PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! זרועות Flybar



dikoz
01-03-2010, 19:44:20
היי,

אני צריך להזמין חלקי חילוף למסוק שלי מדגם הוריקן 550.
כמו כן להתחיל קצת לשדרג חלקים, מה ההבדל והמשמעות בין שני הזרועות הבאים ?
הרגיל.....
http://flying-hobby.com/catalog/product_info.php?cPath=3_30_37&products_id=119

השידרוג .......
http://flying-hobby.com/catalog/product_info.php?cPath=3_30_38&products_id=1410

תודה
:o

wind556
01-03-2010, 19:55:12
ההבדל הוא בדיוק 13 $ :D

ואתה צריך את הזול, היקר שייך לראש CNC , וזה לא מה שיש לך על המסוק.
אין טעם להרכיב חלק מתכתי אחד בלבד (למעט גריפים, ששם המתכתיים "סובלים" RPM גבוה יותר)

dikoz
01-03-2010, 20:03:40
עודד, כמו אתה מכיר את המסוק , האם יש חלק לשדורג שיביא למסוק יציב \ מדויק יותר ?

עומר בנימיני
01-03-2010, 20:04:01
ההבדל הוא בדיוק 13 $ :D

ואתה צריך את הזול, היקר שייך לראש CNC , וזה לא מה שיש לך על המסוק.
אין טעם להרכיב חלק מתכתי אחד בלבד (למעט גריפים, ששם המתכתיים "סובלים" RPM גבוה יותר)

סליחה שאני מתפרץ לשירשור, אבל אשמח אם תוכל לענות לי על שאלה:

מה זאת אומרת שהשידרוג שייך לראש CNC, זה בגלל שפשוט החלקים לא מתחברים בין ראש רגיל לבין CNC, או בגלל שלראש מתכת מ-CNC יש גיאומרטיה שונה והמבנה שלו עומד ביותר עומס?

תודה

bendisar
01-03-2010, 20:34:25
שלום DIKOZ
יש משפט אחד שלמדתי בתחום הזה
if it ain't broke don't fix it
אמנם במקרה שלך המסוק כן שבור אחרי ריסוק ,אבל הרעיון מאחורי המשפט הוא שאין לך שום סיבה להחליף חלקים ולשדרג את המסוק. כלאמר שאתה מרוצה מאיך שהמסוק טס, אין לך סיבה להחליף ולשדרג בו חלקים, כל עוד החלק מבצע את תפקידו כראוי אז אין צורך לשדרג, הרבה אנשים בתחום הזה משדרגים את המסוק שלהם עד הסוף, למרות שהם בתאכל'ס לא צריכים את זה
אם המסוק שלך טס יציב וטוב ואתה מרוצה מהביצועים שלו אין סיבה לזרוק עליו עוד כסף (ובגלל הטבע של התחום כדאי לך לשמור את הכס לריסוקים עתידיים:p))
עכשיו לא שאני נגד שידרוגים, מי שמטיס ברמה גבוהה ורוצה לדרוש יותר ממה שהמסוק בצורה המקורית שלו יכול לספק אז כמובן שישדרג
ובתור אחד עם רמת הטסה די גבוהה גם אני מטיס את כל המסוקים שלי רק על להבי קארבון יקרים, ג'ירואים וסרוואי זנב יקרים להחריד וסט אפ איכותי, אבל עד אז, אם לא צריך את זה אז חבל לבזבז על זה כסף
מקווה שעזרתי
אלעד

wind556
01-03-2010, 21:12:23
סליחה שאני מתפרץ לשירשור, אבל אשמח אם תוכל לענות לי על שאלה:

מה זאת אומרת שהשידרוג שייך לראש CNC, זה בגלל שפשוט החלקים לא מתחברים בין ראש רגיל לבין CNC, או בגלל שלראש מתכת מ-CNC יש גיאומרטיה שונה והמבנה שלו עומד ביותר עומס?

תודה


להוריקאן יש שתי גירסאות: סטנדרט ופרו
הסטנדרט בנוי עם צלחת ניהוג ממתכת (ST ST) ועם חלק מהראש פלסטיק וחלק מתכתי (כמו למשל החלק שבו מדובר)
הפרו בנוי עם ראש CNC והמבנה שלו מעט שונה , ואפילו כאן יש כמה גירסאות CNC של יצרנים שונים לאותו מסוק.
אין לי מושג אם החלק הספציפי הנ"ל יתאים או לא, אבל אני לא רואה שום טעם להחליף אותו, מה עוד שהוא יקר פי כמה. אין לזה הצדקה . אם כבר, אז או להחליף גריפים או את כל הראש

wind556
01-03-2010, 21:13:38
עודד, כמו אתה מכיר את המסוק , האם יש חלק לשדורג שיביא למסוק יציב \ מדויק יותר ?



בהחלט, צריך להחליף את האצבעות שעל הסטיקים :D

יש לך מסוק יציב ומדוייק ביותר, כל השאר תלוי בך

אייל שפירא
01-03-2010, 22:19:57
דיקו מה עשית בסוף עם גלגלי הסרוואים? אולי תעלה תמונה?

עומר בנימיני
01-03-2010, 22:55:43
להוריקאן יש שתי גירסאות: סטנדרט ופרו
הסטנדרט בנוי עם צלחת ניהוג ממתכת (ST ST) ועם חלק מהראש פלסטיק וחלק מתכתי (כמו למשל החלק שבו מדובר)
הפרו בנוי עם ראש CNC והמבנה שלו מעט שונה , ואפילו כאן יש כמה גירסאות CNC של יצרנים שונים לאותו מסוק.
אין לי מושג אם החלק הספציפי הנ"ל יתאים או לא, אבל אני לא רואה שום טעם להחליף אותו, מה עוד שהוא יקר פי כמה. אין לזה הצדקה . אם כבר, אז או להחליף גריפים או את כל הראש

תודה

srdromy
02-03-2010, 09:53:16
היי,

אני צריך להזמין חלקי חילוף למסוק שלי מדגם הוריקן 550.
כמו כן להתחיל קצת לשדרג חלקים, מה ההבדל והמשמעות בין שני הזרועות הבאים ?
הרגיל.....
http://flying-hobby.com/catalog/product_info.php?cPath=3_30_37&products_id=119

השידרוג .......
http://flying-hobby.com/catalog/product_info.php?cPath=3_30_38&products_id=1410

תודה
:o

ההבדל המשמעותי הוא שבכלוב השידרוג אין צורך לכוון את הזרועות בשני הצדדים שיהיו בקו ישר עם הפלייבר, ואין חשש שאחד הזרועות יחליק על הפלייבר וישנה איזון.
לדעתי השידרוג כן מתאים לראש פלסטיק, אבל מומלץ להסתכל בפורום HELIFREAK ולבדוק.
אם לרכוש או לא, זה לשיקולך.