צפייה בגרסה מלאה : שאלה חוט בקרה שניתק מהליפו
Ashaman
19-03-2010, 12:29:57
היי,
היום בזמן הטענת הסוללות (http://hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7636)לקראת מחר שמתי לב שמאחת מהן ניתק חוט בקרה אדום.
האם ניתן לחבר אותה למטען, להטעין ולהטיס למרות זאת? האם צריך/אפשר לתקן? או שמא יש להיפטר מהסוללה?
Boogle
19-03-2010, 13:15:26
החוט ניתק בצד הסוללה או בצד המחבר?
אפשר לתקן את זה רק בזהירות ע"י מישהו שמבין.
הגדרה ל"מישהו שמבין": אדם אשר למד בבית ספר טכני כלשהו להחזיק מלחם והלחים לפחות 100 נקודות הלחמה עד היום!
כמה תאים הסוללה שלך?
שים לב שישנם סוללות ליפו אשר מגיעות עם חוטים נוספים שמחוברים רק לקונקטור של הבלנסר וכביכול מחוברות לסוללה
עוז
Ashaman
19-03-2010, 14:07:28
ניתק בצד הסוללה. ועוז, שמתי קישור לסוללה בהודעה המקורית.
Boogle
19-03-2010, 15:38:52
כ
שים לב שישנם סוללות ליפו אשר מגיעות עם חוטים נוספים שמחוברים רק לקונקטור של הבלנסר וכביכול מחוברות לסוללה
עוז
אתה מוכן להרחיב בנושא בבקשה?
guylederer
19-03-2010, 17:19:54
אישית זה קורה לי הרבה מאד ... לפחות כמה פעמים טובות בחודש ! ( בדרך כלל רק אצל זיפי )
אני לא יודע להלחים ... פשוט הלכתי למישהו שילחים לי פעם ראשונה ואחרי זה למדתי לבד ( כמובן שעשיתי ניסיונות ואימונים לפני זה )
אני ממש לא מציע לך להשתמש בסוללה הזו כי אתה עיוור בקשר למצב התא ... תחכה בסבלנות עד שתסדר אותה והכל יהיה טוב ויפה :)
אגב כל הסוללות הישנות שלי נראות כמו לבנות חבלה בגלל זה ...
שבת שלום
גיא
boogle אני אוסיף להגדרה - "מישהו שמבין" גם "ידע בנושא" הליפו, שכן קצר בטעות עלול לגרום פציעה וכו'..
wind556
19-03-2010, 18:09:49
נתק של חוט זה עדיין לא עילה לזרוק סוללה, וברוב המקרים זה ניתן לתיקון ללא בעייות בכלל
אבל כפי שכבר נאמר כאן, אחה חייב לדעת מה אתה עושה כדי לתקן, או לבקר בביתי ;)
לא שמתי לב שיש קישור לסוללה - במקרה שלך ההערה שלי לגבי חוטים שא מחוברים אינה רלוונטית!
תצטרך להלחים בחזרה את החוט כמו שצויין פה אין שום סיבה לזרוק את הסוללה. אבל זה לא מונע ממך להטיס מחר. אתה יכול להטיס ולהטעין את הסוללה מבלי לחבר את הבלנסר. שים לב שישנו סיכון כלשהו בהטענת סוללות ללא פיקוח של המטען על מתח של כל תא בנפרד. כאשר הבלנסר אינו מחובר המטען יפסיק את ההטענה כאשר המתח הכולל יגיע 4.2V כפול מספר התאים (במקרה שלך 12.6V). אם במהלך הטעינה יש תא שלא מצליח להטען מסיבה כלשהי זה יסתיים בטעינת יתר של שאר התאים ויכול להביא לשריפת הסוללה.
בקיצור עד שתלחים בחזרה את החוט - בזמן ההטענה תשב ליד הסוללה עם מטף (-:
עוז
guylederer
19-03-2010, 21:55:43
לא שמתי לב שיש קישור לסוללה - במקרה שלך ההערה שלי לגבי חוטים שא מחוברים אינה רלוונטית!
תצטרך להלחים בחזרה את החוט כמו שצויין פה אין שום סיבה לזרוק את הסוללה. אבל זה לא מונע ממך להטיס מחר. אתה יכול להטיס ולהטעין את הסוללה מבלי לחבר את הבלנסר. שים לב שישנו סיכון כלשהו בהטענת סוללות ללא פיקוח של המטען על מתח של כל תא בנפרד. כאשר הבלנסר אינו מחובר המטען יפסיק את ההטענה כאשר המתח הכולל יגיע 4.2V כפול מספר התאים (במקרה שלך 12.6V). אם במהלך הטעינה יש תא שלא מצליח להטען מסיבה כלשהי זה יסתיים בטעינת יתר של שאר התאים ויכול להביא לשריפת הסוללה.
בקיצור עד שתלחים בחזרה את החוט - בזמן ההטענה תשב ליד הסוללה עם מטף (-:
עוז
או יותר פשוט ... לא יטיס איתה :)
Ashaman
19-03-2010, 23:38:10
יש לי 3 סוללות נוספות להטיס איתן מחר, אנסה להסתדר עד שימצא פתרון. תודה על המידע :)
Ashaman
20-03-2010, 02:52:23
אגב, שימו לב למחיר. המחיר הקודם שלהן היה 19$, צניחה של 30%!
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.