך שהם לא לוקחים את המילה שלך כדבר קודש.
אם ראית שהחלק לא נמצא, צור איתם קשר ב LIVE CHAT. בשביל זה הפונקצייה קיימת.
בלי קשר, גם במייל הם עונים תוך שעות ספורות. שלחתי להם הבוקר מייל בנושא מסויים ותוך 4 שעות כבר חיכתה לי תשובה.

אם היית מגדיל ראש ולא מצפה שיצייתו לכל דבריך, אין לי ספק שהיית מקבל את החלק + משלוח על חשבונם.

מה יש פה להגדיל ראש צילום זאת הוכחה, הם גם רצו משקל מדויק של החבילה, מה הבעיה לצלם את החבילה בלי החלק ואז הם כן יאמינו.
כשנותנים שרות צריך לבדוק את הרקורד של הלקוח ואת התלונה, לשקול אם היא סבירה או שיש מקום לחשוד בניסיון להונאה. אחרי 20 הזמנות במאות דולרים ללא תלונה הייתי מצפה שיאמינו שאני לא מרמה אותם כשאני אומר שחסר חלק בשווי של 2.5$

עמרי רז
30-01-2010, 11:26:32
עמית,
כמוך יש להם מאות תלונות כאלו מגיעות כל יום (חלקן גם מרמאים אמיתיים )
לא פעם חלקים "עדינים" בחבילה מצאתי מוסלקים בתוך השקיות האפורות שנועדו לרפד את החבילה.
בדוק טוב. עשרות פעמים קיבלתי מוצרים פגומים/לא מתאימים ותמיד קיבלתי שירות הוגן ביותר.
אם באמת החלק לא נשלח (יתכן בהחלט ) ואין לך דרך להוכיח קבל את רוע הגזירה ותלמד להבא.
אם החבילה שלי מגיעה מקומטת ופצועה חיצונית (במיוחד חבילות מ EBAY) תמיד אני מצלם לפני שאני פותח אותה, תופתע כמה מהר צילום בודד יכול לשנות את התמונה מול הסוחר.
שבוע טוב

umbo
30-01-2010, 11:42:43
אולי אתה מרגיש מרומה אבל יש להם נוהל ואתה הוא זה שלא עומד בנוהל הזה !
הם מבקשים צילום של החבילה ושקילה (במידת דיוק של 5 גרם).
הם יודעים מה משקל החבילה ששלחו כולל הקופסה - מה שאתה לא בדיוק יודע וזה כניראה מאפשר להם לסנן חלק מהרמאויות שהם נתקלים בהם.
תעמוד בדרישות שלהם - שהן לא כל כך מסובכות לפני שאתה בא בטענות (שאגב הן נראות על פניו מוצדקות) אליהם . :rolleyes:

zvok
31-01-2010, 07:57:33
נראה לי ש Ashaman הוא סוכן של HK.

אם משהו שואל שאלה על HK הוא לא עונה לענין הוא מתקיף.

Ashaman
31-01-2010, 15:15:45
מה יש פה להגדיל ראש צילום זאת הוכחה, הם גם רצו משקל מדויק של החבילה, מה הבעיה לצלם את החבילה בלי החלק ואז הם כן יאמינו.
כשנותנים שרות צריך לבדוק את הרקורד של הלקוח ואת התלונה, לשקול אם היא סבירה או שיש מקום לחשוד בניסיון להונאה. אחרי 20 הזמנות במאות דולרים ללא תלונה הייתי מצפה שיאמינו שאני לא מרמה אותם כשאני אומר שחסר חלק בשווי של 2.5$כיוון שזה בלתי אפשרי להוציא את החלק, לצלם, ולטעון שהוא מעולם לא היה?
אתה באמת לא מבין מה לא בסדר פה?

zvok, ברור שאני סוכן שלהם, מה - לא ידעת?
בכל פעם שמישהו מתלונן פה ואני מגן עליהם, הם מביאים לי חולצה במתנה.

andrey
31-01-2010, 15:50:18
היה לי סיפור דומה. הם לא פועלים חכם. במקום פשוט להתחיל להאמין לבנאדם אחרי שהוציא מאות דולרים באתר שלהם, הם מתווקחים על גרושים. אני כבר בקושי מזמון אצלהם, שירות על הפנים.

galoz
07-02-2010, 08:07:52
Ashaman ..סדר לי חולצה :D

zvok
07-02-2010, 12:13:45
Ashaman ..סדר לי חולצה :D

בשביל מה לך חולצה?? אם כבר תבקש מסוק או סוללות.

Puss
07-02-2010, 22:31:22
לי היה מקרה מעניין עם helipal.com ,קיבלתי מסוק מהם,עם שתי סוללות,אחרי שהראשונה נגמרה,פתחתי את השניה,ואיכשהו,הצלחתי לחבר אותה הפוך ובכך לשרוף את המקלט והכל איתו(כל זה שעןת אחרי שקיבלתי את החבילה),שלחתי להם מייל זועם כי הייתי משוכנע שהם שלחו לי סוללה פגומה,הם ענו לי,אמרו שזה מקרה קלאסי של חיבור סוללה הפוך,השתכנעתי שזאת הייתה אשמתי,ביקשו שאני אשלח להם במעטפה את החלק הפגום ובאותו זמן הם שלחו לי חדש,בלי תשלום,הם אפילו לא חיכו שיקבלו את השרוף שלי.והם עונים תוך שעות ספורות,זה שירות,ממליץ.

UdiBit
08-02-2010, 11:21:14
היה לי מקרה מאד דומה (בורג ואום חסרים) יותר מ 3 חודשים לקח להם עם עשרות מיילים כולל תמונות.
אפילו הצעתי להם שאני אשלם על זה כולל משלוח. אני לקוח שהזמין מהם במאות דולרים, ללא שום תלונות קודמות, ושיגעו אותי על בקושי 2$.
אבל אין מה לעשות, שירות גרוע ביותר (אחד הגרועים ביותר שנתקלתי בהם), אבל המחירים הזולים ביותר.

gidipajero
08-02-2010, 11:55:53
קראתי בעיון, גם אני רוצה חולצה, תביא בבקשה לארג, אני שונא קטנוניות............:D