PDA

צפייה בגרסה מלאה : בעיית שרות ב HOBBY KING



amiteini
28-01-2010, 13:07:18
בעיית שרות ב HOBBY KING

לכל החברה שקונים ב HOBBY KING רק שתדעו לאיזו רמת שירות לצפות במקרה של בעיה.
לפני שלושה שבועות הזמנתי חבילה מ HOBBY KING בערך של $179.51 בחבילה היה היה חסר חלק בשווי 2.47$, שלחתי שלוש תלונות לאחר שבועיים קיבלתי תגובה לאחר מספר מיילים קיבלתי תגובה שהם לא יכולים לעשות כלום מכיוון שאני לא יכול לספק להם תמונות ומשקל מדויק של החבילה, והם בטוחים שהם לא טעו, זו רמת השירות שאפשר לצפות מהם, כנרה שבכל זאת מנטליות השירות הסינית קובעת, למרות שזה אתר בינלאומי. למי שמעוניין לקרוא מצורפת ההתכתבות אחרי שבועיים:


Dear Customer,
Please double check the foam/grey bags in the parcel. Since the item is tiny, it can be hidden in those bags. Please send us a picture of weight within 48hrs of receiving the parcel if it is still not found:

1) DO NOT throw away any of the packaging or product materials. Keep the entire package 100% as you received it.
2) Weigh your parcel and its contents. You can use a kitchen scale for this. It must be accurate to 5g.
3) Photograph the parcel and its contents while weighing them. The photo must show weight, products, parcel and packing materials clearly.

תגובה שלי
I checked and double checked, the item is not tiny no way I missed it.

הובי קינג
There is also the chance that it fell out after opening the parcel. May I have a picture of weight?

1) DO NOT throw away any of the packaging or product materials. Keep the entire package 100% as you received it.
2) Weigh your parcel and its contents. You can use a kitchen scale for this. It must be accurate to 5g.
3) Photograph the parcel and its contents while weighing them. The photo must show weight, products, parcel and packing materials clearly.


תגובה שלי
I don't have the package any more, it was 2 weeks ago and you did not replay, I am not going to bother any more with this meter I give up.

הובי קינג
Sorry for our delay on this case. I have checked our back end system that this Motor Mount was shipped together with other items on your order. We believe the system would not make mistake. Sorry but we can not open investigation without pictures. Please remember to take a picture of weight within 48hrs of receiving the parcel if you believe there are items missing from your order next time.


תגובה שלי
I received one motor mount that comes with the HK-500GT 3D Electric Helicopter Kit. You believe your system would not make a mistake, so you prefer to believe your customer is laying for $2.47, I hope this is only your mistake in judgment and not company policy.

הובי קינג
Sorry for late reply. We have accumulated thousands of emails to process due to Christmas and New Year's holiday, so we fail to reply your email in time.

The HK-500GT Kit contains a motor mount. May I have a picture of what you have got now?

תגובה שלי
The HK-500GT Kit contains a motor mount but I ordered anther one. I already assembled the helicopter If you are trying to wear me out you saccade I give up!!!!!!

הובי קינג
Sorry for the inconvenience caused. We believe nobody will lie for $2.47. However, as there is no picture of weight provided it is hard for us to open investigation and locate the cause of the missing item.
Please remember to take a picture of weight within 48hrs of receiving the parcel if you believe there are items missing from your order next time. Please always remember to double check foam/ grey bags in parcel.

AMIR
28-01-2010, 13:51:00
יאוווווו איזה מעצבנים!!!
אני במקומך כבר הייתי מפסיק לענות, הרי אפשר להבין כי גם אז יבקשו לשקול את החבילה עד 48 שעות מקבלתה...
אני חייב לציין שאני נפלתי איתם ב100 דולר! הייתה הזמנה שלא הגיעה לכאן אף פעם!
זו הייתה הפעם היחידה שהזמנתי מהם, הם טוענים ששלחו, ובדואר ישראל אין אזכורים על חבילה,
שני מערכות כושלות!!! למי תאמין???? אז "נעקצתי" ב 100 דולר אבל למדתי את הלקח!

aofer
28-01-2010, 14:06:49
קיבלת את ה100$ חזרה? לא התלוננת לpaypal או שהיה מאוחר מדי?

אייל שפירא
28-01-2010, 14:08:46
יש להם ברקודים על המוצרים שהם סורקים לפני הכנסה לחבילה, בגלל זה הם מאמינים שאין דרך שה"מערכת" הזו תטעה.
זה תמיד סוג של הימור בקניות מחנויות וירטואליות, אמנם יש סיכוי נמוך להידפק אבל הוא קיים.
אני הזמנתי בזמנו קיט של הוריקאן ביותר מ500 דולר מפליינג הובי, וכשהוא הגיע אחרי חודש וחצי (!!!) היה חסר הפיניון. אחרי שהתלוננתי והם לא האמינו לי, התעקשתי שישלחו לי פיניון והם בסוף הסכימו לתת לי זיכוי של 5$. וואלה, תודה. פיניון עולה 5.90$ והמשלוח שלהם לבדו זה 16$...

עם הובי קינג עדיין לא היו לי פאדיחות, אבל מי יודע, אולי הפתרון זה פשוט להפריד קניות לחבילות קטנות.

wonderd
28-01-2010, 14:36:52
מהצד שלך אתה צודק אבל למה היה קשה לשלוח להם תמונה כמו שביקשו?
אם לי היתה הבעיה לא הייתי זורק כלום, פורש את כל התכולה ומצלם אותה.
אולי אני טועה אבל נראה לי שזה היה פותר את הבעיה, כדאי לזכור לפעם הבאה אולי.

אני לא מגן עליהם אבל מעולם עוד לא היתה לי בעיה איתם ואני קונה אצלם הרבה דברים.

amiteini
30-01-2010, 10:36:13
מהצד שלך אתה צודק אבל למה היה קשה לשלוח להם תמונה כמו שביקשו?
אם לי היתה הבעיה לא הייתי זורק כלום, פורש את כל התכולה ומצלם אותה.
אולי אני טועה אבל נראה לי שזה היה פותר את הבעיה, כדאי לזכור לפעם הבאה אולי.

אני לא מגן עליהם אבל מעולם עוד לא היתה לי בעיה איתם ואני קונה אצלם הרבה דברים.

כשקיבלתי את החבילה לא תיארתי לעצמי שיבקשו תמונה ולכן לא צילמתי, הם גם רוצים משקל מדוייק, לצערי לא קניתי משקל אלקטרוני לגודל כזה ב 500$

אייל שפירא
01-02-2010, 11:09:19
ביום שישי ה29 בינואר עשיתי הזמנה של מנוע ופרופלור ועוד כל מיני תופינים, בבוקר למחרת התברר לי שאני צריך פרופלור אחר. למזלי זה היה יום שבת וההזמנה עדיין היתה בProcessing. שלחתי להם מייל וביקשתי להחליף את הפרופ' לגודל אחר, באותו משקל ומחיר.
ביום שני בזמן שאני ממתין למענה הצ'ט שלהם מעל שעתיים, קיבלתי מייל שמיידע אותי שהם החליפו את מה שביקשתי.
בסך הכל השירות שלהם לא עושה כמעט פדיחות, וכשיש בעיה רק צריך למלא אחר הכללים שלהם.

לגבי תיעוד של מוצר פגום או חסר - תמיד כדאי לצלם אותו, גם אם זה משהו שקנית פה בארץ.

rapghsi
02-02-2010, 22:46:38
אני מזמין מהוביסיטי כבר הרבה זמן, שילמתי להם כבר יותר מ1500 דולר.
השירות לא משהו זה מה שבטוח, אבל הם עושים את העבודה, פעם בהרבה זמן הם שוכחים או מתבלבלים במוצר, לרוב זה מוצרים זולים אז ממה לא איכפת לי... בכל מקרה אני מקבל מוצרים טובים בזול בהרבה מקומות בארץ ואפילו בעולם.
אם מוצר אחד כזה מפריע לכם אז חבל כי אם תסתכל מה הרווחת באמת תראה שזה הרבה יותר משלוש דולר...

ובמקרה היחידי שהיה לי בעיה איתו זה איזה סוללה ששלחו לי אותה פעמיים והחזרתי אותה פעמיים כי היא היתה ממש גרוע, ופעם השלישית זה היה בסדר, התהליך לקח איזה חצי שנה....

אפשר להבין איפה הם חוסכים, וכל עוד לא הפסדתי שמשיכו לחסוך שם ושישאירו את המחירים כמו שהם.

-עידן

amiteini
03-02-2010, 08:35:30
אני מזמין מהוביסיטי כבר הרבה זמן, שילמתי להם כבר יותר מ1500 דולר.
השירות לא משהו זה מה שבטוח, אבל הם עושים את העבודה, פעם בהרבה זמן הם שוכחים או מתבלבלים במוצר, לרוב זה מוצרים זולים אז ממה לא איכפת לי... בכל מקרה אני מקבל מוצרים טובים בזול בהרבה מקומות בארץ ואפילו בעולם.
אם מוצר אחד כזה מפריע לכם אז חבל כי אם תסתכל מה הרווחת באמת תראה שזה הרבה יותר משלוש דולר...

ובמקרה היחידי שהיה לי בעיה איתו זה איזה סוללה ששלחו לי אותה פעמיים והחזרתי אותה פעמיים כי היא היתה ממש גרוע, ופעם השלישית זה היה בסדר, התהליך לקח איזה חצי שנה....

אפשר להבין איפה הם חוסכים, וכל עוד לא הפסדתי שמשיכו לחסוך שם ושישאירו את המחירים כמו שהם.

-עידן

לא אמרתי שאני לא אמשיך לקנות בגלל זה, רק רציתי לשתף את משתמשי הפורום ברמת השירות, כשלא מצפים לא מתאכזבים.

wonderd
03-02-2010, 08:52:47
רק דיברתי...
חבר מחכה לשתי הזמנות כבר חודש וחצי. אין במלאי פריט אחד מתוך כל רשימה.
שלחתי מייל וביקשתי לבטל את שתי ההזמנות כדי שאוכל לבצע חדשות. לא קיבלתי תשובה.
שלחתי שוב מייל תוך כדי ביטול הרכיבים שלא היו במלאי מההזמנה. שוב אין תשובה.
היום קיבלתי מייל שבשעה טובה החבילה נשלחה לדרכה...ממש תודה, אבל כתבתי לכם שאני כבר לא רוצה את ההזמנה ובבקשה לבטל לא? עדיין אין תשובה.
טוב, עכשיו מה עם הזיכוי? לא רשמתי את המספר, אפשר לקבל חדש? אין תשובה.

כרגע אני ממתין מספר 53 אצל הטלפנית שלהם. סליחה, יש תור ארוך, אפשר לפתוח עוד קופה?? ;)