aofer
06-02-2010, 10:13:19
מצאתי לא מזמן אלבום עם הרבה תמונות בעיקר של הטיסנים שלי עוד מהימים שמצלמות דיגיטליות היו נדירות.
באלבום היו תמונות של הגיילס שהיה לי.
למי שלא מכיר הGiles 202 הוא טיסן אירובטי, די דומה במבנה ובצורה שלו לCAP. הטיסן שלי היה יוצר ע"י Great Planes (בתור קיט) והוא כבר לא מיוצר כמה שנים.
זה היה הטיסן השלישי שלי, והטיסן השני שבניתי (הראשון היה ARF) וזה הקיט שעליו למדתי ממש את אומנות הבניה מבלזה והציפוי, עבדתי בשיא הפדנטיות והקפדנות כדי שהכל יהיה מושלם, ונראה לי שרואים את זה בתמונות.
אנשים היו שואלים אותי אם זה ARF והיו מופתעים לשמוע שבניתי לבד.
אבל הגורל של הטיסן הזה היה מר, הוא טס מעט מאד טיסות, בערך 10 או אולי אפילו פחות, ואז באחת ההמראות נכבה לי המנוע תוך כדי המראה בגובה של כמה מטרים ואני בטפשותי (הייתי אז מאד חסר ניסיון) החלטתי לסובב אותו במקום (הורדה של האף וסיבוב עם מאזנות) במקום פשוט לתת לו לרדת בקו ישר (פחדתי כי זה היה מאד קרוב לפרדס ולא רציתי לתקוע אותו בעצים) בכל אופן הטיסן נפל כמו לבנה עם האף ישר לתוך המסלול, החלק הקדמי של הגוף ביחד עם המנוע התנתק והמשיך לעוף כמה מטרים ושאר הטיסן נשאר על המסלול.
החלטתי לא לתקן את הטיסן כי הגוף היה חצוי,החופה הייתה שבורה, הכנף במצב טוב והיא אצלי שמורה עד היום עם כמה חורים קטנים ו belly pan שבור והגוף בשני חלקיו איפשהו במחסן.
על הטיסן היה מורכב מנוע o.s 91 4 פעימות שמאז יושב על הפורסטאר 60 שלי.
אני הרבה זמן הצקתי לגרייטפליינס שיחזירו את הטיסן לייצור אבל הם לאחרונה הורידו הרבה קיטים שלהם מייצור אז כנראה שזה לא יקרה.
לפני שנה התחלתי לעקוב אחרי מכירות של קיטים באיביי והצלחתי לקנות קיט חדש כזה ממישהו ששמר אותו אצלו במחסן, וזה עלה לי בסה"כ 80$ (הקיט נשלח לדודה שלי בארה"ב שהייתה צריכה לסחוב אותו לארץ, וזה קופסא לא קטנה)
מאז הוא יושב אצלי ביחד עם כל שאר הקיטים שקניתי ומחכה לתורו, בזכות זה שמצאתי את התמונות נהיה לי חשק ויכול להיות שאני אקדם אותו בתור ואתחיל כשיהיה לי קצת זמן וכשאסיים את הtalon שלי.
ואולי אפילו אני אשקם את הכנף השניה ככנף רזרבית.
זהו, אלה התמונות של הטיסן כמו שהוא נראה כשהוא היה שלם, האיכות לא משהו כי זה סרוק מתמונה שצולמה מתישהו בין 2000 ל2002 לפי מה שזכור לי.
לצערי אין לי תמונות או סרטים שלו בטיסה
מקווה שתאהבו :)
באלבום היו תמונות של הגיילס שהיה לי.
למי שלא מכיר הGiles 202 הוא טיסן אירובטי, די דומה במבנה ובצורה שלו לCAP. הטיסן שלי היה יוצר ע"י Great Planes (בתור קיט) והוא כבר לא מיוצר כמה שנים.
זה היה הטיסן השלישי שלי, והטיסן השני שבניתי (הראשון היה ARF) וזה הקיט שעליו למדתי ממש את אומנות הבניה מבלזה והציפוי, עבדתי בשיא הפדנטיות והקפדנות כדי שהכל יהיה מושלם, ונראה לי שרואים את זה בתמונות.
אנשים היו שואלים אותי אם זה ARF והיו מופתעים לשמוע שבניתי לבד.
אבל הגורל של הטיסן הזה היה מר, הוא טס מעט מאד טיסות, בערך 10 או אולי אפילו פחות, ואז באחת ההמראות נכבה לי המנוע תוך כדי המראה בגובה של כמה מטרים ואני בטפשותי (הייתי אז מאד חסר ניסיון) החלטתי לסובב אותו במקום (הורדה של האף וסיבוב עם מאזנות) במקום פשוט לתת לו לרדת בקו ישר (פחדתי כי זה היה מאד קרוב לפרדס ולא רציתי לתקוע אותו בעצים) בכל אופן הטיסן נפל כמו לבנה עם האף ישר לתוך המסלול, החלק הקדמי של הגוף ביחד עם המנוע התנתק והמשיך לעוף כמה מטרים ושאר הטיסן נשאר על המסלול.
החלטתי לא לתקן את הטיסן כי הגוף היה חצוי,החופה הייתה שבורה, הכנף במצב טוב והיא אצלי שמורה עד היום עם כמה חורים קטנים ו belly pan שבור והגוף בשני חלקיו איפשהו במחסן.
על הטיסן היה מורכב מנוע o.s 91 4 פעימות שמאז יושב על הפורסטאר 60 שלי.
אני הרבה זמן הצקתי לגרייטפליינס שיחזירו את הטיסן לייצור אבל הם לאחרונה הורידו הרבה קיטים שלהם מייצור אז כנראה שזה לא יקרה.
לפני שנה התחלתי לעקוב אחרי מכירות של קיטים באיביי והצלחתי לקנות קיט חדש כזה ממישהו ששמר אותו אצלו במחסן, וזה עלה לי בסה"כ 80$ (הקיט נשלח לדודה שלי בארה"ב שהייתה צריכה לסחוב אותו לארץ, וזה קופסא לא קטנה)
מאז הוא יושב אצלי ביחד עם כל שאר הקיטים שקניתי ומחכה לתורו, בזכות זה שמצאתי את התמונות נהיה לי חשק ויכול להיות שאני אקדם אותו בתור ואתחיל כשיהיה לי קצת זמן וכשאסיים את הtalon שלי.
ואולי אפילו אני אשקם את הכנף השניה ככנף רזרבית.
זהו, אלה התמונות של הטיסן כמו שהוא נראה כשהוא היה שלם, האיכות לא משהו כי זה סרוק מתמונה שצולמה מתישהו בין 2000 ל2002 לפי מה שזכור לי.
לצערי אין לי תמונות או סרטים שלו בטיסה
מקווה שתאהבו :)