צפייה בגרסה מלאה : מדליק זו האקסטרה 330 מקאפה שחורה שלי...
guyst
19-03-2010, 11:28:47
הסתיימה הבנייה מחר טסט פלייט.
הסטאפ לפי המלצתו של עודד (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=17815&highlight=%E0%F7%F1%E8%F8%E4) עם סוללה 1450 (מאזן מצויין ויותר זמן טיסה) וה-DX7 האגדי (אומרים השלט הטוב בעולם...:D:D:D - הייתי חייב לנוכח השירשור ההזוי (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=19762) בפורום השכן.)
מצורפת התוכנית של 3DBatix - כנף שלמה דבר אשר מקל על הבנייה.
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=21783&stc=1&d=1268994432
magicjim
19-03-2010, 11:40:35
תתחדש !! בניה יפהץ
RAZ123
19-03-2010, 11:50:26
תתחדש !! בניה יפהץ
;)
RonenTal
19-03-2010, 12:01:03
בניה מדהימה !!!
תתחדש אחינו :cool:
liorz055
19-03-2010, 12:31:38
יפה מאוד גיא, אני מניח שמחר נראה אותו בפעולה???
guyst
19-03-2010, 13:01:44
יפה מאוד גיא, אני מניח שמחר נראה אותו בפעולה???
כמובן....;) מחכה כבר....:)
תודה חברים
Boogle
19-03-2010, 13:12:34
תתחדשי, אני רואה בתמונה את הטיסן שלי ואיפה הטיסן שלך?:p:p:D
wind556
19-03-2010, 13:23:35
פששששש
באמת אמרו לי ששחור טס מהר יותר....
להתראות מחר....
gillb
19-03-2010, 14:02:54
גם אני סיימתי היום את האסטרא 300 שלי. דפרון 6 מ"מ. מנוע "קומבו" פעמון מהסיני, פרופ' 4*8, סוללה 3 תאים 1000, משקל 380 גרם. ניראה לי קצת כבד. מחר טסט פלייט.
תוכנית מ כאן http://www.rcpowers.com/index.htm
והנה תמונות מהליך הבניה.
גיא, ניראה שמחר אני בגעש. נטוס במבנה לצלילי שירם של פול מקרטני ומייקל ג'קסון ebony and ivory
guyst
19-03-2010, 14:16:38
גם אני סיימתי היום את האסטרא 300 שלי. דפרון 6 מ"מ. מנוע "קומבו" פעמון מהסיני, פרופ' 4*8, סוללה 3 תאים 1000, משקל 380 גרם. ניראה לי קצת כבד. מחר טסט פלייט.
תוכנית מ כאן http://www.rcpowers.com/index.htm
והנה תמונות מהליך הבניה.
גיא, ניראה שמחר אני בגעש. נטוס במבנה לצלילי שירם של פול מקרטני ומייקל ג'קסון ebony and ivory
שלי שוקל 510 גרם..... עם פרופ 11X5. למרות שקצת כבד בבדיקה מהירה נראה שהוא מושך מעלה.
נטסטס מחר ( כמו שאומרים המוזרים מההייטק...;)).
guyst
19-03-2010, 14:18:17
גם אני סיימתי היום את האסטרא 300 שלי. דפרון 6 מ"מ. מנוע "קומבו" פעמון מהסיני, פרופ' 4*8, סוללה 3 תאים 1000, משקל 380 גרם. ניראה לי קצת כבד. מחר טסט פלייט.
תוכנית מ כאן http://www.rcpowers.com/index.htm
והנה תמונות מהליך הבניה.
גיא, ניראה שמחר אני בגעש. נטוס במבנה לצלילי שירם של פול מקרטני ומייקל ג'קסון ebony and ivory
אני מקווה שאתה מתכנן לתת לו קצת צבע באחד הצדדים אחרת יהיה קשה לזיהוי באוויר...:eek:
gillb
19-03-2010, 14:30:04
צבעתי שני פסים כחולים כהים רחבים בצד התחתון של הכנף. לא רואים זאת בתמונה
liorz055
19-03-2010, 14:41:55
עודד,
בבקשה אל תשכח להביא מחר מתאם לבטרייה 500mhA .
תודה
ליאור
guyst
20-03-2010, 10:11:03
למרות אזהרות המומחים (עודד ודני) שהפרופ לא מחובר טוב ולא מתאים, ידיי בערו על הסטיקים (של ה-DX7 כמובן....:)) כדי להטיס אותו ולכן עליתי לאויר.
הוא טס מדהים ללא קיזוזים כלל אבל אחרי כמה דקות, רעידות הפרופ כנראה תלשו את המנוע וביצעתי נחיתת חירום.
נזק לקידמת הטיסן ואחד חוטי הסרוואים.
יתוקן במהרה... Stay Tuned :cool:
כיוון שתמיד כיף לראות "מה קרה", אני מצרף תמונות של ה"לפני":
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=21817&stc=1&d=1269076144
עמרי רז
20-03-2010, 10:17:40
גיא,
לא נורא ידידי אחרי התיקון והחלפת הפרופ הוא יטוס טוב יותר.. :D
guyst
20-03-2010, 10:51:38
גיא,
לא נורא ידידי אחרי התיקון והחלפת הפרופ הוא יטוס טוב יותר.. :D
לגמרי! ככה היה עם המוגי וההוק. ככל שיש יותר דבק הוא טס טוב יותר. אני חושב שמראש צריך לרסק להדביק ואז להמריא באמת...!!:D:D
igalr
20-03-2010, 16:22:48
אתה עוד לא יודע את זה אבל הציר של המנוע המעפן הזה כבר התעקם
אגב מנסיון שלי עד כה הפרופ סייבר גרם יותר נזקים מאשר מנע
guyst
20-03-2010, 17:30:01
כשהמנוע יתפרק לך שוב מהתושבת ... אל תתפלא
העיקר לשמור על אופטימיות...:D
וראיתי בשירשור מקביל שאתה מחפש להזמין מנוע כזה...:rolleyes:
guyst
20-03-2010, 21:59:43
אתה עוד לא יודע את זה אבל הציר של המנוע המעפן הזה כבר התעקם
אגב מנסיון שלי עד כה הפרופ סייבר גרם יותר נזקים מאשר מנע
טעות ידידי, הטיסן במוסך והציר ישר כמו סרגל וכבר עבר קיצור....:cool:
igalr
20-03-2010, 22:27:02
כשהמנוע יתפרק לך שוב מהתושבת ... אל תתפלא
guyst
22-03-2010, 21:10:23
תוקן, קוצר הציר והוחלף פרופ ל 10X4.7SF .
אבל, כאשר אני פותח מצערת עד הסוף הפרופ מתחיל לעשות רעש של ויברטור (ציר ישר לא התעקם), המנוע מאוד מתחמם (הדבק החם בקרבת המנוע התרכך) ואחרי שהשארתי אותו במצב כזה כמה שניות, הפרופ יצא מתושבת הפרופ סייבר ( לא ניתק רק התהפך קשור עדיין בגומיה).
פעם ראשונה שאני משתמש בפרופ סייבר והוא מתחיל איתי לא טוב :mad: לפני שאני מעיף אותו, עצות...?:confused:
תמונות מצורפות.
giladba
22-03-2010, 22:11:42
אתחיל בזה שאני לא אוהב את המנוע הזה (מתוך התנסות אישית).
לגבי הבעיה ו/או פתרונות:
רעידות - ייתכן כי המוט התעקם ממש מעט כך שאתה לא מבחין בזה (אבל מספיק לעשות נזק). מתאים לתיאור שלך שהפרופ רועד כשמצערת פתוחה עד הסוף.
התחממות 1 - אם הציר אכן עקום (אפילו מעט) המנוע לא מסתובב חלק, דבר הגורם לחימום יתר של המנוע.
התחממות 2 - הפרופ הראשוני ששמת 11X5 אינו מתאים למנוע ויכול להיות שגרמת לנזק בלתי הפיך.
בריחה של הפרופ - תוצאה ישירה של הרעידות (ראה לעיל) ואולי גם לעובדה שהגומיה נמתחה הרבה מעבר לגמישות שלה ועכשיו היא לא אלסטית מספיק. יכולת להיות גם שהתושבת מעט רופפת מה שבהחלט עוזר להגברת הרעידות.
מקווה שזה עוזר,
גלעד
guyst
22-03-2010, 22:23:28
כפי שאמרתי בעין לא נראה שהציר עקום.
הפרופ הראשוני היה 10X5 (לפי ההמלצות למנוע זה) אך לא SF.
נתון נוסף שעכשיו הבחנתי הוא שהפרופ לא מתאים 100% לפרופ סייבר. ניסיתי עכשיו את כל הקומבינציות של מתאמי הפרופ והפרופ סייבר ונראה שאף אחד מהם לא מתאים 100% - מה עושים? גם אם אני רוצה להתקין את הפרופ ישירות על הציר (ללא הסייבר) נראה שאין מתאם מתאים (פרופ APC שבא עם שני מתאמים בלבד).
ונכון, נראה שהוא קיבל גמישות יתר.
Boogle
22-03-2010, 22:37:29
תנסה להתקין את הפרופ סייבר הפוך.
ותראה אם אפשר לרתום את הגומיות ישר לפעמון המנוע ואז לתפוס את הפרופ ישר על הציר.
אתה צריך פרופ כתום או SF של APC אחרת העסק כבד מדי למנוע הזה.
ואולי תחליף ציר?
liorz055
22-03-2010, 23:22:00
גיא בדקת את האיזון של הפרופלור, לפי התיאור שלך נשמע שיכול להיות שהוא אינו מאוזן.
קישור לבדיקה ואיזון פרופלור:
http://www.youtube.com/watch?v=fSC4pD8DBvs
guyst
25-03-2010, 09:43:04
הכול תוקן ע"י ידידי בנצי.:)
ממצאים:
הפרופ סייבר הוא 3.17 מ"מ והציר הוא 3 מ"מ.
הפרופ לא ישב ב-100 אחוז טוב על הסייבר.
בטכניקה מאוד "מסובכת" התאמנו את הסייבר לציר - שרינק על הציר והסייבר יושב כמו כפפה לציר...:D
לפי הגורו הבוקר הוא היחיד בשבוע ללא רוח, אז לא איבדתי רגע ויצאתי להטיס.
המנוע מנגן סימפונות לא רעידות כלל וסוחב כמו ענק, מרבית הטיסה על רבע מצערת.
טוב, עכשיו נשאר רק להתחיל ללמוד 3D, אתגר בפני עצמו...:)
אייל שפירא
25-03-2010, 10:36:51
שמח שהטסת אותו. אני זכיתי להטיס אותו במשך חמש דקות עד שרוח פתאומית בילבלה אותי והוא נכנס חזיתית באדמה, הציר נשבר אבל גיליתי שיש למנוע שתי הברגות בבסיס הציר שאפשר להשמיש כסייבר אז מתישהו אנסה שוב.
אגב, סוללת 750mAh ירדה מהטיסה הקצרה רותחת. בפעם הבאה אשים שתיים במקביל.
guyst
25-03-2010, 11:44:47
אני טס עם סוללה 1450
guyst
27-03-2010, 12:51:50
סרטון קצר מהיום בין השלוליות של האקסטרה 330.
תודה לליאור על הצילום המאתגר.
8AJMtxfU-dw
liorz055
27-03-2010, 12:55:05
יצא גדול!!!!
העורך של הסרט עשה עבודה נפלאה.
guyst
27-03-2010, 13:06:22
יצא גדול!!!!
העורך של הסרט עשה עבודה נפלאה.
די נו....:o תמשיך...!:D
אייל שפירא
27-03-2010, 13:12:24
אבל מי זה החתיך הזה שמחזיק את הטיסן בהתחלה? :cool:
Boogle
27-03-2010, 13:54:08
אני שמח שהטיסן שלי זוכה לזמן אויר:D
guyst
27-03-2010, 16:18:34
אני שמח שהטיסן שלי זוכה לזמן אויר:D
אני מחמם לך אותו....:D
אתה נבהל משתי טיפות גשם וקצת חול אז מישהו צריך לעשות את העבודה השחורה...:cool:
wind556
27-03-2010, 19:40:36
אני מחמם לך אותו....:D
אתה נבהל משתי טיפות גשם וקצת חול אז מישהו צריך לעשות את העבודה השחורה...:cool:
אכן שחורה
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.