דניאל דקל
06-02-2010, 19:33:02
מסוקי ה BELT CP נחשבים למאוד פופולריים בעולם
לא בגלל שהם מוצלחים, אלא בגלל שיטת השיווק שלהם (המוניות) ומחירם הזול
הם נמכרים לרוב בצורה RTF וזו בדיוק נקודת התורפה שלהם !!!
לאחד הילדים בחוג שלי קנו BELT CP V2 (למרות אזהרותי)
המסוק הגיע לא מכוון בעליל
ורק לאחר יריקת דם מצידי, הצלחתי סוף סוף לכוון לו את המסוק, וכעת הוא טס לא רע
(אגב, גם הספינדל הגיע עקום, ועד היום לא הצלחנו לפתור את התעלומה)
הנה חלק מהתקלות שהתגלו ותוקנו:
1. הגבר הג'ירו לא היה מכוון
2. ה DELAY על הג'ירו לא היה מכוון (לא כיוון טריוויאלי למישהו מתחיל שרכש את המסוק)
3. בעית TRACKING
4. הרצועה היתה משוחררת
5. הכי חמור - מצב מצערת ב 50% נתן רק 2 מעלות פיטש במקום 5 מעלות !!!
לכן בריחוף הוא היה מאוד לא יציב...
לכן לא פלא שיש כאלה שמרוצים, וכאלה שלא
אגב, איני מרגיש שיפור משמעותי ב V2 לעומת V1, מלבד השיפור בבית הבטריה
(בית הבטריה ב V1 איפשר לבטריה להתחכך בגוף המנוע)
אין ספק שהקופטר לידו נראה כמו מרצדס... :D
לא בגלל שהם מוצלחים, אלא בגלל שיטת השיווק שלהם (המוניות) ומחירם הזול
הם נמכרים לרוב בצורה RTF וזו בדיוק נקודת התורפה שלהם !!!
לאחד הילדים בחוג שלי קנו BELT CP V2 (למרות אזהרותי)
המסוק הגיע לא מכוון בעליל
ורק לאחר יריקת דם מצידי, הצלחתי סוף סוף לכוון לו את המסוק, וכעת הוא טס לא רע
(אגב, גם הספינדל הגיע עקום, ועד היום לא הצלחנו לפתור את התעלומה)
הנה חלק מהתקלות שהתגלו ותוקנו:
1. הגבר הג'ירו לא היה מכוון
2. ה DELAY על הג'ירו לא היה מכוון (לא כיוון טריוויאלי למישהו מתחיל שרכש את המסוק)
3. בעית TRACKING
4. הרצועה היתה משוחררת
5. הכי חמור - מצב מצערת ב 50% נתן רק 2 מעלות פיטש במקום 5 מעלות !!!
לכן בריחוף הוא היה מאוד לא יציב...
לכן לא פלא שיש כאלה שמרוצים, וכאלה שלא
אגב, איני מרגיש שיפור משמעותי ב V2 לעומת V1, מלבד השיפור בבית הבטריה
(בית הבטריה ב V1 איפשר לבטריה להתחכך בגוף המנוע)
אין ספק שהקופטר לידו נראה כמו מרצדס... :D