צפייה בגרסה מלאה : קופטר ae
yaron78
12-02-2010, 15:39:12
בשעה טובה לקחתי את הקופטר ae לטיסת מבחן
עבר יותר מחודש מאז ריסקתי את הקודם(me עד לטיסת המבחן הזאת
היו כמה בעיות והם :
הגלגל שיניים נאכל מעט על ידי הפיניון ואני חושב שהוא היה צמוד מידיי ואולי יש להשאיר מרווח קטן
המנוע והבקר דיי התחממו לעומת מה שהכרתי בעבר... ואולי זה נובע מהבעיה הקודמת
ודבר נוסף הוא שבבית הזנב יש מעין גלגל שנוגע ברצועת זנב (לא יודע מה השימוש של זה בדיוק) אבל יש בו מה שנראה כחלק מסויים שמשתפשף מרצועת הזנב(שנראת לא פגומה ושלמה )
היה גם רעידות במהירות נמוכה בתחילת ההנעה
אשמח לעיצות בעניין
ודבר נוסף הוא אחרי אותה התרסקות שנבעה מקאט בגובה רציני נכנסתי לחרדה:eek:
למרות שתיכנתתי את הבקר מחדש והגדרתי קאט רך
עדיין קשה לעלות לגובה. הסיבה הנוספת לפחד הוא שהרבה זמן לא הטסתי.......וגם עצם העובדה שהמסוק בגירסא מתכתית....נעלתי את רוב הברגים עם דבק נועל ועדיין......חושש
את הספינדל לא הדבקתי מכיון שניסיתי לפתוח בו את הברגים ולא הצלחתי אז הסקתי מזה שהוא הודבק במפעל...
מה דעתכם????
טמפרטורה גבוהה של המנוע והבקר (מה עם הסוללה?) יכולה להיות בגלל מספר סיבות, אני מניח שבחרת מנוע ובקר מתאימים למסוק. אצלי המנוע, הבקר והסוללה היו מתחממים בגלל חוסר תיאום בין גרף המצערת לזוית הלהבים, הטסתי בסל"ד ראש נמוך מידי יחסית לזוית להבים גבוהה. שינוי גרף המצערת כך שהראש יסתובב במהירות גבוהה יותר פתר את הבעיה ונתן גם עוד בערך 2 דקות טיסה.
האם הרעידות מגיעות מהזנב או מציר הרוטור הראשי? האם הלהבים הראשיות מאוזנות? לא עם משקל אלא על ידי חיבורם למאזן להבים ובדיקה מי כבדה יותר. התוצאה יכולה להיות שונה מזו שמתקבל מבדיקה עם משקל בגלל מרכזי כובד שונים בכל להב.
guylederer
12-02-2010, 16:29:07
בקשר לספינדל ולשאל החלקים ש"הורכבו במפעל" אני מאד מאד מאד מזהיר אותך ... כל חלק תפרק ושים לוקטייק מחדש ( ולא דבק CA ) הספינדל זה אחד הדברים היותר מפחידים ששם חובה לשים לוקטייק ... תפתח את הברגים באותה הזמן או תחמם אם מלחם ... אחרי זה תנקה אותם טוב טוב ושים לוקטייק שוב ...
yaron78
13-02-2010, 11:03:17
כן ......נראה לי שאני חייב לפתוח את הברגים בספינדל ולהדביק מחדש בשביל השקט הנפשי......
דרך אגב גם בזנב אותו סיפור שמגיע מורכב......וסגור חזק לא הצלחתי לפתוח.....
הלהבים מאוזנות.....מה עם שאר הדברים יש להשאיר רווח בין הפיניון לגלגל שיניים?
מה עם החומר שעוטף את הגלגל שנוגע ברצועת הזנב על מה זה מעיד?
אולי הרצועה מתוחה מדיי או משהו אחר?
yaron78
13-02-2010, 11:06:49
בקשר למנוע והבקר הם מתאימים העברתי אותם מהמסוק שהתרסק לחדש מה שנראה לי שההתחממות נובעת מזה שהפיניון צמוד מידיי לגלגלשיניים המרכזי מה שגרם לשיניים שלו להאכל קצת...
wind556
13-02-2010, 11:59:18
תתקשר, אנסה לעזור לך
yaron78
07-03-2010, 18:48:43
רק בסוף שבוע היה לי את הזמן להתעסק שוב עם המסוק....התגעגעגעתי לתחושה
בסופו של דבר החלטתי להוציא את הברגים בספינדל ולהדביק אותם בדבק נועל הברגות...
האמת שהם היו מחוזקים אבל רק בשביל הביטחון
את המנוע הזזתי הרחקתי מעט כך שיש רווח זעיר בין הפיניון לגלגל שיניים המרכזי
את הבקר כיוונתי כבר
וביצעתי טיסת מבחן והפעם בגובה רב ייותר...
יש לי תחושה שאני יצטרך להחליף להבים יש קילוף קטן בלהב אחת
תודה עודד על ההזמנה לעזרה ...אבל חושב שהסתדרתי אני מקוה שיום אחד אני יצליח להגיע אליך אני חייב לקבל הסברים ולראות איך מכוונים מסוק
בצורה מקצועית ועוד כמה דברים..
אני רוצה להעיד שקניתי לא מזמן קיט מסוק me של קופטר במחיר מצחיק...330 ש"ח
מחיר לדעתי ממש שווה וכבר לא שוה להזמין מח"ול שווה לפרגן לבחור בארץ ולקנות ממנו
זוהי דעתי.....והייתי חייב לרשום אותה פה....
wind556
07-03-2010, 19:45:16
בקשר לפיניון, המרווח צריך להיות שואף ל-0 . אם אתה רואה או מרגיש מרווח, זה גדול מדי.
צריך להצמיד את הפיניון לגלגל"ש לגמרי אך לא תחת לחץ, כל מרווח מעלה באחוזים ניכרים את כוחות הגזירה על השיניים וזה מאיץ בלאי ומתכסח ביתר קלות בתאונות.
בכל מקרה אסור שההצמדה תייצר לחץ והתנגדות, אלא הצמדה קלה.
לגבי התחממות בקר ומנוע, אתה חייב לבדוק את התיכנות. מנוע ובקר מתחממים, אבל תלוי כמה
yaron78
07-03-2010, 20:30:53
אכן אפשר לאמר בעצם שהמרחק שואף ל 0
לפני כן הגלגלים היו צמודים מאוד בלחץ ועכשיו יש מצב של נוגע אבל לא לוחץ
המנוע והבקר התחממו בטיסה הזאת אבל בצורה סבירה מעט יותר ממה שאני זוכר בעבר לפני ההתרסקות
בקשר לתכנות הבקר השינויים שעשיתי היו בהתנעה רכה ובקאט אופ הדרגתי
שום דבר מעבר לזה...
תודה רבה!!!
shlomiv10
08-03-2010, 13:32:01
גם אני הזמנתי קיט כזה לדעתי שווה כל אגורה.
וגם אם ההפרשים לא גדולים עדיף לקנות כחול לבן .
guylederer
08-03-2010, 15:40:29
אגב ... אם אתם רוצים לדעת בוודאות שיש לכם מרחק סביר בין הפניון של המנוע לגג"ש
הכי טוב ( ועובד תמיד ) לקחת חתיכת נייר ולשים בין הפיניון לגג"ש לדחוף את המנוע רק שיגיע בנייר לחזק ולהוציא את הנייר מהמקום ... אבל זה לא לעצלנים :)
מקווה שעזרתי ...
גיא
wind556
08-03-2010, 15:57:47
אגב ... אם אתם רוצים לדעת בוודאות שיש לכם מרחק סביר בין הפניון של המנוע לגג"ש
הכי טוב ( ועובד תמיד ) לקחת חתיכת נייר ולשים בין הפיניון לגג"ש לדחוף את המנוע רק שיגיע בנייר לחזק ולהוציא את הנייר מהמקום ... אבל זה לא לעצלנים :)
מקווה שעזרתי ...
גיא
גיא ידידי היקר
הדרך הזאת אינה נכונה
עובי הנייר הוא בדרך כלל 0.1 מ"מ ובנוסף יש את הרווח בין הגלגל"ש לנייר
המרווח הנכון נמדד במיקרונים ולא בעשיריות, מרווח של עשירית מ"מ הוא גדול ומיותר
הדרך הנכונה היא להצמיד אך לא בלחץ, ולבדוק שלמרות ההצמדה המערכת מסתובבת חפשי
guylederer
08-03-2010, 16:04:46
עודד אני לא אתווכח איתך כמובן שיש לך יותר ניסיון ממני :}
אני ניסיתי כמה וכמה שיטות ומצאתי לבד שהשיטה הזו הכי יעילה ( למתחילים ) לדעתי ...
רק הזכרתי את זה ... מי שיקח וישתמש והכל טוב ויפה אז מצויין ... אם לא אז לא נורא ;]
המשך שבוע טוב ( ושימשיך המזג אוויר הזה ... אחלה טרמיקות ! )
גיא
אופטימי10
08-03-2010, 16:18:38
רק בסוף שבוע היה לי את הזמן להתעסק שוב עם המסוק....התגעגעגעתי לתחושה
בסופו של דבר החלטתי להוציא את הברגים בספינדל ולהדביק אותם בדבק נועל הברגות...
האמת שהם היו מחוזקים אבל רק בשביל הביטחון
את המנוע הזזתי הרחקתי מעט כך שיש רווח זעיר בין הפיניון לגלגל שיניים המרכזי
את הבקר כיוונתי כבר
וביצעתי טיסת מבחן והפעם בגובה רב ייותר...
יש לי תחושה שאני יצטרך להחליף להבים יש קילוף קטן בלהב אחת
תודה עודד על ההזמנה לעזרה ...אבל חושב שהסתדרתי אני מקוה שיום אחד אני יצליח להגיע אליך אני חייב לקבל הסברים ולראות איך מכוונים מסוק
בצורה מקצועית ועוד כמה דברים..
אני רוצה להעיד שקניתי לא מזמן קיט מסוק me של קופטר במחיר מצחיק...330 ש"ח
מחיר לדעתי ממש שווה וכבר לא שוה להזמין מח"ול שווה לפרגן לבחור בארץ ולקנות ממנו
זוהי דעתי.....והייתי חייב לרשום אותה פה....
לגבייי הקיט ב330 שקל ..
נכנסתי לאתר קופטר X והכנסתי לסל הקניות
הזמנה לקיט ,, לא קבלתי מהם שום מסר
או טלפון ..
guylederer
08-03-2010, 16:29:15
אופטימי ...
חברים שלום,
בתאריכים 10.3 - 15.4 , אנו יוצאים לחופשה
בתאריכים הנ"ל :
- לא יבוצע עדכון למלאי מוצרינו עד ה15.4 , וכך מי שממתין למוצרים כלשהם שאמורים להגיע למלאי , אין יכולת לרכושם עד לתאריך הנ"ל.
- לא יטופלו עסקאות בכרטיס אשראי , לכן נא לא לבצע עסקאות לתשלום באשראי טלפוני
- לא יבוצע מענה למייל האתר.
- ניתן יהיה להמשיך ולבצע עסקאות בתשלום PAYPAL בלבד.
חג פסח שמח לכולם
אופטימי10
08-03-2010, 16:32:15
אופטימי ...
חברים שלום,
בתאריכים 10.3 - 15.4 , אנו יוצאים לחופשה
בתאריכים הנ"ל :
- לא יבוצע עדכון למלאי מוצרינו עד ה15.4 , וכך מי שממתין למוצרים כלשהם שאמורים להגיע למלאי , אין יכולת לרכושם עד לתאריך הנ"ל.
- לא יטופלו עסקאות בכרטיס אשראי , לכן נא לא לבצע עסקאות לתשלום באשראי טלפוני
- לא יבוצע מענה למייל האתר.
- ניתן יהיה להמשיך ולבצע עסקאות בתשלום PAYPAL בלבד.
חג פסח שמח לכולם
חופשה נעימה ..
להשתמע אחרי החופשה
חג פסח שמח .....
AVIV123
08-03-2010, 17:01:18
גיא ידידי היקר
הדרך הזאת אינה נכונה
עובי הנייר הוא בדרך כלל 0.1 מ"מ ובנוסף יש את הרווח בין הגלגל"ש לנייר
המרווח הנכון נמדד במיקרונים ולא בעשיריות, מרווח של עשירית מ"מ הוא גדול ומיותר
הדרך הנכונה היא להצמיד אך לא בלחץ, ולבדוק שלמרות ההצמדה המערכת מסתובבת חפשי
ברכבים חשמליים זו הדרך שהיצרן מציע
חובה להכניס נייר בין הספור לפניון על מנת לקבל את הרווח הדרוש
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.