PDA

צפייה בגרסה מלאה : כיוון הג'יירו



Ashaman
12-03-2010, 12:59:26
היי,

המסוק שלי נוטה לתקן מעט יותר מדי, כך שהוא מסתובב לאט לאט ימינה בזמן טיסה. אחרי 15 שניות באוויר הוא כבר עם הצד אליי.
יש לי ג'יירו Logictech 2100T ומע' רדיו DX7, מישהו יכול לומר לי איך ניתן לכוון את הג'יירו כך שיחזיק זנב כמו שצריך?

אופיר.

sagi
12-03-2010, 13:05:52
לפי מה שאתה מתאר תבדוק את הקיזוז של הזנב !
במידה ואין קיזוז כנראה שהזנב לא מכוון טוב אבל ניתן
לתקן זאת ע"י קיזוז לכיוון הרצוי !

its
12-03-2010, 14:20:49
בג'יירו הזה עדיף לא לקזז . תכוון מכנית את מיקום סרוו זנב עד שתגיע למצב טיסה ישר ככל שאפשר ב NORMAL ואז תבדוק בשומר זנב.

איזי
12-03-2010, 14:46:32
בג'יירו הזה עדיף לא לקזז . תכוון מכנית את מיקום סרוו זנב עד שתגיע למצב טיסה ישר ככל שאפשר ב NORMAL ואז תבדוק בשומר זנב.

אני מנחש שהתכוונת ב-Rate במקום ב-Normal.

its
12-03-2010, 15:12:21
אני מנחש שהתכוונת ב-Rate במקום ב-Normal.

אותו דבר:D

its
12-03-2010, 15:27:37
דבר נוסף לאחר הכיוון המכני - לפני שאתה מעביר למצב נועל תנתק סוללה, תעביר למצב נועל ושוב תחבר סוללה.

wind556
12-03-2010, 15:29:47
היי,

המסוק שלי נוטה לתקן מעט יותר מדי, כך שהוא מסתובב לאט לאט ימינה בזמן טיסה. אחרי 15 שניות באוויר הוא כבר עם הצד אליי.
יש לי ג'יירו Logictech 2100T ומע' רדיו DX7, מישהו יכול לומר לי איך ניתן לכוון את הג'יירו כך שיחזיק זנב כמו שצריך?

אופיר.




לפי התיאור שלך המסוק נוטה לתקן פחות מדי
סביר להניח שסרוו הזנב אינו במקומו הנכון
שים בשלט שלך את הערכים הבאים: 49%-75%
וזאת תהיה נקודת המוצא שלך
עכשיו בטל בכפתור הגיר את נעילת הזנב, והפעל את המסוק על הקרקע כמעט עד ניתוק מהקרקע ותסתכל לאיזה צד הוא זוחל, ואז שנה את מיקום סרוו הזנב עד התייצבות המערכת.
רק אחרי השלב הזה אתה יכול לבדוק את הGAIN, אבל מנסיוני הרב עם הגיירו הזה אתה תישאר בערכים שנתתי לך פחות או יותר...
בכל מקרה הערך הנמוך חייב להיות נמוך מ50% (ממילא לא מטיסים איתו, זה רק לכיוונים)