צפייה בגרסה מלאה : מה ההבדל בין Outrunner לinrunner
מני2000
30-01-2010, 16:34:12
סליחה על הבורות...
SuperTiger
30-01-2010, 16:36:57
inrunner-רק הציר מיסתובב.
OUTRUNNER- גם הציר+המעטפה מיסתובבים.
מני2000
30-01-2010, 16:40:27
תודה
yanivoz
30-01-2010, 17:43:05
ומה יותר טוב\עדיף ?
Boogle
30-01-2010, 17:43:40
וקצת להרחבה, במנועים חשמליים בראשלס המגנטים מסתובבים והסלילים קבועים.
1. במנוע אינראנר הסלילים במעטפת והמגנטים על הציר, מבנה המנוע מאפשר להאיץ את המנוע לסל"ד גבוה (KV גבוה) המבנה לא מאפשר להניף פרופים בקוטר גדול ללא גיר אך כן מאפשר להניע פרופים (ומניפות) בקוטר קטן הצורכים סל"ד גבוה.
2. במנוע אאוטראנר הסלילים בליבת המנוע והמגנטים סביב, המגנטים מחוברים למעטפת (הפעמון) וסובבים עימה סביב הסלילים . במבנה הזה קל לקבל סל"ד נמוך (KV נמוך) ואזי ניתן להניף פרופים בקוטר גדול בהנעה ישירה ללא גיר.
b1yossi
30-01-2010, 19:26:05
רק חידוד קטן :
אין קשר בין מבנה המנוע, קרי אינראנר\אאוטראנר לסל"ד שניתן להשיג.
באופן עקרוני במנועים שפועלים על מתח "חילופין" הסל"ד נקבע ע"י מס' הקטבים והתדר ע"פ הנוסחה :
N=60*F/P
guyro
30-01-2010, 19:40:39
הסברים יפים ופשוטים :)
מכל מלמדי הסכלתי.
yosi678
30-01-2010, 19:43:22
גם אני למדתי מפה כמה דברים
תודה על ההסבר
יוסי
eitan-ro
30-01-2010, 20:24:11
רק חידוד קטן :
אין קשר בין מבנה המנוע, קרי אינראנר\אאוטראנר לסל"ד שניתן להשיג.
באופן עקרוני במנועים שפועלים על מתח "חילופין" הסל"ד נקבע ע"י מס' הקטבים והתדר ע"פ הנוסחה :
N=60*F/P
אבל זה עדיין לא מסביר לאיזה רוחק זה מגיע... :D
אייל שפירא
30-01-2010, 22:23:11
אם הבנתי נכון האאוטראנרים גם מתחממים פחות, לא?
Boogle
30-01-2010, 22:35:09
רק חידוד קטן :
אין קשר בין מבנה המנוע, קרי אינראנר\אאוטראנר לסל"ד שניתן להשיג.
באופן עקרוני במנועים שפועלים על מתח "חילופין" הסל"ד נקבע ע"י מס' הקטבים והתדר ע"פ הנוסחה :
N=60*F/P
אני רק שאלה, באיזה תדר אנחנו עובדים :D
אם הבנתי נכון האאוטראנרים גם מתחממים פחות, לא?
הסיבה העיקרית לקרור טוב יותר של אאוטראננר היא שהתוף החיצוני מסתובב ומתחכך באוויר וכך הוא מקבל קרור טוב יותר מאינראנר שגופו החיצוני קבוע.
קרור בהסעה מאולצת לעולם יהיה טוב מקרור בהסעה חופשית.
ובשפה חופשית : אם תאלץ אוויר לנוע על גוף חם מהסביבה תצליח לקרר אותו טוב יותר מאשר שהוא יפלוט חום לסביבה ללא אילוץ האויר עליו.
YAHELMOY
31-01-2010, 20:13:23
אז עדיף אאוטראנאר בישביל קירור ?
Boogle
31-01-2010, 22:42:56
לא, גם אינראנר אפשר לקרר, צריך להתאים את המנוע לצרכי הטיסן והמטיס :)
guyst
31-01-2010, 23:29:37
לא, גם אינראנר אפשר לקרר, צריך להתאים את המנוע לצרכי הטיסן והמטיס :)
המטיס למה? הוא בחוץ על הקרקע ולא צריך קירור.....:D:D:D
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.