צפייה בגרסה מלאה : o.s 55
לוי שלומי
15-03-2010, 19:54:18
מישהו פה כבר פירק את המנוע הנ"ל.לא חשוב לטובת מה?
הבוררר
15-03-2010, 23:16:12
האמת שכן... במה אוכל לעזור???
flyinglizard
16-03-2010, 03:30:13
כן (תרתי משמע, פעם להחלפת מיסב, פעם כי הוא פשוט התפוצץ באוויר.. אכל מתכת לא עלינו)
לוי שלומי
16-03-2010, 07:04:20
שמתי לב שניתן להחזיר את הבוכנה רק בצורה אחת וזה שחריץ הרינג פונה לכיוון הנגדי מי פורט האגזוז! נא אשרו.
הבוררר
16-03-2010, 21:10:04
האמת שלא הוא במאה אחוז לא פונה לכיוון הזה!
אולי זה יעזור
http://www.helituning.com/index.php/maintenance/engines/os55-hz-hyper/390-os-55hz-hyper-engine-build.html
לוי שלומי
18-03-2010, 20:34:58
נאור לא ניפתח לי הסרט.הבורר! על מה אתה מיסתמך?כי אין צורה אחרת (לא נגעתי בבוכנה)
נאור לא ניפתח לי הסרט.הבורר! על מה אתה מיסתמך?כי אין צורה אחרת (לא נגעתי בבוכנה)
בסרט הוא אומר שהפתח בבוכנה לכיוון קדימה של המנוע
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=21756&stc=1&d=1268942447
לוי שלומי
18-03-2010, 21:35:36
לא זוכר איפה שמתי אבל העיקר שזה לא לאגזוז.
תודה
הבוררר
19-03-2010, 01:51:51
אחינו אני מסתמך על פירוק של 5 פעמים של המנוע (בערך)
ומספיק פתיחות של עשרות נוספים (גם טיסנים וגם מסוקים)
ואין סיכוי שבאף לא אחד מהמנועים שאני פתחתי המפגש של שני הקצוות של הרינג פונה לכיוון פת הפליטה, יש רק צורה אחת להכניס את התלתל והבוכנה ובאמת בחלק מהמנועים אפשר גם הפוך(אך אינני זוכר אם כאן גם כן) אם תרצה הסבר מדויק בפל תצטרך להתקשר אלי מחר בצהריים בכיף אעזור
(אני אמנם בחול אבל תעריף שיחה רגיל)
0548087751 הקוד הוא 7142
DarZeelon
19-03-2010, 06:49:51
זלצמן, (אווופס! - הבוררר)
במנוע זה, כמו ברוב המנועים עם טבעת-בוכנה; אסור להרכיב את המנוע, כשמרווח הטבעת מופנה אל פתח-הפליטה בשרוול-הצילינדר.
בעת ההרכבה, הפתחים בשרוול חייבים להיות מופנים למיקומם הסופי ואסור לסובב את השרוול בזמן הרכבתו; אחרת, עלול המנוע להיות תקוע באופן סופני, כשטבעת-הבוכנה תפוסה ללא תקנה באחד מפתחי השרוול.
החריץ בו מורכבת טבעת-הבוכנה, כולל פין 'המשתלב' לתוך המרווח ומונע ממנו לזוז.
טבעת הבוכנה כוללת כעין 'הרחבה' במרווח, בו ממוקם הפין לאחר ההרכבה.
המרווח מופנה אל איזור מסויים בשרוול, בו אין פתחים ואין מעברי תערובת, בין אחד ממעברי התערובת לבין פתח הפליטה.
הטבעת אינה יכולה להסתובב סביב הבוכנה ואינה יכולה להפנות את המרווח שלה למיקום אחר...
ראה תמונות.
גם לטלטל יש כיוון הרכבה. החור התחתון אליו נכנסת הארכובה, מעובד באופן שאינו סימטרי.
צידו האחד 'ישר', בעוד שבצד השני הקדח מעובד בזווית (bevel ground) בקצהו.
הצד עם הזווית מופנה קדימה, לכיוון גל-הארכובה.
הבוררר
19-03-2010, 13:05:19
מסכים עם כל מילה.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.